Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, korakios είπε

όχι

όχι

γράφεις περίπου για το οτι δεν έγινε έγκαιρη ατομική ειδοποίηση για την αλλαγή όρων και ούτε ήταν κατανοητός ο υπολογισμός της ρήτρας αναπροσαρμογής

ουσιαστικά πατάς στα του κώδικα προμήθειας

 

έχουν γράψει κείμενο κάποια παιδιά σε προηγούμενες σελίδες

Οκ. ευχαριστώ.

Όσον αφορά τα περί online..σωστά τα υπολογίζω;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, aplosxristis είπε

Οκ. ευχαριστώ.

Όσον αφορά τα περί online..σωστά τα υπολογίζω;

κάντα με το χέρι αν είναι 😁
 

Spoiler

ότι λάθος έχει το excel το διορθώνω απο ότι μου έχουν αναφέρει άλλα μέλη ή απο σπόντα όπως πχ μόλις είδα οτι αν χάσεις το ΚΟΤ λόγω υπέρβασης πρέπει να αλλάξω την έκπτωση απο 0,98 σε 0,93 στα enter/+

κάνε το κελί Β29  B69 0,93 και θα καταλάβεις

(2% πάγια εντολή και 5% συνέπεια ). Η συνέπεια δεν εφαρμόζεται σε ΚΟΤ , άρα θέλει ανα τετράμηνο περίπτωση ωστε αν χάνεται το ΚΟΤ να επιστρέφει η συνέπεια . Θα σε κάνω tag όταν το διορθώσω

 

Επεξ/σία από korakios
B69 όχι B29
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, korakios είπε

κάντα με το χέρι αν είναι 😁
 

  Απόκρυψη περιεχομένων

ότι λάθος έχει το excel το διορθώνω απο ότι μου έχουν αναφέρει άλλα μέλη ή απο σπόντα όπως πχ μόλις είδα οτι αν χάσεις το ΚΟΤ λόγω υπέρβασης πρέπει να αλλάξω την έκπτωση απο 0,98 σε 0,93 στα enter/+

κάνε το κελί Β29  0,93 και θα καταλάβεις

(2% πάγια εντολή και 5% συνέπεια ). Η συνέπεια δεν εφαρμόζεται σε ΚΟΤ , άρα θέλει ανα τετράμηνο περίπτωση ωστε αν χάνεται το ΚΟΤ να επιστρέφει η συνέπεια . Θα σε κάνω tag όταν το διορθώσω

 

χαχα..Δεν θα σε δικάσω μην ανησυχείς :)

 όπως και να έχει η διαφορά είναι τεράστια..οπότε σιγουρα συμφέρει..(ναι..το έκανα και με χέρι..ακόμα και νυχτερινό να μην είχα)

Δημοσ.

Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της ΡΑΕ σχετικά με την ατομική ενημέρωση των πελατών για τροποποιηση ορων της σύμβασης ενέργειας με το περιθώριο των 60 ημερών,  προσωπικά θεωρώ ότι για όσους πελάτες προέβησαν σε σχετικές καταγγελίες αργά ή γρήγορα θα δικαιωθούν. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, messinia3 είπε

Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της ΡΑΕ σχετικά με την ατομική ενημέρωση των πελατών για τροποποιηση ορων της σύμβασης ενέργειας με το περιθώριο των 60 ημερών,  προσωπικά θεωρώ ότι για όσους πελάτες προέβησαν σε σχετικές καταγγελίες αργά ή γρήγορα θα δικαιωθούν. 

αργά θα έλεγα , αλλά ναι είναι ευχάριστα νέα :)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έκανα νέο αίτημα στην ΡΑΕ για την παράνομη χρέωση ρήτρας τον περασμένο Οκτώβριο, αφού το πρώτο μου αίτημα γράφτηκε στα παλιά τους τα παπούτσια.

Έβαλα τους εξής λογαριασμούς:

- Λογαριασμός με έκδοση 06/08/2021 = ενημερώνομαι για τη Ρήτρα αναπροσαρμογής

- Λογαριασμός με έκδοση 08/10/2021 (εκκαθαριστικός για τη περίοδο 7/6 - 5/10) = ύπαρξη χρέωσης ρήτρας

- Λογαριασμός με έκδοση 09/06/2021 = ΚΑΜΙΑ ενημέρωση. 

Άρα, έχω βάλει τον λογαριασμό της ενημέρωσης, τον λογαριασμό που είδα τη χρέωση, και ως απόδειξη έβαλα και έναν λογαριασμό ΠΡΙΝ τον λογαριασμό ενημέρωσης για τη ρήτρα, για να δείξω ότι όντως δεν είχα ενημερωθεί.

Και η απάντηση τους είναι:

Spoiler

Σε απάντηση της υπ αριθ. 3207 ηλεκτρονικής αναφοράς σας, σχετικά με το θέμα που θίγει την ρήτρα αναπροσαρμογής της παροχής 330139182-097, θα θέλαμε να σας διευκρινίσουμε τα ακόλουθα:

Το συγκεκριμένο αίτημα, σας έχει απαντηθεί με την υπ’ αριθμό 452 απαντητική επιστολή.

Ως εκ τούτου, σας γνωρίζουμε εκ νέου τα εξής:

Αναφορικά με την ρήτρα αναπροσαρμογής, σας γνωρίζουμε πως η ΔΕΗ ανακοίνωσε στην ιστοσελίδα https://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/xrisimes-plirofories-gia-to-logariasmo-sas/ritra-anaprosarmogis-xrewsewn-promitheias ότι  από τις 05/8/2021 προβαίνει σε κατάργηση της ρήτρας αναπροσαρμογής των χρεώσεων προμήθειας με βάση το CO2 από τα Τιμολόγια της Χαμηλής Τάσης  και σε αντικατάστασή της από τη ρήτρα αναπροσαρμογής Χρεώσεων Προμήθειας, η οποία βασίζεται στην Τιμή Εκκαθάρισης Αγοράς. Παράλληλα για την ενημέρωση των πελατών μας αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα οι νέοι τιμοκατάλογοι με ισχύ από την 5/8/2021 με αναλυτική περιγραφή του τρόπου εφαρμογής του νέου μηχανισμού αναπροσαρμογής των χρεώσεων στην ιστοσελίδα μας, όπου διευκρινίζεται ότι η Ρήτρα Αναπροσαρμογής Χρεώσεων Προμήθειας θα τεθεί σε εφαρμογή από την 05.08.2021, δηλαδή 60 ημέρες μετά την ενημέρωση των πελατών με την ανάρτηση των ανανεωμένων τιμολογίων στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ. Στο πλαίσιο των Συμβατικών υποχρεώσεων έγινε παράλληλα ατομική ενημέρωση των πελατών μας για την τροποποίηση των χρεώσεων προμήθειας μέσω ειδοποίησης στο Λογαριασμό Κατανάλωσης με αναφορά στις τροποποιήσεις και με αντίστοιχη παραπομπή στην ιστοσελίδα μας για περαιτέρω ενημέρωση καθώς και ενημέρωση των πελατών μας για δικαίωμα αλλαγής προμηθευτή.

Η ΔΕΗ προχώρησε σε ενέργειες με στόχο την υποστήριξη των νοικοκυριών

  • Για τις καταναλώσεις από 05.08.2021 παρέχεται έκπτωση ενέργειας 30% στις χρεώσεις ενέργειας βάσει της ισχύουσας εμπορικής πολιτικής
  • Η αντικατάσταση της ρήτρας συνοδεύτηκε με έκπτωση 30-50% στα οικιακά και επαγγελματικά προϊόντα Γ1, Γ1Ν, Γ21, Γ23, Φ.Ο.Π. και το αγροτικό τιμολόγιο ,όπως αναλυτικά αναφέρεται στους αντίστοιχους τιμοκαταλόγους
  • Επιπροσθέτως, παρέχουμε στους πελάτες μας τα πιο ανταγωνιστικά σταθερά προϊόντα της οικογένειας myHome για απόλυτη προστασία τους από αυτές τις συνθήκες

Η ενημέρωση στην ιστοσελίδα μας πέραν των ανωτέρων περιλαμβάνει τη Δημιουργία συνδέσμου για τον έλεγχο ορθότητας της ρήτρας και Ανάλυση του Τύπου υπολογισμού της ρήτρας αναπροσαρμογής χρεώσεων Προμήθειας και Παράδειγμα εφαρμογής στην ιστοσελίδα μας στο σύνδεσμο:

https://www.dei.gr/Documents2/TIMOLOGIA/RHTRA%20ANAPROS%20XREOS%20PROMH/%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B3%CE%BC%CE%B1%20%CE%95%CF%86%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%B3%CE%AE%CF%82%20%CE%A1%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%82%20%CE%91%CE%BD%CE%B1%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%B3%CE%AE%CF%82%20%CE%A7%CF%81%CE%B5%CF%8E%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD%20%CE%A0%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CF%82_final.pdf

Ωστόσο, λόγω του αυξημένου όγκου τον πελατών που εξυπηρετούνται από την εταιρεία μας, η ατομική ενημέρωση πραγματοποιήθηκε  μέσω μηνύματος στον λογαριασμό ηλεκτρικής ενέργειας.

 

Ως εκ τούτου, το αίτημα σας για επιστροφή ποσού που αφορά χρέωση ρήτρας αναπροσαρμογής δεν δύναται να υλοποιηθεί.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνιση.

Με εκτίμηση,

Είναι bot ή είναι όντως ηλίθια? Επιμένει για την ενημέρωση του site, επιμένει για την ατομική, ενώ δεν έλαβα ποτέ ατομική.

Προφανώς πατάω το κόκκινο και τι σχόλιο να γράψω? Απαιτώ να επέμβει η ΡΑΕ, μετά την ανακοίνωση της που βάλατε πιο πάνω?

Επεξ/σία από KaRouLi
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, KaRouLi είπε

Έκανα νέο αίτημα στην ΡΑΕ για την παράνομη χρέωση ρήτρας τον περασμένο Οκτώβριο, αφού το πρώτο μου αίτημα γράφτηκε στα παλιά τους τα παπούτσια.

Έβαλα τους εξής λογαριασμούς:

- Λογαριασμός με έκδοση 06/08/2021 = ενημερώνομαι για τη Ρήτρα αναπροσαρμογής

- Λογαριασμός με έκδοση 08/10/2021 (εκκαθαριστικός για τη περίοδο 7/6 - 5/10) = ύπαρξη χρέωσης ρήτρας

- Λογαριασμός με έκδοση 09/06/2021 = ΚΑΜΙΑ ενημέρωση. 

Άρα, έχω βάλει τον λογαριασμό της ενημέρωσης, τον λογαριασμό που είδα τη χρέωση, και ως απόδειξη έβαλα και έναν λογαριασμό ΠΡΙΝ τον λογαριασμό ενημέρωσης για τη ρήτρα, για να δείξω ότι όντως δεν είχα ενημερωθεί.

Και η απάντηση τους είναι:

  Απόκρυψη περιεχομένων

Σε απάντηση της υπ αριθ. 3207 ηλεκτρονικής αναφοράς σας, σχετικά με το θέμα που θίγει την ρήτρα αναπροσαρμογής της παροχής 330139182-097, θα θέλαμε να σας διευκρινίσουμε τα ακόλουθα:

Το συγκεκριμένο αίτημα, σας έχει απαντηθεί με την υπ’ αριθμό 452 απαντητική επιστολή.

Ως εκ τούτου, σας γνωρίζουμε εκ νέου τα εξής:

Αναφορικά με την ρήτρα αναπροσαρμογής, σας γνωρίζουμε πως η ΔΕΗ ανακοίνωσε στην ιστοσελίδα https://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/xrisimes-plirofories-gia-to-logariasmo-sas/ritra-anaprosarmogis-xrewsewn-promitheias ότι  από τις 05/8/2021 προβαίνει σε κατάργηση της ρήτρας αναπροσαρμογής των χρεώσεων προμήθειας με βάση το CO2 από τα Τιμολόγια της Χαμηλής Τάσης  και σε αντικατάστασή της από τη ρήτρα αναπροσαρμογής Χρεώσεων Προμήθειας, η οποία βασίζεται στην Τιμή Εκκαθάρισης Αγοράς. Παράλληλα για την ενημέρωση των πελατών μας αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα οι νέοι τιμοκατάλογοι με ισχύ από την 5/8/2021 με αναλυτική περιγραφή του τρόπου εφαρμογής του νέου μηχανισμού αναπροσαρμογής των χρεώσεων στην ιστοσελίδα μας, όπου διευκρινίζεται ότι η Ρήτρα Αναπροσαρμογής Χρεώσεων Προμήθειας θα τεθεί σε εφαρμογή από την 05.08.2021, δηλαδή 60 ημέρες μετά την ενημέρωση των πελατών με την ανάρτηση των ανανεωμένων τιμολογίων στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ. Στο πλαίσιο των Συμβατικών υποχρεώσεων έγινε παράλληλα ατομική ενημέρωση των πελατών μας για την τροποποίηση των χρεώσεων προμήθειας μέσω ειδοποίησης στο Λογαριασμό Κατανάλωσης με αναφορά στις τροποποιήσεις και με αντίστοιχη παραπομπή στην ιστοσελίδα μας για περαιτέρω ενημέρωση καθώς και ενημέρωση των πελατών μας για δικαίωμα αλλαγής προμηθευτή.

Η ΔΕΗ προχώρησε σε ενέργειες με στόχο την υποστήριξη των νοικοκυριών

  • Για τις καταναλώσεις από 05.08.2021 παρέχεται έκπτωση ενέργειας 30% στις χρεώσεις ενέργειας βάσει της ισχύουσας εμπορικής πολιτικής
  • Η αντικατάσταση της ρήτρας συνοδεύτηκε με έκπτωση 30-50% στα οικιακά και επαγγελματικά προϊόντα Γ1, Γ1Ν, Γ21, Γ23, Φ.Ο.Π. και το αγροτικό τιμολόγιο ,όπως αναλυτικά αναφέρεται στους αντίστοιχους τιμοκαταλόγους
  • Επιπροσθέτως, παρέχουμε στους πελάτες μας τα πιο ανταγωνιστικά σταθερά προϊόντα της οικογένειας myHome για απόλυτη προστασία τους από αυτές τις συνθήκες

Η ενημέρωση στην ιστοσελίδα μας πέραν των ανωτέρων περιλαμβάνει τη Δημιουργία συνδέσμου για τον έλεγχο ορθότητας της ρήτρας και Ανάλυση του Τύπου υπολογισμού της ρήτρας αναπροσαρμογής χρεώσεων Προμήθειας και Παράδειγμα εφαρμογής στην ιστοσελίδα μας στο σύνδεσμο:

https://www.dei.gr/Documents2/TIMOLOGIA/RHTRA%20ANAPROS%20XREOS%20PROMH/%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B3%CE%BC%CE%B1%20%CE%95%CF%86%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%B3%CE%AE%CF%82%20%CE%A1%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%82%20%CE%91%CE%BD%CE%B1%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%B3%CE%AE%CF%82%20%CE%A7%CF%81%CE%B5%CF%8E%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD%20%CE%A0%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CF%82_final.pdf

Ωστόσο, λόγω του αυξημένου όγκου τον πελατών που εξυπηρετούνται από την εταιρεία μας, η ατομική ενημέρωση πραγματοποιήθηκε  μέσω μηνύματος στον λογαριασμό ηλεκτρικής ενέργειας.

 

Ως εκ τούτου, το αίτημα σας για επιστροφή ποσού που αφορά χρέωση ρήτρας αναπροσαρμογής δεν δύναται να υλοποιηθεί.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνιση.

Με εκτίμηση,

Είναι bot ή είναι όντως ηλίθια? Επιμένει για την ενημέρωση του site, επιμένει για την ατομική, ενώ δεν έλαβα ποτέ ατομική.

Προφανώς πατάω το κόκκινο και τι σχόλιο να γράψω? Απαιτώ να επέμβει η ΡΑΕ, μετά την ανακοίνωση της που βάλατε πιο πάνω?

Πότε είχες κάνει το αρχικό αίτημα στη ΡΑΕ?Λογικά περιμενουμε να επιβάλει κάποια στιγμή την τήρηση του Κώδικα Προμήθειας Ενέργειας. Τα ίδια θα σου απαντάνε δεν έχει νόημα να το συνεχίσεις. Αν δεν έχεις ζητήσει ήδη, ζητάς παρέμβαση της ΡΑΕ και στέλνεις κι ένα email μετά και την ανακοίνωση τους στο info με την υπόθεση σου.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Πότε είχες κάνει το αρχικό αίτημα στη ΡΑΕ?Λογικά περιμενουμε να επιβάλει κάποια στιγμή την τήρηση του Κώδικα Προμήθειας Ενέργειας. Τα ίδια θα σου απαντάνε δεν έχει νόημα να το συνεχίσεις. Αν δεν έχεις ζητήσει ήδη, ζητάς παρέμβαση της ΡΑΕ και στέλνεις κι ένα email μετά και την ανακοίνωση τους στο info με την υπόθεση σου.

Το πρώτο αρχικό αίτημα έγινε στις 2 Νοεμβρίου 2021. 

Στο email της ΡΑΕ? Το έχεις κάπου πρόχειρα? 

Σε ευχαριστώ!!

Δημοσ.

Δυστυχώς έχουν πλέον απόλυτη ανοσία σε κάθε νόμιμο μέσο. Είναι όλα στημένα.

Δεν θέλουμε να περάσουμε σε ακραίες λύσεις επειδή θέλουμε να είμαστε πολιτισμένοι.

Πόσο όμως να αντέξουμε ακόμα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, KaRouLi είπε

Το πρώτο αρχικό αίτημα έγινε στις 2 Νοεμβρίου 2021. 

Στο email της ΡΑΕ? Το έχεις κάπου πρόχειρα? 

Σε ευχαριστώ!!

[email protected]

Λογικά θα είσαι από τους πρώτους που ευελπιστούμε ότι μετά και την αποσαφήνιση της ατομικής ενημέρωσης οφείλουν να έχουν κάποια εξέλιξη στο αίτημα τους,αφού παραδέχονται επί της ουσίας ότι δε μπορεί να λειτουργήσει καταχρηστικα εις βάρος του καταναλωτή. 

Αν έχεις νεότερη εξέλιξη πόσταρε να μας ενημερώσεις. 

Επεξ/σία από messinia3
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 8/3/2022 στις 9:31 ΜΜ, StavrosD είπε

Αν δεν έχετε μπάρμπα μεγαλοδικηγόρο, ξεχάστε τα συμβόλαια "χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής".

Όσοι ήξερα που είχαν και καλά "κλειδωμένο" συμβόλαιο, πλέον δεν έχουν. Τους ενημέρωσαν πριν μήνες ότι δεν ισχύει το συμβόλαιό τους και επειδή η εταιρεία το έσπασε μπορούν να πάνε σε άλλον πάροχο "χωρίς πρόστιμο".

 

Στην ΔΕΗ, είναι κλειδωμένο.

Δεν το γνωρίζεις ?

  • Confused 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Στην ΔΕΗ, είναι κλειδωμένο.

Δεν το γνωρίζεις ?

...μη βρει μόνο τα κλειδιά καμμιά καθαρίστρια, σκουπίζοντας κάτω από κανέναν γωνιακό καναπέ κανενός διευθυντή...😜

Δημοσ.
6 ώρες πριν, washcloud είπε

...μη βρει μόνο τα κλειδιά καμμιά καθαρίστρια, σκουπίζοντας κάτω από κανέναν γωνιακό καναπέ κανενός διευθυντή...😜

Γιατί ?

Δεν είναι, λες ΕΣΥ ?

  • Confused 1
Δημοσ.

Ισχύει αυτό που αναγράφεται στο άρθρο;

https://www.enaklik.com/l/logariasmoi-reymatos-ti-allages-efere-o-dekemvrios-ti-einai-i-ritra-anaprosarmogis-tis-dei-ayxiseis-sta-timologia/

Συνοπτικά:

- Αυξήθηκε η τιμή της "κλειδωμένης" κιλοβατώρας τον Δεκέμβρη.

- Η τιμή θα είναι σταθερή για ένα έτος, όχι για 2.

Δημοσ.
Στις 24/3/2022 στις 8:28 ΜΜ, messinia3 είπε

[email protected]

Λογικά θα είσαι από τους πρώτους που ευελπιστούμε ότι μετά και την αποσαφήνιση της ατομικής ενημέρωσης οφείλουν να έχουν κάποια εξέλιξη στο αίτημα τους,αφού παραδέχονται επί της ουσίας ότι δε μπορεί να λειτουργήσει καταχρηστικα εις βάρος του καταναλωτή. 

Αν έχεις νεότερη εξέλιξη πόσταρε να μας ενημερώσεις. 

Θα ενημερώσω εννοείται! Σε ευχαριστώ!

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...