Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, Mitroglou7 said:

Δεν εχω ιδεα για νουμερα. Σιγουρα εχει τη σημασια του το γραφημα που ποσταρες αλλα δε ξερω ποση. 
 

Ειδικα στο συγκεκριμενο παιχνιδι ειχε προσφορα στο digital store το twin pack που ειχε και το part 1 στα ιδια χρηματα. Επισης αυτο δε ξερω τι ρολο επαιξε αλλα ειχε και αυτο τη σημασια του

To πιο πρόσφατο ρεπορτάζ που βρίσκω από μεγάλο και αξιόπιστο σάιτ είναι αυτό:

«CESA found that physical games accounted for about 70 percent of total sales in Japan in 2022, including 65 percent of PlayStation 5 games and 77 percent of Switch releases. By comparison, Sony says that 70 percent of full PS4 and PS5 game sales in 2022 were digital across the world.»

Γενικά στην Ιαπωνία έχουν λατρεία για τα physical games, καμία σχέση με εμάς που είμαστε σύγχρονοι και ωραίοι. 

Και σου λέω ότι δεν είναι 65% το ratail στο FFVII Rebirth, ας είναι και 50%. Πάλι, 500k πωλήσεις για major FF τίτλο είναι απογοητευτικές, πόσω δε μάλλον όταν μιλάμε για remake ενός FF τίτλου που θεωρείται από πολλούς ο καλύτερος ever.

  • Like 2
  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ούτε σε Ευρώπη μεριά πάντως αγοράζουν όλοι ψηφιακά ότι νέο παιχνίδι βγαίνει(όχι ακόμα τουλάχιστον). Και σε Γαλλία μεριά αν θυμάμαι παλιότερα είχε αναφερθεί πχ ότι τιμάνε τα κουτάτα

Και στην Ελλάδα, αμφιβάλω αν ο περισσότερος κόσμος day one αγοράζει το νέο Final Fantasy πχ 80ευρώ ψηφιακά από το Ελληνικό Store, παρά 65ευρώ κουτάτο από skroutz(προφανώς δεν αναφέρομαι σε όσους αγοράζουν από Τουρκία κλπ).

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε

Μιλάμε για Retail βέβαια την εποχή του Digital.

Οι Digital πωλήσεις μπορεί να είναι από 0 μέχρι πεντακόσια εκατόν τριανταπέντε εκατομμύρια.

Οι Ασιάτες γενικά αγοράζουν retail . 

Το final fantasy είναι γνωστό ότι έχει χάσει τη δυναμική του στην Ιαπωνία εδώ και χρόνια όπως και σε hardcore jrpg κύκλους . Κακα τα ψέματα αφότου έφυγε ο Σακαγκουτσι , μόνο το όνομα έχει μείνει . Τα νούμερα που έβαλε o @Malthador περιγραφουν τη κατάσταση μια χαρά ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ . Στη δύση πιθανόν να είναι καλύτερα τα πράγματα .

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, Choronzoon είπε

Οι Ασιάτες γενικά αγοράζουν retail . 

Το final fantasy είναι γνωστό ότι έχει χάσει τη δυναμική του στην Ιαπωνία εδώ και χρόνια όπως και σε hardcore jrpg κύκλους . Κακα τα ψέματα αφότου έφυγε ο Σακαγκουτσι , μόνο το όνομα έχει μείνει . Τα νούμερα που έβαλε o @Malthador περιγραφουν τη κατάσταση μια χαρά ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ . Στη δύση πιθανόν να είναι καλύτερα τα πράγματα .

Η αλήθεια είναι ότι το παιχνίδι έχει δυτικοποιηθεί αρκετά και είναι τελείως mainstream πλέον οπότε όντως δε ξέρω πόσο αντιπροσωπευτική είναι η αγορά της Ιαπωνίας για το συγκεκριμένο.

Μου κάνουν αίσθηση πάντως ότι τόσος μεγάλο ποσοστό του κόσμου ακόμη προτιμάει το retail σύμφωνα και με τα ποσοστά που ανέφεραν τα παιδιά πιο πίσω. Άσχετα με τα καλά και τα στραβά του digital που έχουν συζητηθεί πολλάκις στο forums θεωρούσα ότι πάνω από 90% είναι το digital.

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.
17 hours ago, Fulgore said:

Οταν όμως βλέπεις το υπόλοιπο top 10 σε αυτή την χώρα, τότε καταλαβαίνεις ότι ούτε το παιχνίδι φταίει, ούτε η Square, ούτε η βάση χρηστών. 

Ξεκάθαρα φταίει η Square-Enix και η κατεύθυνση που έχει πάρει η σειρά (άρα και το ίδιο το παιχνίδι).

14 hours ago, Mitroglou7 said:

Η αλήθεια είναι ότι το παιχνίδι έχει δυτικοποιηθεί αρκετά και είναι τελείως mainstream πλέον οπότε όντως δε ξέρω πόσο αντιπροσωπευτική είναι η αγορά της Ιαπωνίας για το συγκεκριμένο.

Μου κάνουν αίσθηση πάντως ότι τόσος μεγάλο ποσοστό του κόσμου ακόμη προτιμάει το retail σύμφωνα και με τα ποσοστά που ανέφεραν τα παιδιά πιο πίσω. Άσχετα με τα καλά και τα στραβά του digital που έχουν συζητηθεί πολλάκις στο forums θεωρούσα ότι πάνω από 90% είναι το digital.

Οι πωλήσεις στα main FF έχουν πτωτική τάση και στην παγκόσμια αγορά, όχι μόνο στην ιαπωνική. Και η πτώση ξεκίνησε από το FFXV και εφεξής, από τότε που άλλαξε το gameplay ουσιαστικά.

Στην Δύση πάντως το ποσοστό του digital είναι στο 70%, το αντίστροφο από αυτό της Ιαπωνίας.

8 hours ago, music_lover said:

Δεν θεωρώ πιθανό να σταματήσει τις κονσόλες η MS, τουλάχιστον όχι για τα επόμενα δέκα χρόνια ξέρω 'γω. Χρειάζονται ένα σημείο αναφοράς για να πουλάνε τις υπηρεσίες τους. Η όποια σύγκριση με την SEGA εκτός από ατυχής, είναι και εκτός πραγματικότητας.

Επιπλέον, για να μπουν στην αγορά του mobile με όχημα το Game Pass, θα χρειαστεί να βουτήξουν ακόμα πιο βαθιά στο H/W. Εγώ προσωπικά, αναμένω να ανακοινώσουν και φορητό σύστημα στο μοτίβο του Steam Deck και κινητό XBOX μέσα στα επόμενα χρόνια.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Malthador είπε

Ξεκάθαρα φταίει η Square-Enix και η κατεύθυνση που έχει πάρει η σειρά (άρα και το ίδιο το παιχνίδι).

Οι πωλήσεις στα main FF έχουν πτωτική τάση και στην παγκόσμια αγορά, όχι μόνο στην ιαπωνική. Και η πτώση ξεκίνησε από το FFXV και εφεξής, από τότε που άλλαξε το gameplay ουσιαστικά.

Διαφωνώ μερικώς με αυτό, αλλά επειδή αφορά τα ίδια τα παιχνίδια(μην κάνουν παράπονα οι υπόλοιποι για off topic), είναι κουβέντα για άλλο θέμα.

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, mansa2k είπε

Αυτή η γενιά τα σπάει!

Μου κάνει εντύπωση πως έχει γλιτώσει ακόμα το Haven studios της Jade Raymond. Μακάρι να μην κλείσει φυσικά, αλλά αν με ρωτούσε κανείς ποιο θεωρώ ως το πιο πιθανό να κλείσει στο κοντινό μέλλον, θα ήταν αυτό.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
53 minutes ago, music_lover said:

Meanwhile, για να μην ξεχνιόμαστε, ένα εξάμηνο νωρίτερα σε κάποιο παράλληλο σύμπαν:

Former PlayStation Boss Sounds The Alarm After Microsoft Buys Activision Blizzard

Όπου φυσάει ο άνεμος η φάση του Shawn...

Δημοσ.

Ολες επιλογες και το μελλον της MS στο gaming, θα κριθουν απο την επιτυχια ή την επιτυχια του mobile store που ετοιμαζει. Αυτο ειναι το μεριδιο της αγορας που θελει να παρει απο την google και την apple. Εκει αποσκοπουν ολες οι επενδυσεις που εχουν γινει μεχρι τωρα.

Εχω την εντυπωση οτι τελειωνουν με τα δικαστηρια που τους περιοριζαν απο την δημιουργια των store σε iphone και android προσφατα(δεν ειμαι σιγουρος οτι ισχυει παγκοσμιως). Οπότε συντομα θα δουμε το launch του digital store.

Αν δεν καταφει να γινει η 3η επιλογη για τους χρηστες των κινητων, αυτο θα εχει αμεσες επιπτωσεις στο gaming κομματι της εταιρειας.

12 ώρες πριν, stevenfins είπε

Μου κάνει εντύπωση πως έχει γλιτώσει ακόμα το Haven studios της Jade Raymond. Μακάρι να μην κλείσει φυσικά, αλλά αν με ρωτούσε κανείς ποιο θεωρώ ως το πιο πιθανό να κλείσει στο κοντινό μέλλον, θα ήταν αυτό.

Από τα gaas που θα κυκλοφορήσουν μέσα στον επόμενο  χρόνο , έχω καλό προαίσθημα για τα marathon και Fairgame$  , δηλαδή για επιτυχία εφάμιλλη του helldivers. Ενώ για το concord , έχω τις αμφιβολίες μου. Δεν ξέρω τι είναι αυτό που θα το κάνει να ξεχωρίσει από τα υπόλοιπα pvp fps της αγοράς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά η Microsoft είναι η καταστροφή των πάντων. Έκαναν οι τύποι το Xbox τόσο ανύπαρκτο, τόσο χλιαρό και άγευστο όσο και τα Windows. Υπάρχουν δηλαδή επειδή δεν υπάρχουν επιλογές και αποδεικνύουν ότι στο gaming και στην τέχνη γενικότερα μόνο με το χρήμα δε μπορείς να βγάλεις χρήμα και να βγεις μπροστά.

Σε μία αγορά μεγαλύτερη από ποτέ, που πουλά περισσότερο digital παρά physical copies έχουν κατορθώσει να μη μπορούν να τα βγάλουν πέρα και καλά και να κλείνουν τα studio το ένα πίσω από το άλλο. Έκαναν λέει 10 χρόνια να φτιάξουν το Skull and Bones και οι άλλοι το Suicide Squad; Τι λέτε ρε; Σε 10 χρόνια μπορεί να μην υπάρχουμε που λέει ο λόγος και εσείς φτιάχνετε παιχνίδια που τελικά και είναι κακοί τίτλοι και σίγουρα δεν ανταποκρίνονται στα υπέρογκα ποσά που έχουν ξοδευθεί κατά την ανάπτυξή τους; Έχει κατασπαταληθεί χρόνος και χρήμα που δε θα βγει ποτέ και ψάχνετε να βρείτε γιατί μπαίνετε μέσα;

Αν αυτό δεν αποδεικνύει την έλλειψη τουλάχιστον ταλέντου και ηγεσίας με όραμα πλέον στο χώρο, τι την αποδεικνύει;

Και το άλλο με τα 79,90. Ότι τίτλος και να είναι, όσο καλός ή κακός είναι τσουπ 79,90.Είναι καλύτερο να μην πουλάς στα 79,90 ή να πουλάς αβέρτα στα 39,90;

Στοχεύεις σε μία αγορά με ανθρώπους νέους κυρίως που προσπαθούν να τα βγάλουν πέρα σε μία εσκεμμένα δύσκολη οικονομική κατάσταση με την καθημερινή ανησυχία να καλύψουν τις βασικέςτους ανάγκες και εσύ μου πουλάς βασικούς τίτλους, όχι collector's editions για 80 και για 110 ευρώ και μετά ψάχνεις γιατί δε βγάζεις χρήματα.

Που ακούστηκε αυτό; Να έρχεται αυτός που υποτίθεται ότι παραθέτει το έργο του προς κρίση στο κοινό και από αυτή  να κρίνεται ουσιαστικά η επιτυχία του, έτσι γινόταν μέχρι τώρα τουλάχιστον και να σου λέει από δω και στο εξής 100 ευρώ τα παιχνίδια, από εδώ και στο εξής μόνο live service, από εδώ και στο εξής έτσι θα είναι τα παιχνίδια σου αρέσει δε σου αρέσει, από εδώ και στο εξής ότι @@ριά τους κατέβει στο μυαλό θα πρέπει να τους ακούσουμε εμείς και να υπακούσουμε φυσικά γιατί ΑΥΤΟΙ πλέον δυστυχώς για όλους μας, είναι η βιομηχανία.

Το gaming δεν είναι πρωτεύουσα ανάγκη για την ύπαρξή μας και φυσικά δε θα τους ακουμπήσω τα 80 με 100 ευρώ που μου χρειάζονται για να ζήσω. Γιατί να το κάνω αυτό; Επειδή ήρθαν οι κουστουμάτοι χαρτογιακάδες άσχετοι με το χώρο που έχουν καταστρέψει ότι ακουμπούν και ότι άλλοι δημιούργησαν πριν από αυτούς εγκαθιστώντας ένα ολιγοπώλιο που αγοράζει τους πάντες και τα πάντα και κάθε λίγο και λιγάκι έρχονται και σου λένε τι θα πρέπει να κάνεις σαν καταναλωτής και πως;

Το gaming έγινε δημοφιλές σε μία εποχή που οι κορυφαίες δημιουργίες από ομάδες πολύ μικρότερες από τις δικές τους και χωρίς τα δισεκατομμύριά τους ανταγωνίζονταν η μία την άλλη σε όλους τους τομείς, ακόμη και σε αυτόν της συσκευασίας που φυσικά τον έχουμε ξεχάσει πλέον γιατί απευθυνόμαστε σε αγελάδες που έχουν υποχρέωση να αρμέγονται και όχι σε πελάτες που πρέπει να τους προσελκύσουμε με το προϊόν μας κάνοντάς το να ξεχωρίσει από αυτά που προσφέρουν άλλοι.

Κυρίως όμως έγινε δημοφιλές επειδή όλα αυτές οι δημιουργίες ήταν προσιτές, σε εποχές πολύ καλύτερες όσον αφορά την οικονομική κατάσταση, όχι επειδή ήρθατε εσείς να μας πουλήσετε φύκια για μεταξωτές κορδέλες.

Φυσικά έχουμε και τη μάστιγα για την οποία συζητούσαμε σελίδες νωρίτερα. Μπείτε ας πούμε, στη σελίδα για το πρόγραμμα Capcom Creators, οι 3 ή 4 πρώτες σελίδες δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με το gaming και η τελευταία πριν το application έχει να κάνει με την προστασία του περιεχομένου της Capcom και τη χώρα που μένεις. Και μετά ψάχνουμε γιατί απομακρύναμε τον κόσμο και δεν έχουμε την επιτυχία που είχαμε και που μας έκανε αυτούς που είμαστε σήμερα.

Και μετά από όλα αυτά έχουν και το θράσος να σου λένε δυστυχώς δεν τα βγάζουμε πέρα πλέον και πρέπει αυτό, εκείνο το άλλο. Με ποιες επιλογές δεν τα βγάζετε πέρα, με τις δικές μας ή με αυτές που προσπαθήσατε να επιβάλλετε;

Είναι αυτονόητο ότι πιστεύω πως όσα βλέπουμε, όχι μόνο στο χώρο, γίνονται εσκεμμένα και φυσικά προγραμματισμένα με σκοπό να οδηγηθούμε σε αποκλειστικά συνδρομητική παροχή του ως υπηρεσία που μπορεί και να κοπεί αν θέλουν επειδή έτσι.

Επεξ/σία από Armoral
  • Like 4
  • Thanks 1
  • Confused 2
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το gaming είναι απλά ένα χόμπι. Όπως πολύ σωστά ειπώθηκε δεν είναι είδος πρώτης ανάγκης. Άρα δεν υπάρχει και υποχρέωση να είναι και φθηνό. Είναι ένας τρόπος να περνάμε τον ελεύθερο μας χρόνο. Να διασκεδάζουμε. Και η διασκέδαση πάντα ήταν ακριβή. Και ως γνωστόν υπάρχουν διάφορα είδη διασκέδασης, αλλά φθηνότερα, άλλα ακριβότερα. Διαλέγεις και παίρνεις. Δεν μπορείς όμως να απαιτείς να είναι φθηνή η κάθε διασκέδαση σου. Κάτι δλδ που κανείς για να σκοτώσεις τον χρόνο σου.

Αυτό μπορείς να το πεις για το φαγητό, το νερό, το ρεύμα κτλ που είναι είδη πρώτης ανάγκης και δεν μπορούν να αντικατασταθούν από τίποτα. Ενώ ο ελεύθερος χρόνος είναι κάτι γενικό και αόριστο και έχει ένα σωρό ωραία πράγματα να κάνεις για να τον γεμίσεις. Διάβασε ένα βιβλίο, κάνε έναν περίπατο, μαγείρεψε κτλ. Όσον αφορά το παιχνίδι γενικότερα υπάρχει και ο αθλητισμός, πολύ καλύτερο από το να κάθεσαι μπροστά σε μια τηλεόραση. Και όλα αυτά τα παραπάνω από δωρεάν μέχρι λίγα ευρώ κόστος.

Αλλά αν θέλεις να το πάμε και στα video games, υπάρχουν ένα σωρό επιλογές των 5-10-15-20-25-30 ευρώ κτλ. Ακόμη και indie διαμάντια. Ποιός ο λόγος να παίξεις day one το οτιδήποτε? Και μάλιστα ΑΑΑ τίτλο? Σκέψου πως υπήρχαν εποχές που δεν είχαμε καν την παραμικρή ιδέα στο τι κυκλοφορούσε και πότε. Απλά πηγαίναμε στο μαγαζί της περιοχής μας και αγοράζαμε ότι βρίσκαμε και μάντεψε, ήταν πανάκριβα και τότε! Και σκέψου ότι δεν κόστιζαν τα εκατομμύρια που κοστίζουν για την ανάπτυξη τους όσο τα σημερινά. Βασικά πάντα ήταν ακριβά τα video games. Δεν θυμάμαι εποχή που να ήταν προσιτή επιλογή διασκέδασης.

Αντί να γκρινιάζουμε λοιπόν προτείνω απλά να κάνουμε υπομονή και σωστό timing όσον αφορά το πώς θα ξοδέψουμε τον ελεύθερο μας χρόνο και πως. Το "άντρα θέλω, τώρα τον θέλω" έχει δυστυχώς τις επιπτώσεις του. Δεν δικαιολογώ τις τιμές τους αλλά δεν δικαιολογώ και το day 1 gaming. Ok αυτοί βρήκαν μια δικαιολογία ότι κοστίζουν πολλά για να γίνουν οπότε πλήρωνε, αν δεν σου αρέσει όμως δεν αγοράζεις. Περίμενε κάνα χρόνο και παίξε μετά πχ Ragnarok ή Spiderman 2, δεν θα πάθεις και τίποτα αν στο μεταξύ παίξεις κάτι άλλο στην πορεία ή το ρίξεις στο περπάτημα. Αν απαιτείς να γίνουν φθηνότερα τότε μπορεί να βρεθείς αντιμέτωπος με χαμηλότερης ποιότητας τίτλους. Πάντως το να μειώσουν το ποσοστό κέρδους τους εταιρίες που λειτουργούν σε καπιταλιστικού τύπου οικονομίες δεν "παίζει" με τίποτα. Και από την άλλη είναι εντελώς οξύμωρο από την μια να θέλουμε υψηλής ποιότητας τίτλους και από την άλλη να μην θέλουμε να τους πληρώσουμε ακριβά..

Υ.Γ. Τα παραπάνω αναφέρονται σε όλους μας όχι μόνο στον φίλο παραπάνω που έθεσε τους προβληματισμούς του.

Επεξ/σία από music_lover
  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 110 ευρώ γιατι ετσι ΑΑΑΑ ειναι απλα κλοπη οπως και να το βλεπεις .... Και παλια ειχες αγορασει κατι και το κρατουσες στα χερια σου . Τωρα σου πουλανε τα  αερια τους και σου τη λενε και αποπανω :devil:

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...