Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο Hideaki Nishino μόνος πρόεδρος και CEO πλέον της Sony interactive entertainment με υποβάθμιση του Herman Hulst.

Γιατί άραγε;🙂

https://www.gematsu.com/2025/01/sony-interactive-entertainment-appoints-hideaki-nishino-as-president-and-ceo

Επεξ/σία από CarbonFibre
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ο Τοτοκι μπήκε καθαρά (κρίνοντας από το αποτέλεσμα) για ανασυγκρότηση στο οικονομικό/επιχειρηματικό κομμάτι. Αφού πετσόκοψαν τα gaas, προχώρησαν σε απολύσεις, έκλεισαν στούντιο και ανασχημάτισαν κάποια έφεραν το playstation τμήμα σε επιθυμητά για αυτούς operating margin επίπεδα. Ο Nishimo καλείται να δημιουργήσει ένα πλάνο ανάπτυξης και επέκτασης. Πάντως απορώ πως παραμένει ο Hulst όταν δεν έχει πλούσιο πολύπλευρο βιογραφικό για να πούμε ότι ξεχωρίζει ως ταλέντο. Το αντίθετο θα έλεγα αν κρίνουμε από την τεράστια αποτυχία του Concord το οποίο ο ίδιος περίμενε ότι θα είναι το next big thing!

  • Like 4
Δημοσ.

 

Έχει να τα κονομήσει χοντρά η Sony με το 30% sales tax που επέβαλε στην Microsoft.. Σημειωτέον ότι πλέον το βάρος του R&D, distribution, marketing πέφτει εξ ολοκλήρου στην Microsoft για τους 1st party τίτλους που κυκλοφορεί σε άλλες πλατφόρμες. Καθαρό κέρδος και μόνο δηλαδή για Sony, Nintendo, χωρις να κάνουν απολύτως τίποτε άλλο.

 

Δώστε X-clusives στον λαό κύριε Σπένσερ αλλά μην πουλάτε σανό ότι δήθεν θέλετε να κυριαρχήσετε στο hardware, το οποίο έχετε παρατήσει και επίσημα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To αστείο της υπόθεσης είναι πως πριν την κυκλοφορία των twins κάποιοι έγραφαν πως θα προτιμήσουν το ps για τις αποκλειστικότητες του. Καλά πήγε και αυτό αφού κατέληξε η ms να είναι ο καλύτερος διανομέας στο ps5. Πάλι καλά που θα συνεχίσει να προσφέρει περιεχόμενο γιατί διαφορετικά -όπως και πέρυσι τέτοια περίοδο- θα προέκυπταν σχόλια από κατόχους ps5 πως θα ασχοληθούν (ξανά) με το backlog τους.

Έτσι και αλλιώς η Σονυ ζούσε από το 30% των τρίτων εταιριών εδώ και δεκαετίες. Δεν αλλάζει τίποτα και αυτό είναι το πρόβλημα τους. Πως θα οικονομήσουν περισσότερα χρήματα όταν έχουν φτάσει στο τέρμα όσο αφορά το κλειστό οικοσύστημα της κονσόλας. Είδαμε και τις πωλήσεις του Horizon 2 μετά από όσα δήλωσε πρόσφατα ο Yoshida. H ΜΣ έχει ξεκαθαρίσει τα πράγματα εδώ και καιρό, gamepass. Παράλληλα είναι η φιλικότερη διανομέας μεταξύ των κατασκευάστριων εταιριών στις κονσόλες αφού διαθέτει μέρος από τα παιχνίδια της και σε άλλες πλαφόρμες.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mansa2k είπε

To αστείο της υπόθεσης είναι πως πριν την κυκλοφορία των twins κάποιοι έγραφαν πως θα προτιμήσουν το ps για τις αποκλειστικότητες του. Καλά πήγε και αυτό αφού κατέληξε η ms να είναι ο καλύτερος διανομέας στο ps5. Πάλι καλά που θα συνεχίσει να προσφέρει περιεχόμενο γιατί διαφορετικά -όπως και πέρυσι τέτοια περίοδο- θα προέκυπταν σχόλια από κατόχους ps5 πως θα ασχοληθούν (ξανά) με το backlog τους.

Έτσι και αλλιώς η Σονυ ζούσε από το 30% των τρίτων εταιριών εδώ και δεκαετίες. Δεν αλλάζει τίποτα και αυτό είναι το πρόβλημα τους. Πως θα οικονομήσουν περισσότερα χρήματα όταν έχουν φτάσει στο τέρμα όσο αφορά το κλειστό οικοσύστημα της κονσόλας. Είδαμε και τις πωλήσεις του Horizon 2 μετά από όσα δήλωσε πρόσφατα ο Yoshida. H ΜΣ έχει ξεκαθαρίσει τα πράγματα εδώ και καιρό, gamepass. Παράλληλα είναι η φιλικότερη διανομέας μεταξύ των κατασκευάστριων εταιριών στις κονσόλες αφού διαθέτει μέρος απ΄οτα παιχνίδια της και σε άλλες πλαφόρμες.


Νομίζω ότι τα τελευταία χρόνια έχει παραγίνει το κακό, αλλά ο συνδυασμός της πανδημίας, των τεράστιων μπάτζετ και χρόνου παραγωγής, και η ανεπάρκεια του Hulst, δεν βοήθησαν. Το 2025 όμως δεν παύει να είναι η χρονιά των μεγάλων κυκλοφοριών όπως Ghost of Yotei, Wolverine, Death Stranding 2. Του χρόνου επίσης περιμένουμε το πολυαναμενόμενο πρώτο παιχνίδι της ND μετά από 6 χρόνια. Δεν είναι όλα τόσο μαύρα όσο τα παρουσιάζουν ορισμένοι. Και η MS πέρα από την “Forza Horizon” σειρά, δεν ειχε απολύτως καμία εμπορική επιτυχία μέχρι το Indiana Jones, που δεν πήγε και τόσο καλά. Ειδικότερα Gears θα βγει επίσης μετά από 6 χρόνια, Halo αγνοείται.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Tilemaxx είπε


Νομίζω ότι τα τελευταία χρόνια έχει παραγίνει το κακό, αλλά ο συνδυασμός της πανδημίας, των τεράστιων μπάτζετ και χρόνου παραγωγής, και η ανεπάρκεια του Hulst, δεν βοήθησαν. Το 2025 όμως δεν παύει να είναι η χρονιά των μεγάλων κυκλοφοριών όπως Ghost of Yotei, Wolverine, Death Stranding 2. Του χρόνου επίσης περιμένουμε το πολυαναμενόμενο πρώτο παιχνίδι της ND μετά από 6 χρόνια. Δεν είναι όλα τόσο μαύρα όσο τα παρουσιάζουν ορισμένοι. Και η MS πέρα από την “Forza Horizon” σειρά, δεν ειχε απολύτως καμία εμπορική επιτυχία μέχρι το Indiana Jones, που δεν πήγε και τόσο καλά. Ειδικότερα Gears θα βγει επίσης μετά από 6 χρόνια, Halo αγνοείται.

Χλωμό να κυκλοφορήσει φέτος το Wolverine, μοιάζει περισσότερο για 2026. Η ND θα πάρει χρόνια ακόμα για να κυκλοφορήσει το επόμενο της παιχνίδι. Αν κρίνω ότι δεν έδειξαν τίποτα το ουσιαστικό στο Intergalactic και με βάση το παρελθόν τους θα έλεγα από το 2027 και βλέπουμε,για cross generation το πάνε.Βέβαια αναμένουμε περισσότερα στο πρώτο showcase της χρονιάς.

Πάλι καλά που η ms έφτασε με το τίποτα στο 64%.....

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, mansa2k είπε

Καλά πήγε και αυτό αφού κατέληξε η ms να είναι ο καλύτερος διανομέας στο ps5.

Φανταζομαι αυτο το συμπερασμα βγαινει λογω εξαγορας ABK και με την ηδη τεραστια επιτυχια του cod. Γιατι αλλιως...στα κοκκινα θα ηταν χωρις ABK

 

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Φανταζομαι αυτο το συμπερασμα βγαινει λογω εξαγορας ABK και με την ηδη τεραστια επιτυχια του cod. Γιατι αλλιως...στα κοκκινα θα ηταν χωρις ABK

 

για μενα το συμπερασμα που βγαινει, καθως ουσιαστικα ολο το q2 καθοριζεται απο την πορεια του cod, ειναι οτι το  boost που εδωσε στο gp ηταν αναλογικα μικροτερο απο τις πωλησεις που χαθηκαν λογω των συνδρομων. Οι πωλησεις στο hw δεν επηρεαζουν κατι αφου ετσι και αλλιως εχουν πλατωσει εδω και καιρο. Το -7% ειναι σε συγκριση με το q2 fy2024, που ειναι αρκετα περιεργο αφου το φετινο cod θεωρειται αρκετα πιο πετυχημενο απο τον προκατοχο του. 

Γενικα ολο και περισσοτερο μοιαζουν να παιρνουν τον δρομο της sega. Φαινεται οτι θα το παλεψουν με μια ακομα κυκλοφορια κονσολας, δεν φαινεται ομως να εχουν ξεκαθαρη στρατηγικη για το τι θελουν να κανουν. Παντως απο αποψη στουντιο και παιχνιδιων για την επομενη γενια ειναι σε πολυ καλυτερη κατασταση αυτην τη στιγμη. Εχουν ομως αυτοπαγιδευτει στην multiplatform πολιτικη λογω των ανυπαρκτων πωλησεων στο hw. Αργησαν παρα πολυ να μπουν στο παιχνιδι. Για να ξαναμπουν, χρειαζεται να βρουν κατι που θα τους διαφοροποιει απο τον ανταγωνισμο. Να ξαναγινουν essential προιον. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η προσέγγιση της MS που θέλει να δίνει τα παιχνίδια παντού μπορεί να ξενίσει μια μερίδα καταναλωτών που θεωρούν ότι χάνει την ταυτότητά της αλλά από την άλλη, οι περισσότερες πωλήσεις και αναγνωρισιμότητα σε όλες τις πλατφόρμες είναι λεφτά-επένδυση για να βγει πληθώρα νέων τίτλων που σε διαφορετική περίπτωση δεν θα βλέπαμε ποτές. Προσωπικά προτιμώ να γίνεται αυτό και να βλέπουμε καινούριους τίτλους παρά να ακολουθήσει το παράδειγμα της Sony που μας φλομώνει στα απανωτά remake-remasters ή να δίνει ένα σωρό χρήματα στις εταιρείες για να μην κυκλοφορούν τα παιχνίδια τους στην ανταγωνιστική πλατφόρμα. Αργά η γρήγορα με τα υπέρογκα κόστη που απαιτεί η ανάπτυξη ενός μεγάλου τίτλου τα οποία δεν καλύπτονται από τις πωλήσεις θα βγαίνουν όλα παντού. Η Nintendo εξυπακούεται παίζει σε δικό της τερρεν και καλά κάνει αφού τα πάει περίφημα. Εξάλλου έχουμε ακούσει από όλους πως γυρίζει η μπιφτέκα και πόσο εύκολα κωλοτούμπες κάνουν όταν δεν έχουν όφελος και οι μεν και οι δεν.

Επεξ/σία από Ren_of_Heavens
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξεκαθαρα η πιο κερδοφορα κονσόλα όλων των εποχών. To ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι δεν έχει γίνει ακόμα price drop όποτε μετράμε αντίστροφα ΚΑΙ για την πρώτη θέση σε units!

 

Επεξ/σία από Lotof
  • Like 2
Δημοσ.

Συνεχίζω να πιστεύω ότι δεν θα ξεπεράσει το ps2. Η Ν λόγω της ταινίας SMB κυκλοφόρησε ένα κάρο τίτλους γύρω από το σύμπαν του Super Mario. Το θέμα είναι πως στο τέλος κανιβάλισαν την δυναμική μεταξύ τους. Διάβασα σχόλιο για παράδειγμα ότι η κυκλοφορία του Wonder έριξε τα νούμερα των 3D World, NSMBU Deluxe και άλλων στην Ιαπωνία. Αυτό που χρειάζεται ένα σύστημα στο τέλος της ζωής του όπου πλέον υπάρχει μια εγκατεστημένη βάση είναι ο πειραματισμός που σημαίνει νέοι AA τίτλοι ή και επαναφορά παλιότερων τίτλων μιας και ο κατάλογος είναι μεγάλος.

Παράλληλα, από εμπορικής άποψης, είναι κραυγαλέο πως η Ν δεν έχει κυκλοφορήσει νέο tomodachi life ειδικά μετά την τεράστια επιτυχία του Animal Crossing. Ακόμα και η μεμονωμένη μείωση τιμής δεν θα ωφελήσει ιδιαίτερα χωρίς κάποιον τίτλο εμπορικής δυναμικής. Λογικά η κυκλοφορία του NS2 που θα προσφέρει συμβατότητα θα ισοπεδώσει τα νούμερα του NS1.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...