Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα.

Παρήγγειλα από Πλαίσιο την προηγούμενη εβδόμαδα μία 6600 ΧΤ της Asrock η οποία τιμολογήθηκε  04/09 και αναμενόταν παράδοση χθες 06/09. Μου απεστάλει μήνυμα οτι τελικά θα παραδοθεί σήμερα 07/09 και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας ενημερώθηκα οτι το δέμα έχει χαθεί 😅 Με δική τους Διανομή πως έγινε αυτο ???

Η ερώτηση μου ειναι η εξής : Το προιόν εχει πληρωθεί με πιστωτική και δόσεις και έχει ήδη χρεωθεί η πρώτη. Υπάρχουν διαθέσιμες κατόπιν παραγγελίας , υλοποίηση όπως της Gigabyte με +50 ευρώ τα οποία δεν διατίθεμαι να δώσω.

Πως θεωρείται οτι πρέπει να κινηθώ ? Εννοείται πως θέλω κάρτα αλλα δεν θελω να γίνει αντιλογισμός και να μου επιστρέφουν κάθε μήνα ποσό δόσης. Επίσης η αμφισβήτηση συναλλαγής λόγω μη παραλαβής προιόντος ειναι μια επιλογή για ολοκληρωτική ακύρωση ?

Επεξ/σία από kosmasgr
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το καλύτερο θα ήταν να μιλήσεις με το λογιστήριο τους και την τράπεζα σου για να βρείς μια άκρη...
Πάντως το όλο πράγμα βρωμάει... δεν ξέρουν που το έδωσαν? τους λήστεψαν το φορτηγό? πέταξαν το δέμα στον σκουπιδοτενεκέ?  Κάποιος παρέδωσε από την αποθήκη και κάποιος παρέλαβε και υπέγραψε για να παραδώσει χωρίς να ελέγξει αν όντως το δέμα υπάρχει?
Στην τελική απαίτησε όποιος έχει την ευθύνη της απώλειας να επωμιστεί το κόστος, εξήγησε τους ότι το χάθηκε διά μαγείας και εσύ να χρεωθείς το κόστος με οποιοδήποτε τρόπο δεν υπάρχει ...! 

Επεξ/σία από Deu164
Δημοσ.
22 ώρες πριν, kosmasgr είπε

Καλησπέρα.

Παρήγγειλα από Πλαίσιο την προηγούμενη εβδόμαδα μία 6600 ΧΤ της Asrock η οποία τιμολογήθηκε  04/09 και αναμενόταν παράδοση χθες 06/09. Μου απεστάλει μήνυμα οτι τελικά θα παραδοθεί σήμερα 07/09 και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας ενημερώθηκα οτι το δέμα έχει χαθεί 😅 Με δική τους Διανομή πως έγινε αυτο ???

Η ερώτηση μου ειναι η εξής : Το προιόν εχει πληρωθεί με πιστωτική και δόσεις και έχει ήδη χρεωθεί η πρώτη. Υπάρχουν διαθέσιμες κατόπιν παραγγελίας , υλοποίηση όπως της Gigabyte με +50 ευρώ τα οποία δεν διατίθεμαι να δώσω.

Πως θεωρείται οτι πρέπει να κινηθώ ? Εννοείται πως θέλω κάρτα αλλα δεν θελω να γίνει αντιλογισμός και να μου επιστρέφουν κάθε μήνα ποσό δόσης. Επίσης η αμφισβήτηση συναλλαγής λόγω μη παραλαβής προιόντος ειναι μια επιλογή για ολοκληρωτική ακύρωση ?

Αν εκανες παραγγελια στις 4/9 και ηταν να ερθει στις 6-7/9 μαλλον το προιον υπηρχε σε διαθεσιμοτητα , αν ελεγε διαθεσιμο για παραγγελια online περιμενεις και θα παραλαβεις μεχρι τελος του μηνα.....αν το συγκεκριμενο καταστημα απασχολει ενα αριθμο προσωπικου π.χ 500 ατομα , να'σαι σιγουρος οτι οι 450 δεν ξερουν τι τους γινεται.

Τελος επειδη εχω μιλησει με γνωστη της καταστασης , περιμενε θα σου τη φερουν μεσα στον μηνα , οτι χαθηκε δεν το πιστευω με τιποτα , ψεματα σε ειπε αυτος με τον οποιο μιλησες

Δημοσ.

καινούριο αυτό το χάθηκε από τον διανομέα του καταστήματος 😂,αν δούμε την κάρτα στις αγγελίες προσεχώς θα ξέρουμε από πού ήρθε και πως..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πωωω... Αυτά είναι. Η δικιά μου "δυστυχώς", δεν χάθηκε και την παρέδωσαν την επόμενη μέρα.

Επεξ/σία από nikolas.stamb
  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλορίζικη! καλή τιμή και πολύ τιμια κάρτα για FHD.

Την πλήρωσες στην παραγγελία ή όταν εφτασε την πλήρωσες?

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, sokos1 είπε

Καλορίζικη! καλή τιμή και πολύ τιμια κάρτα για FHD.

Την πλήρωσες στην παραγγελία ή όταν εφτασε την πλήρωσες?

Πλήρωσα κατά την παραγγελία αφού μου απέστειλαν mail

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
Στις 7/9/2021 στις 5:38 ΜΜ, kosmasgr είπε

Καλησπέρα.

Παρήγγειλα από Πλαίσιο την προηγούμενη εβδόμαδα μία 6600 ΧΤ της Asrock η οποία τιμολογήθηκε  04/09 και αναμενόταν παράδοση χθες 06/09. Μου απεστάλει μήνυμα οτι τελικά θα παραδοθεί σήμερα 07/09 και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας ενημερώθηκα οτι το δέμα έχει χαθεί 😅 Με δική τους Διανομή πως έγινε αυτο ???

Η ερώτηση μου ειναι η εξής : Το προιόν εχει πληρωθεί με πιστωτική και δόσεις και έχει ήδη χρεωθεί η πρώτη. Υπάρχουν διαθέσιμες κατόπιν παραγγελίας , υλοποίηση όπως της Gigabyte με +50 ευρώ τα οποία δεν διατίθεμαι να δώσω.

Πως θεωρείται οτι πρέπει να κινηθώ ? Εννοείται πως θέλω κάρτα αλλα δεν θελω να γίνει αντιλογισμός και να μου επιστρέφουν κάθε μήνα ποσό δόσης. Επίσης η αμφισβήτηση συναλλαγής λόγω μη παραλαβής προιόντος ειναι μια επιλογή για ολοκληρωτική ακύρωση ?

Είτε να ακυρώσεις κι να πάρεις τα χρήματα πίσω είτε να τους πεις πρόβλημα τους να σου προμηθευτούν άλλη ως retailer's(προμηθευτές). Επίσης αυτό που σου έγινε ήταν απλά στημένο, είτε το ήθελε κάποιος για τον εαυτό του είτε έπρεπε να πάει σε άλλον με προτεραιότητα.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, LuminousSnower είπε

Είτε να ακυρώσεις κι να πάρεις τα χρήματα πίσω είτε να τους πεις πρόβλημα τους να σου προμηθευτούν άλλη ως retailer's(προμηθευτές). Επίσης αυτό που σου έγινε ήταν απλά στημένο, είτε το ήθελε κάποιος για τον εαυτό του είτε έπρεπε να πάει σε άλλον με προτεραιότητα.

Καλά που ήρθες και έδωσες λύση δικέ μου

  • Like 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, LuminousSnower είπε

Τίποτα καλέ μου άνθρωπε!

Απο ολο το θεμα σου διεφυγε η αρχη η μεση και το τελος, κατα τα αλλα μια χαρα. :P

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...