idak22 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2021 Καλησπέρα σε όλους, Έχω προβληματικό ίντερνετ από το Πάσχα. Αποσυνδέσεις, αποσυγχρονισμοί, απ' όλα τα καλά. Με πολλά σκαμπανευάσματα, μπορεί για μέρες να έπαιζε οκ, μετά για μέρες πάλι χάλια. Έχουν έρθει ένα κάρο τεχνικοί από Vodafone, έχουν γίνει και ραντεβού με τεχνικούς από ΟΤΕ, έχουν μετρήσει ξανά και ξανά τη γραμμή τόσο στην πολυκατοικία όσο και στο σπίτι, έχουν πάει και έχουν ξαναπάει στην καμπίνα κλπ. Δε βγάζανε άκρη. Μία μου λέγανε πως είμαι οκ και κάπου μάλλον έχουν πρόβλημα, μία έφταιγα εγώ. Τελικά μετά από πολλές επισκέψεις και τηλέφωνα και κατόπιν παρότρυνσής τους, μια και υποτίθεται πως απέκλεισαν τα υπόλοιπα και έφταιγε η καλωδίωση του σπιτιού, έφερα ηλεκτρολόγο προκειμένου να αλλάξω τόσο την οριζόντια όσο και την κάθετη καλωδίωση και να έχω utp παντού. Νομίζω σε όλη την ιστορία το κορυφαίο (ή ο πάτος ανάλογα πως το βλέπεις) ήταν πως ΑΦΟΥ πρώτα άλλαξα όλη την καλωδίωση και μετά από καμιά βδομάδα είχα πάλι τα ίδια, μου ζήτησε ο τεχνικός που ήρθε να κάνω reset τις ρυθμίσεις του ρούτερ και να το παρακολουθήσουν πως θα πάει. Η επόμενη φανταστική λύση και ναι το θυμήθηκαν μετά την αλλαγή της καλωδίωσης, ήταν να μου δώσουν και νέο ρούτερ (ZTE αντί για το H300). Τζίφος. Μετά από μήνες λοιπόν ακόμα συζητάνε για νέα ραντεβού να μετρήσουν πάλι δε ξέρω τι, να με ρωτάνε πότε αλλάξαμε ρούτερ και μήπως δοκιμάσω με άλλο τηλεφωνικό καλώδιο (ναι το ξανάκανα κι αυτό). Επειδή δεν παλεύεται άλλο η φάση και χωρίς να είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος πως με αλλαγή παρόχου θα αλλάξει η κατάσταση, θέλω απλά να φύγω από Vodafone. Δε θέλω όμως να τους δώσω ούτε μισό ευρώ για την πρόωρη αποχώρηση σε σχέση με το συμβόλαιό μου. Τι μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Andresalonika Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Απο καμπίνα Vodafone παίρνεις; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HuskerDu Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Σε πια περιοχή είσαι? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
idak22 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, Andresalonika είπε Απο καμπίνα Vodafone παίρνεις; Καμπίνες στην περιοχή μου είναι της Vodafone, ήταν και ο λόγος που άλλαξα πάροχο τρομάρα μου όταν έβαλα vdsl θεωρώντας πως θα λύνονται πιο εύκολα τα πιθανά προβλήματα! 3 ώρες πριν, HuskerDu είπε Σε πια περιοχή είσαι? Αθήνα - Νέα Φιλοθέη Επεξ/σία 2 Σεπτεμβρίου 2021 από idak22 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HuskerDu Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Έχω Cosmote, αλλα στην περιοχή μου, Εύοσμος Θεσσαλονίκη, καμπίνες έχει μόνο Vodafone. Είχα δηλώσει βλάβη και σήμερα το πρωί ήρθαν δυο τεχνικοί, Cosmote & Voda, το πρόβλημα είναι στον κλιματισμό των καμπινών λένε, ανεβάζουν θερμοκρασία. Μπορεί 2-3 εβδομάδες να δουλεύει καλά, ξαφνικά το snr ανεβοκατεβαίνει και βλέπω ριπές από crc errors 2000-3000. Τα ίδια και στις καμπίνες τους στην Κοζάνη. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
idak22 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 39 λεπτά πριν, HuskerDu είπε Έχω Cosmote, αλλα στην περιοχή μου, Εύοσμος Θεσσαλονίκη, καμπίνες έχει μόνο Vodafone. Είχα δηλώσει βλάβη και σήμερα το πρωί ήρθαν δυο τεχνικοί, Cosmote & Voda, το πρόβλημα είναι στον κλιματισμό των καμπινών λένε, ανεβάζουν θερμοκρασία. Μπορεί 2-3 εβδομάδες να δουλεύει καλά, ξαφνικά το snr ανεβοκατεβαίνει και βλέπω ριπές από crc errors 2000-3000. Τα ίδια και στις καμπίνες τους στην Κοζάνη. Αν θυμάμαι καλά ο τελευταίος μάλλον τεχνικός που με επισκέφτηκε είχε αναφέρει κάτι αντίστοιχο. Επειδή τραβιέμαι από το Πάσχα με διάφορα ενδιάμεσα επεισόδια, δε μπορώ πλέον να ξέρω αν πέφτω σε αυτή την περίπτωση. Και ειλικρινά, όπως έγραφα πριν δε θεωρώ πως θα αλλάξει κάτι σε άλλο πάροχο, η συμπεριφορά τους μου την έχει δώσει. Γενικολογίες, παλινωδίες και γενικά απογοητευτική η υποστήριξη. Επεξ/σία 2 Σεπτεμβρίου 2021 από idak22 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Andresalonika Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 5 ώρες πριν, HuskerDu είπε Έχω Cosmote, αλλα στην περιοχή μου, Εύοσμος Θεσσαλονίκη, καμπίνες έχει μόνο Vodafone. Είχα δηλώσει βλάβη και σήμερα το πρωί ήρθαν δυο τεχνικοί, Cosmote & Voda, το πρόβλημα είναι στον κλιματισμό των καμπινών λένε, ανεβάζουν θερμοκρασία. Μπορεί 2-3 εβδομάδες να δουλεύει καλά, ξαφνικά το snr ανεβοκατεβαίνει και βλέπω ριπές από crc errors 2000-3000. Τα ίδια και στις καμπίνες τους στην Κοζάνη. 1,5 χρόνο το ίδιο ακριβώς κι εγώ, οτε, Εύοσμος, dslam Nokia Vodafone. Έλεγα αποκλείεται να συμβαίνει αυτό μόνο σε μένα! Και να που εδώ και καιρό άρχισαν να αναφέρουν το ίδιο πρόβλημα κι άλλοι χρήστες. Δικαιολογίες που μου έχουν πει οι τεχνικοί: - Υψηλή θερμοκρασία. Άποψή μου= Ναι αλλά το έκανε και τον χειμώνα όταν η θερμοκρασία ήταν στους 0. - Λεπτά καλώδια που δεν πατάνε καλά στην οριολωρίδα του dslam. Άποψη μου= Αν δεν πάταγε καλά το ζευγάρι θα είχα θέμα 24 ώρες το 24ωρο. - Η πόρτα είναι προβληματική αλλά δεν μπορούμε να επέμβουμε σε καμπίνα άλλου παρόχου. Εντωμεταξύ η άλλη μου 50άρα στην περιοχή Νεάπολη κι αυτή οτε από καμπίνα Vodafone είναι άψογη, δεν κάνει κιχ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HuskerDu Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Το θέμα πρέπει να φτάσει στην ιεραρχία της Voda και στην ΕΕΤ, αλλά ποιος έχει τον χρόνο και το κουράγιο να τα κάνει αυτά. Προς το παρόν το κουκουλώνουν και προτείνουν στους πελάτες υποβάθμιση σε vdsl50, adsl24 και Inalan, τραγικοί! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Andresalonika Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, HuskerDu είπε Το θέμα πρέπει να φτάσει στην ιεραρχία της Voda και στην ΕΕΤ, αλλά ποιος έχει τον χρόνο και το κουράγιο να τα κάνει αυτά. Προς το παρόν το κουκουλώνουν και προτείνουν στους πελάτες υποβάθμιση σε vdsl50, adsl24 και Inalan, τραγικοί! Να είσαι σίγουρος πως η Vodafone έχει πλήρη γνώση αλλά δεν κάνει κάτι, γι'αυτό και η πρόταση υποβάθμισης από τους τεχνικούς. Και καταγγελία έκανα στην ΕΕΤΤ και η απάντηση που έλαβα απο οτε ήταν ότι σας χαρίζουμε το πάγιο ενός μήνα. Επεξ/σία 2 Σεπτεμβρίου 2021 από Andresalonika Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PC_MAGAS Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Guys και εγώ στο Μενίδι έχω Issues με αποσυγχρονισμούς as well. ΕΕΤT ποια είναι η διαδικασία καταγγελίας; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
idak22 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 15 ώρες πριν, PC_MAGAS είπε Guys και εγώ στο Μενίδι έχω Issues με αποσυγχρονισμούς as well. ΕΕΤT ποια είναι η διαδικασία καταγγελίας; https://apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam "Πριν απευθυνθούν στην ΕΕΤΤ, οι καταναλωτές οφείλουν να υποβάλλουν κάθε ερώτημα/αίτημα/καταγγελία πρώτα στον πάροχό τους ο οποίος υποχρεούται να απαντήσει εγγράφως εντός 20 ημερολογιακών ημερών. Σε περίπτωση μη ανταπόκρισης του παρόχου, οι καταναλωτές μπορούν να απευθυνθούν στην ΕΕΤΤ – για ζητήματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της – αναφέροντας: πλήρη στοιχεία και την ηλεκτρονική τους διεύθυνση (e-mail) το μοναδικό αριθμό αναφοράς που ο πάροχος είναι υποχρεωμένος να αποδίδει σε κάθε ερώτημα/αίτημα/καταγγελία που υποβάλλεται εγγράφως κάθε έγγραφη επικοινωνία με τον πάροχο" 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PC_MAGAS Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2021 11 ώρες πριν, idak22 είπε https://apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam "Πριν απευθυνθούν στην ΕΕΤΤ, οι καταναλωτές οφείλουν να υποβάλλουν κάθε ερώτημα/αίτημα/καταγγελία πρώτα στον πάροχό τους ο οποίος υποχρεούται να απαντήσει εγγράφως εντός 20 ημερολογιακών ημερών. Σε περίπτωση μη ανταπόκρισης του παρόχου, οι καταναλωτές μπορούν να απευθυνθούν στην ΕΕΤΤ – για ζητήματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της – αναφέροντας: πλήρη στοιχεία και την ηλεκτρονική τους διεύθυνση (e-mail) το μοναδικό αριθμό αναφοράς που ο πάροχος είναι υποχρεωμένος να αποδίδει σε κάθε ερώτημα/αίτημα/καταγγελία που υποβάλλεται εγγράφως κάθε έγγραφη επικοινωνία με τον πάροχο" Εγγράφως εννοεί μέσω email στην vodafone; Αν ναι σε ποιο email; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kthulhou Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2021 Στις 2/9/2021 στις 6:49 ΜΜ, Andresalonika είπε 1,5 χρόνο το ίδιο ακριβώς κι εγώ, οτε, Εύοσμος, dslam Nokia Vodafone. από την άλλη εγώ, επίσης στην Ν.Πολιτεία στα κουτιά της vodfne, με NOVA 2+ χρόνια...φτου φτου μη με ματιάσω....πετάει το 100αρι 17 λεπτά πριν, PC_MAGAS είπε Εγγράφως εννοεί μέσω email στην vodafone; Αν ναι σε ποιο email; μπες στο site k στείλε από εκεί ή ακόμα κ στο bot , κ μετά θα βγει άνθρωπος https://www.vodafone.gr/epikoinonia/exypiretisi-tobi/ λογικά έχει επιλογή να έρθει αντίγραφο της "συνομιλίας" κ στο email σου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ignome4 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2021 Εγώ ακόμα περιμένω απάντηση από ΕΕΤΤ : ( Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Limbadoros Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2021 Nα απευθυνθεις στην Εθνικη επιτροπη τηλεπικοινωνιων και ταχυδρομειων (ΕΕΤΤ) και να ρωτήσεις. Δυστυχως στην χωρα μας υπάρχει ασυδοσία. Χωνουν και ενα καρο λεφτα στις διαφιμήσεις στα μμε και δεν μιλά κανείς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα