Mitroglou7 Δημοσ. 14 Απριλίου Share Δημοσ. 14 Απριλίου 1 ώρα πριν, Malthador είπε Νομίζω ότι δεν έχει κατανοηθεί από τον κόσμο τι σημαίνουν οι λέξεις "Final Fantasy" και τι impact είχε η σειρά τόσο στο gaming, όσο και στην pop κουλτούρα. Η σειρά έχει μέγεθος αντάξιο του Mario και του Link. Άμα έχουμε φτάσει στο σημείο να συγκρίνουμε ένα major Final Fantasy με τίτλους όπως το Dragon's Dogma, τότε η μόνη λέξη που αρμόζει στην SE είναι: Δεν εχεις αδικο σε αυτο που λες. Η αληθεια ειναι οτι παρολο που συνεχιζω να τη λατρευω τη SE φαινεται σαν να την εχει ξεπερασει η εποχη και να μη μπορει να τοποθετηθει στην αγορα σωστα. Οταν τα FF ειχαν την ιστορια και τα narratives που ειχαν οι υπολοιποι ηταν πανω στα δεντρα. Πλεον δεν ισχυει αυτο. Μπορεις να βρεις αντιστοιχου επιπεδου story telling σε πολλα παιχνιδια. Επισης η εποχη φαινεται να εχει ξεπερασει τα turn-based jrpg ασχετα αν εχουμε μεινει οσοι εχουνε μεινει. Πλεον ο κοσμος φαινεται να προτιμαει τα action rpg-lite. Προσπαθουν και αυτοι να προσαρμοστουν σε αυτο με αμφιλεγομενα αποτελεσματα υιοθετοντας action combat και Ubisoft λογικες και ειναι καπου στα χαμενα. Μεχρι FromSoftware προσπαθησαν να αντιγραψουν με το FF Origin. Γνωμη μου οτι πρεπει να επικεντρωθουν σε παιχνιδια τυπου Octopath Traveler και να βγαζουν ενα καθε δυο χρονια και παραλληλα να ξαναβρουν εμπνευση σε σχεση με τα main FF entries. Το FF16 το απολαυσα αλλα ελλειψη openworld δε μπορω να πω οτι το ενιωσα σαν FF. Επισης το devil may cry gameplay δε μου κολλαει. Καλο ειναι αλλα αλλοι το κανουν καλυτερα. Τα παιχνιδια τους δεν ειναι κακα. Καθε αλλο. Goty επιπεδου ειναι τοσο το FF16 οσο και το Rebirth. Αλλα καπου κατι χανουν. Λειπει η ψυχη στα παιχνιδια τους 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bourdoulas Δημοσ. 14 Απριλίου Share Δημοσ. 14 Απριλίου 5 ώρες πριν, Malthador είπε Νομίζω ότι δεν έχει κατανοηθεί από τον κόσμο τι σημαίνουν οι λέξεις "Final Fantasy" και τι impact είχε η σειρά τόσο στο gaming, όσο και στην pop κουλτούρα. Η σειρά έχει μέγεθος αντάξιο του Mario και του Link. Άμα έχουμε φτάσει στο σημείο να συγκρίνουμε ένα major Final Fantasy με τίτλους όπως το Dragon's Dogma, τότε η μόνη λέξη που αρμόζει στην SE είναι: Αυτά έχουν πάει περίπατο πάνω από δέκα χρόνια ....βασικά μέχρι και το Χ το διατηρούσε αυτό. Μετά έχασε την αίγλη και το ειδικό βάρος που είχε η σειρά. Δεν έχει καμία σχέση με το παρελθόν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 15 Απριλίου Moderators Share Δημοσ. 15 Απριλίου Η αποδόμηση της Final Fantasy σειράς έχει γίνει συντεταγμένα, κρατάει χρόνια όπως είπατε και έχει ονοματεπώνυμο, ονομάζεται Square-Enix. Για μένα, η μαμά εταιρεία φέρει αποκλειστική την ευθύνη της κατρακύλας που βλέπουμε να εκτυλίσετται. Τα main FF κάποτε ήταν τίτλοι που έθεταν τις βάσεις του genre (και όχι μόνο) και μετά έπαιρναν οι άλλες εταιρείες τα πεπραγμένα της σειράς και τα αντέγραφαν στους δικούς τους τίτλους. Όλοι οι τίτλοι μέχρι και το FFXIII ήταν ένας κι ένας, ο κάθε ένας είχε κάτι να θυμάσαι, ακόμα και δεκαετίες μετά: Το FFIII και το FFV είχαν απίστευτα job systems. Το FFIV ήταν η κλασική ιστορία του ήρωα που πέφτει και ξανασηκώνεται, δοσμένη με τεράστιο βάθος. Οι φορές που έχουμε δει τέτοιο συναίσθημα από τότε σε game είναι μετρημένες στα δάχτυλα. Για το FFVI δεν έχω να πω κάτι, όταν θα υπάρξει έργο ανθρώπινης διανόησης σε οποιοδήποτε μέσο (game, βιβλίο, ταινία, άνιμε, σειρά, κόμικ) που θα καταφέρει να πλησιάσει έστω και στο ελάχιστο το δέος που προκαλεί ακόμα και σήμερα ο Kefka, το συζητάμε τότε. Το FFVII -παρόλο που δεν είναι τόσο αγαπημένο μου- έθεσε τις βάσεις ουσιαστικά για να γιγαντωθεί το brand του Playstation, ενώ παράλληλα μας έδωσε έναν εξαιρετικό main villain. Το FFVIII είχε ένα από τα ομορφότερα love stories που έχω συναντήσει σε game/anime. Ο Zidane του FFIX είναι ο πιο άντρας (με κεφαλαίο Άλφα) πρωταγωνιστής που έχει υπάρξει σε game. Το FFX είναι το πιο fantasy από τα Final Fantasy, απλά πανέμορφο. Για το FFXII δεν σχολιάζω, όσοι το έχετε παίξει ξέρετε ότι έδωσε νέο αέρα στο όρο «twist» To FFXIII ήταν love it or hate it. Προσωπικά μου άρεσε, μιας και ήταν κάτι σαν το Neon Genesis Evangelion των J-RPG's. Καταλαβαίνω ότι σε πολλούς δεν άρεσε λόγω της japanίλας που είχε στο αίμα του, αλλά σε τελική ανάλυση έμεινε πιστό στις αρχές της σειρά και του genre. Και μετά το χάος. Πείτε μου τι memorable είχε το FFXV πέρα από την κλάψα του Noctis. Ή για ποιο λόγο έστησαν ολόκληρο game γύρω από το FFXVI. Θα μπορούσαν απλά να μας είχαν πετάξει ξερά τα cinematics, τόσο άνοστο gameplay που είχε. Και τώρα διαβάζω για το Rebirth ότι κόσμος που δεν έχει ιδέα πάνω στο στόρι του OG FFVII δεν καταλαβαίνει τι γίνεται στην πλοκή. Άκομψες κινήσεις από μια εταιρεία που ήταν pioneer κάποτε. Όπως το πάνε θα ρίξουν ακόμα περισσότερο τις πωλήσεις της σειράς. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
D.Luffy Δημοσ. 15 Απριλίου Share Δημοσ. 15 Απριλίου Για το πρόσφατο FFXVI τι γνώμη έχετε οι fans της σειράς? Λόγω τεχνικών προβλημάτων προς το παρόν το έχω αφήσει αλλά σκοπεύω να το πιάσω με την έλευση του Pro ή ακόμα και στο PC αν χρειαστεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mitroglou7 Δημοσ. 15 Απριλίου Share Δημοσ. 15 Απριλίου 46 λεπτά πριν, D.Luffy είπε Για το πρόσφατο FFXVI τι γνώμη έχετε οι fans της σειράς? Λόγω τεχνικών προβλημάτων προς το παρόν το έχω αφήσει αλλά σκοπεύω να το πιάσω με την έλευση του Pro ή ακόμα και στο PC αν χρειαστεί. Το θεωρω το καλυτερο FF που βγηκε χρονικα μετα απο το FFX. Βεβαια δεν εχει καμια σχεση με τα FF6-10 που τα θεωρω τα καλυτερα ολων. Ουτε σε υφος ουτε σε λογικη ουτε σε ποιοτητα. Πολυ καλυτερο σε επιπεδο gameplay απο το remake και το XV. Πολυ καλη ιστορια που δυστυχως ομως κρατησε παραπανω απ οσο επρεπε και ενω μεχρι τα 2/3 με ευχαριστησε πολυ με τη σοβαροτητα του και θεματα οπως ο ρατσισμος που επιανε μετα τα 2/3 εμενα με εχασε. Ειχε βεβαια 2-3 πολυ δυνατες στιγμες. Πολλα cinematics και γενικοτερα τεραστιο σαν παιχνιδι. Αν θυμαμαι καλα το main quest ειναι 60αρια ωρες. Γενικα μου αρεσε πολυ αλλα μου θυμισε περισσοτερο Sony παιχνιδι παρα FF παιχνιδι. Το θεωρω αδικημενο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mansa2k Δημοσ. 21 Απριλίου Μέλος Share Δημοσ. 21 Απριλίου (επεξεργασμένο) Αξιοσημείωτη εβδομάδα για το NSW στην Γαλλία για ένα σύστημα που διανύει πλέον τον όγδοο χρόνο κυκλοφορίας του. Το κατάφερε η Peach χωρίς 4Κ και SSD. Spoiler Οι Ιάπωνες φταίνε! Επεξ/σία 21 Απριλίου από mansa2k 4 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bourdoulas Δημοσ. 22 Απριλίου Share Δημοσ. 22 Απριλίου Nintendo θα λένε και θα κλαίνε! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 25 Απριλίου Share Δημοσ. 25 Απριλίου Βρε λές οι Κορεάτες να κάνουν την έκπληξη? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostiger Δημοσ. 26 Απριλίου Share Δημοσ. 26 Απριλίου (επεξεργασμένο) https://www.theverge.com/2024/4/25/24139988/microsoft-q3-2024-earnings-revenue-profits-windows-xbox-gaming-surface Επεξ/σία 26 Απριλίου από kostiger 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 26 Απριλίου Share Δημοσ. 26 Απριλίου (επεξεργασμένο) Άρα ένα studio, που είχε χτίσει το fanbase εκτός MS, έσωσε το gaming department Overall, gaming revenue is up 51 percent, bolstered by the additional Activision Blizzard revenue, which contributed 55 points of net impact. That means without Activision Blizzard, Microsoft’s overall gaming revenue would have actually declined this quarter. The newly acquired division recorded $1.97 billion in revenue during Q3, but the cost of integration, transaction costs, and other costs of revenue all total $980 million. With other operating expenses ($1.34 billion), it calculates to an overall operating loss of $350 million for Activision Blizzard. Πολύ αισιόδοξους να τους ξανά σώσει η ABK χωρίς να έχει κάποιο release, και με καλοκαιρινούς μήνες που όλα πέφτουν συνήθως Microsoft CFO Amy Hood says the company is expecting Xbox hardware revenues to decline again next quarter, alongside overall gaming revenue growth in the low to mid 40 percent region, with around 50 points of impact from Activision Blizzard. Xbox content and services revenue is expected to be up in the high 50 percent region in Q4, driven by 60 points of impact from Activision Blizzard. Επεξ/σία 26 Απριλίου από SabotazNic 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 1 Μαϊου Share Δημοσ. 1 Μαϊου "If you look at gaming, demand has been quite weak. That’s well known. Also inventory issues. We guided down more than 30% in the first and second quarters, and the second half will be lower than the first half. That is how we are looking for the gaming business this year." https://venturebeat.com/ai/amd-ceo-foresees-sustained-growth-driven-by-insatiable-demand-for-ai/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mr_Terror Δημοσ. 2 Μαϊου Share Δημοσ. 2 Μαϊου https://www.newsit.gr/oikonomia/diethni/War-Games-sta-skaria-rosikes-konsoles-paixnidion-anti-ton-Sony-Microsoft-kai-Nintendo/4073078/ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Choronzoon Δημοσ. 2 Μαϊου Share Δημοσ. 2 Μαϊου Στις 26/4/2024 στις 4:10 ΜΜ, SabotazNic είπε Άρα ένα studio, που είχε χτίσει το fanbase εκτός MS, έσωσε το gaming department Overall, gaming revenue is up 51 percent, bolstered by the additional Activision Blizzard revenue, which contributed 55 points of net impact. That means without Activision Blizzard, Microsoft’s overall gaming revenue would have actually declined this quarter. The newly acquired division recorded $1.97 billion in revenue during Q3, but the cost of integration, transaction costs, and other costs of revenue all total $980 million. With other operating expenses ($1.34 billion), it calculates to an overall operating loss of $350 million for Activision Blizzard. Πολύ αισιόδοξους να τους ξανά σώσει η ABK χωρίς να έχει κάποιο release, και με καλοκαιρινούς μήνες που όλα πέφτουν συνήθως Microsoft CFO Amy Hood says the company is expecting Xbox hardware revenues to decline again next quarter, alongside overall gaming revenue growth in the low to mid 40 percent region, with around 50 points of impact from Activision Blizzard. Xbox content and services revenue is expected to be up in the high 50 percent region in Q4, driven by 60 points of impact from Activision Blizzard. Το έχω ξαναπεί αν δεν την αγοραζαν την ab θα πήγαιναν για φούντο ως department .κίνηση επιβίωσης ήταν που τους βγήκε .επειδή απλά είχαν πολλά λεφτά και influence . Σε κάθε περίπτωση μπορεί να λειτουργήσει και θετικά αυτό ,να βγουν υπο αυτή την ομπρέλα και ορισμένα καλά παιχνίδια αν και προσωπικά δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στα δυτικά στούντιο πλέον είναι νοητικά χρεοκοπημένα εξαιτίας του culture war . 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 7 Μαϊου Share Δημοσ. 7 Μαϊου Περιμένω σχόλια. Θα περίμενα να τα είχε πάει καλά 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bourdoulas Δημοσ. 7 Μαϊου Share Δημοσ. 7 Μαϊου Ξεκάθαρα βάρος στο μεγάλο οπλοστάσιο της MS. Έτσι κι αλλιώς δεν έχει ανάγκη καλά παιχνίδια. Ας κλείσουμε ένα ταλαντούχο στούντιο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα