SaulGoodman Δημοσ. 25 Μαρτίου Share Δημοσ. 25 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Οι παραπάνω φήμες προέρχονται από τον αξιόπιστο Christopher Dring Επεξ/σία 25 Μαρτίου από SaulGoodman 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SaulGoodman Δημοσ. 27 Μαρτίου Share Δημοσ. 27 Μαρτίου Μικρότερο κόστος, μικρότερο ρίσκο, ευκολότερο κέρδος. Μια κάποια απάντηση στον δεκαπλασιασμό του κόστους παραγωγής; Η μισή βιομηχανία ένα Remake. https://twitter.com/RinoTheBouncer/status/1772746376255857032?t=PEqQ2cl8hHagaYzRqzY7Gw&s=19 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
music_lover Δημοσ. 27 Μαρτίου Share Δημοσ. 27 Μαρτίου Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα remakes. Αν είναι να μου φτιάξεις ένα βαρετό σύγχρονο παιχνίδι, δώσε μου καλύτερα ένα παλιότερο βελτιωμένο. Η ND άλλωστε το κάνει σωρηδόν στο Switch με μεγάλη επιτυχία. Επίσης δεν πρέπει να σκεφτόμαστε μόνο το εγώ αλλά το εμείς. Υπάρχουν εκατομμύρια παίκτες εκεί έξω που δεν έχουν παίξει κανένα από αυτά τα παιχνίδια λόγω μικρής ηλικίας. Μην κοιτάτε μόνο εμάς τα "παππούδια" που παίζουμε εδώ και 30 χρόνια και έχουμε δοκιμάσει ένα σωρό τίτλους οπότε και δεν είμαστε ευχαριστημένοι με τίποτα. Γεροντοπαραξενιές λέγεται.. 😂 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xavier Δημοσ. 27 Μαρτίου Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2 ώρες πριν, music_lover είπε Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα remakes. Αν είναι να μου φτιάξεις ένα βαρετό σύγχρονο παιχνίδι, δώσε μου καλύτερα ένα παλιότερο βελτιωμένο. Η ND άλλωστε το κάνει σωρηδόν στο Switch με μεγάλη επιτυχία. Επίσης δεν πρέπει να σκεφτόμαστε μόνο το εγώ αλλά το εμείς. Υπάρχουν εκατομμύρια παίκτες εκεί έξω που δεν έχουν παίξει κανένα από αυτά τα παιχνίδια λόγω μικρής ηλικίας. Μην κοιτάτε μόνο εμάς τα "παππούδια" που παίζουμε εδώ και 30 χρόνια και έχουμε δοκιμάσει ένα σωρό τίτλους οπότε και δεν είμαστε ευχαριστημένοι με τίποτα. Γεροντοπαραξενιές λέγεται.. 😂 τα καλα remakes που εχουμε δει, ειναι σχεδον ριζικα νεα παιχνιδια που απλα κρατησαν το σεναριο του αρχικου παιχνιδιου που το προσαρμοσαν σε συγχρονο gameplay. δλδ το ffvii το καταλαβαινω, το re2 το καταλαβαινω. τεσπα, οτιδηποτε δινει επιλογες σε παικτες δεν με ενοχλει καθολου. Οποιος θελει αγοραζει. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SaulGoodman Δημοσ. 27 Μαρτίου Share Δημοσ. 27 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Πάντως μεγέθυνση υπάρχει απλά δεν συμβαδίζει με την αύξηση του κόστους παραγωγής, εξ ου και το μειούμενο περιθώριο κέρδους. Και μάλιστα οι κονσόλες έχουν μεγαλύτερα έσοδα από το PC (προφανώς λόγω πειρατείας). Καλά κ άγια τα remakes και τα ΑΑ αλλά η γνώμη μου είναι ότι αφού δεκαπλασιάζεται το κόστος, πρέπει να πείσεις το ευρύ κοινό ότι το gaming είναι κάτι που το ΑΦΟΡΑ, ότι πρέπει να παίξεις το τάδε νέο παιχνίδι ΑΑΑ για την εμπειρία όπως πρέπει να δεις τη νέα ταινία του Νόλαν/Λάνθιμου/whatever. Με λίγα λόγια, περισσότερο marketing για να φύγει η ριζωμένη προκατάληψη ότι το gaming είναι για "παιδάκια". Διαφήμισε στη μάζα τι φτιάχνεις για να καταλάβει ότι σήμερα το gaming είναι πιο "relevant" από ποτέ. Φτιάξε ΝΕΟΥΣ gamers. Να το πω πιο απλά με ένα multiplatform παράδειγμα: Δείξε στους σινεφίλ,κλπ. το Alan Wake 2. Επεξ/σία 27 Μαρτίου από SaulGoodman 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostiger Δημοσ. 27 Μαρτίου Share Δημοσ. 27 Μαρτίου Αν συνυπολογισουμε το γεγονος οτι τις χρονιες 2020, 2021 και 22 ολος ο κοσμος ηταν μαντρωμενος στα σπιτια του ελεω Covid και ειχαν διαμορφωθει κατα συνεπεια οι τελειες συνθηκες για το ταβανιασμα των εσοδων που παρατηρουμε στις εν λογω χρονιες, το λες και γελοιο το οτι οι μεγαλοκαρχαριες της βιομηχανιας ευαγγελιζονται τη μεγεθυνση ως τη μοναδικη διεξοδο στην (ποια;) κριση που μαστιζει τον κλαδο.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
music_lover Δημοσ. 27 Μαρτίου Share Δημοσ. 27 Μαρτίου Τους βρήκε όμως απροετοίμαστους ο COVID. Μέσα του 2020 ξεκίνησαν τα lockdown και τέλος της ίδιας χρονιάς ήρθαν οι νέες κονσόλες με ελάχιστους τίτλους. Που να φανταστούν ότι θα έρθει αυτό το πράγμα. Κανείς δεν το περίμενε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostiger Δημοσ. 28 Μαρτίου Share Δημοσ. 28 Μαρτίου Take-Two Interactive Acquires Gearbox Software from Embracer for $460 Million. The publisher will own the Borderlands, Tiny Tina's Wonderlands, Homeworld, Risk of Rain, Duke Nukem and Brothers in Arms series... https://gamingbolt.com/take-two-interactive-acquires-gearbox-software-for-460-million 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 28 Μαρτίου Share Δημοσ. 28 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Στις 15/3/2024 στις 3:58 ΜΜ, Malthador είπε Αναφέρει ότι οι Ιάπωνες απομακρύνονται από τα J-RPG's, για αυτό δεν πουλάνε πλέον τα FF, λες και η σειρά είναι J-RPG πλέον. Το DD2 και το MH δεν έχουν σχέση με την κουβέντα μας, μια χαρά θα συνεχίσουν να πουλάνε εκτός κι αν αλλάξουν κι αυτά genre εντελώς. Ανέβηκαν οι πωλήσεις για το Dragons Dogma που λέγαμε. Αισθητά χαμηλότερες από το πρώτο παιχνίδι. https://www.gematsu.com/2024/03/famitsu-sales-3-18-24-3-24-24 Εδώ σε σύγκριση πως τα πήγε τις πρώτες ημέρες το Dragons Dogma 1 Dark Arisen(δεν βρήκα πιο πίσω) https://www.gematsu.com/2013/05/media-create-sales-42213-42813 Επεξ/σία 28 Μαρτίου από Fulgore Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bourdoulas Δημοσ. 28 Μαρτίου Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 3 ώρες πριν, Fulgore είπε Ανέβηκαν οι πωλήσεις για το Dragons Dogma που λέγαμε. Αισθητά χαμηλότερες από το πρώτο παιχνίδι. https://www.gematsu.com/2024/03/famitsu-sales-3-18-24-3-24-24 Εδώ σε σύγκριση πως τα πήγε τις πρώτες ημέρες το Dragons Dogma 1 Dark Arisen(δεν βρήκα πιο πίσω) https://www.gematsu.com/2013/05/media-create-sales-42213-42813 Όλο το top 10 έχει αισθητά χαμηλότερες πωλήσεις σε σχέση με τότε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 28 Μαρτίου Moderators Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 3 hours ago, Fulgore said: Ανέβηκαν οι πωλήσεις για το Dragons Dogma που λέγαμε. Αισθητά χαμηλότερες από το πρώτο παιχνίδι. https://www.gematsu.com/2024/03/famitsu-sales-3-18-24-3-24-24 Εδώ σε σύγκριση πως τα πήγε τις πρώτες ημέρες το Dragons Dogma 1 Dark Arisen(δεν βρήκα πιο πίσω) https://www.gematsu.com/2013/05/media-create-sales-42213-42813 Το ίδιο έχουν πουλήσει τηρουμένων των αναλογιών. Το 2013 -στο τέλος της τότε γενιάς- υπήρχαν 10m πουλημένα PS3 στην Ιαπωνία, ενώ τώρα υπάρχουν 5,5m πουλημένα PS5 εκεί. Οπότε παρόμοιες είναι οι πωλήσεις των δύο games και άρα δεν έχει μεταβληθεί το ενδιαφέρον του κοινού. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 28 Μαρτίου Share Δημοσ. 28 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 50 λεπτά πριν, Malthador είπε Το ίδιο έχουν πουλήσει τηρουμένων των αναλογιών. Βρήκα πωλήσεις για το original παιχνίδι ένα χρόνο πίσω στο 2012. https://www.siliconera.com/this-week-in-sales-dragons-dogma-flies-high/ 1 ώρα πριν, Bourdoulas είπε Όλο το top 10 έχει αισθητά χαμηλότερες πωλήσεις σε σχέση με τότε. Ισχύει. Επεξ/σία 28 Μαρτίου από Fulgore Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 29 Μαρτίου Moderators Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 9 hours ago, Fulgore said: Βρήκα πωλήσεις για το original παιχνίδι ένα χρόνο πίσω στο 2012. https://www.siliconera.com/this-week-in-sales-dragons-dogma-flies-high/ Ναι εδώ φαίνεται ότι οι πωλήσεις του πρώτου DD είναι καλύτερες από του sequel. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostiger Δημοσ. 29 Μαρτίου Share Δημοσ. 29 Μαρτίου https://gamingbolt.com/cyberpunk-2077-and-phantom-liberty-have-generated-roughly-750-million-in-revenue ''CDPR has, of course, spent a fair bit of money on Cyberpunk 2077 over the years. The game had a budget of roughly $316 million, while Phantom Liberty’s development and marketing budget was about $85 million. Additionally, the studio also nearly $41 million on the base game’s post-launch updates.'' Σημειωσαν κερδη περιπου 310 εκ. εν ολιγοις για το CP 2077. Καθολου ασχημα με βαση την κακη κατασταση που ειχε διαμορφωθει κατα το πρωτο διαστημα κυκλοφοριας του.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
firepc Δημοσ. 29 Μαρτίου Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 24 λεπτά πριν, kostiger είπε https://gamingbolt.com/cyberpunk-2077-and-phantom-liberty-have-generated-roughly-750-million-in-revenue ''CDPR has, of course, spent a fair bit of money on Cyberpunk 2077 over the years. The game had a budget of roughly $316 million, while Phantom Liberty’s development and marketing budget was about $85 million. Additionally, the studio also nearly $41 million on the base game’s post-launch updates.'' Σημειωσαν κερδη περιπου 310 εκ. εν ολιγοις για το CP 2077. Καθολου ασχημα με βαση την κακη κατασταση που ειχε διαμορφωθει κατα το πρωτο διαστημα κυκλοφοριας του.. θα φύγουν αριστερά και δεξιά στα golden boys και απο αύριο θα γκρινιάζουν κι' αυτοί Στο τέλος πάντα φταίνε οι gamers που δεν αγόρασαν 10 φορές το κάθε game για να "δείξουν την αγάπη τους" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα