ekrepali Δημοσ. 18 Μαΐου 2022 Δημοσ. 18 Μαΐου 2022 16 λεπτά πριν, baiosgr είπε Φίλε μου ευχαριστώ για την αναλυτική σου απάντηση αλλά είχα πάγια εντολή και δεν είχα δώσει σημασία τα 2 πρώτα ποσά ήταν μια χαρά έναντι βέβαια το εξοφλητικό με ξύπνησε έκαψα δεν λέω αλλά είχα φιχ. Τα έχω γράψει εδώ αναλυτικά απ'τον Νοέμβριο. Και μάλιστα είχα αρχίσει να ψιλιάζομαι τη κομπίνα απ'το Σεπτέμβρη.
MasterBlaster Δημοσ. 19 Μαΐου 2022 Δημοσ. 19 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 17/5/2022 στις 8:27 ΜΜ, baiosgr είπε Όχι γιατί εχω φιξ συμβόλαιο. Εάν έχεις fix συμβόλαιο δεν πληρώνεις ρήτρα...άρα σου άλλαξαν το συμβόλαιο προφανώς με κάποια ειδοποίηση. Για μεταβολή συμβολαίου πρέπει να σε ενημερώσουν 60 ημέρες πριν. Αλλά από ότι καταλαβαίνω(;) σου άλλαξαν την χρέωση πριν την πάροδο 6μηνου; Εάν στην άλλαξαν ενώ σε εκπροσωπούν λιγότερο από 6 μήνες, η αλλαγή είναι έτσι και αλλιώς παράνομη. Δες το άρθρο 28 του Κώδικα Προμήθειας. Επίσης, 5000kWh κατανάλωση; Του έδωσες και κατάλαβε...Θα πρέπει η εξοικονόμηση ενέργειας να μας γίνει λίγο πιο κατανοητή σε αυτήν την χώρα Επεξ/σία 19 Μαΐου 2022 από MasterBlaster
baiosgr Δημοσ. 19 Μαΐου 2022 Δημοσ. 19 Μαΐου 2022 1 ώρα πριν, MasterBlaster είπε Εάν έχεις fix συμβόλαιο δεν πληρώνεις ρήτρα...άρα σου άλλαξαν το συμβόλαιο προφανώς με κάποια ειδοποίηση. Για μεταβολή συμβολαίου πρέπει να σε ενημερώσουν 60 ημέρες πριν. Αλλά από ότι καταλαβαίνω(;) σου άλλαξαν την χρέωση πριν την πάροδο 6μηνου; Εάν στην άλλαξαν ενώ σε εκπροσωπούν λιγότερο από 6 μήνες, η αλλαγή είναι έτσι και αλλιώς παράνομη. Δες το άρθρο 28 του Κώδικα Προμήθειας. Επίσης, 5000kWh κατανάλωση; Του έδωσες και κατάλαβε...Θα πρέπει η εξοικονόμηση ενέργειας να μας γίνει λίγο πιο κατανοητή σε αυτήν την χώρα Εχεις δίκιο είναι πολλές αλλά ήταν στην περίοδο του πολύ κρύου πολλές ώρες aircondition. Είναι φρόνιμο να πληρώσω τον λογαριασμό χωρίς την ρήτρα και να κανω καταγγελία στον Συνήγορο Καταναλωτή!
korakios Δημοσ. 19 Μαΐου 2022 Δημοσ. 19 Μαΐου 2022 4 λεπτά πριν, baiosgr είπε Εχεις δίκιο είναι πολλές αλλά ήταν στην περίοδο του πολύ κρύου πολλές ώρες aircondition. Είναι φρόνιμο να πληρώσω τον λογαριασμό χωρίς την ρήτρα και να κανω καταγγελία στον Συνήγορο Καταναλωτή! γράψε στο άλλο νήμα με εναλλακτικούς 1. ποιο πρόγραμμα είχες 2. ημερομηνία τροποποίησης 3. ημερομηνία ειδοποίησης και τρόπος ειδοποίησης (ψιλά γράμματα τέλος λογαριασμού , επιστολή , sms, email κτλ) ανέβασε τους ειδικούς και γενικούς όρους
washcloud Δημοσ. 19 Μαΐου 2022 Δημοσ. 19 Μαΐου 2022 1 ώρα πριν, baiosgr είπε Είναι φρόνιμο να πληρώσω τον λογαριασμό χωρίς την ρήτρα και να κανω καταγγελία στον Συνήγορο Καταναλωτή! ...καθόλου φρόνιμο (να πληρώσεις "επιλεκτικά", τμήμα του λογαριασμού) : θα μπεις στην σειρά για κόψιμο. Έτσι όπως δουλεύει "το σύστημα", ΠΡΩΤΑ πληρώνεις (έστω με διακανονισμό), και ΜΕΤΑ κάνεις καταγγελία ό,που σου κάνει κέφι....
The_Judas Δημοσ. 22 Μαΐου 2022 Δημοσ. 22 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) Αναφορά σε κείμενο σε συνέχεια της ηλεκτρονικής σας επικοινωνίας σας ενημερώvουμε για τα ακόλουθα. Συμβληθήκατε με την Εταιρεία μας, με την επωνυμία «Εταιρεία Προμήθειας Αερίου Θεσσαλονίκης – Θεσσαλίας Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εταιρεία (εφεξής καλούμενη «ZeniΘ» ή «Εταιρεία»), για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος σε ακίνητο επί της οδού ....................., δυνάμει της υπ’ αριθμόν ......Αίτησης/ Σύμβασης Προμήθειας Ηλεκτρικού Ρεύματος (εφεξής καλούμενη η Σύμβαση), επιλέγοντας το προϊόν της Εταιρείας μας με τη διακριτική ονομασία «Power Home 1Φ». Προγενέστερα της ημερομηνίας λήξης της εν λόγω Σύμβασης, ενημερωθήκατε με ατομικό γραπτό μήνυμα στον λογαριασμό σας, το οποίο σας πληροφορούσε για την λήξη αυτής όπως προβλέπεται από τους Γενικούς Όρους Συναλλαγών (ΓΟΣΠ), τον Κώδικα Προμήθειας και το σχετικό ρυθμιστικό πλαίσιο. Περισσότερες πληροφορίες Συχνές Ερωτήσεις | ZeniΘ (zenith.gr) στο πεδίο Τροποποίηση Όρων Σύμβασης Προμήθειας - Επαναφορά Τελών Πρόωρης Αποχώρησης. Ειδικότερα, η Εταιρεία μας σας ενημέρωσε με τον από 26/04/2021 λογαριασμό φυσικού αερίου με αρ. παραστατικού ..........(Προς εξυπηρέτηση και διευκόλυνσή σας, επισυνάπτουμε αντίγραφο του λογαριασμού) , με διακριτό σχετικό μήνυμα το οποίο είχε ως ακολούθως: «Ενημέρωση για τροποποίηση όρων σύμβασης χρεώσεων προμήθειας-αναπροσαρμογή προμήθειαςανταγωνιστικών ΟΤΣ. Αναλυτικά το περιεχόμενο της τροποποίησης στο https://www.zenith.gr/syxnes-erwthseis-symvasi-promitheiashlektrikis-energeias/. Δικαίωμα πελάτη για καταγγελία σύμβασης, σύμφωνα με τον όρο 14 των ΓΟΣΠ και του Άρθρου 21 του ΚΠΗΕ» Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΖeniΘ για τη διαδικτυακή σας εξυπηρέτηση και παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία χρειαστείτε. Με εκτίμηση, Είχα πρόσφατα κάνει αμφισβήτηση λογαριασμού στην ζενιθ γιατί με είχαν χρεωσει τέλος αποσύνδεσης 80 ευρώ κατά την αλλαγή παρόχου παρόλο που δεν είχα κάνει ανανέωση ούτε το αρχικό συμβόλαιο είχε κάποιον σχετικό όρο. Πήρα την παραπάνω απάντηση. Οτι δηλαδή με ενημέρωσαν με ψιλά γράμματα στον λογαριασμό για την αλλαγή των όρων: «Ενημέρωση για τροποποίηση όρων σύμβασης χρεώσεων προμήθειας-αναπροσαρμογή προμήθειαςανταγωνιστικών ΟΤΣ. Αναλυτικά το περιεχόμενο της τροποποίησης στο https://www.zenith.gr/syxnes-erwthseis-symvasi-promitheiashlektrikis-energeias/. Δικαίωμα πελάτη για καταγγελία σύμβασης, σύμφωνα με τον όρο 14 των ΓΟΣΠ και του Άρθρου 21 του ΚΠΗΕ»" Είναι αυτοί καλυμμένοι νομικά με αυτή την απάντηση ή μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο; Επεξ/σία 22 Μαΐου 2022 από The_Judas
Doubt Δημοσ. 22 Μαΐου 2022 Δημοσ. 22 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, The_Judas είπε Ενημέρωση για τροποποίηση όρων σύμβασης χρεώσεων προμήθειας-αναπροσαρμογή προμήθειαςανταγωνιστικών ΟΤΣ. Αναλυτικά το περιεχόμενο της τροποποίησης στο https://www.zenith.gr/syxnes-erwthseis-symvasi-promitheiashlektrikis-energeias/. Δικαίωμα πελάτη για καταγγελία σύμβασης, σύμφωνα με τον όρο 14 των ΓΟΣΠ και του Άρθρου 21 του ΚΠΗΕ "Η σελίδα δεν βρέθηκε" βλέπω σε κινητό. Και στον υπολογιστή. Επεξ/σία 22 Μαΐου 2022 από Doubt
korakios Δημοσ. 22 Μαΐου 2022 Δημοσ. 22 Μαΐου 2022 1 ώρα πριν, The_Judas είπε Είναι αυτοί καλυμμένοι νομικά με αυτή την απάντηση ή μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο; πες δεν το είδες καν έτσι που ήταν κρυμμένο https://www.rae.gr/μη-κατηγοριοποιημένο/28492/ 1
The_Judas Δημοσ. 22 Μαΐου 2022 Δημοσ. 22 Μαΐου 2022 1 ώρα πριν, Doubt είπε "Η σελίδα δεν βρέθηκε" βλέπω σε κινητό. Και στον υπολογιστή. https://zenith.gr/el/support/faqs/ ακόμα και το λινκ που έστειλαν ήταν λάθος.
korakios Δημοσ. 22 Μαΐου 2022 Δημοσ. 22 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) Spoiler 17 λεπτά πριν, The_Judas είπε https://zenith.gr/el/support/faqs/ ακόμα και το λινκ που έστειλαν ήταν λάθος. έχουν αλλάξει σχετικά πρόσφατα το site , το https://www.zenith.gr/syxnes-erwthseis-symvasi-promitheiashlektrikis-energeias/ ίσχυε κανονικά , το έχω στο ιστορικό ΥΓ, σε λάθος θέμα είναι Επεξ/σία 22 Μαΐου 2022 από korakios
Doubt Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 9 ώρες πριν, The_Judas είπε https://zenith.gr/el/support/faqs/ ακόμα και το λινκ που έστειλαν ήταν λάθος. Δεν πρόκειται να ψάξει κανείς όλα τα faqs, βάλε το κείμενο που θέλεις σε πλαίσιο.
The_Judas Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, Doubt είπε Δεν πρόκειται να ψάξει κανείς όλα τα faqs, βάλε το κείμενο που θέλεις σε πλαίσιο. Αναφορά σε κείμενο Τροποποίηση όρων Σύμβασης Προμήθειας ΗΕ επιλογή όλων Τροποποίηση Άρθρου 10 των ΓΟΣΠ Ηλεκτρικής Ενέργειας Σύμφωνα με τις Οδηγίες της ΡΑΕ (Απόφαση 409/2020) σε περίπτωση που τυχόν ρυθμιστικές ή νομοθετικές παρεμβάσεις δύνανται να εισάγουν νέα είδη πρόσθετων επιβαρύνσεων στην αγορά της προμήθειας, οι οποίες προκύπτουν κατόπιν της κατάρτισης της Σύμβασης Προμήθειας, ο Προμηθευτής διατηρεί το δικαίωμα της πλήρους μετακύλησης του εν λόγω μη προϋπολογισθέντος κόστους στους πελάτες του, μόνο εφόσον σχετική πρόβλεψη έχει συμπεριληφθεί στους όρους της Σύμβασης Προμήθειας. Η εν λόγω πιθανή διαφοροποίηση τιμολογίου κοινοποιείται στη ΡΑΕ και λαμβάνει χώρα μετά την παρέλευση ενός ημερολογιακού μήνα από την ημερομηνία κοινοποίησής της. Το Άρθρο 10 των ΓΟΣΠ τροποποιείται έτσι ώστε να ενσωματώνει το παραπάνω ενδεχόμενο. Για την τροποποίηση όρων της Σύμβασης Προμήθειας, ο Προμηθευτής υποχρεούται σε ατομική ενημέρωση των Πελατών του. Η ενημέρωση λαμβάνει χώρα τουλάχιστον εξήντα (60) ημέρες πριν την έναρξη ισχύος των τροποποιήσεων και περιέχεται σε ειδικό πεδίο του Λογαριασμού Κατανάλωσης. Η τροποποίηση του Άρθρου 10 των ΓΟΣΠ ισχύει 60 ημέρες μετά την λήψη του σχετικού ενημερωτικού μηνύματος στους λογαριασμούς κατανάλωσης. Τροποποίηση Όρων Σύμβασης Προμήθειας - Επαναφορά Τελών Πρόωρης Αποχώρησης Σε περιπτώσεις όπου ένας καταναλωτής με προϊόν ορισμένης συμβατικής διάρκειας τερματίζει τη σύμβαση νωρίτερα από την λήξη της, τα τέλη πρόωρης αποχώρησης επιτρέπουν στον Προμηθευτή να ανακτήσει τα επιπλέον κόστη, τα οποία δεν ανακτήθηκαν από τον καταναλωτή λόγω της πρόωρης αποχώρησης του. Ειδικότερα, τροποποιούνται οι Όροι Σύμβασης Προμήθειας και προστίθεται ο παρακάτω όρος: «Σε περίπτωση που ο Πελάτης καταγγείλει την σύμβαση πριν από τη συμφωνημένη διάρκεια, ο Πελάτης θα επιβαρύνεται με Τέλος Πρόωρης Αποχώρησης το οποίο µε την καταγγελία της Σύμβασης θα καθίσταται απαιτητό, επιβαρύνοντας τον Τελικό Εκκαθαριστικό λογαριασμό ηλεκτρικής ενέργειας και ο Πελάτης θα υποχρεούται να το καταβάλει.» Η χρέωση των Τελών Πρόωρης Αποχώρησης ορίζεται ως ακολούθως: Μήνας Αποχώρησης 1ος - 12ος 13ος - 23ος 24ος Οικιακά Προϊόντα 80 € 45 € 0 € Προϊόντα για την επιχείρηση 100 € 50 € 0 € Για την τροποποίηση όρων της Σύμβασης Προμήθειας, ο Προμηθευτής υποχρεούται σε ατομική ενημέρωση των Πελατών του. Η ενημέρωση λαμβάνει χώρα τουλάχιστον εξήντα (60) ημέρες πριν την έναρξη ισχύος των τροποποιήσεων και περιέχεται σε ειδικό πεδίο του Λογαριασμού Κατανάλωσης. Η τροποποίηση των όρων Σύμβασης Προμήθειας σχετικά με την επαναφορά των τελών πρόωρης αποχώρησης ισχύει 60 ημέρες μετά την λήψη του σχετικού ενημερωτικού μηνύματος στους λογαριασμούς κατανάλωσης.Τα τέλη πρόωρης αποχώρησης είναι αντιστρόφως ανάλογά του χρόνου εκπροσώπησης του καταναλωτή από τον Προμηθευτή και κατά τον τελευταίο μήνα της Σύμβασης Προμήθειας ορισμένου χρόνου, η προκύπτουσα χρέωση έχει εκμηδενιστεί. Ο Πελάτης δύναται, οποτεδήποτε και αναίτια, να καταγγείλει τη Σύμβαση Προμήθειας. Η καταγγελία της Σύμβασης Προμήθειας από Πελάτη ουδεμία συνέπεια, οικονομική ή άλλης φύσεως, επιφέρει σε βάρος του Πελάτη, με εξαίρεση την περίπτωση που η Σύμβαση Προμήθειας περιλαμβάνει ειδικούς όρους σχετικά με τον ελάχιστο χρόνο ισχύος και την οφειλόμενη αποζημίωση αν η Σύμβαση καταγγελθεί από τον Πελάτη, ή από τον Προμηθευτή αποκλειστικά λόγω υπερημερίας του Πελάτη ως προς την εξόφληση οφειλών του, πριν την παρέλευση του ελάχιστου χρόνου. Το γράφει μέσα στο faq ότι υπάρχει τέλος αποχώρησης. Εγώ δεν αμφισβητώ το faq, αλλά το ότι δεν είχα υπογράψει/συμφωνήσει για την αλλαγή όρων και δεν είχα ιδέα ότι έχω νέο συμβόλαιο με νέους όρους. Θα δοκιμάσω το επιχείρημα του korakiou, ενώ έχω ήδη προσφύγει και στην ΡΑΕ. Επεξ/σία 23 Μαΐου 2022 από The_Judas
Doubt Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 4 λεπτά πριν, The_Judas είπε Σε περιπτώσεις όπου ένας καταναλωτής με προϊόν ορισμένης συμβατικής διάρκειας τερματίζει τη σύμβαση νωρίτερα από την λήξη της, τα τέλη πρόωρης αποχώρησης επιτρέπουν στον Προμηθευτή να ανακτήσει τα επιπλέον κόστη, τα οποία δεν ανακτήθηκαν από τον καταναλωτή λόγω της πρόωρης αποχώρησης του. Σύμφωνα με τη δική τους αιτιολόγηση, το "22 μήνες - 45€" "23 μήνες - 0€" δεν στέκει, έπρεπε να υπάρχει αναλογικότητα στις χρεώσεις και πιθανόν να είναι και καταχρηστικός ο όρος. Καλά έκανες και δεν το άφησες έτσι. (και το δικό σου επιχείρημα σωστό είναι)
GaGaS_Thess Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Καλημέρα . Βλέπω παντού για την ρήτρα αναπροσαρμογής στο ρεύμα . Ακόμα και η επιδότηση που ΘΑ δώσουν αφορά το ρεύμα ... Τι γίνεται με την ρήτρα στο αέριο ?!?!?!?!??!
Lucifer Δημοσ. 24 Μαΐου 2022 Δημοσ. 24 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΠΟΙΟ ΣΑΠΟΥΝΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΙΣΤΡΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΣΧΟΙΝΙ; Επεξ/σία 24 Μαΐου 2022 από Lucifer 1 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις