Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, music_lover said:

Αν έχεις αποδείξεις περί αυτού τότε παρέθεσε τις αποδείξεις. 

Η είδηση είναι κούφια.

Το ότι η συσκευή πούλησε καλύτερα απ' ότι υπολόγιζε η Sony δεν σημαίνει ότι πούλησε και καλά. Αν είχε πουλήσει καλά, θα μας έδιναν και νούμερα πωλήσεων, όπως έδιναν νούμερα στο PSVR2 που υποτίθεται ότι ήταν εξαιρετικά και τελικά το παράτησαν. Υπό αυτή την έννοια είναι ύποπτο το ότι δεν δίνουν νούμερα για το Portal.

Από εκεί και πέρα, μακάρι να πηγαίνει καλά το Portal, γιατί από την πορεία του θα εξαρτηθεί και το αν θα ξαναδούμε φορητό από την Sony.

  • Like 1
  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Malthador είπε

Η είδηση είναι κούφια.

Το ότι η συσκευή πούλησε καλύτερα απ' ότι υπολόγιζε η Sony δεν σημαίνει ότι πούλησε και καλά. Αν είχε πουλήσει καλά, θα μας έδιναν και νούμερα πωλήσεων, όπως έδιναν νούμερα στο PSVR2 που υποτίθεται ότι ήταν εξαιρετικά και τελικά το παράτησαν. Υπό αυτή την έννοια είναι ύποπτο το ότι δεν δίνουν νούμερα για το Portal.

Από εκεί και πέρα, μακάρι να πηγαίνει καλά το Portal, γιατί από την πορεία του θα εξαρτηθεί και το αν θα ξαναδούμε φορητό από την Sony.

Πως γίνεται να πούλησε καλύτερα από το αναμενόμενο, να μην είναι αυτό θετικό για την εταιρία και όλο αυτό να έχει την παραμικρή σχέση με το "άπατο"?🙄

Επεξ/σία από music_lover
  • Moderators
Δημοσ.
6 minutes ago, music_lover said:

Πως γίνεται να πούλησε καλύτερα από το αναμενόμενο και να μην είναι αυτό θετικό για την εταιρία? 🙄

Γίνεται όταν ξέρεις ότι το προϊόν σου είναι niche -οριακά DOA- και απευθύνεται σε πολύ συγκεκριμένο κοινό. Προσωπικά θεωρώ ότι ούτε οι ίδιοι το πίστευαν σαν προϊόν και επομένως έθεσαν πολύ χαμηλά το στόχο πωλήσεων. Αν π.χ. το έβαλαν στα 500k και τελικά πούλησε 1m, ναι ξεπέρασε το στόχο, αλλά δεν είναι σοβαρά νούμερα αυτά για προϊόν που φέρει την σφραγίδα της Sony επάνω του και επομένως δεν τα δίνουν και δημόσια.

Ξαναλέω: μακάρι να έχει πουλήσει ήδη 5m, ειλικρινά το εύχομαι, για να δούμε νέο φορητό από την Sony στο προσεχές μέλλον που να μπορεί να τρέχει PS4 games locally και PS5 games μέσω cloud streaming. Θα είναι day one αγορά από εμένα, ήδη περιμένω μπας και hackαριστεί το Portal για να τσιμπήσω ένα, είναι πολύ πιο εργονομικό και οπτικά ανώτερο από τις υπάρχουσες φορητές συσκευές.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, Malthador είπε

Γίνεται όταν ξέρεις ότι το προϊόν σου είναι niche -οριακά DOA- και απευθύνεται σε πολύ συγκεκριμένο κοινό. Προσωπικά θεωρώ ότι ούτε οι ίδιοι το πίστευαν σαν προϊόν και επομένως έθεσαν πολύ χαμηλά το στόχο πωλήσεων. Αν π.χ. το έβαλαν στα 500k και τελικά πούλησε 1m, ναι ξεπέρασε το στόχο, αλλά δεν είναι σοβαρά νούμερα αυτά για προϊόν που φέρει την σφραγίδα της Sony επάνω του και επομένως δεν τα δίνουν και δημόσια.

Ξαναλέω: μακάρι να έχει πουλήσει ήδη 5m, ειλικρινά το εύχομαι, για να δούμε νέο φορητό από την Sony στο προσεχές μέλλον που να μπορεί να τρέχει PS4 games locally και PS5 games μέσω cloud streaming. Θα είναι day one αγορά από εμένα, ήδη περιμένω μπας και hackαριστεί το Portal για να τσιμπήσω ένα, είναι πολύ πιο εργονομικό και οπτικά ανώτερο από τις υπάρχουσες φορητές συσκευές.

Δεν συμφωνώ για τον εξής απλό λόγο. Δεν χρειάζεται να ξέρουμε τον ακριβή αριθμό πωλήσεων για να θεωρήσουμε ένα προϊόν επιτυχημένο από την στιγμή που γνωρίζουμε ότι η ίδια η εταιρεία πούλησε περισσότερα από όσα περίμενε. Έστω ότι έθεσε ως στόχο Α αριθμό συσκευών και πούλησε Α+10% = επιτυχία σε ποσοστό 10%. Ο δε πήχης με ποιο σκεπτικό τίθεται? Γνώμη μου είναι ότι μια από τις προϋποθέσεις του αποτελεί το να καλύψει το κόστος παραγωγής + ένα όποιο ποσοστό κέρδους και σε αυτό το Portal τα κατάφερε. Το αν τα νούμερα είναι "χαμηλά για εταιρία επιπέδου Sony" είναι ένα άλλο θέμα.

Επεξ/σία από music_lover
  • Moderators
Δημοσ.
16 minutes ago, SabotazNic said:

Μιας και λεμε για νουμερα,

image.png.b8157b0e57d16fec8d8defd55f63a557.png

Υπάρχει αντίστοιχο γράφημα που να έχει και τα PS4/X1 μέσα για να κάνουμε αναγωγές;

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Malthador είπε

Υπάρχει αντίστοιχο γράφημα που να έχει και τα PS4/X1 μέσα για να κάνουμε αναγωγές;

Οχι ακομα με τα τελευταια δεδομενα Μαιου, αυτα ειναι απο τον Απριλη:

PS5 vs PS4 Sales Comparison - April 2024 - Sales

image.png.2db14ab49354b3a3f24a6694e67013a8.png

Xbox Series X|S vs Xbox One Sales Comparison - April 2024 - Sales

image.png.ce6abb1ba8be78f958b06ec81d7789f2.png

  • Like 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Malthador είπε

Είναι νομοτελειακή η αύξηση των συνδρομητών με την προσθήκη του CoD στο μεγάλο tier. Το ερώτημα δεν είναι αν θα αυξηθούν, το ερώτημα είναι κατά πόσα εκατομμύρια θα αυξηθούν. Αν δεν αυξηθούν τουλάχιστον κατά 5m, τότε θα μιλάμε για αποτυχία της MS.

υπερβολικο το νουμερο. 5εκ ισως τα φτασει αν βαλει ολη την παλια συλλογη στο GP.

Δημοσ.

Το γεγονος της μη ανακοινωσης συγκεκριμενων αριθμων πωλησεων ειναι δεδομενα αρνητικο. Πως μπορει ομως να παραβλεψει κανεις το οτι συμφωνα με τον εγκυρο insider Piscatella ειναι το πιο καλοπουλημενο περιφερειακο για ενα μηνα, ο οποιος δεν ειναι και ο μηνας κυκλοφοριας του στην αγορα;

Αποτυχια δεν το λες σιγουρα, ποσω μαλλον για ενα προϊον που οντως θεωρητικα απευθυνοταν σε λιγους.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Malthador είπε

Υπάρχει αντίστοιχο γράφημα που να έχει και τα PS4/X1 μέσα για να κάνουμε αναγωγές;

Υπάρχει αυτό του Mat Piscatella: 

Το PS5 έχει πουλήσει μέχρι στιγμής (43 μήνες στην αγορά) 8% περισσότερα units απ' ότι το PS4 τους αντίστοιχους μήνες στην αγορά. Ενώ το Xbox Series S/X 13% λιγότερο από το Xbox One.

Υ.Γ. Εμένα αυτό που με εντυπωσιάζει όμως είναι πως όχι μόνο έχει πουλήσει περισσότερο από το επιτυχημένο PS4, αλλά το έχει κάνει με cross-gen κυκλοφορίες, χωρίς GaaS επιτυχία που να απαιτεί την τωρινή γενιά (βλ. Fortnite, PUBG, Apex, Warzone, κ.α.), με τιμή που δεν έχει πέσει ούτε ευρώ (ενώ στο PS4 είχε πέσει μεγάλο ψαλίδι την αντίστοιχη περίοδο) και χωρίς τα μεγάλα 1st-parties.

Επεξ/σία από MrVOID
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 12/7/2024 στις 11:48 ΠΜ, MrVOID είπε

Υπάρχει αυτό του Mat Piscatella: 

Το PS5 έχει πουλήσει μέχρι στιγμής (43 μήνες στην αγορά) 8% περισσότερα units απ' ότι το PS4 τους αντίστοιχους μήνες στην αγορά. Ενώ το Xbox Series S/X 13% λιγότερο από το Xbox One.

Υ.Γ. Εμένα αυτό που με εντυπωσιάζει όμως είναι πως όχι μόνο έχει πουλήσει περισσότερο από το επιτυχημένο PS4, αλλά το έχει κάνει με cross-gen κυκλοφορίες, χωρίς GaaS επιτυχία που να απαιτεί την τωρινή γενιά (βλ. Fortnite, PUBG, Apex, Warzone, κ.α.), με τιμή που δεν έχει πέσει ούτε ευρώ (ενώ στο PS4 είχε πέσει μεγάλο ψαλίδι την αντίστοιχη περίοδο) και χωρίς τα μεγάλα 1st-parties.

Η πλειοψηφία περνει ps για να παίξει παιχνίδια όπως το FIFA , τα first party δεν έχουν καμία σημασία . Επίσης η πλειοψηφία νομιζει ότι το FIFA( η όπως λέγεται πλέον ) έχει μεγάλη διαφορά από το ps4 στο ps5 επομένως περνει το ps5. Είναι lifestyle προϊόν . Αυτά πάντα σε Ευρώπη και Αμερική , στην Ιαπωνία πλέον το ps είναι αρκετά πίσω για πολλούς λόγους.

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Choronzoon είπε

Η πλειοψηφία περνει ps για να παίξει παιχνίδια όπως το FIFA , τα first party δεν έχουν καμία σημασία . Επίσης η πλειοψηφία νομιζει ότι το FIFA( η όπως λέγεται πλέον ) έχει μεγάλη διαφορά από το ps4 στο ps5 επομένως περνει το ps5. Είναι lifestyle προϊόν . Αυτά πάντα σε Ευρώπη και Αμερική , στην Ιαπωνία πλέον το ps είναι αρκετά πίσω για πολλούς λόγους.

Βασικά ο μόνος λόγος που το PS είναι πίσω στην Ιαπωνία είναι ο τρόπος ζωής τους. Φορητά και άγιος ο θεός είναι εκεί.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Bourdoulas είπε

Βασικά ο μόνος λόγος που το PS είναι πίσω στην Ιαπωνία είναι ο τρόπος ζωής τους. Φορητά και άγιος ο θεός είναι εκεί.

Εκτός αυτού που συμφωνώ , πιστεύω ότι είναι και θέμα τίτλων / δυτικοποιησης της Σόνυ 

Επεξ/σία από Choronzoon
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Choronzoon είπε

Εκτός αυτού που συμφωνώ , πιστεύω ότι είναι και θέμα τίτλων 

Αν ήταν θέμα Sony τίτλων, θα βλέπαμε παραπάνω multiplatform τίτλους στο top30 σε ps5 μεριά, που δεν βλέπουμε.

Είχαμε αναφέρει πιο πίσω για το Dragons Dogma 2 το οποίο σε Ιαπωνία μεριά πούλησε χειρότερα από το 1... μάλλον γιατί δεν βγαίνει για nintendo Switch, όπως και γενικά οι περισσότεροι τίτλοι της Capcom εμπορικά δεν τα πάνε καλά, εκτός αν κυκλοφορούν και στο Switch όπως τα Monster Hunter

https://www.gematsu.com/2024/07/famitsu-sales-7-1-24-7-7-24

Ωρίστε στο top30 αυτής της εβδομάδας κάτω κάτω τα γνωστά Zelda και Mario του.... 2017 και στο νούμερο 7 το Smash bros του 2018.

 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Fulgore είπε

Αν ήταν θέμα Sony τίτλων, θα βλέπαμε παραπάνω multiplatform τίτλους στο top30 σε ps5 μεριά, που δεν βλέπουμε.

Είχαμε αναφέρει πιο πίσω για το Dragons Dogma 2 το οποίο σε Ιαπωνία μεριά πούλησε χειρότερα από το 1... μάλλον γιατί δεν βγαίνει για nintendo Switch, όπως και γενικά οι περισσότεροι τίτλοι της Capcom εμπορικά δεν τα πάνε καλά, εκτός αν κυκλοφορούν και στο Switch όπως τα Monster Hunter

https://www.gematsu.com/2024/07/famitsu-sales-7-1-24-7-7-24

Ωρίστε στο top30 αυτής της εβδομάδας κάτω κάτω τα γνωστά Zelda και Mario του.... 2017 και στο νούμερο 7 το Smash bros του 2018.

 

Το σύστημα δεν πάει καλά στην Ιαπωνία λόγω της πολιτικής της Σόνυ επί ps4  η οποία έγινε μια δυτική εταιρία με αντίστοιχα παιχνίδια  . Ο δεύτερος λόγος είναι το θέμα  φορητότητα. Ο τρίτος λόγος είναι ότι οι Ιάπωνες μάλλον δεν ενδιαφέρονται σε μεγάλο βαθμό να παίξουν τα μεγάλα  third party ,και ο τέταρτος που πάει μαζί με τον τρίτο ότι πλέον δεν έχουν και πολλά λεφτά να ξοδέψουν . Αν δεις  πχ το τελευταίο  χρόνο η μόνη περίπτωση που το ps5 πήγε μπροστά σε πωλήσεις ήταν όταν βγήκε το final fantasy ( νομίζω το 7 δε θυμάμαι καλά ) και αυτό για μια δυο βδομάδες . Το mine craft στο σουίτς το οποίο πουλάει μόνιμα είναι μάλλον η μόνη ανωμαλία .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...