Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα αυτό έχει προφανώς συζητηθεί ξανά σε διάφορα επιμέρους thread που ανοίγονται.

Κάτι που έχω απορία με αφορμή δύο κλήσεις που έλαβα σε καινούργιους αριθμούς, είναι με ποιον τρόπο σε βρίσκουν και σε καλούν οι γνωστοί για διαφημίσεις κτλ. Π.χ ο πάροχος ή κάποια υπηρεσία στην οποία έχεις δώσει τους αριθμούς, τους παραχωρεί σε τρίτους και αυτοί σε άλλους και σε καλούν, ή έχουν κάποιο λογισμικό το οποίο καλεί εντελώς τυχαία νούμερα και όποιος το σηκώσει το σήκωσε;

Τέλη Ιουνίου αποκτώ έναν νέο αριθμό VoIP, είχα δηλώσει με την αίτηση να μπει στο γνωστό μητρώο ενός άρθρου για να μην σε καλούν καθώς και να μην συμπεριληφθεί στον τηλεφωνικό κατάλογο του παρόχου. Τον είχα δώσει μόνο σε 3-4 άτομα, πουθενά αλλού, τον είχα καλέσει μόνο από τα κινητά μας, το άλλο σταθερό μας και γενικά ελάχιστη χρήση, στον 1.5 μήνα σκάει τηλέφωνο από elpedison...... θύμωσα και τους είπα να μην καλέσουν ξανά εδώ διότι το νούμερο είναι απόρρητο, αυτοί μου έλεγαν "δηλαδή δεν ενδιαφέρομαι για να έχω έκπτωση στο ρεύμα μου" με ρωτούσαν να τους πω πρώτα σε ποιον πάροχο είμαι και πόσα πληρώνω, δεν ενδιαφέρομαι και τους το έκλεισα.

Αρχές Αυγούστου βγάλαμε έναν αριθμό κινητού για την μητέρα μου από Q. Κανένας δεν μας έχει τηλεφωνήσει να μιλήσουμε και δεν τον έχω δώσει πουθενά εκτός από την τράπεζα για την χρεωστική της μητέρας μου. Πριν λίγο έσκασε κλήση από 0044, λέω εδώ είμαστε πάλι μας κάλεσαν για forex κτλ. Το σήκωσα για να τους χρεώσω, μιλούσε τηλεφωνητής και έλεγε πατήστε το 1 για να συνδεθείτε κάπου και πατήστε το 2 για να κερδίσετε 100 ευρώ άμεσα (ναι θα το πατήσω τρέχοντας και τα λεφτά θα μου πέσουν στο κεφάλι ουρανοκατέβατα), δεν έκανα τίποτα και ούτε το έκλεισα, το άφησα έτσι να δω μέχρι πόσο θα μείνει ανοιχτή η γραμμή για να χρεωθούν παραπάνω, τελικά δεν μου έκαναν την χάρη, πριν περάσει το 1 λεπτό η γραμμή έκλεισε.

Επεξ/σία από Basilhs23___
  • Like 2
Δημοσ.

Αυτό αναρωτιέται και η μητέρα μου. Ενώ έχουμε μπει στο σχετικό νόμο και έχουμε κατεβάσει από τους καταλόγους τα νούμερά μας, συνεχίζουν και καλούν. Μάλιστα στο κινητό της, κάθε Τετάρτη (αυτή και τη περασμένη) έρχονται μηνύματα προβλήματος με τη κάρτα της. Προχθές είχε και το όνομά της.

Spoiler

Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι ότι η ίδια η τράπεζα τα δίνει σε τρίτους.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Ανακύκλωση αριθμών.

 

3 λεπτά πριν, poulinos είπε

τυχαιες κλησεις επισης.

Αυτά τα 2 κατά κύριο λόγο.

Δεν ξέρω βέβαια αν η τεχνική του να καλείς μαζικά τυχαία είναι νόμιμη.

Επεξ/σία από user2163
Δημοσ.
54 λεπτά πριν, user2163 είπε

 

Αυτά τα 2 κατά κύριο λόγο.

Δεν ξέρω βέβαια αν η τεχνική του να καλείς μαζικά τυχαία είναι νόμιμη.

Παράνομη.

Δημοσ.

πιθανόν να είναι και τυχαίο.

Μου έχει συμβεί σε νούμερο που είχα πάρει για 2ο και δε το ήξερε κανείς. Όταν λέμε κανείς, εννοούμε κανείς να δεχθώ κλήση την οποία δεν απάντησα. Τώρα που με βρήκαν....

Τα προσωπικά δεδομένα που τόσο απλόχερα μοιράζετε οι περισσότεροι να ξέρετε ότι έχουν μεγάλη αξία.

Δε θα αναφέρω λεπτομέρειες απλά θα πω ότι σε δουλειά μου πριν λίγα χρόνια, πληρώναμε για να αποκτήσουμε λίστες ατόμων. Και δε πληρώναμε εταιρίες που κάνανε αυτή τη δουλειά αλλά υπαλλήλους που το κάνανε για το εξτραδάκι τους. Σε κάποιους κύκλους αυτό είναι γνωστό ότι γίνεται.

Απ όλους αυτούς ελάχιστοι ήταν αυτοί που "κάνανε φασαρία" και ρωτούσαν που βρήκαμε το τηλέφωνο τους. Και ακόμα λιγότεροι αυτοί που απειλούσαν και ζητούσαν να μην τους ενοχλήσουμε.

Είναι αστείο που μερικοί αναρωτιέστε αν είναι νόμιμο ή όχι.

  • Like 1
Δημοσ.

Cosmote

 

Αναφορά σε κείμενο

 

  1. Το Μητρώο περιλαμβάνει μόνο τηλεφωνικούς αριθμούς και χορηγείται σε τρίτους ενδιαφερόμενους (π.χ. άλλους παρόχους, διαφημιστικές εταιρείες κ.τ.λ.) κατόπιν σχετικής τους αίτησης.
  2. Ο ΟΤΕ δεν φέρει  ευθύνη  για τυχόν χρήση των στοιχείων του Μητρώου, από τον ενδιαφερόμενο αποδέκτη του, διαφορετική από αυτή που προβλέπεται από το άρθρο 11 του Ν. 3471/2006.
  3. Σε περίπτωση που η σύνδεση πελάτη παύει να είναι ενεργή στο δίκτυο του ΟΤΕ, διαγράφεται αυτόματα από το Μητρώο.
  4. Η εγγραφή στο Μητρώο δεν περιορίζει το δικαίωμα στην ενημέρωση που έχει ζητήσει ρητά ο πελάτης.

 

 

Wind

 

Αναφορά σε κείμενο

 

Πώς χορηγείται το Μητρώο σε ενδιαφερόμενους τρίτους

Για την υποβολή του σχετικού αιτήματος οι ενδιαφερόμενοι (φυσικά ή νομικά πρόσωπα) μπορούν να συμπληρώσουν την “Αίτηση χορήγησης Μητρώου του αρ.11 §2 Ν.3471/2006” που υπάρχει διαθέσιμη στον παρακάτω σύνδεσμο για κάθε δίκτυο (Κινητό & Σταθερό Δίκτυο WIND) και να την αποστείλουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή στον αριθμό fax 2119993342 μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά (ΦΕΚ Εκπροσώπησης, φωτοαντίγραφο ΑΔΤ Νόμιμου Εκπροσώπου για νομικά πρόσωπα και φωτοαντίγραφο ΑΔΤ αιτούντος για φυσικά πρόσωπα).

Στη συνέχεια το Μητρώο θα αποσταλεί στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αναγράφεται στη σχετική αίτηση.

 

Vodafone

Αναφορά σε κείμενο

Αίτηση χορήγησης αντιγράφου Μητρώου 11
Κάθε νομικό/φυσικό πρόσωπο έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει το δικό μας μητρώο - Άρθρο 11, δηλαδή να αποκτήσει την λίστα των κινητών/σταθερών που έχουν ζητήσει να εξαιρεθούν από τις τηλεφωνικές κλήσεις με ανθρώπινη παρέμβαση για διαφημιστικούς / προωθητικούς σκοπούς.

Ο ενδιαφερόμενος συμπληρώνει τη σχετική αίτηση που υπάρχει στον παρακάτω σύνδεσμο και την αποστέλλει στο email [email protected] μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά (ΦΕΚ Εκπροσώπησης, φωτοαντίγραφο ΑΔΤ Νόμιμου Εκπροσώπου για νομικά πρόσωπα και φωτοαντίγραφο ΑΔΤ αιτούντος για φυσικά πρόσωπα).

Εφόσον ο ενδιαφερόμενος έχει υποβάλλει όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά, τότε το αντίγραφο του Μητρώου θα του αποσταλεί εντός 5 εργάσιμων ημερών στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει στην αίτηση.

Το αντίγραφο του Μητρώου, που αποστέλλεται στους ενδιαφερόμενους έχει μέγιστη χρονική διάρκεια ισχύος 30 ημερών. Η ευθύνη αναζήτησης επικαιροποιημένου αντίγραφου του Μητρώου ανήκει στον αιτούντα, ο οποίος οφείλει να συμβουλεύεται κάθε φορά το πλέον πρόσφατο και επικαιροποιημένο Μητρώο του άρθρου 11 Ν. 3471/2006 που τηρεί η Vodafone - Πάναφον ΑΕΕΤ.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Oι γονείς μου έχουν νούμερο από το '03 Wind και Vodafone.

Επεξ/σία από Τέρης Α.
Δημοσ.

Παντως εμενα,σε καρτοκινητο q δεν με ειχαν παρει ποτε προωθητικοι αριθμοι,οταν ομως εκανα λογαριασμο μισθοδοσιας στην τραπεζα και εδωσα το κινητο με παιρνουν καθε βδομαδα 4-5 φορες.

Δημοσ.

Κι εγώ έχω αριθμό Q και χθες το απόγεμα έλαβα μια κλήση από αριθμό που ξεκινούσε με +44 και τελείωνε σε 7. Το κινητό μου έγραφε τοποθεσία Ουαλία. Εννοείται δεν το σήκωσα...

  • Sad 1
Δημοσ.

αν σας ενοχλούν διάφοροι αγενείς περίεργες ώρες ,

φερθείτε τους και εσείς με αγένεια x2 και να δείτε πως θα μπείτε σε blacklist στο να μην σας ξαναπάρει κανείς.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...