Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κατά καιρούς, το τμήμα Motorrad της BMW έχει παρουσιάσει ορισμένα ενδιαφέροντα… και κάποιες φορές εξωφρενικά κόνσεπτ. Με την μητρική εταιρεία επικεντρωμένη στην ηλεκτροκίνηση, επόμενο ήταν να βλέπουμε ηλεκτρικά κόνσεπτ όπως το mini-bike CE 02.

Το mini-bike CE 02 έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου IAA Mobility στο Μόναχο της Γερμανίας και είναι ένα μικρό δίτροχο που φέρει ορισμένες φουτουριστικές ιδέες που έχουμε δει και στις μεγαλύτερες ηλεκτρικές μηχανές της BMW, συμπεριλαμβανομένης της CE O4 που μάλιστα μπαίνει στην παραγωγή.

P90434022_highRes_bmw_motorrad_concept.0.jpg

Το CE 02 διαθέτει εμφάνιση και πλαίσιο που μοιάζει να «βγήκε» από κάποια ταινία επιστημονικής φαντασίας (σαν το Ghost in the Cell για παράδειγμα) και ενσωματώνει έναν belt-drive κινητήρα 11kW που επιτρέπει στο μικρό δίτροχο να πιάσει ταχύτητα 90 χλμ./ ώρα. Αν και η BMW δεν αναφέρει την χωρητικότητα της μπαταρίας του, εντούτοις υποστηρίζει ότι η μπαταρία παρέχει στο όχημα αυτονομία 90 περίπου χιλιομέτρων εφόσον είναι πλήρως φορτισμένη. 

P90434024_highRes_bmw_motorrad_concept.jpg

Στο μπροστινό τμήμα υπάρχει ένα στρογγυλό φανάρι τεχνολογίας LED ενώ στο κέντρο του τιμονιού υπάρχει μία μικρή οθόνη που παρέχει πληροφόρηση για την κατάσταση της μπαταρίας, την ταχύτητα κ.ά. Το βάρος της μικρής ηλεκτρικής μοτοσικλέτας είναι 120 κιλά.

P90434026_highRes_bmw_motorrad_concept.jpg

Για την ώρα, η Βαυαρική φίρμα δεν έχει ακόμα αποφασίσει αν θα βγάλει στην παραγωγή το CE 02. Αν ωστόσο αποφασίσει τελικά να το φέρει στα… χέρια των καταναλωτών οι τελευταίοι θα χρειαστεί να βάλουν αρκετά βαθιά το χέρι στην τσέπη, αν και όχι τόσο βαθιά όσο για να αγοράσουν την CE 04 που στοιχίζει περίπου $16.000.

P90434024_highRes_bmw_motorrad_concept.jpg


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

16.000$ για 90χλμ αυτονομία με 90χλμ τελική ταχύτητα (υπό προϋποθέσεις, σίγουρα). Μάλλον θ' αργήσει η ηλεκτροκίνηση να γίνει de facto στους 2 τροχούς...

  • Like 5
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, T64 είπε

16.000$ για 90χλμ αυτονομία με 90χλμ τελική ταχύτητα (υπό προϋποθέσεις, σίγουρα). Μάλλον θ' αργήσει η ηλεκτροκίνηση να γίνει de facto στους 2 τροχούς...

τα μικρά σκουτεράκια πάντως καλά πάνε σε πωλήσεις και χαίρομαι να τα βλέπω αντί καγκουρό σε πάπιες ή φορητά τηγανόλαδα

Για μηχανές ή μεγάλα σκούτερ έχουμε ακόμα δρόμο

  • Like 3
Δημοσ.
43 minutes ago, T64 said:

16.000$ για 90χλμ αυτονομία με 90χλμ τελική ταχύτητα (υπό προϋποθέσεις, σίγουρα). Μάλλον θ' αργήσει η ηλεκτροκίνηση να γίνει de facto στους 2 τροχούς...

Δεν είναι για αυτό τα 16 χιλιάρικα. 

Για αυτό είναι:

nsc-master-definition-ce-04_2560x1440.jp

 

  • Like 2
  • Thanks 5
Δημοσ.

Από τη στιγμή που άρχισαν να βγαίνουν ηλεκτρικά, το μόνο που θέλω είναι να αντικατασταθούν τα 50αράκια με ηλεκτροκίνητα...

  • Like 3
Δημοσ.
58 minutes ago, T64 said:

16.000$ για 90χλμ αυτονομία με 90χλμ τελική ταχύτητα (υπό προϋποθέσεις, σίγουρα). Μάλλον θ' αργήσει η ηλεκτροκίνηση να γίνει de facto στους 2 τροχούς...

και 120κ βάρους!

  • Thanks 1
Δημοσ.

Για Delivery σε πολυ κοντινες αποστασεις και με καποιο extension  - μπαγαζιερα  ειναι ταμαμ

και φυσικα να μην ξπερναει τα 2.5Κ ευρω.

  • Like 1
Δημοσ.

η βενζινη στα μηχανάκια θα κυριαρχει για τουλάχιστον 15 χρόνια ακομα. οι τιμες των ηλεκτρικων δεν φαινεται να πεφτουν αρκετα γρηγορα ωστε να εχει νοημα η αποκτηση τους. ενα καλο ηλεκτρικό πατίνι κανει οσο ενα 125cc σκουτερ ιαπωνέζικο κουτας.

Δημοσ.

μακαρι να μπορουσε και ο Ελληνας να το αγορασει.Το θεμα ειναι οτι μπορεί αλλα σε τι δρομους θα το βαλει.Στους ελληνικους?Που πας με το αμαξι και ειναι σαν δωρεαν μασαζ απο τις τρυπες?Βεβαια αναλογα με το που ζει ο καθενας.Πιστευω σε περιοχες της Ελλαδας με σωστους δρομους και οδικη παιδεια αξιζει το συγκεκριμενο.Αλλα σε περιοχες τις ΕΛλαδας με κακους δρομους και κακη οδικη παιδεια οχι.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

η βενζινη στα μηχανάκια θα κυριαρχει για τουλάχιστον 15 χρόνια ακομα. οι τιμες των ηλεκτρικων δεν φαινεται να πεφτουν αρκετα γρηγορα ωστε να εχει νοημα η αποκτηση τους. ενα καλο ηλεκτρικό πατίνι κανει οσο ενα 125cc σκουτερ ιαπωνέζικο κουτας.

Πολλά είναι 15, αν όλα τα τμήματα R&D των αυτοκινητοβιομηχανιών ασχολούνται με ηλεκτρικά πλέον, θα πέσουν οι τιμές πιο σύντομα αρκεί να υπάρχει απορρόφηση από την αγορά. Αυτό είναι το πρόβλημα imo η φόρτιση, πως υιοθετείται από τις χώρες και κατ' επέκταση τους καταναλωτές. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, profanes είπε

Πολλά είναι 15, αν όλα τα τμήματα R&D των αυτοκινητοβιομηχανιών ασχολούνται με ηλεκτρικά πλέον, θα πέσουν οι τιμές πιο σύντομα αρκεί να υπάρχει απορρόφηση από την αγορά. Αυτό είναι το πρόβλημα imo η φόρτιση, πως υιοθετείται από τις χώρες και κατ' επέκταση τους καταναλωτές. 

δεν θα πεσουν οι τιμες συντομα. δεν υπαρχει καμια τέτοια πρόβλεψη. για να εχεις συμφερον απο την αγορά ηλεκτρικου πρεπει να πεσουν σχεδον στο 1/4 της σημερινής τιμης. οι καταναλωτες αλλωστε δεν ενδιαφέρονται οπως στα αυτοκινητα. πιστευεις οτι το 2036 τα ηλεκτρικά θα πουλανε 51% της πιτας? το βλεπω αδυνατον.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...