mansa2k Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 17 Ιανουαρίου On the topic PSVR2 Shu said Let’s move on and laughs Α Π Α Τ Ο και επίσημα συνοδευόμενο με γέλωτα. Βέβαια άπατο με βάση τα δικά μου κρητήρια. Το διευκρινίζω και αυτό να μην έχουμε πάλι μια επανάληψη από τα παλιά. Η Sony τελικά δεν πολυπιστεύει στα games as service. Είχε ειπωθεί στο θέμα πως δεν περιμένει κανένας να πετύχουν όλα αρκεί κάποιο να κάνει την διαφορά που δεν έχει συμβεί ως τώρα: Spoiler Και άλλο ένα τραγικό: Η συγκεκριμένη γενιά είναι ένα χάλι μαύρο. Ελπίζω με την καθιέρωση των upscalers να βελτιωθεί κάποως η κατάσταση. 2 2
dekulinkgr Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 12 ώρες πριν, mansa2k είπε On the topic PSVR2 Shu said Let’s move on and laughs Α Π Α Τ Ο και επίσημα συνοδευόμενο με γέλωτα. Βέβαια άπατο με βάση τα δικά μου κρητήρια. Το διευκρινίζω και αυτό να μην έχουμε πάλι μια επανάληψη από τα παλιά. Η συγκεκριμένη γενιά είναι ένα χάλι μαύρο. Ελπίζω με την καθιέρωση των upscalers να βελτιωθεί κάποως η κατάσταση. Τι με βάση τα δικά σου κριτήρια?Εμπορικά έχει αποτύχει ,τι συζητάμε τώρα.Οποίος δεν το βλέπει αυτό εθελοτυφλεί. Όσο για κόστη πλέον των videogames, θα το ξαναγράψω πόσο μπροστά ήταν τελικά ο Iwata.Τα έλεγε από το 2005 για τα development costs. 2
Bourdoulas Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Soni σε στηρίζουμε. Δώσε μας remaster του Ragnarok να στηρίξουμε!1!!1 1
mansa2k Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Καλή ανάγνωση για όποιον ενδιαφέρεται σχετικά με την Dice και την ΕΑ γενικότερα: https://bsky.app/profile/rizible.bsky.social/post/3lfysl6rcfs2g 1
mansa2k Δημοσ. 21 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Συνεχίζεται η διάλυση, ο χρόνος και το χρήμα δεν θα επιστρέψουν. Κυρίως ο χρόνος διότι πήγε χαμένη μια ολόκληρη γενιά. Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου από mansa2k
Moderators Malthador Δημοσ. 21 Ιανουαρίου Moderators Δημοσ. 21 Ιανουαρίου Αυτά τα διαδοχικά λουκέτα σε στούντιο μου θυμίζουν έντονα την PS3 εποχή της Sony, δυστυχώς.
stevenfins Δημοσ. 21 Ιανουαρίου Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2 ώρες πριν, Malthador είπε Αυτά τα διαδοχικά λουκέτα σε στούντιο μου θυμίζουν έντονα την PS3 εποχή της Sony, δυστυχώς. Αυτή τη φορά αν κατάλαβα σωστά δεν έκλεισε κάποιο studio. Νομίζω ούτε ο πιο απαισιόδοξος δεν θα πίστευε ότι η Σόνυ έχει στραφεί τόσο ολοκληρωτικά στην ανάπτυξη live service παιχνιδιών. Το λέγανε ότι θα αναπτύξουν κάμποσα, αλλά προσωπικά δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσα πολλά και μάλιστα με τέτοια υψηλή αναλογία ακυρώσεων.
Moderators Malthador Δημοσ. 21 Ιανουαρίου Moderators Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 31 minutes ago, stevenfins said: Αυτή τη φορά αν κατάλαβα σωστά δεν έκλεισε κάποιο studio. Νομίζω ούτε ο πιο απαισιόδοξος δεν θα πίστευε ότι η Σόνυ έχει στραφεί τόσο ολοκληρωτικά στην ανάπτυξη live service παιχνιδιών. Το λέγανε ότι θα αναπτύξουν κάμποσα, αλλά προσωπικά δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσα πολλά και μάλιστα με τέτοια υψηλή αναλογία ακυρώσεων. Τους τελευταίους μήνες έχει κλείσει δύο στούντιο και έχει ακυρώσει έξι τίτλους: Ένα live-service βασισμένο στο GoW, από την Bluepoint Ένα multi-player game της Bend To Concord, όπου μαζί έκλεισε και την Firewalk Ένα mobile live-service από την Neon Koi, στούντιο το οποίο επίσης έκλεισε Το live-service TLoU (Factions) της Naughty Dog Και τώρα αυτό το MMO Horizon της NCSoft Να πω την αλήθεια αν το τελευταίο δεν ήταν live-service και ήταν απλά ένα MMORPG, δεν κατανοώ γιατί το ακύρωσε, μιας και το συγκεκριμένο στούντιο θα έδινε πολύ καλό αποτέλεσμα στο συγκεκριμένο genre. Καταλαβαίνω ότι την άκουσαν με την τιτάνια αποτυχία του Concord, ωστόσο έχουν πέσει πολλές ακυρώσεις ακόμα και για τα δεδομένα μιας εταιρείας του μεγέθους της Sony. 1
stevenfins Δημοσ. 21 Ιανουαρίου Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 6 λεπτά πριν, Malthador είπε Τους τελευταίους μήνες έχει κλείσει δύο στούντιο και έχει ακυρώσει έξι τίτλους: Ένα live-service βασισμένο στο GoW, από την Bluepoint Ένα multi-player game της Bend To Concord, όπου μαζί έκλεισε και την Firewalk Ένα mobile live-service από την Neon Koi, στούντιο το οποίο επίσης έκλεισε Το live-service TLoU (Factions) της Naughty Dog Και τώρα αυτό το MMO Horizon της NCSoft Να πω την αλήθεια αν το τελευταίο δεν ήταν live-service και ήταν απλά ένα MMORPG, δεν κατανοώ γιατί το ακύρωσε, μιας και το συγκεκριμένο στούντιο θα έδινε πολύ καλό αποτέλεσμα στο συγκεκριμένο genre. Καταλαβαίνω ότι την άκουσαν με την τιτάνια αποτυχία του Concord, ωστόσο έχουν πέσει πολλές ακυρώσεις ακόμα και για τα δεδομένα μιας εταιρείας του μεγέθους της Sony. Απ' ότι φαίνεται ήταν ήδη δύσκολη η κατάσταση για την NCSOFT: https://www.pushsquare.com/news/2025/01/horizons-mmo-appears-to-have-been-cancelled Αναφορά σε κείμενο In a New Year address earlier this month, co-CEOs Kim Taek-jin and Park Byung-moo said in a statement to staff: “Let’s make 2025 a year of bone-crushing efforts with the mindset that if we don’t turn around by 2025, NCSOFT will never have a future.” Και βλέπω είχαν απολύσεις και τον Οκτώβριο ξανά https://www.pushsquare.com/news/2024/10/layoffs-reported-at-horizon-mmo-developer-ncsoft ~ Το πιο σημαντικό για μένα πάντως, όπως έγραψε και ο Mansa2k, είναι ο χαμένος χρόνος. Στούντιο όπως η Bend και η Bluepoint δεν είναι τόσο μεγάλα όσο π.χ. η ND για να έχουν πολλές ομάδες ταυτόχρονα, οπότε η λογική λέει ότι θα αργήσουμε να δούμε κάτι νέο από αυτούς, το οποίο είναι και το πιο θλιβερό. Η Raymond με το Fairgame$ πιστεύω θα τη ζώνουν τα φίδια βλέποντας αυτά που γίνονται. 1 1
VaggD Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 17 hours ago, Malthador said: Τους τελευταίους μήνες έχει κλείσει δύο στούντιο και έχει ακυρώσει έξι τίτλους: Ένα live-service βασισμένο στο GoW, από την Bluepoint Ένα multi-player game της Bend To Concord, όπου μαζί έκλεισε και την Firewalk Ένα mobile live-service από την Neon Koi, στούντιο το οποίο επίσης έκλεισε Το live-service TLoU (Factions) της Naughty Dog Και τώρα αυτό το MMO Horizon της NCSoft Να πω την αλήθεια αν το τελευταίο δεν ήταν live-service και ήταν απλά ένα MMORPG, δεν κατανοώ γιατί το ακύρωσε, μιας και το συγκεκριμένο στούντιο θα έδινε πολύ καλό αποτέλεσμα στο συγκεκριμένο genre. Καταλαβαίνω ότι την άκουσαν με την τιτάνια αποτυχία του Concord, ωστόσο έχουν πέσει πολλές ακυρώσεις ακόμα και για τα δεδομένα μιας εταιρείας του μεγέθους της Sony. Η gaming βιομηχανία φαίνεται πράγματι να περνά σε μια φάση ανασυγκρότησης, και το τέλος της κυριαρχίας των live service games ίσως αποδειχθεί καθοριστικό. Αυτά τα παιχνίδια, που συχνά επικεντρώνονταν σε microtransactions και την τεχνητή διατήρηση του ενδιαφέροντος, είχαν κουράσει μεγάλο μέρος της κοινότητας, οδηγώντας σε χαμένο χρόνο και χρήμα. Όσο για τη γενιά αυτή, είναι αλήθεια ότι ξεκίνησε με εμπόδια – από τον Covid και τα προβλήματα παραγωγής, μέχρι την εμμονή να υποστηρίζονται ταυτόχρονα PS4 και PS5. Αυτή η “γέφυρα” μεταξύ γενεών περιόρισε τις δυνατότητες της νέας κονσόλας. Ωστόσο, η επόμενη γενιά (PS6 και Xbox αντίστοιχα) φαίνεται ότι θα έχει την ευκαιρία να δείξει πραγματικά τι μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία, χωρίς τα βάρη της προηγούμενης. Η επιστροφή σε παιχνίδια με ουσιαστικό περιεχόμενο και μακροχρόνια αξία είναι κάτι που σίγουρα θα εκτιμήσουν οι παίκτες!
mansa2k Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, VaggD είπε Η gaming βιομηχανία φαίνεται πράγματι να περνά σε μια φάση ανασυγκρότησης, και το τέλος της κυριαρχίας των live service games ίσως αποδειχθεί καθοριστικό. Αυτά τα παιχνίδια, που συχνά επικεντρώνονταν σε microtransactions και την τεχνητή διατήρηση του ενδιαφέροντος, είχαν κουράσει μεγάλο μέρος της κοινότητας, οδηγώντας σε χαμένο χρόνο και χρήμα. Όσο για τη γενιά αυτή, είναι αλήθεια ότι ξεκίνησε με εμπόδια – από τον Covid και τα προβλήματα παραγωγής, μέχρι την εμμονή να υποστηρίζονται ταυτόχρονα PS4 και PS5. Αυτή η “γέφυρα” μεταξύ γενεών περιόρισε τις δυνατότητες της νέας κονσόλας. Ωστόσο, η επόμενη γενιά (PS6 και Xbox αντίστοιχα) φαίνεται ότι θα έχει την ευκαιρία να δείξει πραγματικά τι μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία, χωρίς τα βάρη της προηγούμενης. Η επιστροφή σε παιχνίδια με ουσιαστικό περιεχόμενο και μακροχρόνια αξία είναι κάτι που σίγουρα θα εκτιμήσουν οι παίκτες! Δεν υπάρχει κάτι που σηματοδοτεί το τέλος των gaas. Επειδή η Sony κατρακύλησε με το Concord και ακολούθησε μια σειρά από ακυρώσεις δεν σημαίνει ότι άλλαξε η αγορά: GDC's annual State of the Game Industry survey reveals 1/3 of 'triple-A developers' are working on live service games Επιπλέον μια ματιά να ρίξεις στις μηνιαίες ή ακόμα καλύτερα ετήσιες πωλήσεις τα gaas κυριαρχούν και μάλιστα είναι τα ίδια ετησίως. Is there hope for the Gaming industry without a massive reorganization? Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να καταργηθεί η γέφυρα (μετάβαση) που αναφέρεις. Αυτά τα ονειρευόντουσαν κάποιοι (έβαλε το χεράκι του και ο Jim Ryan) και προσγειώθηκαν απότομα. To playstation είναι πλέον ένα οικοσύστημα και μετράνε όλες οι ενεργές κονσόλες. Edit: Insomniac Games’ Ted Price Announces Retirement After Three Decades Τι γίνεται ρε παιδιά; Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου από mansa2k 1 1
VaggD Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 44 minutes ago, mansa2k said: Δεν υπάρχει κάτι που σηματοδοτεί το τέλος των gaas. Επειδή η Sony κατρακύλησε με το Concord και ακολούθησε μια σειρά από ακυρώσεις δεν σημαίνει ότι άλλαξε η αγορά: GDC's annual State of the Game Industry survey reveals 1/3 of 'triple-A developers' are working on live service games Επιπλέον μια ματιά να ρίξεις στις μηνιαίες ή ακόμα καλύτερα ετήσιες πωλήσεις τα gaas κυριαρχούν και μάλιστα είναι τα ίδια ετησίως. Is there hope for the Gaming industry without a massive reorganization? Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να καταργηθεί η γέφυρα (μετάβαση) που αναφέρεις. Αυτά τα ονειρευόντουσαν κάποιοι (έβαλε το χεράκι του και ο Jim Ryan) και προσγειώθηκαν απότομα. To playstation είναι πλέον ένα οικοσύστημα και μετράνε όλες οι ενεργές κονσόλες. Edit: Insomniac Games’ Ted Price Announces Retirement After Three Decades Τι γίνεται ρε παιδιά; Αν μετά από τόσα ακυρωμένα παιχνίδια, χαμός χρόνος και χρήμα συνεχίσουν προς την κατεύθυνση των live service… Πιστεύω ότι τ ps5/pro δεν θα γίνει βαρίδι όπως το 4 απλά δεν θα έχει το ίδιο εντυπωσιακά γραφικά με το 6.
mansa2k Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, VaggD είπε Αν μετά από τόσα ακυρωμένα παιχνίδια, χαμός χρόνος και χρήμα συνεχίσουν προς την κατεύθυνση των live service… Πιστεύω ότι τ ps5/pro δεν θα γίνει βαρίδι όπως το 4 απλά δεν θα έχει το ίδιο εντυπωσιακά γραφικά με το 6. Η αναφορά μου στα gaas ήταν γενικότερα για την βιομηχανία και όχι αποκλεστικά για την Sony. Σχετικά με την Sony πάντως δείχνει ξεκάθαρα μετά από την τερατώδης αποτυχία του Concord και τις ακυρώσεις που ακολούθησαν πως επανεξέτασε το όλο θέμα. Δεν φαίνεται διατςθημένη πλέον να ανοιχτεί τόσο πολύ και περιόρισε τις σχετικές επενδύσεις. Ο χρόνος όμως δυστυχώς χάθηκε... Το μόνο σίγουρο είναι πως το μοντέλο μετάβασης θα συνεχιστεί ως έχει και στην επόμενη γενιά. Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου από mansa2k 2
VaggD Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 34 minutes ago, mansa2k said: Η αναφορά μου στα gaas ήταν γενικότερα για την βιομηχανία και όχι αποκλεστικά για την Sony. Σχετικά με την Sony πάντως δείχνει ξεκάθαρα μετά από την τερατώδης αποτυχία του Concord και τις ακυρώσεις που ακολούθησαν πως επανεξέτασε το όλο θέμα. Δεν φαίνεται διατςθημένη πλέον να ανοιχτεί τόσο πολύ και περιόρισε τις σχετικές επενδύσεις. Ο χρόνος όμως δυστυχώς χάθηκε... Το μόνο σίγουρο είναι πως το μοντέλο μετάβασης θα συνεχιστεί ως έχει και στην επόμενη γενιά. Για την Sony μιλάω και εγώ… συμφωνώ ότι δεν θα αλλάξει το μοντέλο αλλά δεν πιστεύω ότι το ps5 θα κρατήσει πίσω το ps6.
stevenfins Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, mansa2k είπε Insomniac Games’ Ted Price Announces Retirement After Three Decades Τι γίνεται ρε παιδιά; Δεν χρειάζεται απαραίτητα να είναι κάτι ανησυχητικό. Η Insomniac είναι από τα πιο επιτυχημένα και αποδοτικά στούντιο, όχι μόνο της Sony, αλλά και γενικά στον χώρο. Δεν πιστεύω να υπάρχει θέμα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα