Προς το περιεχόμενο

Οικονομικά Νέα της Βιομηχανίας


mansa2k

Προτεινόμενες αναρτήσεις

26 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ισχύουν ακριβώς τα ίδια που έλεγα τρεις μήνες πριν:

most profitable generation to date. Σε 4 χρονια εχουν βγαλει οσα κερδη εβγαλαν στα προηγουμενα 15. εξακολουθω να μην καταλαβαινω τον οιρμο της σκεψης σου.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
On 30/05/2024 at 22:56, xavier said:

most profitable generation to date. Σε 4 χρονια εχουν βγαλει οσα κερδη εβγαλαν στα προηγουμενα 15. εξακολουθω να μην καταλαβαινω τον οιρμο της σκεψης σου.

Είναι πολύ απλό να το καταλάβεις, αλήθεια:

image.png.0d950f6ebaba272f1294a0c93650bb9b.png

Δεν υπάρχει ούτε ένας μέτοχος που θα δει αυτό το πράγμα και δεν θα του σηκωθεί η τρίχα κάγκελο. Είναι αδιανόητο να αυξάνονται οι πωλήσεις και να πέφτει το operating income. Δες το γράφημα του PS4 για σύγκριση:

image.png.517d9f50617f953d86c77fc986a4284c.png

Όταν αυξάνονταν οι πωλήσεις, αυξάνονταν ανάλογα και τα κέρδη και το ανάποδο. Αυτό που συμβαίνει σε αυτή την γενιά με το PS5 είναι πρωτοφανές και δεν ισχύει μόνο στο PS5, παντού στην βιομηχανία γίνεται αυτό το πράγμα. Γι' αυτό απολύουν κόσμο, για να κάνουν damage control.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, Malthador είπε

Είναι πολύ απλό να το καταλάβεις, αλήθεια:

image.png.0d950f6ebaba272f1294a0c93650bb9b.png

Δεν υπάρχει ούτε ένας μέτοχος που θα δει αυτό το πράγμα και δεν θα του σηκωθεί η τρίχα κάγκελο. Είναι αδιανόητο να αυξάνονται οι πωλήσεις και να πέφτει το operating income. Δες το γράφημα του PS4 για σύγκριση:

image.png.517d9f50617f953d86c77fc986a4284c.png

Όταν αυξάνονταν οι πωλήσεις, αυξάνονταν ανάλογα και τα κέρδη και το ανάποδο. Αυτό που συμβαίνει σε αυτή την γενιά με το PS5 είναι πρωτοφανές και δεν ισχύει μόνο στο PS5, παντού στην βιομηχανία γίνετι αυτό το πράγμα. Γι' αυτό απολύουν κόσμο, για να κάνουν damage control.

+ ότι πλέον έχουμε και 3 βαθμίδες Plus για να τα παίρνουν - σ'όλη τη γενιά του PS4 ακόμα και αν κάποιος ήταν λεφτάς και ήθελε να τα δώσει στη Sony, είχε όριο 60€/έτος ενώ όλοι σχεδόν αγοραζαμε Plus κάθε Black Friday με 40-45€/χρόνο. Τώρα ακόμα και σε έκπτωση, κάποιος μπορεί να δίνει ακόμα και 125€/χρόνο μόνο σε συνδρομή! 

Αλλά, το σημαντικό είναι ότι βάσει των επίσημων στοιχέιων της Sony, το 50% της player base του PSN είναι ακόμα στο PS4, οπότε... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, Malthador είπε

image.png.0d950f6ebaba272f1294a0c93650bb9b.png

Αν κατάλαβα καλα απο το αρχικό γράφημα στα κερδη ειναι μέσα και το plus. Το ότι το 22 και 23 εχουν μείωση τα καθαρά κέρδη εχει 2 τεινά. Ειτε εχουν μειωθει οι συνδρομητές του plus, ειτε παραμένουν οι ιδιοι και ειχαν στακάρει για αρκετα χρόνια (οπως εγω το 20 ειχα βάλει μεχρι 6/2025) το 20 και το 21 που ήταν στα 60€ και και με την εκπτωση στα 45€ και σχετικά μικρός αριθμός πηγε μετα στα μεγαλα πακετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια χαρα ειναι τα κερδη, 

2 ώρες πριν, Malthador είπε

Είναι πολύ απλό να το καταλάβεις, αλήθεια:

image.png.0d950f6ebaba272f1294a0c93650bb9b.png

Δεν υπάρχει ούτε ένας μέτοχος που θα δει αυτό το πράγμα και δεν θα του σηκωθεί η τρίχα κάγκελο. Είναι αδιανόητο να αυξάνονται οι πωλήσεις και να πέφτει το operating income. Δες το γράφημα του PS4 για σύγκριση:

image.png.517d9f50617f953d86c77fc986a4284c.png

Όταν αυξάνονταν οι πωλήσεις, αυξάνονταν ανάλογα και τα κέρδη και το ανάποδο. Αυτό που συμβαίνει σε αυτή την γενιά με το PS5 είναι πρωτοφανές και δεν ισχύει μόνο στο PS5, παντού στην βιομηχανία γίνετι αυτό το πράγμα. Γι' αυτό απολύουν κόσμο, για να κάνουν damage control.

υπαρχουν εξαγορες στουντιο, οπως αυτες της bungie το 2022 για περιπου 4δις, που απλα μειωσαν λιγο τα κερδη τους. Δεν υπαρχει τιποτα αλλο. Αν τα αφαιρεσεις αυτα, απο το πινακακι, θα δεις οτι η πορεια στα κερδη ειναι ανοδικη.

Στην διαρκεια ζωης μιας κονσολας, παντοτε τα κερδη ειναι μεγαλυτερα στο 2ο μισο της ζωης της οταν εχει μεγαλωσει η βαση χρηστων της. Αυτο που εγινε σε αυτην τη γενια, ειναι μοναδικο success story για την sony.

τεσπα, τα νουμερα μιλανε απο μονα τους. δεν χρειαζεται να πουμε τιποτα αλλο.

  • Like 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
14 hours ago, xavier said:

Στην διαρκεια ζωης μιας κονσολας, παντοτε τα κερδη ειναι μεγαλυτερα στο 2ο μισο της ζωης της οταν εχει μεγαλωσει η βαση χρηστων της. Αυτο που εγινε σε αυτην τη γενια, ειναι μοναδικο success story για την sony.

Τα κέρδη ήταν μεγαλύτερα στο δεύτερο μισό του lifespan, γιατί αυξάνονταν οι πωλήσεις.

Συμφωνώ πάντως, είναι μοναδικό success story να κάνεις απολύσεις όταν έχεις τα περισσότερα κέρδη. Γιατί άραγε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Malthador είπε

Τα κέρδη ήταν μεγαλύτερα στο δεύτερο μισό του lifespan, γιατί αυξάνονταν οι πωλήσεις.

Συμφωνώ πάντως, είναι μοναδικό success story να κάνεις απολύσεις όταν έχεις τα περισσότερα κέρδη. Γιατί άραγε;

για να εχεις ακόμα περισσοτερα κερδη. ετσι λειτουργει ο καπιταλισμος.

  • Like 2
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Malthador είπε

Συμφωνώ πάντως, είναι μοναδικό success story να κάνεις απολύσεις όταν έχεις τα περισσότερα κέρδη. Γιατί άραγε;

Γιατί η MS, η Take Two και πόσες άλλες εταιρίες που έκαναν απολύσεις δεν είχαν κέρδη; Δεν λέω ότι όλα είναι ρόδινα στη Sony, αλλά νομίζω ότι το παραπάνω σκηνικό το έχουμε δει τους τελευταίους μήνες σε πολλές εταιρείες, οι οποίες παρόλο που είχαν κέρδη, δεν είχαν την αύξηση που θα ήθελαν οι μέτοχοι και για αυτό και οδηγήθηκαν σε απολύσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

https://www.pushsquare.com/news/2024/06/ex-sony-boss-shawn-layden-explains-how-to-make-games-faster-cheaper

''Speaking at length with GamesIndustry.biz, Layden magnanimously acknowledged being proven correct: "Sadly, it does my heart no good that I think I was right. And it wasn't any great prediction. It was watching trend lines of over 25 years of gaming. The numbers only go in one direction. Games don't get any cheaper; they don't get shorter, they get more complex, and they become more costly. The large blockbusters, when people are swinging for the fences, they're coming in at the $150 to $250 million bracket, and that is a huge burden on the game development business model, on the publishers for carrying that, and [that's led] to some of the contraction in the marketplace that we've seen."

GamesIndustry.biz is running a series on how developers can make games quicker and, therefore, cut costs, and they put this line of questioning to the former PlayStation boss. Layden explained: "We live in a world where only 32% of gamers actually finish the game, so we're making a lot of game that 68% of the people aren't seeing." He thinks that the length of a game is not necessarily the deal breaker it used to be; with the average age of gamers approaching early 30s, that's a massive pool of players that (generally speaking) have more money than they do time''

Σε αλλα νεα τωρα..

EA paid executives $60 million in the same fiscal year it laid off 670 people. CEO Andrew Wilson got the majority of it..

https://www.techspot.com/news/103452-ea-executives-paid-60-million-same-fiscal-year.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...