ptsoros7 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2021 Καλησπέρα στην ομήγυρη. Θέλω να πάρω ένα μεγάλο suv μέχρι 15000€. Οι τρεις επιλογές που εχω ξεχωρίσει είναι του τίτλου. Τι προτείνετε? Ίσως κάτι άλλο που μου διαφεύγει. Είναι για χρήση σε εθνική. Ευχαριστώ
Sheogorath Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2021 Καλησπέρα, τα βρίσκεις φθηνά, αλλά η συντήρησή τους κοστίζει αρκετά. Απο τα τρία το Cayene, το Range Rover είναι σχετικά ζημιάρικο σε σχέση με τα άλλα, και το Audi, σαν φουσκωμένο με λάστιχο
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Δύσκολα έως καθόλου θα βρεις εδώ μέσα κάποιον που να ειχε/έχει στην κατοχή του ένα από αυτά. Το 99% αφορά μικρά ή μεσαία ασιατικά,τυπου i20 και Yaris. Άλλες ηλικίες βλέπεις σε ένα τεχνολογικό φόρουμ. Καλύτερα να ρωτήσεις στα αντίστοιχα ειδικά φόρουμ,να σου απαντήσουν άτομα που είχαν τέτοια αμάξια. Εκτός αν έχεις το στομάχι να ακούσεις τι θα σου πούνε εδώ μέσα οι μαϊμού experts του ινσομνια που γνωρίζουν τα πάντα για κάθε αμάξι από πολυετή προσωπική εμπειρία, από περιοδικά μάλλον ή από τον μπατζανακη του τρίτου ξάδερφου ενός γνωστού. Θα δεις επίσης πολύ χλευασμό και ειρωνεία από ζηλοφθονα παιδάκια και ξερόλες. Ρώτησε σε άλλα φόρουμ. Επεξ/σία 2 Σεπτεμβρίου 2021 από jmmys
Nabuko Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, ptsoros7 είπε Τι προτείνετε? Πάρε ένα toyota yaris. 1000 φορές καλύτερο απ' το να πάρεις αυτες τις παλιατζουρίες 15 χρόνων για να λες ότι έχεις premium. Θα καίνε πάρα πολύ, συντήρηση, σέρβις. Θα σου πρότεινα να δεις και κάποιο kia ή hyundai. Spoiler 🤣😂😅 1 1
Speculoos Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2021 Παίρνεις όποιο μπορείς να το μετατρέψεις σε γκάζι όπως λέει και η κλασική συμβουλή του ινσόμνια. Πάντως αυτά τα μοντέλα που βάζεις τα βρίσκω σε τιμές 12-18000 αλλά το λιγότερο που έχουν κάνει είναι 280000 χιλιόμετρα. Γνώμη μου πεταμένα λεφτά. 2
tigergreg Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2021 Καποια στιγμη ειχα το ομοσταυλο (ιδια πλατφορμα με καγιεν και q7) TUAREG με v10 5,0l diesel. Εκαιγε 10-15λιτ και για 2 χρονια που το ειχα εβγαλε αρκετες ζημιες χωρις ομως να με αφησει. Το πηρα με 150,000 χλμ και το παρεδωσα με 185,000 χλμ. Στο συνεργειο που το πηγαινα ειχα δει ενα Q7 V12 DIESEL 6,0LIT το οποιο ναι μεν θηριο αλλα πολυ συχνα στο συνεργειο. Το ιδιο 4,2 DIESEL 340HP με 400,000 χλμ δεν ειχε βγαλει τιποτα! Βεβαια τα αουντι ντηζελ δεν τα ευρισκες κατω απο 30,000..... 2
Bitbit Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2021 Όπως γράφτηκε και πριν, αν διαθέτεις 15.000€ δε πας σε τέτοια αυτοκίνητα. Αυτή η κίνηση είναι ξεκάθαρα για να πουλάς μούρη ότι έχεις premium αμάξι. Επί του θέματος τώρα, ρωτάς στο insomnia που ο μέσος χρήστης εχει μεταχειρισμένο Yaris γι αυτά τα μοντέλα; Οι περισσότεροι τα έχουν δει μόνο σε φωτογραφίες. 1
paylidis Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Απο τα 3 θα έβγαζα το Range rover απο τη λιστα λόγω ατελείωτων προβλημάτων. Σκέψου ότι ειχα βρει απο φιλο-φίλου, ένα Evoque μεταχειρισμένο 01/2018 με 19000 χλμ σε τιμή κοψοχρονια (κοντα στα 30) περσι και το απέφυγα με αυτα που διαβασα για τα παλιότερα... Απο εκει και πέρα, μεταξυ Q7 & Cayenne θα προτιμούσα αυτό στην καλυτερη κατασταση-εξοπλισμο-VFM. Το cayenne να ξερεις με το που το δουν οι μαστορες τριβουν τα χέρια τους γιατι θα στον πιάσουν, με το Q7 ειναι λιγο πιο ηπια τα πραγματα.... Εχεις συγκεκριμένες αγγελίες κατα νου;
filarhos Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Έχω φίλο που επέλεξε x5 με 15-20χιλ€ (δεν θυμάμαι) και είχε ένα 10χιλ€ στην άκρη για ότι συμβεί συν τα καύσιμα και τα τέλη. Τελικά του έβγαλε ελάχιστες ζημιές (δαπανηρές βέβαια) και κατανάλωση είχε +25% παραπάνω από το προηγούμενο του saab 2.0. Το κράτησε 6-7 χρόνια σίγουρα, μετά χαθήκαμε... Είναι ρίσκο το μεταχειρισμένο και όσο πιο ακριβό τόσο πιο ακριβές και οι βλάβες του. Αλλά αν έχεις να επιλέξεις ένα leon με 25-27χιλ€ ή ένα Χ5 10-12 ετών με 150-200χιλχλμ και να σου μείνουν και 10χιλ€; 600€ τα τέλη κυκλοφορίας διαφορά και διπλή κατανάλωση βενζίνης (έφυγαν τα 10χιλ€ σε 10 χρόνια), εκτός αν είναι πετρέλαιο που πάει περίπου τα ίδια. Συν ότι βλάβες βγάλει... Θεωρώντας ότι το καινούριο δεν θα βγάλει τίποτα στα πρώτα 10χρόνια. Υ.Γ. Το καταλαβαίνω το σκεπτικό και μπορεί να το έκανα αν έκανα <10χιλχλμ τον χρόνο... 1
nojom Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 15.000 και θέλουμε porsche και γενικά αμάξι με 5000 κυβικά. Και όταν αυτό το αμάξι χρειαστεί λάστιχα θα ανοίξουμε θέμα στο Insomnia ρωτώντας γνώμες για ό,τι κινέζικο ελαστικό κυκλοφορεί γιατί τις γνωστές μάρκες δε θα μπορούμε να τις αγγίξουμε. 2
phanispal Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Πλάκα πλάκα έχω δει πάρα πολλά τέτοια μεγάλα αυτοκίνητα με λιωμένα ελαστικά εδώ και πολλά χρόνια, από τότε που έγιναν μόδα.
filarhos Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Εγώ πάντως βλέπω ακριβά και φτηνά αυτοκίνητα και επαγγελματικά, μικρά μεγάλα, με χάλια λάστιχα. Αυτό που ξέρω είναι ότι αυτός που θα πρόσεχε ένα 15ετίας θα πρόσεχε κι ένα καινούριο. Ενώ αυτός που δεν προσέχει ούτε το ένα δεν θα προσέχει ούτε το άλλο. Στον αδερφό μου του έδωσαν leasing με χειμερινά το καλοκαίρι... Και του έκαναν και πλάκα ότι όλα λάστιχα είναι... (στο εξωτερικό) Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν ότι σε κάθε ανεφοδιασμό πρέπει να ελέγχουμε την πίεση στα ελαστικά, επίπεδο λαδιών και λοιπών υγρών (φρένων, τιμονιού όσοι έχουν ακόμα και ψυγείου)... Υπάρχουν χάροι με 2ετίας και χάροι με 20ετίας.
Haldol Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 23 ώρες πριν, ptsoros7 είπε μέχρι 15000€ Μήπως σου ξέφυγε κάνα μηδενικό; 😛 Seriously, με 15Κ δε πλησιάζεις Cayenne, RR ή/και Q7. Μη κοιτάς που τα δίνουν τσάμπα, για να τα ξεφορτωθούν το κάνουν (μάντεψε γιατί...).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα