kosmasgr Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα. Παρήγγειλα από Πλαίσιο την προηγούμενη εβδόμαδα μία 6600 ΧΤ της Asrock η οποία τιμολογήθηκε 04/09 και αναμενόταν παράδοση χθες 06/09. Μου απεστάλει μήνυμα οτι τελικά θα παραδοθεί σήμερα 07/09 και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας ενημερώθηκα οτι το δέμα έχει χαθεί 😅 Με δική τους Διανομή πως έγινε αυτο ??? Η ερώτηση μου ειναι η εξής : Το προιόν εχει πληρωθεί με πιστωτική και δόσεις και έχει ήδη χρεωθεί η πρώτη. Υπάρχουν διαθέσιμες κατόπιν παραγγελίας , υλοποίηση όπως της Gigabyte με +50 ευρώ τα οποία δεν διατίθεμαι να δώσω. Πως θεωρείται οτι πρέπει να κινηθώ ? Εννοείται πως θέλω κάρτα αλλα δεν θελω να γίνει αντιλογισμός και να μου επιστρέφουν κάθε μήνα ποσό δόσης. Επίσης η αμφισβήτηση συναλλαγής λόγω μη παραλαβής προιόντος ειναι μια επιλογή για ολοκληρωτική ακύρωση ? Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2021 από kosmasgr 1
Deu164 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Το καλύτερο θα ήταν να μιλήσεις με το λογιστήριο τους και την τράπεζα σου για να βρείς μια άκρη... Πάντως το όλο πράγμα βρωμάει... δεν ξέρουν που το έδωσαν? τους λήστεψαν το φορτηγό? πέταξαν το δέμα στον σκουπιδοτενεκέ? Κάποιος παρέδωσε από την αποθήκη και κάποιος παρέλαβε και υπέγραψε για να παραδώσει χωρίς να ελέγξει αν όντως το δέμα υπάρχει? Στην τελική απαίτησε όποιος έχει την ευθύνη της απώλειας να επωμιστεί το κόστος, εξήγησε τους ότι το χάθηκε διά μαγείας και εσύ να χρεωθείς το κόστος με οποιοδήποτε τρόπο δεν υπάρχει ...! Επεξ/σία 8 Σεπτεμβρίου 2021 από Deu164
triplex1 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 22 ώρες πριν, kosmasgr είπε Καλησπέρα. Παρήγγειλα από Πλαίσιο την προηγούμενη εβδόμαδα μία 6600 ΧΤ της Asrock η οποία τιμολογήθηκε 04/09 και αναμενόταν παράδοση χθες 06/09. Μου απεστάλει μήνυμα οτι τελικά θα παραδοθεί σήμερα 07/09 και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας ενημερώθηκα οτι το δέμα έχει χαθεί 😅 Με δική τους Διανομή πως έγινε αυτο ??? Η ερώτηση μου ειναι η εξής : Το προιόν εχει πληρωθεί με πιστωτική και δόσεις και έχει ήδη χρεωθεί η πρώτη. Υπάρχουν διαθέσιμες κατόπιν παραγγελίας , υλοποίηση όπως της Gigabyte με +50 ευρώ τα οποία δεν διατίθεμαι να δώσω. Πως θεωρείται οτι πρέπει να κινηθώ ? Εννοείται πως θέλω κάρτα αλλα δεν θελω να γίνει αντιλογισμός και να μου επιστρέφουν κάθε μήνα ποσό δόσης. Επίσης η αμφισβήτηση συναλλαγής λόγω μη παραλαβής προιόντος ειναι μια επιλογή για ολοκληρωτική ακύρωση ? Αν εκανες παραγγελια στις 4/9 και ηταν να ερθει στις 6-7/9 μαλλον το προιον υπηρχε σε διαθεσιμοτητα , αν ελεγε διαθεσιμο για παραγγελια online περιμενεις και θα παραλαβεις μεχρι τελος του μηνα.....αν το συγκεκριμενο καταστημα απασχολει ενα αριθμο προσωπικου π.χ 500 ατομα , να'σαι σιγουρος οτι οι 450 δεν ξερουν τι τους γινεται. Τελος επειδη εχω μιλησει με γνωστη της καταστασης , περιμενε θα σου τη φερουν μεσα στον μηνα , οτι χαθηκε δεν το πιστευω με τιποτα , ψεματα σε ειπε αυτος με τον οποιο μιλησες
ICE-T Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 καινούριο αυτό το χάθηκε από τον διανομέα του καταστήματος 😂,αν δούμε την κάρτα στις αγγελίες προσεχώς θα ξέρουμε από πού ήρθε και πως..
kosmasgr Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2021 Όλα καλά τελικά μου έστειλαν το Pro μοντέλο άνευ χρέωσης 6 1
nikolas.stamb Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Πωωω... Αυτά είναι. Η δικιά μου "δυστυχώς", δεν χάθηκε και την παρέδωσαν την επόμενη μέρα. Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2021 από nikolas.stamb 1
kosmasgr Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 18 ώρες πριν, sokos1 είπε πόσο σου πήγε απο το Πλάισιο? 529 φίλος 1
sokos1 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 Καλορίζικη! καλή τιμή και πολύ τιμια κάρτα για FHD. Την πλήρωσες στην παραγγελία ή όταν εφτασε την πλήρωσες? 1
kosmasgr Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 9 ώρες πριν, sokos1 είπε Καλορίζικη! καλή τιμή και πολύ τιμια κάρτα για FHD. Την πλήρωσες στην παραγγελία ή όταν εφτασε την πλήρωσες? Πλήρωσα κατά την παραγγελία αφού μου απέστειλαν mail
LuminousSnower Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2021 Στις 7/9/2021 στις 5:38 ΜΜ, kosmasgr είπε Καλησπέρα. Παρήγγειλα από Πλαίσιο την προηγούμενη εβδόμαδα μία 6600 ΧΤ της Asrock η οποία τιμολογήθηκε 04/09 και αναμενόταν παράδοση χθες 06/09. Μου απεστάλει μήνυμα οτι τελικά θα παραδοθεί σήμερα 07/09 και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας ενημερώθηκα οτι το δέμα έχει χαθεί 😅 Με δική τους Διανομή πως έγινε αυτο ??? Η ερώτηση μου ειναι η εξής : Το προιόν εχει πληρωθεί με πιστωτική και δόσεις και έχει ήδη χρεωθεί η πρώτη. Υπάρχουν διαθέσιμες κατόπιν παραγγελίας , υλοποίηση όπως της Gigabyte με +50 ευρώ τα οποία δεν διατίθεμαι να δώσω. Πως θεωρείται οτι πρέπει να κινηθώ ? Εννοείται πως θέλω κάρτα αλλα δεν θελω να γίνει αντιλογισμός και να μου επιστρέφουν κάθε μήνα ποσό δόσης. Επίσης η αμφισβήτηση συναλλαγής λόγω μη παραλαβής προιόντος ειναι μια επιλογή για ολοκληρωτική ακύρωση ? Είτε να ακυρώσεις κι να πάρεις τα χρήματα πίσω είτε να τους πεις πρόβλημα τους να σου προμηθευτούν άλλη ως retailer's(προμηθευτές). Επίσης αυτό που σου έγινε ήταν απλά στημένο, είτε το ήθελε κάποιος για τον εαυτό του είτε έπρεπε να πάει σε άλλον με προτεραιότητα.
gianniz_k Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2021 11 λεπτά πριν, LuminousSnower είπε Είτε να ακυρώσεις κι να πάρεις τα χρήματα πίσω είτε να τους πεις πρόβλημα τους να σου προμηθευτούν άλλη ως retailer's(προμηθευτές). Επίσης αυτό που σου έγινε ήταν απλά στημένο, είτε το ήθελε κάποιος για τον εαυτό του είτε έπρεπε να πάει σε άλλον με προτεραιότητα. Καλά που ήρθες και έδωσες λύση δικέ μου 1
LuminousSnower Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2021 20 ώρες πριν, gianniz_k είπε Καλά που ήρθες και έδωσες λύση δικέ μου Τίποτα καλέ μου άνθρωπε!
LLLEFTERIS Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2021 52 λεπτά πριν, LuminousSnower είπε Τίποτα καλέ μου άνθρωπε! Απο ολο το θεμα σου διεφυγε η αρχη η μεση και το τελος, κατα τα αλλα μια χαρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις