haris013 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2022 31 λεπτά πριν, washcloud είπε Αν έχεις ΚΟΤ, βάλε για σιγουριά το Έντερ (που δεν έχει και προαπαιτούμενο την πάγια εντολή). Αλλιώς, έστω και λίγο, πιο φθηνό είναι το Ονλάιν. Εννοείται μέσω του ebill, όχι econtract. το τελευταίο δεν το κατάλαβα, το ebill είναι να έρχεται ηλεκτρονικά ο λογαριασμός; το econtract τι είναι;
washcloud Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 ...το ebill ΔΕΝ είναι "να έρχεται ηλεκτρονικά ο λογαριασμός" - είναι online υπηρεσία/εφαρμογή πολλαπλών λειτουργιών (μία εκ των οποίων περιλαμβάνει το να πηγαίνει στο ebill account ο λογαριασμός). Το δε econtract, είναι η online υπηρεσία/εφαρμογή της ΔΕΗ μέσα από την οποία μπορείς να αιτηθείς αλλαγή παρόχου (από άλλον στην ΔΕΗ)/νέα σύνδεση όπου δεν υπάρχει ήδη ρεύμα κτλ. Αίτηση για συμβόλαιο δηλαδή χωρίς να χρειαστεί παρουσία σε κατάστημα.
cray Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε όλους Ήρθε ο εκκαθαριστικός λογαριασμός και η εταιρεία Φυσικό Αέριο, με αφορμή τις αυξήσεις στην τιμή χοντρικής, χρέωσε ένα εφάπαξ "πάγιο" ίσο με το τετραπλάσιο της κατανάλωσής μου. Δηλαδή από εκεί που πλήρωνα 5 cents την kwh τώρα θα πληρώσω 25. Σε σπίτι φίλου η ρήτρα αναπροσαρμογής ήταν τόση όσο το ποσό χρέωσης για το ρεύμα που κατανάλωσε! Για το ίδιο χρονικό διάστημα, πάλι στην Φυσικό Αέριο. Εχει και αυτός το πρόγραμμα MAXI και με το φέσι αντί για 5 cents θα πληρώσει 10 cents την kwh. Το ίδιο και σε φίλο που είναι στη ΔΕΗ. Όση ήταν η κατανάλωση, άλλο τόση η ρήτρα. Μπορείτε, όσοι λάβατε εκκαθαριστικό και όχι έναντι λογαριασμό, να γράψετε σε ποια εταιρεία είστε και πόσο παραπάνω σας χρέωσε; Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2022 από cray
washcloud Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) ^...τα λες λίγο "περίεργα", αλλά η ουσία είναι : η τιμή της κιλοβατώρας (ανάλογα την εταιρία/το συμβόλαιο), περίπου όντως 5πλασιάστηκε. Πρακτικά η μέση επιβάρυνση (ποσό "ρήτρας" διά καταναλωμένες κιλοβατώρες) τρέχει γύρω στο 0,24 πλέον, συν την "τιμή κιλοβατώρας" που γράφει το συμβόλαιο (πχ 0,05), μείον την κρατική επιδότηση (μέσος όρος για Γενάρη - ΓΙΑ ΚΥΡΙΑ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ - 0,14 για τις πρώτες 300kWh του μήνα), μείον πιθανές άλλες εκπτώσεις (συνέπειας πληρωμής, ΚΟΤ, νυχτερινού). ΠΡΑΚΤΙΚΑ, όλο αυτό σημαίνει - ανάλογα την περίπτωση - πε΄ριπου διπλασιασμός (ή και παραπάνω, πχ μέχρι 3πλασιασμός) του συνολικού λογαριασμού... Δεν έχει τόσο σημασία "η εταιρία", αλλά το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (τιμές/όροι)* στο οποίο ήταν/είναι ο καθένας από το καλοκαίρι (γενικά από Αύγουστο και μετά)... Έχουν επίσης σημασία οι ακριβείς περίοδοι κατανάλωσης και το ύψος της κατανάλωσης, για να βγουν συμπεράσματα. Κοινώς, το ιδανικό θα ήταν οι δύο τελευταίοι λογαριασμοί (του φίλου κι ο δικός σου), και ιδανικότερο να τυχαίνει να είναι παρόμοιας περιόδου και εκκαθαριστικοί και οι δύο... *...μπορεί και με διαφορά ημερών, ο φίλος να είναι σε πρόγραμμα πχ με "έκπτωση συνέπειας 50% (επί της τιμής της κιλοβατώρας)', ενώ εσύ να μην έχεις καν (ή να μην εξοφλείς εγκαίρως και να την χάνεις ξερωγώ - πολλοί δεν το ξέρουν καν και όχι μόνο αυτό, αλλά λένε "έλα μωρέ, ξεχάστηκα, τον πλήρωσα μια μέρα αργότερα, τί έγινε"....). Βασικά 1000-2 μπορεί. Μπορεί ο φίλος να έχει ΚΟΤ και να μην στο ανέφερε. Μπορεί μέχρι και αυτός που βγάζει τους δικούς σου λογαριασμούς να είναι για σκότωμα (ω ναι...). Μπορεί πχ εσένα να σου βάλανε για ολόκληρο 4μηνο πίστωση ταμείου ενεργειακής μετάβασης (=την κρατική επιδότηση) με 0,03 (που ήταν μόνο για Σεπτέμβρη, ενώ Δεκέμβρη φτάσαμε στα 0,165), ενώ στον φίλο κανονικά...Γενικά γίνεται ένα μπουρδέλο σε ΟΛΟΥΣ παρόχους, από το φθινόπωρο κι έπειτα (από ΚΑΘΕ άποψη). Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2022 από washcloud
cray Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) τι ωραία... κι αυτό κορυφαίο: Μπορεί μέχρι και αυτός που βγάζει τους δικούς σου λογαριασμούς να είναι για σκότωμα Πάντως ο φίλος μου που είναι επίσης στο Φυσικό Αέριο είναι στο ίδιο πρόγραμμα ακριβώς Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2022 από cray
washcloud Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 ...οπότε ή το περιορίσαμε πως αυτός που βγάζει τους δικούς σου λογαριασμούς είναι για σκότωμα (...μην το γελάς, συμβαίνει), ή κατι άλλο παίζει και δεν το έχεις εντοπίσει. Αν ανεβάσεις λογαριασμούς, κάτι ίσως να γίνει.
StavrosD Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 Στο κοινωνικό τιμολόγιο μειώνεται η ρήτρα αναπροσαρμογής ή παραμένει η ίδια;
korakios Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 18 λεπτά πριν, StavrosD είπε Στο κοινωνικό τιμολόγιο μειώνεται η ρήτρα αναπροσαρμογής ή παραμένει η ίδια; ίδια , αυξάνεται όμως η επιδότηση στα 0,18 (έως 300kw/μήνα)
StratosLePew Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Στις 10/1/2022 στις 7:03 ΜΜ, washcloud είπε ...το ebill ΔΕΝ είναι "να έρχεται ηλεκτρονικά ο λογαριασμός" - είναι online υπηρεσία/εφαρμογή πολλαπλών λειτουργιών (μία εκ των οποίων περιλαμβάνει το να πηγαίνει στο ebill account ο λογαριασμός). Το δε econtract, είναι η online υπηρεσία/εφαρμογή της ΔΕΗ μέσα από την οποία μπορείς να αιτηθείς αλλαγή παρόχου (από άλλον στην ΔΕΗ)/νέα σύνδεση όπου δεν υπάρχει ήδη ρεύμα κτλ. Αίτηση για συμβόλαιο δηλαδή χωρίς να χρειαστεί παρουσία σε κατάστημα. μια ερωτηση σε παρακαλώ: υπαρχει- εχεις συγκεκριμενο λόγο να αποφυγω το econtract για μεταφορα απο nrg σε δεη; η αληθεια ειναι πως εδω στη Μυτιληνη δεν εχω τυχει και της καλυτερης εξυπηρετησης στο καταστημα...
takoulou Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 5 ώρες πριν, StratosLePew είπε μια ερωτηση σε παρακαλώ: υπαρχει- εχεις συγκεκριμενο λόγο να αποφυγω το econtract για μεταφορα απο nrg σε δεη; η αληθεια ειναι πως εδω στη Μυτιληνη δεν εχω τυχει και της καλυτερης εξυπηρετησης στο καταστημα... Καλησπέρα.. Απλά στο καταστήμα γίνεται πιο γρήγορα η διαδικασία... Στο econtract είναι λίγο ακομα σε νηπιακο στάδιο όπως και οι πιο πολλες διαδικασίες στο ευρύτερο τομέα με το internet... 1
MiJ16 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2022 Καλησπέρα. Σε καταγγελία στην ΡΑΕ το status εμφανίζεται όπως παρακάτω. Δεν βλέπω καμία απάντηση από προμηθευτή κλπ. Τι να πατήσω αποδοχή και απόρριψη;;; Έχετε καμιά ιδέα; Η ΡΑΕ δεν απαντάει στα τηλέφωνα.
marmagia Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2022 4 minutes ago, MiJ16 said: Καλησπέρα. Σε καταγγελία στην ΡΑΕ το status εμφανίζεται όπως παρακάτω. Δεν βλέπω καμία απάντηση από προμηθευτή κλπ. Τι να πατήσω αποδοχή και απόρριψη;;; Έχετε καμιά ιδέα; Η ΡΑΕ δεν απαντάει στα τηλέφωνα. Εμένα η ίδια κυρια είχε επισυνάψει σε επισυναπτόμενο την απάντηση της. Δες ελει που είναι στα επισυναπτόμενα 1
Specs Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 16/2/2022 στις 12:55 ΜΜ, marmagia είπε Εμένα η ίδια κυρια είχε επισυνάψει σε επισυναπτόμενο την απάντηση της. Δες ελει που είναι στα επισυναπτόμενα Kαι σε εμενα.Ομως στο δια ταυτα, απερριψε την ενσταση μου.Σε εσενα? Επεξ/σία 17 Φεβρουαρίου 2022 από Specs
marmagia Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 1 hour ago, Specs said: Kαι σε εμενα.Ομως στο δια ταυτα, απερριψε την ενσταση μου.Σε εσενα? Εμένα είχε να κάνει το παράπονο με την ένταξη στο online χωρίς να έχω περίοδο στο Γ1 και πράγματι δεν χρεώθηκε τίποτα
Aurumnus Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2022 Στις 30/12/2021 στις 3:39 ΜΜ, MiJ16 είπε Ανεβάζω εδώ το έντυπο αμφισβήτησης της ΔΕΗ σε word ΕΝΤΥΠΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ.docx 243 kB · 17 downloads Στις 30/12/2021 στις 3:44 ΜΜ, korakios είπε για pdf και επεξεργασία δες το xournal++ (δωρεάν και opensource) Ωραίοι! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις