Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 18/11/2022 στις 3:35 ΜΜ, casperrud είπε

Καλησπέρα στην ομάδα,

Ανοίγω ξανά το θέμα γιατί με καίει αυτή την περίοδο, βρήκε κανείς κάποια εφαρμογή για να κόβει τιμολόγια?

Εγώ βρήκα μια φθηνή λύση, το etilos.gr αλλά δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο είναι!

Έχει κανείς καμιά ιδέα ποια να προτιμήσουμε?

 

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

Ρίξε μια ματιά εδώ

https://www.epsilonsmart.gr/subscriptions

  • Απαντ. 151
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 18/11/2022 στις 3:35 ΜΜ, casperrud είπε

Καλησπέρα στην ομάδα,

Ανοίγω ξανά το θέμα γιατί με καίει αυτή την περίοδο, βρήκε κανείς κάποια εφαρμογή για να κόβει τιμολόγια?

Εγώ βρήκα μια φθηνή λύση, το etilos.gr αλλά δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο είναι!

Έχει κανείς καμιά ιδέα ποια να προτιμήσουμε?

 

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

Δες και το Emblem
Είναι η πιο Value For Money επιλογή.

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά,

Ξέρει κάποιος αν μπορώ, και αν ναι πως, να κόβω τιμολόγια για τα υποκαταστήματα εταιρείας (ΟΕ);

Στην έκδοση τιμολογίου έχει ένα πεδίο "Υποκατάστημα" που δέχεται μόνο αριθμούς.

image.png.61bcdb30512cc429e0421dc1fa900300.png

Έτσι πήγα στο μητρώο της εταιρείας στο taxis και είδα πως τα υποκαταστήματα έχουν έναν αριθμό που τα συνοδεύει ο οποίας καλείται "Αριθμός εγκατάστασης εσωτερικού"

image.png.1653c155415d07e400144068f1a7a4f0.png

Έτσι αποφάσισα και έβαλα τον αντίστοιχο αριθμό του υποκαταστήματος στην παραπάνω φόρμα. Όμως στην προεπισκόπηση του τιμολογίου δεν μπαίνει το υποκατάστημα κάτω απο την φίρμα.

Έχει λοιπόν κανείς άποψη;

Ευχαριστώ,

Ηλίας

Επεξ/σία από itsoum
Δημοσ.
6 ώρες πριν, itsoum είπε

Καλησπέρα παιδιά,

Ξέρει κάποιος αν μπορώ, και αν ναι πως, να κόβω τιμολόγια για τα υποκαταστήματα εταιρείας (ΟΕ);

Στην έκδοση τιμολογίου έχει ένα πεδίο "Υποκατάστημα" που δέχεται μόνο αριθμούς.

image.png.61bcdb30512cc429e0421dc1fa900300.png

Έτσι πήγα στο μητρώο της εταιρείας στο taxis και είδα πως τα υποκαταστήματα έχουν έναν αριθμό που τα συνοδεύει ο οποίας καλείται "Αριθμός εγκατάστασης εσωτερικού"

image.png.1653c155415d07e400144068f1a7a4f0.png

Έτσι αποφάσισα και έβαλα τον αντίστοιχο αριθμό του υποκαταστήματος στην παραπάνω φόρμα. Όμως στην προεπισκόπηση του τιμολογίου δεν μπαίνει το υποκατάστημα κάτω απο την φίρμα.

Έχει λοιπόν κανείς άποψη;

Ευχαριστώ,

Ηλίας

Έχω την εντύπωση ότι το 0 είναι η έδρα.

Μήπως τα υποκαταστήματα ξεκινάνε από 1, 2 κλπ; Ίσως δεν σχετίζεται ο αριθμός που υπάρχει στην καρτέλα εγκαταστάσεων του taxis, με την κωδικοποίηση που χρησιμοποιεί το timologio.

Disclaimer: Δεν έχω υποκαταστήματα, δεν χρησιμοποιώ timologio.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, itsoum είπε

Καλησπέρα παιδιά,

Ξέρει κάποιος αν μπορώ, και αν ναι πως, να κόβω τιμολόγια για τα υποκαταστήματα εταιρείας (ΟΕ);

Στην έκδοση τιμολογίου έχει ένα πεδίο "Υποκατάστημα" που δέχεται μόνο αριθμούς.

image.png.61bcdb30512cc429e0421dc1fa900300.png

Έτσι πήγα στο μητρώο της εταιρείας στο taxis και είδα πως τα υποκαταστήματα έχουν έναν αριθμό που τα συνοδεύει ο οποίας καλείται "Αριθμός εγκατάστασης εσωτερικού"

image.png.1653c155415d07e400144068f1a7a4f0.png

Έτσι αποφάσισα και έβαλα τον αντίστοιχο αριθμό του υποκαταστήματος στην παραπάνω φόρμα. Όμως στην προεπισκόπηση του τιμολογίου δεν μπαίνει το υποκατάστημα κάτω απο την φίρμα.

Έχει λοιπόν κανείς άποψη;

Ευχαριστώ,

Ηλίας

Για ρώτα και στην υποστήριξη...

[email protected]

Δημοσ.
12 ώρες πριν, barca10 είπε

Έχω την εντύπωση ότι το 0 είναι η έδρα.

Μήπως τα υποκαταστήματα ξεκινάνε από 1, 2 κλπ; Ίσως δεν σχετίζεται ο αριθμός που υπάρχει στην καρτέλα εγκαταστάσεων του taxis, με την κωδικοποίηση που χρησιμοποιεί το timologio.

Disclaimer: Δεν έχω υποκαταστήματα, δεν χρησιμοποιώ timologio.

Το έκανα και αυτό. Δλδ να βάλω 1 ή 2. Στην προεπισκόπηση δεν βγάζει το υποκατάστημα κάπου στην προεπισκόπηση του τιμολογίου. Η μόνη μου σκέψη είναι μήπως βγαίνει στην έκδοση, αλλά δεν μπορώ να εκδόσω τιμολόγιο για πειραματισμό να πούμε.

10 ώρες πριν, christo7s είπε

Για ρώτα και στην υποστήριξη...

[email protected]

Έστειλα χθες μέσω της φόρμας στο taxis. Σήμερα μου στείλανε πως έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα. Σήμερα πήρα και τηλέφωνο και μου είπαν πως λογικά θα γίνεται αλλά για οδηγίες να στείλω στο αρμόδιο τμήμα και μου δώσαν το mail της υποστήριξης που αναφέρεις. Έστειλα και εκεί μαζί και με στοιχεία επικοινωνίας και ήρθε αυτόματο πάλι μνμ με αριθμο πρωτοκόλου. Για να δούμε. Μακάρι να γίνεται γιατί πραγματικά δεν τα μπορώ τα τσάμπα λεφτά στις ιδιωτικές για 10 φόρμες που έχουν φτιάξει και 3 rest api calls που κάνουν με την aade.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, σας κρατάω ενήμερους για νεότερα. Αν κανείς άλλος έχει γνώσει ευπρόσδεκτες οι απαντήσεις προφανώς.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, itsoum είπε

Το έκανα και αυτό. Δλδ να βάλω 1 ή 2. Στην προεπισκόπηση δεν βγάζει το υποκατάστημα κάπου στην προεπισκόπηση του τιμολογίου. Η μόνη μου σκέψη είναι μήπως βγαίνει στην έκδοση, αλλά δεν μπορώ να εκδόσω τιμολόγιο για πειραματισμό να πούμε.

Πάντως σε εμένα που έτυχε να ακυρώσω από λάθος τιμολόγιο το έκοψα  "Πιστωτικό Τιμολόγιο (Συσχετιζόμενο)".

Αν κόψεις "Πιστωτικό Τιμολόγιο (Μη συσχετιζόμενο)" θα πρέπει από πριν να έχεις ήδη δώσει και χαρακτηρισμούς στα είδη...

Δημοσ.

Πρωινό εγκεφαλικό...

Πάω να μπω να κόψω ΑΠΥ (τελευταία φορά πριν 10 μέρες περίπου)...βάζω user, ΑΦΜ, πατάω για ανάκτηση του sub key (είμαι σε κοινοχρηστο υπολογιστή, οπότε δεν το έχω κάπου), μπαίνω κανονικά με τα στοιχεία μου στο mydata...

Και βλέπω, στα δικά μου κανονικά στοιχεία, άλλο username, άλλο sub key και άλλο email (το "επαγγελματικό" μου, όχι το προσωπικό με το οποίο έχω κάνει την αρχική εγγραφή) στα αντίστοιχα πεδία.

Λέω θα τα άλλαξε η λογίστρια, δοκιμάζω να μπω με αυτά τα στοιχεία στο timologio, με απορρίπτει. Στέλνω στη λογίστρια, μου απαντά πως δεν έχει κάνει το παραμικρό η ίδια.

Βγαίνω, ξαναμπαίνω, τα ίδια. Αρχίζω να βλέπω το περίφημο "Identity theft is not a joke" να περνάει μπροστά μου.

Αφήνω να περάσει μισή ώρα, αλλάζω υπολογιστή (άλλος κοινόχρηστος), αυτή τη φορά όλα κανονικά, όλα σωστά.

Είτε τα μπισκότα που έφαγα πρωί κάτι είχαν μέσα και βίωσα μια παραίσθηση, είτε κάτι δεν πάει καθόλου καλά με την εφαρμογή και όλη την "υποδομή" της.

Έχει κάποιος αντίστοιχη εμπειρία?

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Πρωινό εγκεφαλικό...

Πάω να μπω να κόψω ΑΠΥ (τελευταία φορά πριν 10 μέρες περίπου)...βάζω user, ΑΦΜ, πατάω για ανάκτηση του sub key (είμαι σε κοινοχρηστο υπολογιστή, οπότε δεν το έχω κάπου), μπαίνω κανονικά με τα στοιχεία μου στο mydata...

Και βλέπω, στα δικά μου κανονικά στοιχεία, άλλο username, άλλο sub key και άλλο email (το "επαγγελματικό" μου, όχι το προσωπικό με το οποίο έχω κάνει την αρχική εγγραφή) στα αντίστοιχα πεδία.

Λέω θα τα άλλαξε η λογίστρια, δοκιμάζω να μπω με αυτά τα στοιχεία στο timologio, με απορρίπτει. Στέλνω στη λογίστρια, μου απαντά πως δεν έχει κάνει το παραμικρό η ίδια.

Βγαίνω, ξαναμπαίνω, τα ίδια. Αρχίζω να βλέπω το περίφημο "Identity theft is not a joke" να περνάει μπροστά μου.

Αφήνω να περάσει μισή ώρα, αλλάζω υπολογιστή (άλλος κοινόχρηστος), αυτή τη φορά όλα κανονικά, όλα σωστά.

Είτε τα μπισκότα που έφαγα πρωί κάτι είχαν μέσα και βίωσα μια παραίσθηση, είτε κάτι δεν πάει καθόλου καλά με την εφαρμογή και όλη την "υποδομή" της.

Έχει κάποιος αντίστοιχη εμπειρία?

Εδώ και 3 μέρες υπολειτουργουν τα πάντα πάντως. Με το etimologio δεν μου έχει τύχει καθώς δεν το χρησιμοποιώ, αλλά πολλές φορές μπαίνω taxis με τον χ πελάτη και διαπιστώνω ότι έχω συνδεθεί στο taxis κάποιου άλλου άσχετου. 

Άνοιξαν μαζί το marketpass, βγήκε ο ΕΦΚΑ, λήγουν τα mydata, όλα αυτά παίρνανε από taxis οπότε γονάτισε το συμπαν όπως συμβαίνει συνήθως. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Herald είπε

Εδώ και 3 μέρες υπολειτουργουν τα πάντα πάντως. Με το etimologio δεν μου έχει τύχει καθώς δεν το χρησιμοποιώ, αλλά πολλές φορές μπαίνω taxis με τον χ πελάτη και διαπιστώνω ότι έχω συνδεθεί στο taxis κάποιου άλλου άσχετου. 

Άνοιξαν μαζί το marketpass, βγήκε ο ΕΦΚΑ, λήγουν τα mydata, όλα αυτά παίρνανε από taxis οπότε γονάτισε το συμπαν όπως συμβαίνει συνήθως. 

Οκ, το ίδιο μου είπε και η λογίστρια πάνω-κάτω, αλλά το θέμα είναι ότι (από όσο γνωρίζω) είμαι ο μοναδικός εν ζωή με το ονοματεπώνυμό μου, και τα υπόλοιπα στοιχεία (user/pass του mydata) ήταν σωστά, ενώ και το email που είδα αλλαγμένο ήταν δικό μου κανονικό, απλά όχι το δηλωμένο στην εφαρμογή. Τα δε νέα στοιχεία που είχαν περάσει το timologio, δικά μου (με την έννοια ότι ήταν ένα user που αντιστοιχούσε στο ονοματεπώνυμό μου) ήταν, απλά όχι κάποια που εγώ να είχα δηλώσει εκεί (ή και οπουδήποτε στην πλατφόρμα του "δημοσίου").

Τί σκ.τά έχουν κάνει? Αυτό που εσύ αναφέρεις, να μπαίνεις με τα δικά μου στοιχεία και να σου βγαίνει ο ξάδερφός σου, είναι ακόμα χειρότερο.

Τί πιστοποιήσεις ασφαλείας (δεν) έχουν?

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Οκ, το ίδιο μου είπε και η λογίστρια πάνω-κάτω, αλλά το θέμα είναι ότι (από όσο γνωρίζω) είμαι ο μοναδικός εν ζωή με το ονοματεπώνυμό μου, και τα υπόλοιπα στοιχεία (user/pass του mydata) ήταν σωστά, ενώ και το email που είδα αλλαγμένο ήταν δικό μου κανονικό, απλά όχι το δηλωμένο στην εφαρμογή. Τα δε νέα στοιχεία που είχαν περάσει το timologio, δικά μου (με την έννοια ότι ήταν ένα user που αντιστοιχούσε στο ονοματεπώνυμό μου) ήταν, απλά όχι κάποια που εγώ να είχα δηλώσει εκεί (ή και οπουδήποτε στην πλατφόρμα του "δημοσίου").

Τί σκ.τά έχουν κάνει? Αυτό που εσύ αναφέρεις, να μπαίνεις με τα δικά μου στοιχεία και να σου βγαίνει ο ξάδερφός σου, είναι ακόμα χειρότερο.

Τί πιστοποιήσεις ασφαλείας (δεν) έχουν?

Μήπως ρε συ κοίταγες τους κωδικούς mydata? Είναι η ίδια λογική (δηλαδή username / email / subscription key) αλλα ειναι διαφορετικοί από το etimologio. 

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, Herald είπε

Μήπως ρε συ κοίταγες τους κωδικούς mydata? Είναι η ίδια λογική (δηλαδή username / email / subscription key) αλλα ειναι διαφορετικοί από το etimologio. 

Όχι όχι, τους κωδικούς για το timologio, όπως 1.5 χρόνο τώρα.

Στο mydata με κωδικούς taxis μπαίνω, δεν έχει εκεί sub.

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Όχι όχι, τους κωδικούς για το timologio, όπως 1.5 χρόνο τώρα.

Στο mydata με κωδικούς taxis μπαίνω, δεν έχει εκεί sub.

Υπάρχουν και κωδικοί mydata, είναι για να μπορεί να στείλει και να λάβει ο λογιστής σου τα τιμολόγια της πλατφόρμας. 

 

Googlaρε έγγραφη στο mydatarestapi και βάλε τους κωδικούς taxis σου, θα σου δείξει κωδικούς και email για το mydata. Δες μήπως αυτοί είναι οι κωδικοί που σου εμφάνισε πριν και μπερδεύτηκες 

  • Like 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, Herald είπε

Υπάρχουν και κωδικοί mydata, είναι για να μπορεί να στείλει και να λάβει ο λογιστής σου τα τιμολόγια της πλατφόρμας. 

 

Googlaρε έγγραφη στο mydatarestapi και βάλε τους κωδικούς taxis σου, θα σου δείξει κωδικούς και email για το mydata. Δες μήπως αυτοί είναι οι κωδικοί που σου εμφάνισε πριν και μπερδεύτηκες 

Nαι, εκεί με πέταξε, αλλά γιατί?

Ακριβώς τις ίδιες κινήσεις που κάνω τόσα χρόνια για να κόψω, έκανα και σήμερα. Δοκίμασα κιόλας περιήγηση για να μπω στο πεδίο που ήθελα, αλλά ποτέ δεν με έβγαλε.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Nαι, εκεί με πέταξε, αλλά γιατί?

Ακριβώς τις ίδιες κινήσεις που κάνω τόσα χρόνια για να κόψω, έκανα και σήμερα. Δοκίμασα κιόλας περιήγηση για να μπω στο πεδίο που ήθελα, αλλά ποτέ δεν με έβγαλε.

Το κάνει πολλές φορές, πατάς κωδικούς timologio και σε πάει mydata 😂

Γιαυτό σεβασμό στο λογιστή, δεν φαντάζεσαι τι αγγούρι τρώμε γενικότερα. 

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...