Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

On the topic PSVR2 Shu said Let’s move on and laughs

Α Π Α Τ Ο και επίσημα συνοδευόμενο με γέλωτα.

Βέβαια άπατο με βάση τα δικά μου κρητήρια. Το διευκρινίζω και αυτό να μην έχουμε πάλι μια επανάληψη από τα παλιά.

Η Sony τελικά δεν πολυπιστεύει στα games as service. Είχε ειπωθεί στο θέμα πως δεν περιμένει κανένας να πετύχουν όλα αρκεί κάποιο να κάνει την διαφορά που δεν έχει συμβεί ως τώρα:
 

Spoiler

Ghd1IKEXkAEgRbo.jpg?ex=678b84d4&is=678a3354&hm=120ec29bac8f3c4f997b6231ef83ff8ee2b014a381f469836ea0c781b6d61b87&=

 


Και άλλο ένα τραγικό:

 

Η συγκεκριμένη γενιά είναι ένα χάλι μαύρο. Ελπίζω με την καθιέρωση των upscalers να βελτιωθεί κάποως η κατάσταση.

  • Like 2
  • Haha 2
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
12 ώρες πριν, mansa2k είπε

On the topic PSVR2 Shu said Let’s move on and laughs

Α Π Α Τ Ο και επίσημα συνοδευόμενο με γέλωτα.

Βέβαια άπατο με βάση τα δικά μου κρητήρια. Το διευκρινίζω και αυτό να μην έχουμε πάλι μια επανάληψη από τα παλιά.

 

Η συγκεκριμένη γενιά είναι ένα χάλι μαύρο. Ελπίζω με την καθιέρωση των upscalers να βελτιωθεί κάποως η κατάσταση.

Τι με βάση τα δικά σου κριτήρια?Εμπορικά έχει αποτύχει ,τι συζητάμε τώρα.Οποίος δεν το βλέπει αυτό εθελοτυφλεί.

Όσο για κόστη πλέον των videogames, θα το ξαναγράψω πόσο  μπροστά  ήταν τελικά ο Iwata.Τα έλεγε από το 2005 για τα development costs.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Συνεχίζεται η διάλυση, ο χρόνος και το χρήμα δεν θα επιστρέψουν. Κυρίως ο χρόνος διότι πήγε χαμένη μια ολόκληρη γενιά.

Επεξ/σία από mansa2k
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Malthador είπε

Αυτά τα διαδοχικά λουκέτα σε στούντιο μου θυμίζουν έντονα την PS3 εποχή της Sony, δυστυχώς.

Αυτή τη φορά αν κατάλαβα σωστά δεν έκλεισε κάποιο studio.

Νομίζω ούτε ο πιο απαισιόδοξος δεν θα πίστευε ότι η Σόνυ έχει στραφεί τόσο ολοκληρωτικά στην ανάπτυξη live service παιχνιδιών. Το λέγανε ότι θα αναπτύξουν κάμποσα, αλλά προσωπικά δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσα πολλά και μάλιστα με τέτοια υψηλή αναλογία ακυρώσεων.

  • Moderators
Δημοσ.
31 minutes ago, stevenfins said:

Αυτή τη φορά αν κατάλαβα σωστά δεν έκλεισε κάποιο studio.

Νομίζω ούτε ο πιο απαισιόδοξος δεν θα πίστευε ότι η Σόνυ έχει στραφεί τόσο ολοκληρωτικά στην ανάπτυξη live service παιχνιδιών. Το λέγανε ότι θα αναπτύξουν κάμποσα, αλλά προσωπικά δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσα πολλά και μάλιστα με τέτοια υψηλή αναλογία ακυρώσεων.

Τους τελευταίους μήνες έχει κλείσει δύο στούντιο και έχει ακυρώσει έξι τίτλους:

  • Ένα live-service βασισμένο στο GoW, από την Bluepoint
  • Ένα multi-player game της Bend
  • To Concord, όπου μαζί έκλεισε και την Firewalk
  • Ένα mobile live-service από την Neon Koi, στούντιο το οποίο επίσης έκλεισε
  • Το live-service TLoU (Factions) της Naughty Dog
  • Και τώρα αυτό το MMO Horizon της NCSoft

Να πω την αλήθεια αν το τελευταίο δεν ήταν live-service και ήταν απλά ένα MMORPG, δεν κατανοώ γιατί το ακύρωσε, μιας και το συγκεκριμένο στούντιο θα έδινε πολύ καλό αποτέλεσμα στο συγκεκριμένο genre.

Καταλαβαίνω ότι την άκουσαν με την τιτάνια αποτυχία του Concord, ωστόσο έχουν πέσει πολλές ακυρώσεις ακόμα και για τα δεδομένα μιας εταιρείας του μεγέθους της Sony.

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Malthador είπε

Τους τελευταίους μήνες έχει κλείσει δύο στούντιο και έχει ακυρώσει έξι τίτλους:

  • Ένα live-service βασισμένο στο GoW, από την Bluepoint
  • Ένα multi-player game της Bend
  • To Concord, όπου μαζί έκλεισε και την Firewalk
  • Ένα mobile live-service από την Neon Koi, στούντιο το οποίο επίσης έκλεισε
  • Το live-service TLoU (Factions) της Naughty Dog
  • Και τώρα αυτό το MMO Horizon της NCSoft

Να πω την αλήθεια αν το τελευταίο δεν ήταν live-service και ήταν απλά ένα MMORPG, δεν κατανοώ γιατί το ακύρωσε, μιας και το συγκεκριμένο στούντιο θα έδινε πολύ καλό αποτέλεσμα στο συγκεκριμένο genre.

Καταλαβαίνω ότι την άκουσαν με την τιτάνια αποτυχία του Concord, ωστόσο έχουν πέσει πολλές ακυρώσεις ακόμα και για τα δεδομένα μιας εταιρείας του μεγέθους της Sony.

Απ' ότι φαίνεται ήταν ήδη δύσκολη η κατάσταση για την NCSOFT:

https://www.pushsquare.com/news/2025/01/horizons-mmo-appears-to-have-been-cancelled

Αναφορά σε κείμενο

In a New Year address earlier this month, co-CEOs Kim Taek-jin and Park Byung-moo said in a statement to staff: “Let’s make 2025 a year of bone-crushing efforts with the mindset that if we don’t turn around by 2025, NCSOFT will never have a future.”

Και βλέπω είχαν απολύσεις και τον Οκτώβριο ξανά

https://www.pushsquare.com/news/2024/10/layoffs-reported-at-horizon-mmo-developer-ncsoft

~

Το πιο σημαντικό για μένα πάντως, όπως έγραψε και ο Mansa2k, είναι ο χαμένος χρόνος. Στούντιο όπως η Bend και η Bluepoint δεν είναι τόσο μεγάλα όσο π.χ. η ND για να έχουν πολλές ομάδες ταυτόχρονα, οπότε η λογική λέει ότι θα αργήσουμε να δούμε κάτι νέο από αυτούς, το οποίο είναι και το πιο θλιβερό.

Η Raymond με το Fairgame$ πιστεύω θα τη ζώνουν τα φίδια βλέποντας αυτά που γίνονται.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
17 hours ago, Malthador said:

Τους τελευταίους μήνες έχει κλείσει δύο στούντιο και έχει ακυρώσει έξι τίτλους:

  • Ένα live-service βασισμένο στο GoW, από την Bluepoint
  • Ένα multi-player game της Bend
  • To Concord, όπου μαζί έκλεισε και την Firewalk
  • Ένα mobile live-service από την Neon Koi, στούντιο το οποίο επίσης έκλεισε
  • Το live-service TLoU (Factions) της Naughty Dog
  • Και τώρα αυτό το MMO Horizon της NCSoft

Να πω την αλήθεια αν το τελευταίο δεν ήταν live-service και ήταν απλά ένα MMORPG, δεν κατανοώ γιατί το ακύρωσε, μιας και το συγκεκριμένο στούντιο θα έδινε πολύ καλό αποτέλεσμα στο συγκεκριμένο genre.

Καταλαβαίνω ότι την άκουσαν με την τιτάνια αποτυχία του Concord, ωστόσο έχουν πέσει πολλές ακυρώσεις ακόμα και για τα δεδομένα μιας εταιρείας του μεγέθους της Sony.

Η gaming βιομηχανία φαίνεται πράγματι να περνά σε μια φάση ανασυγκρότησης, και το τέλος της κυριαρχίας των live service games ίσως αποδειχθεί καθοριστικό. Αυτά τα παιχνίδια, που συχνά επικεντρώνονταν σε microtransactions και την τεχνητή διατήρηση του ενδιαφέροντος, είχαν κουράσει μεγάλο μέρος της κοινότητας, οδηγώντας σε χαμένο χρόνο και χρήμα.

Όσο για τη γενιά αυτή, είναι αλήθεια ότι ξεκίνησε με εμπόδια – από τον Covid και τα προβλήματα παραγωγής, μέχρι την εμμονή να υποστηρίζονται ταυτόχρονα PS4 και PS5. Αυτή η “γέφυρα” μεταξύ γενεών περιόρισε τις δυνατότητες της νέας κονσόλας. Ωστόσο, η επόμενη γενιά (PS6 και Xbox αντίστοιχα) φαίνεται ότι θα έχει την ευκαιρία να δείξει πραγματικά τι μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία, χωρίς τα βάρη της προηγούμενης.

Η επιστροφή σε παιχνίδια με ουσιαστικό περιεχόμενο και μακροχρόνια αξία είναι κάτι που σίγουρα θα εκτιμήσουν οι παίκτες!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, VaggD είπε

Η gaming βιομηχανία φαίνεται πράγματι να περνά σε μια φάση ανασυγκρότησης, και το τέλος της κυριαρχίας των live service games ίσως αποδειχθεί καθοριστικό. Αυτά τα παιχνίδια, που συχνά επικεντρώνονταν σε microtransactions και την τεχνητή διατήρηση του ενδιαφέροντος, είχαν κουράσει μεγάλο μέρος της κοινότητας, οδηγώντας σε χαμένο χρόνο και χρήμα.

Όσο για τη γενιά αυτή, είναι αλήθεια ότι ξεκίνησε με εμπόδια – από τον Covid και τα προβλήματα παραγωγής, μέχρι την εμμονή να υποστηρίζονται ταυτόχρονα PS4 και PS5. Αυτή η “γέφυρα” μεταξύ γενεών περιόρισε τις δυνατότητες της νέας κονσόλας. Ωστόσο, η επόμενη γενιά (PS6 και Xbox αντίστοιχα) φαίνεται ότι θα έχει την ευκαιρία να δείξει πραγματικά τι μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία, χωρίς τα βάρη της προηγούμενης.

Η επιστροφή σε παιχνίδια με ουσιαστικό περιεχόμενο και μακροχρόνια αξία είναι κάτι που σίγουρα θα εκτιμήσουν οι παίκτες!

Δεν υπάρχει κάτι που σηματοδοτεί το τέλος των gaas. Επειδή η Sony κατρακύλησε με το Concord και ακολούθησε μια σειρά από ακυρώσεις δεν σημαίνει ότι άλλαξε η αγορά:

GDC's annual State of the Game Industry survey reveals 1/3 of 'triple-A developers' are working on live service games

Επιπλέον μια ματιά να ρίξεις στις μηνιαίες ή ακόμα καλύτερα ετήσιες πωλήσεις τα gaas κυριαρχούν και μάλιστα είναι τα ίδια ετησίως.

Is there hope for the Gaming industry without a massive reorganization?

Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να καταργηθεί η γέφυρα (μετάβαση) που αναφέρεις. Αυτά τα ονειρευόντουσαν κάποιοι (έβαλε το χεράκι του και ο Jim Ryan) και προσγειώθηκαν απότομα. To playstation είναι πλέον ένα οικοσύστημα και μετράνε όλες οι ενεργές κονσόλες. 

Edit:

Insomniac Games’ Ted Price Announces Retirement After Three Decades

Τι γίνεται ρε παιδιά;

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
44 minutes ago, mansa2k said:

Δεν υπάρχει κάτι που σηματοδοτεί το τέλος των gaas. Επειδή η Sony κατρακύλησε με το Concord και ακολούθησε μια σειρά από ακυρώσεις δεν σημαίνει ότι άλλαξε η αγορά:

GDC's annual State of the Game Industry survey reveals 1/3 of 'triple-A developers' are working on live service games

Επιπλέον μια ματιά να ρίξεις στις μηνιαίες ή ακόμα καλύτερα ετήσιες πωλήσεις τα gaas κυριαρχούν και μάλιστα είναι τα ίδια ετησίως.

Is there hope for the Gaming industry without a massive reorganization?

Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να καταργηθεί η γέφυρα (μετάβαση) που αναφέρεις. Αυτά τα ονειρευόντουσαν κάποιοι (έβαλε το χεράκι του και ο Jim Ryan) και προσγειώθηκαν απότομα. To playstation είναι πλέον ένα οικοσύστημα και μετράνε όλες οι ενεργές κονσόλες. 

Edit:

Insomniac Games’ Ted Price Announces Retirement After Three Decades

Τι γίνεται ρε παιδιά;

Αν μετά από τόσα ακυρωμένα παιχνίδια, χαμός χρόνος και χρήμα συνεχίσουν προς την κατεύθυνση των live service…  Πιστεύω ότι τ ps5/pro δεν θα γίνει βαρίδι όπως το 4 απλά δεν θα έχει το ίδιο εντυπωσιακά γραφικά με το 6.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, VaggD είπε

Αν μετά από τόσα ακυρωμένα παιχνίδια, χαμός χρόνος και χρήμα συνεχίσουν προς την κατεύθυνση των live service…  Πιστεύω ότι τ ps5/pro δεν θα γίνει βαρίδι όπως το 4 απλά δεν θα έχει το ίδιο εντυπωσιακά γραφικά με το 6.

Η αναφορά μου στα gaas ήταν γενικότερα για την βιομηχανία και όχι αποκλεστικά για την Sony. Σχετικά με την Sony πάντως δείχνει ξεκάθαρα μετά από την τερατώδης αποτυχία του Concord και τις ακυρώσεις που ακολούθησαν πως επανεξέτασε το όλο θέμα. Δεν φαίνεται διατςθημένη πλέον να ανοιχτεί τόσο πολύ και περιόρισε τις σχετικές επενδύσεις. Ο χρόνος όμως δυστυχώς χάθηκε...

Το μόνο σίγουρο είναι πως το μοντέλο μετάβασης θα συνεχιστεί ως έχει και στην επόμενη γενιά. 

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 2
Δημοσ.
34 minutes ago, mansa2k said:

Η αναφορά μου στα gaas ήταν γενικότερα για την βιομηχανία και όχι αποκλεστικά για την Sony. Σχετικά με την Sony πάντως δείχνει ξεκάθαρα μετά από την τερατώδης αποτυχία του Concord και τις ακυρώσεις που ακολούθησαν πως επανεξέτασε το όλο θέμα. Δεν φαίνεται διατςθημένη πλέον να ανοιχτεί τόσο πολύ και περιόρισε τις σχετικές επενδύσεις. Ο χρόνος όμως δυστυχώς χάθηκε...

Το μόνο σίγουρο είναι πως το μοντέλο μετάβασης θα συνεχιστεί ως έχει και στην επόμενη γενιά. 

Για την Sony μιλάω και εγώ… συμφωνώ ότι δεν θα αλλάξει το μοντέλο αλλά δεν πιστεύω ότι το ps5 θα κρατήσει πίσω το ps6.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mansa2k είπε

Δεν χρειάζεται απαραίτητα να είναι κάτι ανησυχητικό. Η Insomniac είναι από τα πιο επιτυχημένα και αποδοτικά στούντιο, όχι μόνο της Sony, αλλά και γενικά στον χώρο. Δεν πιστεύω να υπάρχει θέμα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...