Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, thagkol είπε

Η δική μου ιστορία είναι ότι είχα PS4, και το Δεκέμβριο του 2020 έψαχνα να πάρω PS5 και δεν έβρισκα, οπότε "βολεύτηκα" με ένα Series X το οποίο το βρήκα πιο εύκολα.

Δεν το έχω μετανιώσει δευτερόλεπτο, οπότε πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα marketing και brand name. Το PS5 κυνηγούσα γιατί αυτό ήξερα, όχι γιατί κατ' ανάγκη ήταν καλύτερο από τον ανταγωνιστή του.

Εγώ το αντίθετο, είχα Xbox One Χ και έλεγα να πάω σε Series X, όταν ξεκίνησαν οι φήμες όμως περί multi-platform, προτίμησα να πάω στην πλατφόρμα που θα έχει τα παιχνίδια και των δύο. Αν οι φήμες δεν έβγαιναν, πολύ πιθανό να κατέληγα πάλι με δύο κονσόλες.

Στις 6/2/2025 στις 11:07 ΠΜ, Malthador είπε

Ωστόσο το ενδιαφέρον της υπόθεσης δεν είναι αυτό, είναι άλλο κατά την άποψή μου. Αφού οι πωλήσεις των XBOX έχουν πιάσει πάτο, γιατί δεν έχουν αυξηθεί αναλόγως οι πωλήσεις των PS5; Τι αγοράζουν όσοι δεν αγοράζουν ΧΒΟΧ σε αυτή την γενιά;

Αν κοιτάξεις τα οικονομικά αποτελέσματα της SONY, το MAU της άγγιξε τους 129εκ. χρήστες (το μεγαλύτερο που έχει φτάσει ποτέ, ξεπερνώντας μέχρι και το Steam), ενώ παράλληλα έπιασε τα 75εκ. unit shippments (κάνοντας tracking την επιτυχία του PS4). Αυτό σημαίνει πως τουλάχιστον 40εκ. χρήστες είναι ακόμη στο PS4 και περιμένουν τον πρώτο current-gen only GaaS τίτλο για να κάνουν τη μετάβαση (ίσως αυτό να είναι το GTA VI). Για να ανεβαίνει το MAU με τις πωλήσεις, σημαίνει πως έρχεται νέος κόσμος, ενώ ο παλιός παραμένει ακόμη ενεργός. εξού και το ότι από τα 9.5εκ. που πρόσθεσε στο τελευταίο τρίμηνο, τα 3εκ. αυτών ήταν από non-PlayStation χρήστες.

Τέλος, τα συνολικά έσοδα του gaming-market για το 2024 ήταν $61.5 billion από τις κονσόλες (από $52.4 billion πέρυσι), εκ των οποίων η δημοφιλέστερη πλατφόρμα (το PlayStation) έφερε το 50% αυτών ($30.8 billion), και $41.6 billion από το PC (από $39.6 billion πέρυσι), εκ των οποίων η δημοφιλέστερη πλατφόρμα (το Steam) έφερε το 26% αυτών ($10.8 billion).

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Malthador είπε

Το PS5 έπιασε το mark των 75m κονσολών δέκα μήνες νωρίτερα από το PS4. Δεν έχω καταλήξει με σιγουριά στο γιατί συνέβη αυτό από τη στιγμή που οι ακυρώσεις πηγαίνουν σύννεφο και το PS5 δεν έχει να παρουσιάσει σοβαρούς τίτλους για το επόμενο διάστημα. 

Ενδεχομένως, να είναι η προσθήκη του PS5 Pro στην οικογένεια του Playstation που βοήθησε, αλλά προσωπικά πιστεύω ότι μεγαλύτερο ρόλο έπαιξε η στρατηγική της MS που ανέβασε τις πωλήσεις του PS5.

Και εγώ αυτό το πράγμα πιστεύω.

Ότι δηλαδή οι αυξημένες πωλήσεις σε PS5 πέραν της κυκλοφορίας του Pro, οφείλονται πιθανώς σε Xbox κατόχους που έκαναν jump ship με αυτά που βλέπουμε από πέρυσι.

+ ότι η MS έχει μειώσει την προμήθεια κονσολών σε διάφορες αγορές όπως αυτή της Ευρώπης,,κάνοντας ακόμα πιο εύκολη την επιλογή μεταξύ Ps5/Xbox Series(ειδικά όσο απουσιάζει και το Switch 2).

Πέραν αυτού, έχει ψιλό χάσει και τον λόγο ύπαρξης του το SeriesS πλέον που κουβαλούσε τα πρώτα χρόνια τις περισσότερες πωλήσεις, και το Gamepass έπεσε αρκετά (σε κονσόλες) σε σχέση με τις αρχές της γενιάς(τιμές/Tiers κλπ).

image.png.06c6184db02590af843e38c956edb6b2.png image.png.8001d4fc89dc8e2c9584585d3ba3814e.png

Και για το Steam που λές, αναγκαίο κακό είναι για την MS το άνοιγμα σε αυτό(η Epic το βλέπει πιο πατριωτικά πχ), η οποία θα προτιμούσε τα δικά της παιχνίδια να τα αγοράζει ο κόσμος στο Microsoft Store/Battle net και να γλυτώσει την προμήθεια 30% που δίνει στην Valve για ότι πουλάει.

Τέλος το έχω ξαναγράψει και παλιότερα, αλλά έχει κουράσει απίστευτα ο Phil Spencer με τις μόνιμες τούμπες του, που μόνο κακό κάνει στο Xbox brand. 

Ξεφορτωθήκαμε τον κεφτέ τον Jim Ryan και βρήκαμε τώρα άλλο χειρότερο.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Και εγώ αυτό το πράγμα πιστεύω.

Ότι δηλαδή οι αυξημένες πωλήσεις σε PS5 πέραν της κυκλοφορίας του Pro, οφείλονται πιθανώς σε Xbox κατόχους που έκαναν jump ship με αυτά που βλέπουμε από πέρυσι.

+ ότι η MS έχει μειώσει την προμήθεια κονσολών σε διάφορες αγορές όπως αυτή της Ευρώπης,,κάνοντας ακόμα πιο εύκολη την επιλογή μεταξύ Ps5/Xbox Series(ειδικά όσο απουσιάζει και το Switch 2).

Πέραν αυτού, έχει ψιλό χάσει και τον λόγο ύπαρξης του το SeriesS πλέον που κουβαλούσε τα πρώτα χρόνια τις περισσότερες πωλήσεις, και το Gamepass έπεσε αρκετά (σε κονσόλες) σε σχέση με τις αρχές της γενιάς(τιμές/Tiers κλπ).

image.png.06c6184db02590af843e38c956edb6b2.png image.png.8001d4fc89dc8e2c9584585d3ba3814e.png

Και για το Steam που λές, αναγκαίο κακό είναι για την MS το άνοιγμα σε αυτό(η Epic το βλέπει πιο πατριωτικά πχ), η οποία θα προτιμούσε τα δικά της παιχνίδια να τα αγοράζει ο κόσμος στο Microsoft Store/Battle net και να γλυτώσει την προμήθεια 30% που δίνει στην Valve για ότι πουλάει.

Τέλος το έχω ξαναγράψει και παλιότερα, αλλά έχει κουράσει απίστευτα ο Phil Spencer με τις μόνιμες τούμπες του, που μόνο κακό κάνει στο Xbox brand. 

Ξεφορτωθήκαμε τον κεφτέ τον Jim Ryan και βρήκαμε τώρα άλλο χειρότερο.

Δε φταίει το Spencer για τις τούμπες. Εκείνος έθετε το στόχο και η Microsoft (ο Ινδός) έβαζε τη ρήτρα σε περίπτωση που δεν έπιαναν τα νούμερα. Εκτός αν προσπαθούν επί σκοπού να "ease the transition", να το πάνε σιγά-σιγά, για να μην τρελαθεί ο κόσμος.

Δημοσ.

Οι μόνιμες τούμπες όμως συνέλαβαν στην σοβαρή ύπαρξη BC από την προηγούμενη γενιά κονσόλων, κάτι που περνούσε αδιάφορο στο ευρύ κοινό. Κυκλοφόρησε στην αγορά ένα entry και οικονομικό σύστημα στην νέα γενιά όπου μπορούσες και μπορείς να παίξεις τα νεότερα παιχνίδια χωρίς να δώσεις πολλά χρήματα. Παρουσίασε το game pass, μια εναλλακτική πρόταση gaming για πολλούς καταναλωτές που δεν νοιάζονται για συλλογές και πλέον καλώς ή κακώς αφού θα βγαίνει σιγά σιγά η βιβλιοθήκη του Xbox και στα άλλα συστήματα θα ανανεώνεται το ενδιαφέρον όσων τίτλων έχει περάσει η μπογιά τους και επιπλέον περισσότερα χρήματα για ανάπτυξη νέων παιχνιδιών. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, Ren_of_Heavens είπε

Οι μόνιμες τούμπες όμως συνέλαβαν στην σοβαρή ύπαρξη BC από την προηγούμενη γενιά κονσόλων, κάτι που περνούσε αδιάφορο στο ευρύ κοινό. Κυκλοφόρησε στην αγορά ένα entry και οικονομικό σύστημα στην νέα γενιά όπου μπορούσες και μπορείς να παίξεις τα νεότερα παιχνίδια χωρίς να δώσεις πολλά χρήματα. Παρουσίασε το game pass, μια εναλλακτική πρόταση gaming για πολλούς καταναλωτές που δεν νοιάζονται για συλλογές και πλέον καλώς ή κακώς αφού θα βγαίνει σιγά σιγά η βιβλιοθήκη του Xbox και στα άλλα συστήματα θα ανανεώνεται το ενδιαφέρον όσων τίτλων έχει περάσει η μπογιά τους και επιπλέον περισσότερα χρήματα για ανάπτυξη νέων παιχνιδιών. 

Έτσι σου είπαν κάποιοι και εσύ πιστεύεις τέτοιο αφήγημα; Μου θυμίζει το «μαζεύω λεφτά για καινούργιο αυτοκίνητο». Μόνο που αυτό θα το έλεγε ένας μεροκαματιάρης, και όχι μεγαλοστέλεχος εταιρίας τρισεκατομμυρίων. Γελάει ο κόσμος. Τα περισσότερα χρήματα μόνο στην τσέπη και τα μπόνους ορισμένων πάνε. Εκτός και αν η ανάπτυξη των παιχνιδιών με «ψιλά», είναι μετριοτήτων τύπου Avowed.

Επεξ/σία από Tilemaxx
Δημοσ.
1 ώρα πριν, MrVOID είπε

Δε φταίει το Spencer για τις τούμπες. Εκείνος έθετε το στόχο και η Microsoft (ο Ινδός) έβαζε τη ρήτρα σε περίπτωση που δεν έπιαναν τα νούμερα.

Δηλαδή ο Spencer που είναι επικεφαλής του τμήματος Xbox πάνω από 10χρόνια, δεν φταίει για την κατάντια του Xbox brand, και τις τούμπες που κάνει κάθε 3 και λίγο?

Με τόσες εξαγορές, με την δυνατότερη(SX)και την φθηνότερη(SS)κονσόλα της αγοράς και με Gamepass, και δεν μπορεί ούτε το One X να περάσει.

Πόσα χρήματα θα τον αφήσει ο Ινδός/MS ακόμα να κάψει, αφού και στις 2 τελευταίες γενιές, το Xbox brand πάει από το κακό στο χειρότερο?

  • Like 1
Δημοσ.

@Malthadorθενκς που μετεφερες την συζητηση, αν το μηνυμα μου εμφανιστηκε ως επιθετικο, δεν ειχα τετοια προθεση. 
το ιδιο πινακακι βλέπουμε, μεχρι τους 36 μηνες οι γραμμες σχεδον ταυτιζονται.
Οι πρωτες επισημες ανακοινωσεις παιχνιδιων της ms οτι ερχονται στο ps5, εγινε περσι τον Φλεβαρη με sea of thieves, hi fi rush κτλ , οι φημες αρχισαν μερικους μηνες πριν.
οπως και να χει, το point μου ηταν οτι για ποσους λιγοτερους xbox users μιλαμε. 4-5εκ? δεν ειναι αρκετοι για να κουνησουν τους δεικτες. λιγο σε pc, λιγο σε playstation. δεν κανουν διαφορα.

επαναλαμβανω εγω συρρικνωση δεν βλεπω. οτι δεν υπαρχει growth, ναι μαζι σου.

στο επιχειρημα για το steam, ειναι πολυ διαφορετικο αυτο που κανει η sony που οι κυριως πωλησεις γινονται απο το δικο της store και το pc ειναι επιπλεον.   Για το netflix που λες, ισα ισα νομιζω οτι δεν ισχυει και σε καμια περιπτωση δεν δεχεται να δινει την 30% ταριφα σε google και apple.

Αν θες την αποψη μου αν η sony, κοψει τα exclusives και ολος της ο καταλογος ειναι απο day one στα pc, θα ακολουθησει την μοιρα του xbox. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Malthador είπε

Το PS5 έπιασε το mark των 75m κονσολών δέκα μήνες νωρίτερα από το PS4.

Δεν ισχύει αφού επίσημα είναι 1,5 εκατομμύριο πίσω το ps5 από τον προκάτοχο του στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα. Δηλαδή να διαβάζουμε και λίγο δεν κάνει κακό.

https://sonyinteractive.com/en/our-company/business-data-sales/

Το είχα αναφέρει και στο μήνυμα σχετικά με τα αποτελέσματα του Q3 της Sony.

9 ώρες πριν, Malthador είπε

Η συντριπτική πλειοψηφία των Switch owners παίζει σε φορητό mode, οπότε αν λάβουμε υπόψιν το Switch στην τωρινή γενιά, τότε θα πρέπει να λάβουμε υπόψιν μας και τα NDS/3DS/PSP/PSV στις προηγούμενες γενιές, οπότε και πάλι συνολικά η αγορά έχει συρρικνωθεί.

Δεν ισχύει ούτε αυτό. Η Ν σε παλιότερη ανάλυση είχε παρουσιάσει ότι όλα τα mode δείχνου να έχουν ισορροπία. Η υβριδικότητα στο σύνολο της είναι αυτή που λειτούργησε για το σύστημα και όχι μονόπλευρα κάποια μορφή. Διαφορετικά το Lite θα ήταν πρώτο σε πωλήσεις εδώ και χρόνια.

6 ώρες πριν, MrVOID είπε

Αν κοιτάξεις τα οικονομικά αποτελέσματα της SONY, το MAU της άγγιξε τους 129εκ. χρήστες (το μεγαλύτερο που έχει φτάσει ποτέ, ξεπερνώντας μέχρι και το Steam), ενώ παράλληλα έπιασε τα 75εκ. unit shippments (κάνοντας tracking την επιτυχία του PS4). Αυτό σημαίνει πως τουλάχιστον 40εκ. χρήστες είναι ακόμη στο PS4 και περιμένουν τον πρώτο current-gen only GaaS τίτλο για να κάνουν τη μετάβαση (ίσως αυτό να είναι το GTA VI). 

Αρχικά αναφέρεσαι στα 129 εκατομμύρια λογαριασμούς στο  PlayStation Network accounts στο οποίο υπάρχει και μια υποσημείωση: Monthly Active Users is an estimated total number of unique accounts that played games or used services on the PlayStation™Network during the last month of the quarter and is based on company research, and may be updated in the future.

Δεν υφίσταται καμία λογική σε αυτό που αναφέρεις. Δεν σημαίνει ότι υπάρχουν 40εκ. χρήστες ακόμη στο PS4. Δεν το γνωρίζουμε αυτό. Επίσης σε κάθε σύστημα μπορεί να υπάρχουν πολλαπλοί PlayStation Network accounts και αν θυμάμαι καλά το μέγιστο είναι οι 64!

6 ώρες πριν, MrVOID είπε

Τέλος, τα συνολικά έσοδα του gaming-market για το 2024 ήταν $61.5 billion από τις κονσόλες (από $52.4 billion πέρυσι), εκ των οποίων η δημοφιλέστερη πλατφόρμα (το PlayStation) έφερε το 50% αυτών ($30.8 billion), και $41.6 billion από το PC (από $39.6 billion πέρυσι), εκ των οποίων η δημοφιλέστερη πλατφόρμα (το Steam) έφερε το 26% αυτών ($10.8 billion).

Σε γενικότερο πλαίσιο τα έσοδα από μόνα τους δεν λένε τίποτα για την κερδοφορία μιας εταιρίας. 

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Fulgore είπε

Δηλαδή ο Spencer που είναι επικεφαλής του τμήματος Xbox πάνω από 10χρόνια, δεν φταίει για την κατάντια του Xbox brand, και τις τούμπες που κάνει κάθε 3 και λίγο?

Με τόσες εξαγορές, με την δυνατότερη(SX)και την φθηνότερη(SS)κονσόλα της αγοράς και με Gamepass, και δεν μπορεί ούτε το One X να περάσει.

Πόσα χρήματα θα τον αφήσει ο Ινδός/MS ακόμα να κάψει, αφού και στις 2 τελευταίες γενιές, το Xbox brand πάει από το κακό στο χειρότερο?

Κοίτα πως πάει το θέμα με τις τεράστιες εταιρίες τύπου MS.. Υπάρχουν μέτοχοι που περιμένουν αποτελέσματα θετικά από υπαλλήλους σαν τον Spencer, αν δεν τα έχουν γρήγορα ή έστω σε ένα κοντινό χρονικό ορίζοντα, τότε του λένε μάζεψε όσο περισσότερο χρήμα μπορείς γιατί αλλιώς δεν σε βλέπουμε καλά.. Οπότε ο κάθε Spencer κοιτάει τρόπους για να εισρεύσει στα ταμεία όσο περισσότερο χρήμα μπορεί γιατί τον ελέγχουν/πιέζουν οι μέτοχοι για αποτελέσματα. Η κάθε εταιρία του μεγέθους MS καίει όσο χρήμα γουστάρει περιμένοντας όμως κέρδη.. αν δεν τα έχουν τα κέρδη τότε παίρνουν κεφάλια. Δεν τους νοιάζει το χρήμα που έκαψαν.. θέλουν απλά να μην κάψουν και άλλο χωρίς αποτέλεσμα.

Οπότε ο κάθε Spencer είναι αναγκασμένος να κάνει πολλές κολοτούμπες όπως λες για να ικανοποιήσει τους μετόχους οι οποίοι τον πληρώνουν κιόλας για να τους κάνει την δουλειά(κέρδος).

Έτσι λοιπόν αναγκάζεται να ανοίξει την αγορά όσο μπορεί πηγαίνοντας παιχνίδια του στις άλλες κονσόλες προσπαθώντας να  βελτιώσει το αποτέλεσμα τις εκάστοτε επένδυσης. Βλέποντας λοιπόν ότι οι πωλήσεις των xbox κονσολών δεν είναι οι αναμενόμενες μετά από κάποια χρόνια κυκλοφορίας τους, "έπαιξε" νομίζω ένα από τα τελευταία του χαρτιά για να μαζέψει χρήμα/πελάτες.

Και εγώ τουλάχιστον το θεωρώ μια πανέξυπνη κίνηση έστω και αν δυσαρεστεί κάποιους που αγόρασαν xbox κονσόλες και για τα exlusives τους.

Επεξ/σία από ChrisAce
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Malthador είπε

Ωστόσο αν κάνετε ένα βήμα πίσω και το εξετάσετε χωρίς συναισθηματισμούς, θα δείτε ότι είναι νομοτελειακό το προς τα που οδεύουμε, όσο ζοφερό κι αν το θεωρείτε. Εδώ θα είμαστε, θα το συζητάμε και τότε.

Αν εννοείς ότι θα αυξηθούν οι συνδρομές και μια πολύ μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου θα βρίσκεται μόνο εκεί το βρίσκω αρκετά λογικό. Αν από την άλλη εννοείς, πως θα έχουμε μόνο συνδρομές και δεν θα μπορεί ο καθένας να αγοράσει ξεχωριστά το παιχνίδι που επιθυμεί, όπως γίνεται τώρα, διαφωνώ κάθετα. Όπως δεν έγινε η μουσική και ο κινηματογράφος απόλυτα με συνδρομές, έτσι δεν μπορώ να πιστέψω ότι θα γίνουν και τα παιχνίδια.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, mansa2k είπε

Δεν υφίσταται καμία λογική σε αυτό που αναφέρεις. Δεν σημαίνει ότι υπάρχουν 40εκ. χρήστες ακόμη στο PS4. Δεν το γνωρίζουμε αυτό. Επίσης σε κάθε σύστημα μπορεί να υπάρχουν πολλαπλοί PlayStation Network accounts και αν θυμάμαι καλά το μέγιστο είναι οι 64!

In their recent earnings reports and investor briefings, they’ve mentioned that a significant portion of their Monthly Active Users (MAU) are still on PS4, despite the growing PS5 install base.

14 ώρες πριν, mansa2k είπε

Σε γενικότερο πλαίσιο τα έσοδα από μόνα τους δεν λένε τίποτα για την κερδοφορία μιας εταιρίας. 

The console segment grew by 17.37% year-over-year, increasing by ~$9.1 billion, from $52.4 billion to $61.5 billion. Leading the market, PlayStation accounted for 50% of the revenue ($30.8 billion), backed by 129 million monthly active users and an average revenue per user of approximately $238.

The PC segment saw a 5.05% year-over-year increase, rising by ~$1.9 billion, from $39.6 billion to $41.6 billion. Steam remained the dominant platform, generating 26% of the revenue ($10.8 billion) with 132 million MAU and an ARPU of approximately $82.

  • Moderators
Δημοσ.
On 17/02/2025 at 11:14, Mitroglou7 said:

Στις προηγούμενες γενιές υπήρχε και εναλλακτική Nintendo κονσόλα ενώ τώρα όχι. Μπορώ να φανταστώ πολλές οικογένειες που είναι να πάρουν μια κονσόλα για το παιδί τους για το σπίτι να διαλέγουν αυτή της Nintendo έναντί του PS/Xbox για διάφορους λόγους. Μπορεί εγώ και ίσως και συ να έχουμε το switch σαν handheld και πιθανώς σαν "δεύτερη" κονσόλα αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι έτσι όλοι.

Δεν βλέπω πως επηρεάζεται το δημογραφικό των twins από την Nintendo. Ο γονιός που θέλει να πάρει Nintendo για το παιδί του Switch θα πάρει το 2025, WiiU/3DS θα έπαιρνε το 2015 και Wii/NDS το 2008. Οπότε και συγκεντρωτικά να υπολογίσουμε τις πωλήσεις όλων των κονσολών, handheld και home, πάλι θα υπολείπονται οι συνολικές πωλήσεις της τωρινής γενιάς σε σχέση με την προηγούμενη θεωρώ.

On 17/02/2025 at 11:14, Mitroglou7 said:

Η δυσαρέσκεια με το μοντέλο συνδρομών δεν έχει να κάνει με την MS και δεν είναι ακριβώς δυσαρέσκεια. Είναι αμφιβολία ότι αυτό το πράγμα μπορεί να πετύχει. Όχι απλά να φέρει ΧΨ κερδοφορία αλλά να γίνει ο βασικός τρόπος που θα παίζονται τα παιχνίδια και όχι απλά συμπληρωματικό για όσους το επιθυμούν. Για την ώρα τις ίδιες αμφιβολίες ενστερνίζεται και η ίδια η MS όχι μόνο εγώ/εμείς.

Στο μέλλον αν πάμε σε console-less καταστάσεις με μόνο Cloud τότε μπορεί να αλλάξει αυτό. Για την ώρα είναι ένα glorified PS Plus (το παλιό το ορθόδοξο).

Θεωρώ ότι η MS έχει πλάνο δεκαετιών σε ότι αφορά το gaming κομμάτι της, το έχω ξαναπεί. Και αν της βγει θα ακολουθήσει και η Sony.

18 hours ago, xavier said:

στο επιχειρημα για το steam, ειναι πολυ διαφορετικο αυτο που κανει η sony που οι κυριως πωλησεις γινονται απο το δικο της store και το pc ειναι επιπλεον.   Για το netflix που λες, ισα ισα νομιζω οτι δεν ισχυει και σε καμια περιπτωση δεν δεχεται να δινει την 30% ταριφα σε google και apple.

Το Netflix, το Spotify και γενικά όλες οι σχετικές πλατφόρμες, όταν δέχονται πληρωμή μέσα από το App Store ή το Play, πληρώνουν και την αντίστοιχη προμήθεια. Το φιξ ποσοστό είναι στο 30%, εκτός κι αν έχει κάνει διαφορετικό deal ο developer.

Συγκεκριμένα, απ' ότι βλέπω το Netflix μόλις πέρυσι τέτοια εποχή άλλαξε την στρατηγική του και σταμάτησε να δέχεται πληρωμές από τα stores. Προφανώς πλέον θεωρεί ότι δεν έχει τέτοια ανάγκη, μιας και έχει αυξήσει την πελατειακή του βάση σε σημείο που δεν τα χρειάζεται.

Κάποιο αντίστοιχο μοντέλο περιμένω να δω αν μπει το Game Pass στο Steam ή στο PS+. Η MS στην ανάγκη της να αυξήσει τους συνδρομητές της θα αναγκαστεί να δίνει προμήθεια στην Valve και στην Sony από κάθε συνδρομή.

17 hours ago, mansa2k said:

Δεν ισχύει αφού επίσημα είναι 1,5 εκατομμύριο πίσω το ps5 από τον προκάτοχο του στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα. Δηλαδή να διαβάζουμε και λίγο δεν κάνει κακό.

https://sonyinteractive.com/en/our-company/business-data-sales/

Το είχα αναφέρει και στο μήνυμα σχετικά με τα αποτελέσματα του Q3 της Sony.

Έχεις δίκιο, έκανα λάθος. Αυτά παθαίνεις όταν ρωτάς το chatgpt αντί να ψάχνεις μόνος σου. Οπότε το επιχείρημα είναι ακόμα περισσότερο υπέρ μου: πώς γίνεται να πουλάει πιο αργά το PS5 από τον προκάτοχό του, όταν ο βασικός ανταγωνιστής έχει πιάσει μεγαλύτερο πάτο;

Ξαναλέω, δεν είναι zero-sum game, αλλά πάντως παραμένει αξιοσημείωτο.

17 hours ago, mansa2k said:

Δεν ισχύει ούτε αυτό. Η Ν σε παλιότερη ανάλυση είχε παρουσιάσει ότι όλα τα mode δείχνου να έχουν ισορροπία. Η υβριδικότητα στο σύνολο της είναι αυτή που λειτούργησε για το σύστημα και όχι μονόπλευρα κάποια μορφή. Διαφορετικά το Lite θα ήταν πρώτο σε πωλήσεις εδώ και χρόνια.

Νομίζω ότι το τελευταίο report που είχα διαβάσει ήταν για 80% handheld και 20% docked, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.

Διαφωνώ για το Lite, όποιος θέλει να παίζει handheld παίρνει OLED και όποιος θέλει να παίζει στην τηλεόραση παίρνει v2. Lite παίρνει όποιος θέλει δεύτερο ή τρίτο Switch στο σπίτι του.

15 hours ago, stevenfins said:

Αν εννοείς ότι θα αυξηθούν οι συνδρομές και μια πολύ μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου θα βρίσκεται μόνο εκεί το βρίσκω αρκετά λογικό. 

Αυτό εννοώ προφανώς. Ότι θα ανέβουν τόσο πολύ οι συνδρομές που τα υπόλοιπα θα θεωρούνται niche. Τα βιντεοκλάμπς/δισκάδικα έχουν κλείσει και το amazon πουλάει blu-ray/CD's, αλλά ποιος τα αγοράζει πέρα από τους μύστες; Οι περισσότεροι από συνδρομές βλέπουμε ταινίες/σειρές και ακούμε μουσική, το ίδιο αναμένω να γίνει και στο gaming μέσα στα επόμενα χρόνια.

2 hours ago, MrVOID said:

The console segment grew by 17.37% year-over-year, increasing by ~$9.1 billion, from $52.4 billion to $61.5 billion. Leading the market, PlayStation accounted for 50% of the revenue ($30.8 billion), backed by 129 million monthly active users and an average revenue per user of approximately $238.

Από που έχεις αντλήσει τα νούμερα;

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
6 minutes ago, MrVOID said:

Image

Αυτό το πινακάκι που το βρήκες;

Σόρι για την επιμονή, αλλά αφενός τόσο το ποσοστό της ετήσιας αύξησης, όσο και το $61,5b τα βρίσκω εξωπραγματικά νούμερα, αφετέρου μου κάνει εντύπωση πως ξέρουν τα νούμερα της N, όταν το οικονομικό έτος της κλείνει στις 31/03/2025.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Malthador είπε

Αυτό το πινακάκι που το βρήκες;

Σόρι για την επιμονή, αλλά αφενός τόσο το ποσοστό της ετήσιας αύξησης, όσο και το $61,5b τα βρίσκω εξωπραγματικά νούμερα, αφετέρου μου κάνει εντύπωση πως ξέρουν τα νούμερα της N, όταν το οικονομικό έτος της κλείνει στις 31/03/2025.

Με projection βγαίνει της Nintendo απ' ότι κατάλαβα. Όλα τα άλλα είναι πρόσθεση από τα οικονομικά κάθε εταιρίας. Υπάρχει ανάλυση στο Twitter, την οποία αναπαράγουν όλοι οι αναλυτές και νομίζω έγινε και headline σε αρκετά άρθρα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...