Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Lotof είπε

 σε μια βιομηχανία που έχει βαλτώσει. 

.

η πιο σωστή κουβέντα.... στασιμότητα κ υποχώρηση της βιομηχανίας console gaming σε πολλαπλά επίπεδα 

  • Haha 1
  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Again, SE attributes the decline in operating income to;

- Decline in MMO

- Decline in Mobile

- Decline in PC

- "Higher development cost amortization" (development costs carried over from prior months or years)

- "Content production account valuation losses."

- "Advertising expenses"

Μιας και δεν έγινε κατανοητό το πιο πίσω tweet.

Και ένα παλιότερο άρθρο πάνω σε αλλες multiplatform κυκλοφορίες αυτής της εταιρείας.

 

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, D.Luffy είπε

Ανέφερα και τα δύο ως συνδυασμό του προβλήματος. Από τη μία η μετριότητα που άρχισε να τους χαρακτηρίζει εδώ και χρόνια και από την άλλη ο περιορισμός που φέρνει το exclusivity.

Και θα επεκταθώ εδώ επάνω στο τελευταίο.

Παιδιά πλέον τα κόστη έχουν εκτιναχθεί και το exclusivity δεν είναι πλέον βιώσιμο. Και μόνο που η ίδια η Sony επέλεξε να επεκταθεί (αν και συγκρατημένα προς το παρόν) στο PC, δείχνει αυτό το trend. Κάποτε αν ακούγαμε για God of War και Uncharted στο PC θα γελούσαμε. Τώρα πλέον το θεωρούμε αναπόφευκτο.

Πολύ απλά δεν βγαίνει πλέον αυτός που θα επιλέξει να μειώσει το αγοραστικό κοινό του βγάζοντας κάτι μόνο σε μία πλατφόρμα και μετά με το κουταλάκι σιγά σιγά στις υπόλοιπες. Ειδικά όταν πρόκειται για κάποιον ανεξάρτητο 3rd party publisher/studio που θα απορροφήσει όλο το ρίσκο.

Κάτι μου λέει ότι και οι Konami/Bloober θα έχουν προβλήματα με το exclusivity deal του Silent Hill 2... Θα πρέπει να κάνει πάταγο για να βγουν κερδισμένοι. Όχι απλά να τα πάει "καλά".

Η Sony έχει την δύναμη ως brand name να περιμένει όσο χρειαστεί για να μπουστάρει πρώτα τις πωλήσεις της κονσόλας της πριν βγάλει έναν μεγάλο 1st party τίτλο στο PC. Η SE (και κάθε SE) δεν έχει αυτό το πλεονέκτημα και βασίζεται περισσότερο στο hype κατά το launch. Μετά ο κόσμος χάνει το ενδιαφέρον του και οι ήδη χαμηλές πωλήσεις κάνουν βουτιά στο κενό.

Προφανώς θα τα πήγαινε πολύ καλύτερα αν κυκλοφορούσε από την αρχή παντού ταυτόχρονα όπως πολύ καλά κάνει η Capcom. Τώρα πλεόν μπορεί να είναι αργά... Και μη ξεχνάμε ότι οι κυκλοφορίες στο PC είναι πολύ αργοπορημένες, δεν είναι μόνο ότι δεν έβγαλε τα FF στο Xbox. 

 

 

Δε διαφωνω καπου ιδιαιτερα. Δε θα μπορουσε κιολας να διαφωνησει καποιος οτι με το multiplatform θα πουλουσε περισσοτερα τεμαχια. Ειναι αυτονοητο.

Δε ξερω βεβαια αν και παλι θα ηταν αρκετο. Για την ακριβεια αμφιβαλλω.

Το Helldivers 2 πουλησε τα κερατα του. Το palworld επισης. Και οχι ο λογος δεν ηταν το PC. Αν το PC παιζει τετοιο ρολο στις πωλησεις δε θα ηταν το GTA 6 console only στην αρχη.

Και κανενα απο τα δυο παιχνιδια που ανεφερα δεν ηταν ανωτερα η εστω εφαμιλλα με τα 2 FF που κυκλοφορησαν.

Τωρα στο γιατι αυτα πηγαν τρενο ενω τα FF οχι ειναι κατι που δε μπορω να το εξηγησω.

Μια εξηγηση που μπορω να δωσω ειναι τα genre τους που ειναι πιο κοντα στην εποχη και το γεγονος οτι εγιναν και τα δυο viral και ειχαν πολυ προβολη απο τους content creators/streamers. Το ιδιο εγινε σε μεγαλο βαθμο και με το Dragons Dogma 2 και πριν λιγα χρονια με το Elden ring. Τα FF δεν ειχαν καν τη προβολη που ειχε το Stellar Blade.
 

Γενικα δεν εκαναν ιδιαιτερο γκελ πιθανως γιατι ενω ειναι παιχνιδαρες το gameplay τους ηταν «previous gen».  Επιτελους φαινεται ο κοσμος να ζηταει πιο soulslike gameplay στα παιχνιδια και οχι button mashers. 

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

 

The numbers
Full-year (12 months ended March 31, 2024)

Net sales: ¥11.3 trillion ($72.2 billion, up 12% year-on-year)
Operating income: ¥1.04 trillion ($6.6 billion, up 5%)
Game & Network Services net sales: ¥4.3 trillion ($27.5 billion, up 17%)
Game & Network Services operating income: ¥290.2 billion ($1.9 billion, up 16%)

Q4 (3 months ended March 31, 2024)

Net sales: ¥2.8 trillion ($17.9 billion, up 9%)
Operating income: ¥203.3 billion ($1.3 billion, up 115%)
Game & Network Services net sales: ¥1.1 trillion ($7.03 billion, up 2.2%)
Game & Network Services operating income: ¥135.8 billion ($868 million, up 172.5%)

The highlights
Breaking down the full-year results for its G&NS division, Sony reported software sales of ¥2.2 trillion ($14.1 billion, up 24% year-on-year), of which digital software and add-ons accounted for ¥1.9 trillion ($12.1 billion, up 27%).
The platform holder said 286.4 million games were sold for PS5 during the course of the year, of which 39.7 million were first-party titles. By comparison, the previous fiscal year saw 264.2 million games sold, of which 43.5 million were first-party.

According to VGC, Sony announced during its earnings webcast that Helldivers 2 sold 12 million copies in 12 weeks across PC and PS5. The company said this was "far exceeding expectations" and makes it the fastest-selling PlayStation game launch to date.

Hardware revenues saw a 9% boost at ¥1.7 trillion ($10.9 billion), which there was decent growth in revenue from network services — including PlayStation Plus — at ¥545.5 billion ($3.5 million, up 17%).

There were 118 million active PSN users at the end of Q4 (three months ended March 31, 2024) — down from the 123 million reported at the end of Q3 but up from 108 million marked at the same time last year.

 

https://www.gamesindustry.biz/playstation-full-year-revenues-rise-to-275-billion-but-narrowly-misses-ps5-sales-target

Επεξ/σία από xavier
  • Like 1
Δημοσ.

Από ότι φαίνεται οι κονσόλες ταβάνιασαν για αυτήν την γενιά και πρέπει να κάνουν άνοιγμα στα pc για μεγαλύτερα κέρδη, έτσι απλά το βλέπω εγώ.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, SaulGoodman είπε

Το πόνι θέλει να πει ότι η SE έκανε περισσότερα exclusives για τη Nintendo παρά για τη Sony.

Η συγκεκριμένη επισήμανση του πόνι δεν έχει καμία σχέση με όσα αναφέρεις παρακάτω.

14 ώρες πριν, SaulGoodman είπε

Επίσης, το πόνι θέλει να πει ότι με βάση τα οικονομικά στοιχεία τα περισσότερα exclusives της SE είχαν σαφή εμπορική επιτυχία με καλές πωλήσεις. (π.χ. FF 16, FF 7 Rebirth).

Δεν υπάρχει καμία τέτοια αναφορά στο μήνυμα του πόνι. Αυτά είναι δικά σου συμπεράσματα. Ακόμα και η SE αναφέρθηκε στα FF7R, FF16 και Foamstars μεταξύ άλλων. 

14 ώρες πριν, SaulGoodman είπε

Ο λόγος που σημειώνεται μείωση 70% στο κέρδος είναι αφενός ο πολλαπλασιασμός του κόστους παραγωγής και αφετέρου άλλοι τίτλοι που ήταν εμπορικές αποτυχίες και δεν καλύφθηκε η χασούρα τους.

Ξεκαρδιστικό συμπέρασμα. Ο Malthador σου απάντησε σχετικά.

14 ώρες πριν, SaulGoodman είπε

Με λίγα λόγια, το πόνι θέλει να πει ότι η εμπορική επιτυχία των exclusives της SE δεν είναι αρκετή για να μην πάει σε multiplatform κυκλοφορίες.

Ούτε αυτό αναφέρει, συνεχίζεις στο ίδιο μοτίβο.

14 ώρες πριν, SaulGoodman είπε

Νομίζω ότι αυτά ήθελε να πει το πόνι.

Το πόνι αναφέρεται στον Paul Tassi, δημοσιογράφος στην Forbes. Βλέπεις το πόνι ενοχλήθηκε (έβγαλε κόμπλεξ κοινώς) με αναφορά ή άρθρο του PT πως η SE τελείωσε με τις αποκλειστικές στην πλατφόρμα του Playstation παραθέτοντας παράλληλα μια λίστα των αποκλειστικών σε άλλα συστήματα για δείξει ότι δεν είναι μονόπλευρο. Επιπλέον το πόνι για να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τα "επιχειρήματα" του προσθέτει πως τα κέρδη έπεσαν κατά αποκλειστικότητα για δύο λόγους:profit drop because of the lower MMO - Mobile revenue. Δηλαδή έδωσε ρέστα μπουρδολογιας το πόνι.

Και η πλάκα είναι πως ακολούθησε και σχετική απάντηση από τον δημοσιογράφο Paul Tassi:

Με λίγα λόγια λάθος νόμιζες, λανθασμένα συμπεράσματα έβγαλες και λάθος κατέληξες. Μη γίνεσαι πόνι, η SE φταίει για τα αποτελέσματα. Η "υπεράσπιση" του Playstation από πόνι που δεν δέχονται οποιαδήποτε "αρνητική" κριτική (περισσότερο την φαντάστηκε το συγκεκριμένο πόνι) σε οτιδήποτε αφορά το αγαπημένο τους σύστημα είναι αδιάφορη και πολλές φορές δείχνει κομπλεξισμό. Δεν θα ασχολούμαστε με το δράμα των πόνυ...

10 ώρες πριν, Fulgore είπε

Again, SE attributes the decline in operating income to;

- Decline in MMO

- Decline in Mobile

- Decline in PC

- "Higher development cost amortization" (development costs carried over from prior months or years)

- "Content production account valuation losses."

- "Advertising expenses"

Μιας και δεν έγινε κατανοητό το πιο πίσω tweet.

Το πίσω tweet δεν έχει καμία σχέση. Εκτός τόπου και χρόνου. Βέβαια δεν περίμενα και τίποτα περισσότερο....

10 ώρες πριν, Fulgore είπε

Και ένα παλιότερο άρθρο πάνω σε αλλες multiplatform κυκλοφορίες αυτής της εταιρείας.

Στο μεταξύ τα δυτικά στούντιο τα πούλησε η SE. Δηλαδή να το κλείσει το μαγαζί η SE επειδή δεν πιστεύεις ότι η multiplatform πολιτική θα πετύχει; Τι μπούρδες είναι αυτές... 

Τα προβλήματα της SE οφείλονται σε πληθώρα λόγων με αποκορύφωμα το κομμάτι των HD games που παραμένουν σε αρνητικά πρόσημα κάτι που κανένα από τα δύο tweet αναφέρει. Επιπλέον το elimination or unallocated συνεχίζει σε αρνητικά πρόσημα που αναφέρθηκε εν μέρη και συσχετίζεται με τα HD games:

Spoiler

Business meaning elimination or unallocated

Business Meaning Elimination

 

In the context of business, elimination refers to the process of discontinuing or terminating a product, service, or business operation that is no longer profitable, has low demand, or is not aligned with the company’s strategic goals. This decision is often made to free up resources, reduce costs, and focus on more profitable or high-potential areas of the business.

 

Unallocated Expenses

Unallocated expenses, on the other hand, refer to internal expenses incurred by a company that cannot be directly attributed to a specific product, department, or project. These expenses are often overhead costs, such as personnel costs, overhead, and general operating expenses, that are not allocated to a particular area of the business. Unallocated expenses can include costs such as:

Administrative costs

Research and development expenses

Marketing and advertising expenses

General and administrative expenses

In the context of business, unallocated expenses can be a challenge for companies as they can make it difficult to accurately track and manage costs, and can also impact profitability. Companies may need to consider strategies to allocate these expenses more effectively or reduce them to improve their bottom line.

Τα πράγματα θα ήταν ακόμα χειρότερα αν δεν ευνοούσε το συνάλλαγμα με το γιεν να είναι χαμηλά κάτι που ευνοεί τα έσοδα από δυτικές χώρες.

Η SE έπεσε εκτός στις προβλέψεις σε operating και net income. Δεν περίμενα κάτι άλλο από μια εταιρία που τα έκανε σαλάτα με το FF16 (day one patch που υποτίθεται θα έλυνε προβλήματα, overheating, κτλ) και ακολούθησε το FF7R. Ήθελε πραγματικά πολύ προσπάθεια να καταλήξουν σε αυτά τα αποτελέσματα με δύο κυρίες FF κυκλοφορίες.

Περισσότερα εδώ. Προτείνω το Results Briefing Session for the Fiscal Year ended March 31, 2024 που δίνει αναλυτικά τα νούμερα ανά τμήμα. 

Επιμένω πως μακροπρόθεσμα τα καλύτερα αποτελέσματα θα έρθουν με τα κατάλληλα ταλέντα στις κατάλληλες θέσεις. 

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.

Στο τέλος θα μείνει ακμαία μόνο η Ν στο νέο τοπίο μου φαίνεται. Ο χώρος του console gaming αλλάζει πλέον ραγδαία, βλέπουμε απλά τις αλλαγές κ ψάχνουμε εξηγήσεις. 

  • Moderators
Δημοσ.

Σταματήστε τους χαρακτηρισμούς με τα πόνι και κρατήστε επίπεδο στο νήμα, περιττεύουν οι προσωπικές επιθέσεις.

---------------------------

Εν πάση περιπτώσει, τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά και δεν απαιτούν εξειδικευμένες οικονομικές γνώσεις. Η Square-Enix έχει κάνει δύο πολύ κρίσιμα λάθη (μεταξύ άλλων μικρότερων λαθών) στο Final Fantasy.

Το πρώτο το έχω αναφέρει και πάλι. Κατά την γνώμη είναι τραγικό λάθος η στροφή που έχει κάνει η σειρά σε δυτικού τύπου gameplay. Οι JRPG fans ξέραμε γιατί μας άρεσε και τι να περιμένουμε, οπότε μας ξενέρωσαν οι αλλαγές, ενώ οι action fans -ας μην κοροϊδευόμαστε- έχουν πολύ καλύτερες επιλογές εκεί έξω για να χαραμίσουν 100-150 ώρες game time.

Το δεύτερο είναι το exclusivity barrier. Δεν χώνεις τίτλο που κόστισε $300m σε κονσόλα που έχει πουλήσει 50m τεμάχια, εκτός κι αν είσαι ο platform holder. Είναι βλακώδες, δεν πρόκειται να σου επιστρέψει κέρδη μία τέτοια επιλογή. Εντωμεταξύ εκεί στη Sony τι φοβήθηκαν, τους δέκα XBOX owners που θα αγόραζαν το FFXVI; 

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, rodosf1 said:

Στο τέλος θα μείνει ακμαία μόνο η Ν στο νέο τοπίο μου φαίνεται. 

https://www.gamesradar.com/platforms/nintendo/sorry-zelda-and-mario-fans-nintendos-president-says-game-development-will-only-get-even-longer-and-more-complex-in-the-future/

Το αυξημένο κόστος παραγωγής θα επηρεάσει και την Nintendo τώρα που θα περάσει στην επόμενη γενιά πιο πολύπλοκων παιχνιδιών και hardware. Είναι αναπόφευκτο.

Η βιομηχανία είναι σε κρίση. Πράγματα που θεωρούμε δεδομένα σήμερα μπορεί να αλλάξουν αύριο.

Η Nintendo μπορεί να ήταν ο μεγάλος νικητής σε θέμα καθαρού κέρδους μέχρι τώρα αλλά αυτό δεν διασφαλίζει ότι θα συνεχίσει έτσι στην πορεία. Το Switch ώντας δυο γενιές πίσω σε θέμα hardware, επέτρεψε τα κόστη και τον χρόνο παραγωγής παιχνιδιών να μείνουν σε ανεκτά επίπεδα και να πάρει μια μεγάλη ανάσα η εταιρία. Τώρα όμως αυτό πρόκειται να αλλάξει και να δούμε πως θα το διαχειριστούν.

Νομίζω ότι έχουμε να δούμε μπόλικα "remasters" στο Switch 2.

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε

Δε διαφωνω καπου ιδιαιτερα. Δε θα μπορουσε κιολας να διαφωνησει καποιος οτι με το multiplatform θα πουλουσε περισσοτερα τεμαχια. Ειναι αυτονοητο.

Δε ξερω βεβαια αν και παλι θα ηταν αρκετο. Για την ακριβεια αμφιβαλλω.

Το Helldivers 2 πουλησε τα κερατα του. Το palworld επισης. Και οχι ο λογος δεν ηταν το PC. Αν το PC παιζει τετοιο ρολο στις πωλησεις δε θα ηταν το GTA 6 console only στην αρχη.

Και κανενα απο τα δυο παιχνιδια που ανεφερα δεν ηταν ανωτερα η εστω εφαμιλλα με τα 2 FF που κυκλοφορησαν.

Τωρα στο γιατι αυτα πηγαν τρενο ενω τα FF οχι ειναι κατι που δε μπορω να το εξηγησω.

Μια εξηγηση που μπορω να δωσω ειναι τα genre τους που ειναι πιο κοντα στην εποχη και το γεγονος οτι εγιναν και τα δυο viral και ειχαν πολυ προβολη απο τους content creators/streamers. Το ιδιο εγινε σε μεγαλο βαθμο και με το Dragons Dogma 2 και πριν λιγα χρονια με το Elden ring. Τα FF δεν ειχαν καν τη προβολη που ειχε το Stellar Blade.
 

Γενικα δεν εκαναν ιδιαιτερο γκελ πιθανως γιατι ενω ειναι παιχνιδαρες το gameplay τους ηταν «previous gen».  Επιτελους φαινεται ο κοσμος να ζηταει πιο soulslike gameplay στα παιχνιδια και οχι button mashers. 

Νομιζω πως η εξηγηση σου ειναι ακριβης. Ειναι θεμα εποχης, πλεον το κοινο "την βρισκει" με τα multiplayer και περαει την ωρα του με τους φιλους του online. Ισχυει εν μερει και το ποσο viral γινεται ενα παιχνιδι, αλλα αυτο θεωρω ισχυε παντα.

Να σου πω ενα προσωπικο παραδειγμα: Μαζευομαστε 4-5 ατομα (φιλοι, αδερφια κλπ) και παιζουμε Rocket League. Ο μονος απο τους 5 που παιζει single player ειμαι εγω, ενω αλλος ενας παιζει και αυτος, αλλα μονο soul like παιχνιδια. Οταν μου εβγαλε στο τελος της χρονιας τα στατιστικα το PlayStation τρελαθηκα. Τις μισες μου ωρες (χωρις υπερβολη) τις ειχα φαει στο RL, ενω ειχα κανει πλατινα παιχνιδια οπως το Death Stranding και το Spider-Man. Ακομα κι εγω λοιπον, που λεω οτι ειμαι single player gamer, λογω της "ευκολιας" του πραγματος και της παρεας, επαιζα RL, ενω εχω ενα backlog απιστευτο.

Παμε τωρα στο επομενο. Οι τεσσερις απο αυτη την παρεα που παιζουμε λοιπον, την Παρασευη αγορασαν ολοι το Sea of Thieves. Εσκασαν 40€ εκαστος (και πιθανον να τα σκασω κι εγω, για να καθομαστε να χαβαλεδιαζουμε 2 ωρες τη μερα). Και η αληθεια ειναι πως τα λεφτα τους θα τα βγαλουν, αφου θα φανε απειρες ωρες στο παιχνιδι.

Μια υποσημειωση, πως ειμαι ο μεγαλυτερος απο αυτη την παρεα. Μεγαλυτερος κατα 6-9 χρονια σε σχεση με τους υπολοιπους και πρεπει να σου πω πως εχουν μαθει να παιζουν με εντελως διαφορετικο τροπο απ'οτι η δικη μου γενια. Θα μου πεις 6 χρονια δεν ειναι τιποτα και ομως παιζει τεραστιο ρολο, γιατι εκει "εσκασε" η αλλαγη με την εισοδο του ιντερνετ. Οσοι ειναι under-30 εχουν μαθει να παιζουν τετοιου ειδους παιχνιδια, αφου τα πρωτα τους ερεθισματα ηταν τα LOL, Fortnite κλπ.

Το τελευταιο δεν το γραφω με αρνητικη χροια και ελιτισμο. Ισα ισα κι εγω, εχω απειρες ωρες σε PES, Footbal Manager κ.α.. Οπως τη βρισκει και διασκεδαζει ο καθενας, απλα θελω να καταληξω πως εχει αλλαξει η εποχη

54 λεπτά πριν, Malthador είπε

Σταματήστε τους χαρακτηρισμούς με τα πόνι και κρατήστε επίπεδο στο νήμα, περιττεύουν οι προσωπικές επιθέσεις.

---------------------------

Εν πάση περιπτώσει, τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά και δεν απαιτούν εξειδικευμένες οικονομικές γνώσεις. Η Square-Enix έχει κάνει δύο πολύ κρίσιμα λάθη (μεταξύ άλλων μικρότερων λαθών) στο Final Fantasy.

Το πρώτο το έχω αναφέρει και πάλι. Κατά την γνώμη είναι τραγικό λάθος η στροφή που έχει κάνει η σειρά σε δυτικού τύπου gameplay. Οι JRPG fans ξέραμε γιατί μας άρεσε και τι να περιμένουμε, οπότε μας ξενέρωσαν οι αλλαγές, ενώ οι action fans -ας μην κοροϊδευόμαστε- έχουν πολύ καλύτερες επιλογές εκεί έξω για να χαραμίσουν 100-150 ώρες game time.

Το δεύτερο είναι το exclusivity barrier. Δεν χώνεις τίτλο που κόστισε $300m σε κονσόλα που έχει πουλήσει 50m τεμάχια, εκτός κι αν είσαι ο platform holder. Είναι βλακώδες, δεν πρόκειται να σου επιστρέψει κέρδη μία τέτοια επιλογή. Εντωμεταξύ εκεί στη Sony τι φοβήθηκαν, τους δέκα XBOX owners που θα αγόραζαν το FFXVI; 

Θα διαφωνησω μονο με την τελευταια προταση. Οντως, ισως οσοι επαιρναν το FFXVI  σε Xbox να ηταν ελαχιστοι αρχικα, ομως το ζητημα ειναι πιο μακροπροθεσμο για τις εταιρειες. Η Sony "στοχευει" με τα λεφτα που δινει στην Square στο brand. Να "πουλαει" οτι το παιχνιδι το παιζει μονο εδω.

Ας δουμε για παραδειγμα της σειρα Persona. Ποσα να πουλησαν βραχυπροθεσμα απ'οταν μπηκαν στο Xbox; Ομως δειχνεις μια δυναμικη.

Απο την αλλη, απο τη θεση της Square, αν δεν υπηρχαν εν δυναμει πελατες, δεν θα εκαναν ανοιγμα σε αλλες κονσολες. Θα εμεναν να βγαζουν exclusives στο PS και να παιρνουν και το "χαρτζιλικι" τους.

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Moderators
Δημοσ.
2 hours ago, D.Luffy said:

Το αυξημένο κόστος παραγωγής θα επηρεάσει και την Nintendo τώρα που θα περάσει στην επόμενη γενιά πιο πολύπλοκων παιχνιδιών και hardware. Είναι αναπόφευκτο.

Το αυξημένο κόστος θα επηρεάσει πολύ περισσότερο την Ν από τις υπόλοιπες εταιρείες που αφενός έχουν μεγαλύτερη εμπειρία στα ΑΑΑ games, αφετέρου δεν έχουν ένα ήδη υπάρχον user base των 150m να «ταΐσουν» με απαιτητικούς τίτλους. Καλά τα Pokemon και τα Animal Crossing, αλλά για να πείσεις κάποιον ότι αξίζει να πάρει το νέο σου σύστημα μετά από 9 χρόνια και χιλιάδες καλούς τίτλους στην βιβλιοθήκη του, απαιτείται κόπος.

Το πρόβλημα της βιομηχανίας θα λυθεί μέσα στα επόμενα χρόνια, όταν το ΑΙ φτάσει σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο ώστε να μπορεί να αντικαταστήσει τους devs που κάνουν την χαμαλοδουλειά.

2 hours ago, Brazhlias said:

Θα διαφωνησω μονο με την τελευταια προταση. Οντως, ισως οσοι επαιρναν το FFXVI  σε Xbox να ηταν ελαχιστοι αρχικα, ομως το ζητημα ειναι πιο μακροπροθεσμο για τις εταιρειες. Η Sony "στοχευει" με τα λεφτα που δινει στην Square στο brand. Να "πουλαει" οτι το παιχνιδι το παιζει μονο εδω.

Ας δουμε για παραδειγμα της σειρα Persona. Ποσα να πουλησαν βραχυπροθεσμα απ'οταν μπηκαν στο Xbox; Ομως δειχνεις μια δυναμικη.

Απο την αλλη, απο τη θεση της Square, αν δεν υπηρχαν εν δυναμει πελατες, δεν θα εκαναν ανοιγμα σε αλλες κονσολες. Θα εμεναν να βγαζουν exclusives στο PS και να παιρνουν και το "χαρτζιλικι" τους.

Ναι δεν μιλάμε για Persona ή για Shin Megami Tensei εδώ όμως, μιλάμε για κάτι πολύ πιο enormous, μιλάμε για Final Fantasy. Είναι σαν να έρθει αύριο η Take-Two και να πει ότι το GTA6 θα βγει μόνο σε PS5 ή σαν να έρθει η ΕΑ και να πει ότι το Madden NFL 25 θα είναι exclusive σε ΧΒΟΧ.

Το exclusivity σε τέτοια μεγέθη βλάπτει τον publisher σε τέτοιο βαθμό που θα συμπαρασύρει και τον platform holder κάποια στιγμή. Το βλέπουμε στην περίπτωση των FF: δεν πήγε καλά το FFXVI και στη συνέχεια πήγε ακόμα χειρότερα το Rebirth. Το αγορασμένο 3rd-party exclusivity έχει νόημα για τον platform holder όταν του σπρώχνει κονσόλες. Αυτό δεν το είδαμε με τα τελευταία FF, άρα η Sony απλά έκαψε τα λεφτά της.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Malthador είπε

Το δεύτερο είναι το exclusivity barrier. Δεν χώνεις τίτλο που κόστισε $300m σε κονσόλα που έχει πουλήσει 50m τεμάχια, εκτός κι αν είσαι ο platform holder. Είναι βλακώδες, δεν πρόκειται να σου επιστρέψει κέρδη μία τέτοια επιλογή. Εντωμεταξύ εκεί στη Sony τι φοβήθηκαν, τους δέκα XBOX owners που θα αγόραζαν το FFXVI; 

Το θέμα είναι άλλο με την Square και πιο πολύ έχει να κάνει με PC μεριά, παρά με Xbox, που έχει επιβεβαιωθει οτι θα βγει εκει αλλά ακόμα αγνοείται.

Να θυμίσω έτσι στα γρήγορα ότι και με το πρώτο Final Fantasy 7 remake όταν βγήκε σε PC μεριά, πάλι τότε είχε προκαλέσει, από την μια με το ότι ήταν Epic Store Exclusive(άλλη συμφωνια από δω),και από την άλλη επειδή ήταν το πρώτο παιχνιδι που ζηταγε σε PC μεριά 80ευρώ.

https://www.pcmag.com/news/square-enix-decides-pc-gamers-are-ready-to-pay-70-for-games

Και μιας και ανέφερες το Xbox, πέρυσι η εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι θα κυκλοφορήσει το Octopath Traveler 2 για Xbox.

https://press.na.square-enix.com/OCTOPATH-TRAVELER-II-COMING-TO-XBOX-AND-WINDOWS-PC-EARLY-2024

Είμαστε μέσα Μαιου και ακόμα αγνοείται το συγκεκριμένο παιχνίδι, ενώ έχει κυκλοφορήσει απο πέρυσι σε όλες τις άλλες πλατφόρμες.

Γενικά πολύ προβληματική εταιρεία.

Δημοσ.

Μην είστε σίγουροι ότι θα ανέβει πάντως το κόστος ανάπτυξης της Ν για τα δικά της games. Mario vs Donkey Kong με λιιιιγο καλύτερα γραφικά να βγάλει και νέα levels θα πουλήσει και πάλι καλά. 

Και μόνο με νέα levels να βγάλει βασικά κ ας είναι exclusive στο Switch 2, πάλι θα πουλήσει καλά. 

Είναι το gameplay το θέμα τελικά. 

  • Like 1
Δημοσ.
16 ώρες πριν, music_lover είπε

Από ότι φαίνεται οι κονσόλες ταβάνιασαν για αυτήν την γενιά και πρέπει να κάνουν άνοιγμα στα pc για μεγαλύτερα κέρδη, έτσι απλά το βλέπω εγώ.

Θα πρόσθετα στα παραπάνω και τα θέματα διαθεσιμότητας λόγω covid μέχρι αρχές του 2023.

Πέραν αυτών, τι εννοείς πρέπει να κάνουν άνοιγμα σε PC μεριά? Τα twins έχουν ήδη κάνει κάτι τέτοιο εδώ και κάποια χρόνια.

Εννοείς ότι και η Nintendo πρέπει να ανοιχτεί σε PC μεριά?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...