harisnikolop Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Συγγνώμη εκ των προτέρων για το σεντόνι που ακολουθεί. Στις 12 Αυγούστου έκανα παραγγελία από το Athlete’s Foot ένα ζευγάρι παπούτσια. Μου ήρθε ενημέρωση ότι καταχωρήθηκε η παραγγελία και τίποτα παραπάνω. Επειδή ξέρω ότι τα παπούτσια γίνονται ανάρπαστα, πήρα τηλέφωνο την επόμενη μέρα (13 Αυγούστου) για να επιβεβαιώσω ότι το παπούτσι υπάρχει και έχει κρατηθεί για την δικιά μου παραγγελία. Η κοπέλα στο τηλέφωνο ΜΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ ότι υπάρχει το παπούτσι για την δική μου παραγγελία. Στις 16 Αυγούστου έλαβα email όπου με ενημέρωναν ότι λυπούνται πολύ αλλά το παπούτσι είναι out of stock. Πήρα αμέσως τηλέφωνο για να κάνω το παράπονό μου αφενός και αφετέρου να δω εάν μπορεί να γίνει κάτι, αφού ψάχνω το παπούτσι εδώ και τρία χρόνια! Την ώρα που μιλούσα στο τηλέφωνο, κοιτούσα και παράλληλα στο site. Έκανα refresh και ως εκ θαύματος εμφανίζεται το νούμερο μου διαθέσιμο. Εδώ να σημειώσω ότι παρακολουθούσα τη διαθεσιμότητα πολλές φορές την ημέρα, κάθε μέρα και το νούμερο μου εμφανιζόταν μη διαθέσιμο από την ημέρα που έκανα την παραγγελία Το λέω στην κοπέλα στο τηλέφωνο ότι ξαφνικά εμφανίστηκε το νούμερο μου διαθέσιμο και της ζήτησα να μου εξηγήσει πώς γίνεται αυτό. Με τα πολλά μου λέει ότι εμφανίζεται διαθέσιμο ένα ζευγάρι σε ένα από τα καταστήματα, και μου είπε να πάρω τηλέφωνο να κάνω κράτηση και να πάω να παραλάβω. Παίρνω στο κατάστημα και αφού ξαναλέω όλη την ιστορία, μου λέει ότι πράγματι υπάρχει ένα ζευγάρι αλλά είναι σε κράτηση. Τη ρωτάω ποτέ λήγει η προθεσμία της κράτησης και μου λέει δεν λήγει γιατί είναι για μέλος του προσωπικού! Φυσικά έκανα νέα παραγγελία αφού εμφανίστηκε στο site διαθεσιμότητα. Στις 19 Αυγούστου εμφανίζεται πάλι το νούμερό μου διαθέσιμο ενώ περίμενα νέα από τη δεύτερη παραγγελία που έγινε στις 16 του μηνός. Κάνω λοιπόν ΤΡΙΤΗ παραγγελία! Σε λιγότερο από δύο ώρες λαμβάνω ακύρωση για την τρίτη παραγγελία, ενώ το νούμερο εμφανιζόταν διαθέσιμο στο site. Παίρνω πάλι τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών για να ρωτήσω πως γίνεται να μου ακυρώνεται η παραγγελία ενώ το παπούτσι εμφανίζεται διαθέσιμο. Πάλι άκουσα τα ίδια περί συστήματος, αλγορίθμων κτλ. Λέω όλη την ιστορία και φτάνω στο σημείο με την κράτηση εργαζόμενου στο κατάστημα των βορείων προαστίων. Μου λέει η κοπέλα ότι θα πάρει τηλέφωνο και θα με καλέσει ξανά. Με παίρνει και μου λέει ότι θα το παραλάβει ο συνάδελφος το παπούτσι και ότι λυπάται φυσικά. Όσο μιλούσαμε μου ήρθε και η ακύρωση της δεύτερης παραγγελίας εννοείται. Αφού έκλεισα το τηλέφωνο και τις δύο φορές το listing κατέβηκε από το site, την πρώτη φορά το ανέβασαν πάλι, ενώ από το τελευταίο τηλεφώνημα δεν έχει ανέβει ξανά. Όλο αυτό διάστημα, έβλεπα στο site τους, το ίδιο μοντέλο σε διαφορετικό χρώμα να το ανεβοκατεβάζουν. In stock και out of stock συνέχεια. Στο μεσοδιάστημα των τηλεφωνημάτων για παράπονα, μου ήρθε από το πουθενά στο mail μου mail από την εξυπηρέτηση πελατών του Intersport, αφού το athlete’s foot ανήκει στον όμιλο, όπου μου έλεγαν ότι η υπόθεσή μου προωθήθηκε κτλ. Δύο μέρες μετά έλαβα mail ότι η υπόθεσή μου έχει επιλυθεί... Το πως επιλύθηκε η υπόθεσή μου, μόνο αυτοί το ξέρουν. Για να είμαι πλήρως αντικειμενικός, τα χρήματα από τις 2 παραγγελίες επιστράφηκαν μέσα σε 3 εργάσιμες. Από όλη αυτή την ιστορία δεν έπαθα κάποια οικονομική ζημιά, αλλά νομίζω πως πρόκειται για παραπλάνηση του καταναλωτή και ξεκάθαρη κοροϊδία. Αν γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω, παρακαλώ να μου πει αν μπορώ να κάνω καταγγελία κάπου ή να κινηθώ νομικά. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά. 1
Ukforthemoment Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Αφου δεν ζημιώθηκες τι μπορείς να ζητήσεις;
harisnikolop Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δεν το λέω για να διεκδικήσω κάτω, γιατί όπως σωστά λες, δεν ζημιώθηκα πουθενά. Για όλη αυτή την κοροϊδία λέω. Να μαθευτεί κάπως.
Dante80 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Εγκυκλοπαιδική ερώτηση, αν θέλετε απαντάτε. Ποιο μοντέλο ψάχνατε; Το νούμερό σας ήταν μήπως πολύ μεγάλο/μικρό;
harisnikolop Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 ένα airjordan ήταν σε νούμερο 40 (ήταν για δώρο) 2
Basilhs23___ Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Από την στιγμή που πήρες τα λεφτά πίσω, το μόνο που μένει να κάνεις είναι να εκθέσεις την ιστορία σου στο διαδίκτυο ώστε να γίνει γνωστη.
harisnikolop Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 4 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε Από την στιγμή που πήρες τα λεφτά πίσω, το μόνο που μένει να κάνεις είναι να εκθέσεις την ιστορία σου στο διαδίκτυο ώστε να γίνει γνωστη. Αναμενόμενο αλλά σε ευχαριστώ για την επιβεβαίωση.
cthulhucarbide Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Μπορείς να το καταγγείλεις στον συνήγορο του καταναλωτή και αν αποδείξεις ότι το χρειαζόσουν αρκετά και άρα η λανθασμένη διαθεσιμότητα σου προκάλεσε ζημιά πχ στην δουλειά σου τότε το κατάστημα τιμωρείται με καλό πρόστιμο. Το είχαν κάνει και άλλα μέλη και είχαν ανοίξει ανάλογο θέμα μετά το πέρας της υπόθεσης ώστε ο κόσμος να ξέρει τι δικαιώματα έχει και να τα διεκδικεί. Βέβαια ήταν υπολογιστής για την δουλειά. Εσύ που ήθελες παπούτσι για δώρο δεν νομίζω ότι φαίνεται κάποια ιδιαίτερη ζημιά. Αυτό που σίγουρα μπορείς να κάνεις είναι αρνητική κριτική στο σκρουτζ (αν υπάρχει εκεί το κατάστημα) και σίγουρα στο google 1
DownUNDERground Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε Μπορείς να το καταγγείλεις στον συνήγορο του καταναλωτή και αν αποδείξεις ότι το χρειαζόσουν αρκετά και άρα η λανθασμένη διαθεσιμότητα σου προκάλεσε ζημιά πχ στην δουλειά σου τότε το κατάστημα τιμωρείται με καλό πρόστιμο. Το είχαν κάνει και άλλα μέλη και είχαν ανοίξει ανάλογο θέμα μετά το πέρας της υπόθεσης ώστε ο κόσμος να ξέρει τι δικαιώματα έχει και να τα διεκδικεί. Βέβαια ήταν υπολογιστής για την δουλειά. Εσύ που ήθελες παπούτσι για δώρο δεν νομίζω ότι φαίνεται κάποια ιδιαίτερη ζημιά. Αυτό που σίγουρα μπορείς να κάνεις είναι αρνητική κριτική στο σκρουτζ (αν υπάρχει εκεί το κατάστημα) και σίγουρα στο google Η ζημία δεν έχει κυριολεκτική έννοια. Δε σημαίνει ότι πρέπει να αναγκαστεί να πηγαίνει ξυπόλητος στη δουλειά του τώρα για να έχει δίκιο. Επεξ/σία 6 Σεπτεμβρίου 2021 από DownUNDERground
KrTikker Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 7 λεπτά πριν, DownUNDERground είπε Η ζημία δεν έχει κυριολεκτική έννοια. Δε σημαίνει ότι πρέπει να αναγκαστεί να πηγαίνει ξυπόλητος στη δουλειά του τώρφα για να έχει δίκιο. Απλά πρέπει να αιτιολογήσει ΓΙΑΤΙ έχει αξιώσεις εφόσον δεν ζημιώθηκε άμεσα.. εκτός και αν τους πάει για ψυχική οδύνη αλλά είναι πολύ drama.
korakios Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 υπήρχε ένα αντίστοιχο νήμα για προϊόντα που εμφανίζονται ως διαθέσιμα ενώ δεν είναι
cumulus Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Το καλοκαιρι χαλασε το air-condition και ζητησα τη γνωμη των παιδιων του φορουμ .Μου προταθηκε καποιοι το οποιο ηταν στα χρηματα τα οποια εδινα .Τρια καταστηματα το ειχαν ετοιμοπαραδοτο και τα τρια ,λιγες ωρες μετα την παραγγελια με πηραν να μου πουν οτι δεν υπαρχει .Εννοειται οτι εχω κανει μηνυση και στα τρια και στο μελος απο εδω μεσα που μου το προτεινε.😝
korakios Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 17 λεπτά πριν, korakios είπε υπήρχε ένα αντίστοιχο νήμα για προϊόντα που εμφανίζονται ως διαθέσιμα ενώ δεν είναι το βρήκα https://www.insomnia.gr/forums/topic/774375-καταγγελία-για-αγορά-και-ακύρωση-λόγω-μη-διαθεσιμότητας/?do=findComment&comment=58741022 και https://www.insomnia.gr/forums/topic/752973-πρόστιμο-20000€-για-μη-παράδοση-προϊόντων-και-ακύρωση-παραγγελιας/ @harisnikolop 1
DrLo Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 3 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε Μπορείς να το καταγγείλεις στον συνήγορο του καταναλωτή και αν αποδείξεις ότι το χρειαζόσουν αρκετά και άρα ... Τίποτα από αυτά δεν αποτελεί ζημιά. Αυτό δε σημαίνει ότι ο συνήγορος του καταναλωτή δε βγάζει και βλακείες αποφάσεις. Εγώ αυτό που ήθελα να "ρωτήσω" ... χαρά στο κουράγιο του ΤΣ που μπήκε σε όλη αυτή τη φασαρία για ένα ζευγάρι παπούτσια.
Basilhs23___ Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 12 λεπτά πριν, cumulus είπε Το καλοκαιρι χαλασε το air-condition και ζητησα τη γνωμη των παιδιων του φορουμ .Μου προταθηκε καποιοι το οποιο ηταν στα χρηματα τα οποια εδινα .Τρια καταστηματα το ειχαν ετοιμοπαραδοτο και τα τρια ,λιγες ωρες μετα την παραγγελια με πηραν να μου πουν οτι δεν υπαρχει .Εννοειται οτι εχω κανει μηνυση και στα τρια και στο μελος απο εδω μεσα που μου το προτεινε.😝 Καλο είναι πλέον πριν κάθε παραγγελία να τηλεφωνούμε στο κατάστημα για να ρωτήσουμε αν είναι διαθέσιμο το προϊόν. Οι σελίδες ως γνωστόν γράφουν ότι να ναι. Αν και πάλι δεν μπορούν να δώσουν μια αξιόπιστη απάντηση με αποτέλεσμα παραγγελία πληρωμή με το γνωστό αποτέλεσμα, θέλουν ένα ξεχεσμα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις