Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Fulgore είπε

 

Επί της ουσίας φυσιολογικά πράγματα, στο xbox λόγω game pass αγοράζουν ψηφιακά, στο PS5 είναι 70-30 υπέρ των ψηφιακών λόγω συχνών εκπτώσεων στο digital κατάστημα και στο Switch 70-30 υπέρ του φυσικού μέσου για συλλογή και μεταπώληση-δανεισμό των τίτλων αφού αυτά σπάνια μπαίνουν σε έκπτωση και κρατούν υψηλή την τιμής του διαχρονικά.

  • Like 1
  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστηχως αναμενομενο.

Το συγκεκριμενο genre(metroidvania)απλα δεν πουλαει οσο θα επρεπε παρολο που εχει βγαλει παιχνιδαρες.

Τωρα βγηκε ειδηση οτι τα μελη της ομαδας που φτιαξανε το lost crown θα βοηθησουν σε καποιο remake του rayman μαλλον.Καλοδεχουμενο  αν και θα προτιμουσα την συνεχεια του εξαιρετικου rayman legends.

Per our sources close to the situation, the unannounced Rayman Remake is under development with the codename 'Project Steambot', and it's being pieced together by a team located primarily at Ubisoft Milan. This studio has directly contributed to the creation of more than two dozen Ubisoft games over a twenty-year window.

It has been estimated that around a dozen developers from the disbanded Prince of Persia team have migrated to work on the Rayman Remake. 

Επεξ/σία από dekulinkgr
  • Like 1
Δημοσ.

Υπάρχει κορεσμός στα metroidvania , επίσης το franchise είχε μείνει χρόνια στον πάγο . Τέλος το παιχνίδι δεν ήταν και κάτι τρομερό , πραγματικά δε ξέρω τι περίμεναν από πωλήσεις .

Αν το έβγαζε ένα μικρό στούντιο 100Κ πωλήσεις πχ θα ήταν θρίαμβος , ενώ εδώ  είναι αλλα τα μεγέθη λόγω εταιρίας .Έτσι έθαψαν και το might and magic με το x που ήταν ένα καλό παιχνίδι αλλά προφανώς δε έπιασε τις πωλήσεις που ήθελαν ,κάτι αναμενόμενο  λόγω του είδους του παιχνιδιού .

  • Like 2
Δημοσ.

https://insider-gaming.com/prince-of-persia-three-new-projects/

Αναφορά σε κείμενο

Sources say that Ubisoft was expecting The Lost Crown to sell similarly to the biggest Metroidvania’s in the market, with millions of units sold in a relatively short space of time. Prince of Persia: The Lost Crown has sold approximately one million units at the time of writing.

Συγγνώμη, αλλά 1 εκατομμύριο πωλήσεις για metroidvania, αδυνατώ να πιστέψω ότι μπορεί να θεωρηθεί ως αποτυχία. Για το μοναδικό του είδους που θα μπορούσε να πει κάποιος ότι είναι μικρό νούμερο το 1 εκ, θα ήταν το Silksong, που με τόσο hype που υπάρχει, δεν νομίζω ότι υπάρχει τέτοια περίπτωση.

Γενικά η Ubisoft μου θυμίζει τη Square Enix με τις παράλογες απαιτήσεις της.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Choronzoon είπε

Υπάρχει κορεσμός στα metroidvania , επίσης το franchise είχε μείνει χρόνια στον πάγο . Τέλος το παιχνίδι δεν ήταν και κάτι τρομερό , πραγματικά δε ξέρω τι περίμεναν από πωλήσεις .

Αν το έβγαζε ένα μικρό στούντιο 100Κ πωλήσεις πχ θα ήταν θρίαμβος , ενώ εδώ  είναι αλλα τα μεγέθη λόγω εταιρίας .Έτσι έθαψαν και το might and magic με το x που ήταν ένα καλό παιχνίδι αλλά προφανώς δε έπιασε τις πωλήσεις που ήθελαν ,κάτι αναμενόμενο  λόγω του είδους του παιχνιδιού .

Κορεσμος δεν υπαρχει στα metroidvania.Απλως τα παιχνιδια τoυ genre αυτου δεν πουλανε οπως θα επρεπε  με βαση την ποιοτητα τους.

Σκεψου το metroid dread ειναι το πιο εμπορικο metroid με πωλησεις λιγο πανω απο 3 εκατομμυρια!!!Και ειναι στο switch που εχει πουλησει 145 εκατομμυρια κονσολες....

Το hollow knight που ειναι απο τα πιο τοπ metroidvania και υπαρχει σε ολες τις κονσολες ,εκτιμαται οτι εχει πουλησει  πιο πανω απο 6 εκατομμυρια.

1 ώρα πριν, stevenfins είπε

https://insider-gaming.com/prince-of-persia-three-new-projects/

Συγγνώμη, αλλά 1 εκατομμύριο πωλήσεις για metroidvania, αδυνατώ να πιστέψω ότι μπορεί να θεωρηθεί ως αποτυχία. Για το μοναδικό του είδους που θα μπορούσε να πει κάποιος ότι είναι μικρό νούμερο το 1 εκ, θα ήταν το Silksong, που με τόσο hype που υπάρχει, δεν νομίζω ότι υπάρχει τέτοια περίπτωση.

Γενικά η Ubisoft μου θυμίζει τη Square Enix με τις παράλογες απαιτήσεις της.

Συμφωνω απολυτα μαζι σου.Το αναφερω παραπανω πως τα παιχνιδια αυτα δεν ειναι εμπορικα δυστηχως

Επεξ/σία από dekulinkgr
  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, dekulinkgr είπε

Κορεσμος δεν υπαρχει στα metroidvania.Απλως τα παιχνιδια τoυ genre αυτου δεν πουλανε οπως θα επρεπε  με βαση την ποιοτητα τους.

Σκεψου το metroid dread ειναι το πιο εμπορικο metroid με πωλησεις λιγο πανω απο 3 εκατομμυρια!!!Και ειναι στο switch που εχει πουλησει 145 εκατομμυρια κονσολες....

Το hollow knight που ειναι απο τα πιο τοπ metroidvania και υπαρχει σε ολες τις κονσολες ,εκτιμαται οτι εχει πουλησει  πιο πανω απο 6 εκατομμυρια.

Συμφωνω απολυτα μαζι σου.Το αναφερω παραπανω πως τα παιχνιδια αυτα δεν ειναι εμπορικα δυστηχως

Υπάρχει κορεσμός στα μετροιντβανια, βγαίνει πλέον ένα σχεδόν κάθε βδομάδα στο στιμ  , αν δεν είναι αυτό κορεσμός τι είναι ? 

Το hollow knight που αναφέρεις βγήκε πριν εφτά χρόνια αν θυμάμαι καλά  , τότε δεν υπήρχαν πολλά παιχνίδια στο είδος ,ειδικά στο PC άλλωστε αυτός είναι και ένας λόγος που πούλησε πολύ ( εγώ πχ το αγόρασα όταν βγήκε στο PC πριν ξεκινήσει το hype ,και το παράτησα γιατί δε μου άρεσε και πολύ )  . Επίσης δε το θεωρώ με τίποτα κορυφαίο , ένα απλά καλό παιχνίδι είναι . Κορυφαία στη κατηγορία είναι το Super Metroid και το Symphony of the night κατά τη γνώμη μου , που στη τελικη εξαιτίας της πληρότητας τους αν τα έχεις παίξει δε υπάρχει λόγος να παίξεις τίποτα άλλο από τη κατηγορία . 

Το ότι το ντρεντ ,ένας first party τίτλος ,επίσης πούλησε ΜΟΝΟ τρία εκατομμύρια , όταν η κονσόλα είχε  γυρω στα 100 εκ πωλήσεις ( πλέον δε πουλάει τίποτα ) δείχνει τη δυναμική του είδους . Σκέψου να έβγαζε το ντρεντ η Ubisoft ως μια κυρία κυκλοφορία της  και να περιμένε να βγάλει λεφτά από αυτό  , είμαι σίγουρος ότι με τρία εκ πωλήσεις θα το έκοβε στη  συνέχεια .

Τα metroidvania γενικά ουδέποτε ήταν παιχνίδια που αφορούσαν πολύ κόσμο . Το Super Metroid  ,ένα παιχνίδι απίστευτα πρωτοποριακό για την εποχή του ,ήταν 34 σε πωλήσεις στο SNES. Προσωπικά θυμάμαι ότι το είχα βρει το 94 αν δε κάνω λάθος σε ένα bargain bin σε γνωστό παιχνιδαδικο των βορείων προαστίων και το πείρα επειδή απλά δεν είχαν πολλά λεφτά . To symphony of the night επίσης δε πούλησε πολύ , σύνολο 700 k κομμάτια σε ps και saturn .

Το ξαναλέω το Prince of Persia  είχε τη 1)κακή τύχη του να βγει από την Ubisoft 2) την επίσης κακή τύχη να είναι metroidvania  , αν το κυκλοφορούσε ένας μικρός εκδότης μπορεί να  θεωρούταν επιτυχημένο .

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Choronzoon είπε

Υπάρχει κορεσμός στα μετροιντβανια, βγαίνει πλέον ένα σχεδόν κάθε βδομάδα στο στιμ  , αν δεν είναι αυτό κορεσμός τι είναι ? 

Το hollow knight που αναφέρεις βγήκε πριν εφτά χρόνια αν θυμάμαι καλά  , τότε δεν υπήρχαν πολλά παιχνίδια στο είδος ,ειδικά στο PC άλλωστε αυτός είναι και ένας λόγος που πούλησε πολύ ( εγώ πχ το αγόρασα όταν βγήκε στο PC πριν ξεκινήσει το hype ,και το παράτησα γιατί δε μου άρεσε και πολύ )  . Επίσης δε το θεωρώ με τίποτα κορυφαίο , ένα απλά καλό παιχνίδι είναι . Κορυφαία στη κατηγορία είναι το Super Metroid και το Symphony of the night κατά τη γνώμη μου , που στη τελικη εξαιτίας της πληρότητας τους αν τα έχεις παίξει δε υπάρχει λόγος να παίξεις τίποτα άλλο από τη κατηγορία . 

Το ότι το ντρεντ ,ένας first party τίτλος ,επίσης πούλησε ΜΟΝΟ τρία εκατομμύρια , όταν η κονσόλα είχε  γυρω στα 100 εκ πωλήσεις ( πλέον δε πουλάει τίποτα ) δείχνει τη δυναμική του είδους . Σκέψου να έβγαζε το ντρεντ η Ubisoft ως μια κυρία κυκλοφορία της  και να περιμένε να βγάλει λεφτά από αυτό  , είμαι σίγουρος ότι με τρία εκ πωλήσεις θα το έκοβε στη  συνέχεια .

Τα metroidvania γενικά ουδέποτε ήταν παιχνίδια που αφορούσαν πολύ κόσμο . Το Super Metroid  ,ένα παιχνίδι απίστευτα πρωτοποριακό για την εποχή του ,ήταν 34 σε πωλήσεις στο SNES. Προσωπικά θυμάμαι ότι το είχα βρει το 94 αν δε κάνω λάθος σε ένα bargain bin σε γνωστό παιχνιδαδικο των βορείων προαστίων και το πείρα επειδή απλά δεν είχαν πολλά λεφτά . To symphony of the night επίσης δε πούλησε πολύ , σύνολο 700 k κομμάτια σε ps και saturn .

Το ξαναλέω το Prince of Persia  είχε τη 1)κακή τύχη του να βγει από την Ubisoft 2) την επίσης κακή τύχη να είναι metroidvania  , αν το κυκλοφορούσε ένας μικρός εκδότης μπορεί να  θεωρούταν επιτυχημένο .

 

Το Hollow Knight είναι ότι καλύτερο έχει υπάρξει σε metroidvania μετά από τα δύο που αναφέρεις. Και δεν είναι τυχαίο ότι πούλησε τόσο , ακόμα και αν δεν υπήρχαν πολλά του είδους στο PC . 

Με την λογική σου δεν έχει νόημα να παίζουμε κανένα παιχνίδι, εφόσον έχουμε παίξει το κορυφαίο σε κάποιο είδος.

Δηλαδή ούτε το SOTN γιατί το κορυφαίο στο είδος είναι το Super Metroid.

Επεξ/σία από Bourdoulas
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Bourdoulas είπε

Το Hollow Knight είναι ότι καλύτερο έχει υπάρξει σε metroidvania μετά από τα δύο που αναφέρεις. Και δεν είναι τυχαίο ότι πούλησε τόσο , ακόμα και αν δεν υπήρχαν πολλά του είδους στο PC . 

Με την λογική σου δεν έχει νόημα να παίζουμε κανένα παιχνίδι, εφόσον έχουμε παίξει το κορυφαίο σε κάποιο είδος.

Δηλαδή ούτε το SOTN γιατί το κορυφαίο στο είδος είναι το Super Metroid.

Έχουμε διαφορετικές απόψεις τι να κάνουμε ....

 

 

  • Moderators
Δημοσ.
8 hours ago, Choronzoon said:

Επίσης δε το θεωρώ με τίποτα κορυφαίο , ένα απλά καλό παιχνίδι είναι .

Από ποια άποψη είναι ένα απλά καλό παιχνίδι;

Αν αφήσουμε εκτός τον οπτικό και τον ακουστικό τομέα που για μένα είναι ότι καλύτερο υπάρχει στο genre μετά το Super Metroid και που στην τελική είναι θέμα γούστου.

Ας αφήσουμε επίσης εκτός την αισθητική και το σενάριο που -για μένα- είναι ότι πιο κορυφαίο έχει να επιδείξει γενικότερα το genre, ξεπερνάει το Super Metroid και το SotN (που οκ σιγά το σενάριο που είχαν στην τελική).

Ας εστιάσουμε σε αυτό που πραγματικά μετράει στο genre, στο gameplay. Υπάρχει πιο μεστός τίτλος gameplay-wise τα τελευταία 25 χρόνια ξέρω 'γω;

Πραγματικά ενδιαφέρομαι να μάθω, για να δω αν μου έχει ξεφύγει κάποιος, μιας και τρελαίνομαι για metroidvania games.

8 hours ago, Choronzoon said:

Τα metroidvania γενικά ουδέποτε ήταν παιχνίδια που αφορούσαν πολύ κόσμο .

Εδώ ξεκάθαρα έχεις δίκιο, αν εξαιρέσουμε το Elden Ring, οι μάζες ποτέ δεν αγόραζαν games που απαιτούν skill και δεν μπορείς να επιλέξεις επιλέξεις επίπεδο δυσκολίας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολύ καλό το Hollow Knight,συμφωνώ κι εγώ.Φέτος το έπαιξα μετά που το πήρα για τον ανιψιό που μου το ζήτησε και το κατέβασα και για μένα.Τόσα χρόνια συνέχεια το ανέβαλα.Κόλλησα για αρκετά συνεχόμενα βράδια μεχρι ξημερώματα.

Αλλά το αγαπημένο μου είναι το Axiom Verge. Παιχνιδάρα και μουσικάρες.Κάποια στιγμή πρέπει να παίξω το 2.

Επεξ/σία από akarabamba
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Malthador είπε

Από ποια άποψη είναι ένα απλά καλό παιχνίδι;

Αν αφήσουμε εκτός τον οπτικό και τον ακουστικό τομέα που για μένα είναι ότι καλύτερο υπάρχει στο genre μετά το Super Metroid και που στην τελική είναι θέμα γούστου.

Ας αφήσουμε επίσης εκτός την αισθητική και το σενάριο που -για μένα- είναι ότι πιο κορυφαίο έχει να επιδείξει γενικότερα το genre, ξεπερνάει το Super Metroid και το SotN (που οκ σιγά το σενάριο που είχαν στην τελική).

Ας εστιάσουμε σε αυτό που πραγματικά μετράει στο genre, στο gameplay. Υπάρχει πιο μεστός τίτλος gameplay-wise τα τελευταία 25 χρόνια ξέρω 'γω;

Πραγματικά ενδιαφέρομαι να μάθω, για να δω αν μου έχει ξεφύγει κάποιος, μιας και τρελαίνομαι για metroidvania games.

Εδώ ξεκάθαρα έχεις δίκιο, αν εξαιρέσουμε το Elden Ring, οι μάζες ποτέ δεν αγόραζαν games που απαιτούν skill και δεν μπορείς να επιλέξεις επιλέξεις επίπεδο δυσκολίας.

Από την άποψη ότι είναι ένα απλά καλό παιχνίδι ,όπως πολλά άλλα κατα τη γνώμη μου .προσωπικά δε μου άρεσε καθόλου , αλλα αντικειμενικό είναι ένα οκ παιχνίδι. .Έδυ  προφανώς αφού σου αρέσουν πολύ τα  metroidvania το βλέπεις από άλλη σκοπιά πράγμα λογικό .επίσης το ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο τόσο καλό τα τελευταία 25 χρόνια δε κάνει το συγκεκριμένο κορυφαίο , δε συμφωνώ με αυτή τη λογική .

Σε κάθε περίπτωση όπως απάντησα και ποιο πάνω γούστα είναι αυτά .

  • Moderators
Δημοσ.
3 minutes ago, Choronzoon said:

επίσης το ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο τόσο καλό τα τελευταία 25 χρόνια δε κάνει το συγκεκριμένο κορυφαίο , δε συμφωνώ με αυτή τη λογική .

Στο συγκεκριμένο genre εννοώ, όχι γενικότερα.

Τέσπα, δεν έχει νόημα, αρκεί το off-topic.

  • Like 1
Δημοσ.

το wukong ηταν απολυτως λογικο να πουλησει περισσοτερο στο pc αφου το μεγαλυτερο μερος των πωλησεων του ηταν στην Κινα. Και παλι βοηθησε αρκετα στην διεισδυση του playstation στην συγκεκριμενη αγορα κανοντας και καποια εκατομμυρια πωλησεις εκει. Κατι που το προσπαθουσαν αρκετα τα τελευταια χρονια.

 

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Gaming

We are bringing great games to more people on more devices. With our acquisition of Activision Blizzard King, which closed October 2023, we’ve added hundreds of millions of players to our ecosystem. We now have 20 franchises that have generated over $1 billion in lifetime revenue—from Candy Crush, Diablo, and Halo, to Warcraft, Elder Scrolls, and Gears of War. And with Xbox cloud gaming, we continue to innovate to offer players more ways to experience the games they love—where, when, and how they want. Finally, we brought four of our fan-favorite titles to Nintendo Switch and Sony PlayStation for the first time, as we continue to extend our content to new platforms.

Satya Nadella

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...