vandel Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2021 Καλησπέρα! Κάτοχος Leon 5f FR 2020 μοντέλο με τον 1.5 TSI - 150HP. Από την πρώτη στιγμή κατάλαβα ότι στο κρύο ξεκίνημα με πρώτη-δευτέρα το αμάξι χοροπηδάει. Έλεγα ότι είμαι άσχετος και δε ξέρω να αφήνω το συμπλέκτη μέχρι που έμαθα ότι είναι γενικό το πρόβλημα με το συγκεκριμένο μοτέρ και αφορά όλη τη γκάμα του γκρουπ που το φοράει. Έχω ρωτήσει στην αντιπροσωπεία και ενώ αναγνωρίζουν το πρόβλημα δε δίνουν λύση. Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία? Έχει ασχοληθεί να βρει λύση με κάποιο πρόγραμμα εκτός VW?
TechnoState Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) ... πέφτω απο τα σύννεφα, σύμφωνα με την καταξιωμένη "εξειδικευμένη επιστημονική ομάδα" του insomnia, το πρόβλημα του group έχει λυθεί απο 2013 κ μετά (τουλάχιστον). Το έχω παρατηρήσει στο Golf (του 2019) TSI (ο προηγούμενος: 1.4 -120hp) ελέω αγοράς πρώτο χέρι...το παλικάρι (ιδιοκτήτης) έμαθε να ζει με αυτό. Πάντως, είναι η αλήθεια ότι δεν συμβαίνει σε όλα. Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2021 από TechnoState
paylidis Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2021 Με το ίδιο μοτερ σε αμαξι του 2020 ΔΕΝ εχω κανενα θέμα, ξερω οτι πριν την παραδοση εγινε κάποιο recall-update του εγκεφαλου
vandel Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Δε μπορώ να καταλάβω πώς είναι δυνατόν κάποια να το έχουν και άλλα όχι και ακόμα να μην ξέρουν γιατί το παθαίνουν....πάνε και 2 χρόνια στην τελική από όταν πρωτοεμφανίστηκε το πρόβλημα. Το έχω συνηθήσει σε κάποιο βαθμό αλλά είναι ενοχλητικό και γελοίο να ξεκινάς σαν αρχάριος μέχρι να ζεσταθεί... Άνοιξα το ποστ επειδή είδα κάποια μηνύματα ότι υπάρχει λύση. Αν έχει κάποιος info please share! Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2021 από vandel
paylidis Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2021 Καποια άλλη λύση περα απο αναβάθμιση λογισμικού εννοεις; δε ξερω κατι τετοιο... σου εχουν κανει τη σχετικη ανακληση-αναβάθμιση; ρωτησες σε άλλη αντιπροσωπεία;