Dinos1973 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 4 ώρες πριν, harisnikolop είπε Συγγνώμη εκ των προτέρων για το σεντόνι που ακολουθεί. Στις 12 Αυγούστου έκανα παραγγελία από το Athlete’s Foot ένα ζευγάρι παπούτσια. Μου ήρθε ενημέρωση ότι καταχωρήθηκε η παραγγελία και τίποτα παραπάνω. Επειδή ξέρω ότι τα παπούτσια γίνονται ανάρπαστα, πήρα τηλέφωνο την επόμενη μέρα (13 Αυγούστου) για να επιβεβαιώσω ότι το παπούτσι υπάρχει και έχει κρατηθεί για την δικιά μου παραγγελία. Η κοπέλα στο τηλέφωνο ΜΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ ότι υπάρχει το παπούτσι για την δική μου παραγγελία. Στις 16 Αυγούστου έλαβα email όπου με ενημέρωναν ότι λυπούνται πολύ αλλά το παπούτσι είναι out of stock. Πήρα αμέσως τηλέφωνο για να κάνω το παράπονό μου αφενός και αφετέρου να δω εάν μπορεί να γίνει κάτι, αφού ψάχνω το παπούτσι εδώ και τρία χρόνια! Την ώρα που μιλούσα στο τηλέφωνο, κοιτούσα και παράλληλα στο site. Έκανα refresh και ως εκ θαύματος εμφανίζεται το νούμερο μου διαθέσιμο. Εδώ να σημειώσω ότι παρακολουθούσα τη διαθεσιμότητα πολλές φορές την ημέρα, κάθε μέρα και το νούμερο μου εμφανιζόταν μη διαθέσιμο από την ημέρα που έκανα την παραγγελία Το λέω στην κοπέλα στο τηλέφωνο ότι ξαφνικά εμφανίστηκε το νούμερο μου διαθέσιμο και της ζήτησα να μου εξηγήσει πώς γίνεται αυτό. Με τα πολλά μου λέει ότι εμφανίζεται διαθέσιμο ένα ζευγάρι σε ένα από τα καταστήματα, και μου είπε να πάρω τηλέφωνο να κάνω κράτηση και να πάω να παραλάβω. Παίρνω στο κατάστημα και αφού ξαναλέω όλη την ιστορία, μου λέει ότι πράγματι υπάρχει ένα ζευγάρι αλλά είναι σε κράτηση. Τη ρωτάω ποτέ λήγει η προθεσμία της κράτησης και μου λέει δεν λήγει γιατί είναι για μέλος του προσωπικού! Φυσικά έκανα νέα παραγγελία αφού εμφανίστηκε στο site διαθεσιμότητα. Στις 19 Αυγούστου εμφανίζεται πάλι το νούμερό μου διαθέσιμο ενώ περίμενα νέα από τη δεύτερη παραγγελία που έγινε στις 16 του μηνός. Κάνω λοιπόν ΤΡΙΤΗ παραγγελία! Σε λιγότερο από δύο ώρες λαμβάνω ακύρωση για την τρίτη παραγγελία, ενώ το νούμερο εμφανιζόταν διαθέσιμο στο site. Παίρνω πάλι τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών για να ρωτήσω πως γίνεται να μου ακυρώνεται η παραγγελία ενώ το παπούτσι εμφανίζεται διαθέσιμο. Πάλι άκουσα τα ίδια περί συστήματος, αλγορίθμων κτλ. Λέω όλη την ιστορία και φτάνω στο σημείο με την κράτηση εργαζόμενου στο κατάστημα των βορείων προαστίων. Μου λέει η κοπέλα ότι θα πάρει τηλέφωνο και θα με καλέσει ξανά. Με παίρνει και μου λέει ότι θα το παραλάβει ο συνάδελφος το παπούτσι και ότι λυπάται φυσικά. Όσο μιλούσαμε μου ήρθε και η ακύρωση της δεύτερης παραγγελίας εννοείται. Αφού έκλεισα το τηλέφωνο και τις δύο φορές το listing κατέβηκε από το site, την πρώτη φορά το ανέβασαν πάλι, ενώ από το τελευταίο τηλεφώνημα δεν έχει ανέβει ξανά. Όλο αυτό διάστημα, έβλεπα στο site τους, το ίδιο μοντέλο σε διαφορετικό χρώμα να το ανεβοκατεβάζουν. In stock και out of stock συνέχεια. Στο μεσοδιάστημα των τηλεφωνημάτων για παράπονα, μου ήρθε από το πουθενά στο mail μου mail από την εξυπηρέτηση πελατών του Intersport, αφού το athlete’s foot ανήκει στον όμιλο, όπου μου έλεγαν ότι η υπόθεσή μου προωθήθηκε κτλ. Δύο μέρες μετά έλαβα mail ότι η υπόθεσή μου έχει επιλυθεί... Το πως επιλύθηκε η υπόθεσή μου, μόνο αυτοί το ξέρουν. Για να είμαι πλήρως αντικειμενικός, τα χρήματα από τις 2 παραγγελίες επιστράφηκαν μέσα σε 3 εργάσιμες. Από όλη αυτή την ιστορία δεν έπαθα κάποια οικονομική ζημιά, αλλά νομίζω πως πρόκειται για παραπλάνηση του καταναλωτή και ξεκάθαρη κοροϊδία. Αν γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω, παρακαλώ να μου πει αν μπορώ να κάνω καταγγελία κάπου ή να κινηθώ νομικά. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά. Τι ζόρια τραβάμε για ένα ζευγάρι παπούτσια ….. περιμένοντας με αγωνία την ανάρτηση για μια σακούλα φυστικια από τα Lidl! 4 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε Μπορείς να το καταγγείλεις στον συνήγορο του καταναλωτή και αν αποδείξεις ότι το χρειαζόσουν αρκετά και άρα η λανθασμένη διαθεσιμότητα σου προκάλεσε ζημιά πχ στην δουλειά σου τότε το κατάστημα τιμωρείται με καλό πρόστιμο. Το είχαν κάνει και άλλα μέλη και είχαν ανοίξει ανάλογο θέμα μετά το πέρας της υπόθεσης ώστε ο κόσμος να ξέρει τι δικαιώματα έχει και να τα διεκδικεί. Βέβαια ήταν υπολογιστής για την δουλειά. Εσύ που ήθελες παπούτσι για δώρο δεν νομίζω ότι φαίνεται κάποια ιδιαίτερη ζημιά. Αυτό που σίγουρα μπορείς να κάνεις είναι αρνητική κριτική στο σκρουτζ (αν υπάρχει εκεί το κατάστημα) και σίγουρα στο google Σίγουρα έπαθε ζημιά ….. είναι γνωστό ότι πόλοι τα κρατάνε στα κουτιά μερικά χρόνια με την ελπίδα τις «κονομα» από πώληση συλλεκτικού ζευγαριού …
makis269 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Με λίγα λόγια ανοίγεις μαγαζί παίρνεις άτοκο δάνειο από παραγγελίες και αφού κανείς την δουλειά σου με ζεστό και άτοκο ευρώ- μαρούλι ,λες μετά από κάνα μήνα out of stock και γυρνάς το κεφάλαιο από τα κορόιδα χωρίς τόκο και ούτε γάτα ούτε ζημιά ,ωραία φάμπρικα μου φαίνεται πολύ έξυπνη ιδέα . 1
Ukforthemoment Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 12 λεπτά πριν, makis269 είπε Με λίγα λόγια ανοίγεις μαγαζί παίρνεις άτοκο δάνειο από παραγγελίες και αφού κανείς την δουλειά σου με ζεστό και άτοκο ευρώ- μαρούλι ,λες μετά από κάνα μήνα out of stock και γυρνάς το κεφάλαιο από τα κορόιδα χωρίς τόκο και ούτε γάτα ούτε ζημιά ,ωραία φάμπρικα μου φαίνεται πολύ έξυπνη ιδέα . Μπορεί αλλά τι σχεση έχει με αυτό το θέμα;
makis269 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε Μπορεί αλλά τι σχεση έχει με αυτό το θέμα; Ποιο θέμα ? 1
Ukforthemoment Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Μόλις τώρα, makis269 είπε Ποιο θέμα ? Μπλε!
makis269 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε Μπλε! Μπορεί αλλά τι σχέση έχει με το θέμα ? 1
Ukforthemoment Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 5 λεπτά πριν, makis269 είπε Μπορεί αλλά τι σχέση έχει με το θέμα ? Οση και το δικό σου ποστ,καμία. 1
insomniac01 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 34 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε Τι ζόρια τραβάμε για ένα ζευγάρι παπούτσια ….. περιμένοντας με αγωνία την ανάρτηση για μια σακούλα φυστικια από τα Lidl! Σίγουρα έπαθε ζημιά ….. είναι γνωστό ότι πόλοι τα κρατάνε στα κουτιά μερικά χρόνια με την ελπίδα τις «κονομα» από πώληση συλλεκτικού ζευγαριού … Εγώ έχω ένα θέμα με το Λίντο και το φιστικοβουτηρο που ΠΟΤΕ δεν φέρνει το ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ (εντάξει στην Γερμανία παράγεται αλλά μα αρέσει η υφή). ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΧΑΙ ΓΛΟΥ
harisnikolop Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Παιδιά προφανώς και έχει ο κόσμος σημαντικότερα προβλήματα από ένα ζευγάρι παπούτσια. Δεν ήταν αυτό το νόημα του ποστ. Το νόημα είναι η κοροϊδία μέσα στα μούτρα μου. 1
Makis38 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) On 25/07/2021 at 23:12, katerina200 said: 5 hours ago, harisnikolop said: Συγγνώμη εκ των προτέρων για το σεντόνι που ακολουθεί. Στις 12 Αυγούστου έκανα παραγγελία από το Athlete’s Foot ένα ζευγάρι παπούτσια. Μου ήρθε ενημέρωση ότι καταχωρήθηκε η παραγγελία και τίποτα παραπάνω. Επειδή ξέρω ότι τα παπούτσια γίνονται ανάρπαστα, πήρα τηλέφωνο την επόμενη μέρα (13 Αυγούστου) για να επιβεβαιώσω ότι το παπούτσι υπάρχει και έχει κρατηθεί για την δικιά μου παραγγελία. Η κοπέλα στο τηλέφωνο ΜΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ ότι υπάρχει το παπούτσι για την δική μου παραγγελία. Στις 16 Αυγούστου έλαβα email όπου με ενημέρωναν ότι λυπούνται πολύ αλλά το παπούτσι είναι out of stock. Πήρα αμέσως τηλέφωνο για να κάνω το παράπονό μου αφενός και αφετέρου να δω εάν μπορεί να γίνει κάτι, αφού ψάχνω το παπούτσι εδώ και τρία χρόνια! Την ώρα που μιλούσα στο τηλέφωνο, κοιτούσα και παράλληλα στο site. Έκανα refresh και ως εκ θαύματος εμφανίζεται το νούμερο μου διαθέσιμο. Εδώ να σημειώσω ότι παρακολουθούσα τη διαθεσιμότητα πολλές φορές την ημέρα, κάθε μέρα και το νούμερο μου εμφανιζόταν μη διαθέσιμο από την ημέρα που έκανα την παραγγελία Το λέω στην κοπέλα στο τηλέφωνο ότι ξαφνικά εμφανίστηκε το νούμερο μου διαθέσιμο και της ζήτησα να μου εξηγήσει πώς γίνεται αυτό. Με τα πολλά μου λέει ότι εμφανίζεται διαθέσιμο ένα ζευγάρι σε ένα από τα καταστήματα, και μου είπε να πάρω τηλέφωνο να κάνω κράτηση και να πάω να παραλάβω. Παίρνω στο κατάστημα και αφού ξαναλέω όλη την ιστορία, μου λέει ότι πράγματι υπάρχει ένα ζευγάρι αλλά είναι σε κράτηση. Τη ρωτάω ποτέ λήγει η προθεσμία της κράτησης και μου λέει δεν λήγει γιατί είναι για μέλος του προσωπικού! Φυσικά έκανα νέα παραγγελία αφού εμφανίστηκε στο site διαθεσιμότητα. Στις 19 Αυγούστου εμφανίζεται πάλι το νούμερό μου διαθέσιμο ενώ περίμενα νέα από τη δεύτερη παραγγελία που έγινε στις 16 του μηνός. Κάνω λοιπόν ΤΡΙΤΗ παραγγελία! Σε λιγότερο από δύο ώρες λαμβάνω ακύρωση για την τρίτη παραγγελία, ενώ το νούμερο εμφανιζόταν διαθέσιμο στο site. Παίρνω πάλι τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών για να ρωτήσω πως γίνεται να μου ακυρώνεται η παραγγελία ενώ το παπούτσι εμφανίζεται διαθέσιμο. Πάλι άκουσα τα ίδια περί συστήματος, αλγορίθμων κτλ. Λέω όλη την ιστορία και φτάνω στο σημείο με την κράτηση εργαζόμενου στο κατάστημα των βορείων προαστίων. Μου λέει η κοπέλα ότι θα πάρει τηλέφωνο και θα με καλέσει ξανά. Με παίρνει και μου λέει ότι θα το παραλάβει ο συνάδελφος το παπούτσι και ότι λυπάται φυσικά. Όσο μιλούσαμε μου ήρθε και η ακύρωση της δεύτερης παραγγελίας εννοείται. Αφού έκλεισα το τηλέφωνο και τις δύο φορές το listing κατέβηκε από το site, την πρώτη φορά το ανέβασαν πάλι, ενώ από το τελευταίο τηλεφώνημα δεν έχει ανέβει ξανά. Όλο αυτό διάστημα, έβλεπα στο site τους, το ίδιο μοντέλο σε διαφορετικό χρώμα να το ανεβοκατεβάζουν. In stock και out of stock συνέχεια. Στο μεσοδιάστημα των τηλεφωνημάτων για παράπονα, μου ήρθε από το πουθενά στο mail μου mail από την εξυπηρέτηση πελατών του Intersport, αφού το athlete’s foot ανήκει στον όμιλο, όπου μου έλεγαν ότι η υπόθεσή μου προωθήθηκε κτλ. Δύο μέρες μετά έλαβα mail ότι η υπόθεσή μου έχει επιλυθεί... Το πως επιλύθηκε η υπόθεσή μου, μόνο αυτοί το ξέρουν. Για να είμαι πλήρως αντικειμενικός, τα χρήματα από τις 2 παραγγελίες επιστράφηκαν μέσα σε 3 εργάσιμες. Από όλη αυτή την ιστορία δεν έπαθα κάποια οικονομική ζημιά, αλλά νομίζω πως πρόκειται για παραπλάνηση του καταναλωτή και ξεκάθαρη κοροϊδία. Αν γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω, παρακαλώ να μου πει αν μπορώ να κάνω καταγγελία κάπου ή να κινηθώ νομικά. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά. Να παίρνεις τηλέφωνο ακόμη και για την τσίχλα που πρόκειται να παραγγείλεις για έλεγχο διαθεσιμότητας επί τόπου. Οι ιστοσελίδες είναι ΓΤΠ. Την έχω πατήσει σαν και σένα, και πλέον πριν προχωρήσω σε οποιαδήποτε παραγγελία ΠΑΝΤΟΤΕ παίρνω τηλέφωνο πριν. Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου 2021 από Makis38
Nabuko Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 5 λεπτά πριν, harisnikolop είπε Το νόημα είναι η κοροϊδία μέσα στα μούτρα μου. Ποια κοροϊδία? σου είπαν ότι δεν υπάρχει το παπούτσι γιατί είναι κρατημένο για άλλον και εσύ εκεί να επιμείνεις με το ζόρι και όχι μόνο το παρήγγειλες 2η φορά αλλά και 3η. Λες να έκατσαν να μηχανορραφήσουν ολόκληρο σχέδιο οι υπάλληλοι και η εταιρία για να μην το δώσουν σε σένα επίτηδες? 2 1 2
Bitbit Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 5 ώρες πριν, harisnikolop είπε Πήρα αμέσως τηλέφωνο για να κάνω το παράπονό μου αφενός και αφετέρου να δω εάν μπορεί να γίνει κάτι, αφού ψάχνω το παπούτσι εδώ και τρία χρόνια! κάπου εδώ σταμάτησα να διαβάζω. Προβλήματα που έχει ο κόσμος...... Στα 10 χρόνια αναμονής, δώρο ένα ζευγάρι χρυσά σανδάλια με τα αρχικά σας χαραγμένα στη σόλα 1
cthulhucarbide Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 5 λεπτά πριν, Nabuko είπε Ποια κοροϊδία? σου είπαν ότι δεν υπάρχει το παπούτσι γιατί είναι κρατημένο για άλλον και εσύ εκεί να επιμείνεις με το ζόρι και όχι μόνο το παρήγγειλες 2η φορά αλλά και 3η. Λες να έκατσαν να μηχανορραφήσουν ολόκληρο σχέδιο οι υπάλληλοι και η εταιρία για να μην το δώσουν σε σένα επίτηδες? Το να φαίνεται διαθέσιμο αλλά να μην είναι, είναι ξεκάθαρη κοροϊδία. Επίσης το να σου λένε ότι φαίνεται διαθέσιμο αλλά δεν είναι διότι το έχει κρατήσει υπάλληλος για την πάρτυ του, πέρα από κοροϊδία είναι και αντιεπαγγελματική τακτική και δείχνει ότι είναι άχρηστοι 7
filip123go Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 19 λεπτά πριν, Nabuko είπε Ποια κοροϊδία? σου είπαν ότι δεν υπάρχει το παπούτσι γιατί είναι κρατημένο για άλλον και εσύ εκεί να επιμείνεις με το ζόρι και όχι μόνο το παρήγγειλες 2η φορά αλλά και 3η. Λες να έκατσαν να μηχανορραφήσουν ολόκληρο σχέδιο οι υπάλληλοι και η εταιρία για να μην το δώσουν σε σένα επίτηδες? Έλα πες αλήθεια, δεν διάβασε το αρχικό Post, έτσι; Τα ίδια γίνονται με το προσωπικό καταστημάτων και με τις gpu και τα ps5, και μετά τα βλέπουμε εδώ μέσα 2 και 3 φορές πάνω στη τιμή. Ts κατά πάσα πιθανότητα να δεις τα παπούτσια να πουλιούνται εδώ ή στο fb marketplace, με το κατάλληλο καπέλο φυσικά.! 1
Nabuko Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 14 λεπτά πριν, Bitbit είπε Προβλήματα που έχει ο κόσμος...... Άστα να πάνε. Εγώ στέκομαι στο πλευρό του ts. Ελπίζω να καταφέρει να κοιμηθεί το βράδυ ύστερα από τέτοια στενοχώρια και το μεγάλο ψυχολογικό βάρος που του προκάλεσε αυτή η απώλεια των παπουτσιών και τα οποία ήταν για δώρο. Γιατί πρέπει να επισημάνουμε την ανιδιοτέλεια του ts, περίμενε 3 χρόνια για να αγοράσει παπούτσια όχι για τον εαυτό του αλλά για δώρο σε άλλον 1 λεπτό πριν, filip123go είπε Ts κατά πάσα πιθανότητα να δεις τα παπούτσια να πουλιούνται εδώ ή στο fb marketplace, με το κατάλληλο καπέλο φυσικά.! Μην του μπήγεις και άλλο το μαχαίρι στην πληγή. Την ίδια ιδέα είχε και αυτός αλλά τον πρόλαβαν 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις