Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Malthador είπε

Δεν ξέρω ποιος βάζει ένα μήνα συνδρομή για να παίξει ένα game και μετά την παρατάει, δεν γνωρίζω πόσοι τέτοιοι υπάρχουν.

Στο insomnia πάντως σε παιχνίδια Ubisoft/EA, πάρα πολλοί στα σχόλια αυτό λένε ότι κάνουν σε PC μεριά, για day one πάντα.

Αν δεις πχ στο θέμα του Star Wars Jedi Survivor, οι περισσότεροι με 1 μήνα το έπαιξαν(insomnia). Μια από τα ίδια και σε Ubisoft μεριά πχ στο περσινό Avatar, στα AC κλπ.

  • Like 2
  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ένας πρόχειρος κανόνας λέει ότι για να αξίζει ένα game για τον publisher, θα πρέπει σε ένα εύλογο διάστημα μετά το launch του να έχει φέρει έσοδα διπλάσια των χρημάτων που κόστισε για να παραχθεί. Για παράδειγμα, αν ένας ΑΑΑ τίτλος έχει development cost $200m θα πρέπει να σημειώσει πωλήσεις $400m, που σημαίνει ότι θα πρέπει να φτάσει 5m πωλήσεις στο full price των $80. Δεν είναι εφικτό για όλα τα ΑΑΑ games αυτό και σίγουρα είναι πάρα πολύ δύσκολο για τους τίτλους που δεν τους λένε CoD/FIFA ή τουλάχιστον για τους τίτλους που δεν έχουν πάνω τους την σφραγίδα της Nintendo της Rockstar ή της Sony (και αυτό όχι πάντα).

Αν ισχύει όντως αυτός ο κανόνας τότε στο χέρι τους είναι να τον τηρήσουν. Δεν είναι πρόβλημα της αγοράς ή της εποχής αν βγάζουν σκουπίδια των $200m και μπαίνουν μέσα. Και πιο παλιά αν βγάζαν σκουπίδια των 100m πάλι μέσα θα μπαίναν αντίστοιχα.

43 λεπτά πριν, Malthador είπε

Δεν ξέρω ποιος βάζει ένα μήνα συνδρομή για να παίξει ένα game και μετά την παρατάει, δεν γνωρίζω πόσοι τέτοιοι υπάρχουν. Δεν απευθύνονται πάντως σε αυτούς τα συνδρομητικά μοντέλα και σίγουρα δεν συμφέρει και τον ίδιο τον χρήση να μπαίνει σε αυτή τη διαδικασία. Τον συμφέρει με τα ίδια χρήματα να αγοράσει το game σε έκπτωση ή μεταχειρισμένο κανά εξάμηνο μετά και να το κρατήσει για πάντα.

Οι συνδρομές απευθύνονται σε όσους παίζουν GaaS games (και γενικότερα multiplayer games) και σε αυτούς που καταναλώνουν πολλά games με πρόγραμμα. Αν δεν κάνεις τονάζ στο game time σου, δεν έχει νόημα να έχεις συνδρομή.

Ούτε εγώ ξέρω ποιος το κάνει αλλά αποφάσισα από τον επόμενο μήνα που λήγει το Gamepass μου (έχω και PS Premium) να το εφαρμόσω. Όταν και αν βγει κάποιο WoLong/Lies Of P/ Monster Hunter Rise στο Gamepass θα πληρώσω το 15€ και όλα καλά αντί να πληρώνω 3 χρόνια για να παίξω 3 παιχνίδια. Καταλαβαίνω ότι δεν είμαι ο μέσος χρήστης αλλά κάτι αντιπροσωπεύω και εγώ.

Αυτοί που παίζουν Gaas (fifa-cod-gta κτλ) ούτως ή άλλως έχουν την αντίστοιχη συνδρομή. Άρα το να μπει πχ το επόμενο Assasin's Creed ή όχι στη συνδρομή τους δε θα επηρεάσει το αν θα έχουν συνδρομή ή όχι. Ίσα ίσα θα αφαιρέσει ένα 80€ από την αγορά για αυτούς που θα το αγόραζαν.

 

Γενικά, γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει

  • να τα "μικραίνουν" λίγο τα παιχνίδια να τα οριοθετήσουν στις 20-25 ώρες Max και να αφαιρέσουν το άσκοπο open-world περιεχόμενο
  • να αξιοποιήσουν το AI 

Τα έσοδα δε πρόκειται να αυξηθούν χωρίς να μας κλέψουν άρα πρέπει να μειώσουν τα κόστη.

  • Like 5
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

να τα "μικραίνουν" λίγο τα παιχνίδια να τα οριοθετήσουν στις 20-25 ώρες Max και να αφαιρέσουν το άσκοπο open-world περιεχόμενο

Υπάρχουν games των 20-25 ωρών για όποιον θέλει, υπάρχουν και των 100. Φέτος και των 20 ωρών έβγαλε το budget (sm2), και των 100 πέρυσι (πχ Elden Ring). 

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, Mitroglou7 said:

Αν ισχύει όντως αυτός ο κανόνας τότε στο χέρι τους είναι να τον τηρήσουν. Δεν είναι πρόβλημα της αγοράς ή της εποχής αν βγάζουν σκουπίδια των $200m και μπαίνουν μέσα. Και πιο παλιά αν βγάζαν σκουπίδια των 100m πάλι μέσα θα μπαίναν αντίστοιχα.

Φυσικά είναι -και- πρόβλημα της εποχής.

Στην 7η γενιά πουλήθηκαν 500m κονσόλες (φορητές και σταθερές), στην προηγούμενη 280m. Στην τωρινή γενιά είναι ζήτημα αν και οι τρεις εταιρείες μαζί φτάσουν τα 250m κονσόλες με αυτούς τους ρυθμούς. Οπότε το πρόβλημα διογκώνεται ακόμα περισσότερο, όταν από τη μία έχουν αυξηθεί δραματικά τα κόστη παραγωγής, αφετέρου το διαθέσιμο pool των console gamers μικραίνει σε κάθε γενιά.

Όταν έχεις τεράστιο κοινό στο οποίο απευθύνεσαι, το κόστος παραγωγής ενός ΑΑΑ τίτλου είναι πχ $50m και έχεις διαθέσιμα $200m, τότε στους τέσσερις ΑΑΑ τίτλους που θα κυκλοφορήσεις, δεν τρέχει και τίποτα να πάνε άπατοι κανά δυο, θα καλύψεις τη διαφορά από τους άλλους που θα πουλήσουν. Όταν όμως το budget σου σε φτάνει για έναν ΑΑΑ τίτλο όλο κι όλο, τότε δεν υπάρχει η επιλογή να πάει άπατος. Αν πάει άπατος, τότε θα κλείσει το studio, είναι απλό.

1 hour ago, Mitroglou7 said:

Γενικά, γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει

  • να τα "μικραίνουν" λίγο τα παιχνίδια να τα οριοθετήσουν στις 20-25 ώρες Max και να αφαιρέσουν το άσκοπο open-world περιεχόμενο
  • να αξιοποιήσουν το AI 

Τα έσοδα δε πρόκειται να αυξηθούν χωρίς να μας κλέψουν άρα πρέπει να μειώσουν τα κόστη.

Θα προσθέσω και κάτι ακόμα, μιας και δεν αρκεί η οριοθέτηση κατά τη γνώμη μου: θα πρέπει να μειώσουν και την προσκόλληση στα πολλά γραφικά. Δεν χρειάζεται να τρέχουν natively σε 4Κ τα games, είναι τζάμπα πόροι χαμένοι όταν με DLSS και FSR παίρνουμε σχεδόν το ίδιο αποτέλεσμα με πολύ καλύτερο κόστος.

  • Like 3
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Malthador είπε

Η ΕΑ έχει την συνδρομή της πακέτο στο Game Pass Ultimate, οπότε έχει τόσους subs, όσους και το Game Pass, δεν το λεω και κακό. Για την Ubisoft ιδία άποψη tbh, αλλά ζητάει 18 ευρώ το μήνα για 100 γκέιμς (που τα 20 είναι AC reskins και τα 10 Far Cry reskins);

 Η ΕΑ εχει την απλή συνδρομή ΕΑ Play στο Gamepass Ultimate.

Οταν κυκλοφορεί ένα νέο παιχνίδι αυτής, αυτό είναι διαθέσιμο μόνο στην δική της συνδρομή Ea Play Pro.

Μια από τα ίδια και με την Ubisoft.

Ετσι προκύπτει ο κόσμος που βάζει πχ για 1 μήνα συνδρομή.

Θέλεις να παίξεις το νέο Star Wars σε EA μεριά?

Η βάζεις συνδρομή Ea Play Pro ή περιμένεις όποτε μελλοντικά μπει στο Ea Play και άρα στο gamepass ή σε PS Plus μεριά όποτε μπει αργότερα.

Μια από τα ίδια και σε ubisoft μεριά, με τα AC, Far Cry κλπ.

Οσο για το διαθέσιμο pool των console gamers που αναφέρεις στο τελευταία σχόλιο περί κόστους, δεν το αντισταθμίζει σε αυτό για τις εταιρείες η άνοδος σε PC μεριά, που γιαυτό πλέον στρέφεται μέχρι και η Sony?

Και εσύ ο ίδιος βλέπεις από πρώτο χέρι τι παραπάνω ενδιαφέρον υπάρχει και με την είσοδο φορητών συσκευών όπως το Steam Deck.

Και η Capcom είχε πει παλιότερα ότι κοιτάζει παραπάνω σε PC https://www.gamesindustry.biz/capcom-intends-to-make-pc-its-main-platform όπως και γενικά σε indie μεριά https://www.pcgamer.com/pc-is-the-most-dominant-its-been-this-decade-as-two-thirds-of-devs-say-theyre-targeting-the-platform/

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Malthador είπε

Στην 7η γενιά πουλήθηκαν 500m κονσόλες (φορητές και σταθερές), στην προηγούμενη 280m. Στην τωρινή γενιά είναι ζήτημα αν και οι τρεις εταιρείες μαζί φτάσουν τα 250m κονσόλες με αυτούς τους ρυθμούς. Οπότε το πρόβλημα διογκώνεται ακόμα περισσότερο, όταν από τη μία έχουν αυξηθεί δραματικά τα κόστη παραγωγής, αφετέρου το διαθέσιμο pool των console gamers μικραίνει σε κάθε γενιά.

Δε συμφωνώ με αυτά τα νούμερα όταν μιλάμε για παιχνίδια με υψηλά κόστη καθώς αυτά ανέκαθεν κυκλοφορούσαν στα Twins και στο PC ο αριθμός των οποίων είναι είτε σταθερός ή μεγαλύτερος. Ούτε τώρα κυκλοφορούν τα παιχνίδια των 100-200εκ. στο Switch ούτε και τότε στις αντίστοιχες κονσόλες οπότε ο αριθμός τους στη κουβέντα μας είναι ψιλοαδιάφορος. Θα είχε νόημα βέβαια για τα AA-indies games αλλά αυτά δεν ανήκουν στη κατηγορία που συζητάμε τώρα με δυσθεώρητα κόστη κτλ.

1 ώρα πριν, Malthador είπε

Όταν έχεις τεράστιο κοινό στο οποίο απευθύνεσαι, το κόστος παραγωγής ενός ΑΑΑ τίτλου είναι πχ $50m και έχεις διαθέσιμα $200m, τότε στους τέσσερις ΑΑΑ τίτλους που θα κυκλοφορήσεις, δεν τρέχει και τίποτα να πάνε άπατοι κανά δυο, θα καλύψεις τη διαφορά από τους άλλους που θα πουλήσουν. Όταν όμως το budget σου σε φτάνει για έναν ΑΑΑ τίτλο όλο κι όλο, τότε δεν υπάρχει η επιλογή να πάει άπατος. Αν πάει άπατος, τότε θα κλείσει το studio, είναι απλό.

Ναι προφανώς είναι σωστό αυτό που λες αλλά το budget του κάθε τίτλου είναι δική τους επιλογή και δε τους το επιβάλει κάποιος.

Δεν ανάγκασε κανείς τη Square αντί να φτιάχνει μόνο Octopath Traveler (που θα έτρεχε και σε όλες τις κονσόλες) να φτιάξει το FF16. Δεν ανάγκασε κανένας τη Ubisoft να βγάζει τις generic παπαριές που βγάζει αντί για παιχνίδια σαν το Prince of Persia που έβγαλε πρόσφατα. Μόνοι τους το επέλεξαν και προφανώς αυτό θεωρούν καλύτερο άσχετα αν θα τους βγει ή όχι.

Συνεχίζω να μην είμαι σίγουρος πόσα ακριβώς είναι τα παιχνίδια που φτάνουν 200-300m budget και πόσα από αυτά αποτυγχάνουν. Έχεις κάποιον/κάποιους στο μυαλό σου πέρα από το FF16 που και αυτό γνώμη μου μια χαρά πήγε?

2 ώρες πριν, Malthador είπε

Θα προσθέσω και κάτι ακόμα, μιας και δεν αρκεί η οριοθέτηση κατά τη γνώμη μου: θα πρέπει να μειώσουν και την προσκόλληση στα πολλά γραφικά. Δεν χρειάζεται να τρέχουν natively σε 4Κ τα games, είναι τζάμπα πόροι χαμένοι όταν με DLSS και FSR παίρνουμε σχεδόν το ίδιο αποτέλεσμα με πολύ καλύτερο κόστος.

Συμφωνώ.

Είδα πρόσφατα ένα μικρό βιντεάκι για το GTA 6 που έλεγε με χαρά ότι πλέον μέσα από κάθε παράθυρο σε κάθε κτήριο/ουρανοξύστη μπορείς να βλέπεις μέσα το σπίτι. Η μαλακία έχει βαρέσει κόκκινο. Μετά τους φταίει η εποχή η κρίση και τα οικονομικα μοντέλα και όχι το ότι ακολουθούν λογική ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα.

  • Like 2
Δημοσ.

αυτο για την saber interactive ειναι πολυ ευχαριστο νεο. μακαρι να ξεφυγουν και αλλοι απο τα δεσμα της embracer ετσι οπως εγινε η φαση μπας και μπορεσει καποιο απο τα απειρα στουντιο που εχει στην κατοχη της να κυκλοφορησει καποιο παιχνιδι.

Δημοσ.

Φαίνεται πως δεν απολύθηκαν μόνο όσοι προσλήφθηκαν κατά την διάρκεια του COVID. Μέρος της οργανικής ανάπτυξης φαντάζομαι...

 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Το βασικό πρόβλημα της κρίσης στην gaming αγορά που συμβαίνει τώρα είναι η έλλειψη μεγάλων τίτλων στις κονσόλες. Δηλαδή έχουν περάσει σχεδόν 5 χρόνια από την κυκλοφορία τους και βλέπουμε μόνο remake η προσθήκες σε κάποια σειρά. Aυτοί οι τίτλοι δεν τραβάνε οι κονσόλες δεν έχουν πάρει τα πάνω τους σε πωλήσεις και έχουμε μπει πλέον σε ένα φαύλο κύκλο που το ένα τροφοδοτεί το άλλο.

Το gamepass έχει βάλει και αυτό το λιθαράκι του σε όλη αυτή την κατάσταση

  • Confused 1
  • Moderators
Δημοσ.
On 29/02/2024 at 18:59, Mitroglou7 said:

Δε συμφωνώ με αυτά τα νούμερα όταν μιλάμε για παιχνίδια με υψηλά κόστη καθώς αυτά ανέκαθεν κυκλοφορούσαν στα Twins και στο PC ο αριθμός των οποίων είναι είτε σταθερός ή μεγαλύτερος. Ούτε τώρα κυκλοφορούν τα παιχνίδια των 100-200εκ. στο Switch ούτε και τότε στις αντίστοιχες κονσόλες οπότε ο αριθμός τους στη κουβέντα μας είναι ψιλοαδιάφορος. Θα είχε νόημα βέβαια για τα AA-indies games αλλά αυτά δεν ανήκουν στη κατηγορία που συζητάμε τώρα με δυσθεώρητα κόστη κτλ.

Το NSw έχει μεγάλες ΑΑΑ παραγωγές, έχει τα δύο Zelda, το Mario Odyssey, το Hogwarts Legacy κοκ. Προφανώς δεν έχει τόσα όσα οι υπόλοιπες πλατφόρμες, αλλά ούτως ή άλλως είναι και διαφορετική η κατεύθυνσή του σε σχέση με τα twins. Και τώρα βλέπεις ότι σχεδόν όλες οι εταιρείες προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την επιτυχία του NSw πετσοκόβοντας τα games τους ώστε να κυκλοφορήσουν σε αυτό. Επομένως το πλήθος των συστημάτων παίζει το ρόλο του: δεν σου βγαίνει το timed-exclusive για παράδειγμα; Μόλις λήξει το deadline, τραβάς ένα port και καλύπτεις την χασούρα.

On 29/02/2024 at 18:59, Mitroglou7 said:

Ναι προφανώς είναι σωστό αυτό που λες αλλά το budget του κάθε τίτλου είναι δική τους επιλογή και δε τους το επιβάλει κάποιος.

Δεν ανάγκασε κανείς τη Square αντί να φτιάχνει μόνο Octopath Traveler (που θα έτρεχε και σε όλες τις κονσόλες) να φτιάξει το FF16. Δεν ανάγκασε κανένας τη Ubisoft να βγάζει τις generic παπαριές που βγάζει αντί για παιχνίδια σαν το Prince of Persia που έβγαλε πρόσφατα. Μόνοι τους το επέλεξαν και προφανώς αυτό θεωρούν καλύτερο άσχετα αν θα τους βγει ή όχι.

Ε ναι, το ίδιο πράγμα λέμε, είναι λάθος οι επιλογές αυτές για το παραδοσιακό εμπορικό μοντέλο που ακολουθούσαν τόσα χρόνια. Άρα θα πρέπει να αλλάξουν είτε τις επιλογές τους, είτε το εμπορικό μοντέλο. Είτε να γίνει συνδυασμός και των δύο.

On 29/02/2024 at 18:59, Mitroglou7 said:

Συνεχίζω να μην είμαι σίγουρος πόσα ακριβώς είναι τα παιχνίδια που φτάνουν 200-300m budget και πόσα από αυτά αποτυγχάνουν. Έχεις κάποιον/κάποιους στο μυαλό σου πέρα από το FF16 που και αυτό γνώμη μου μια χαρά πήγε?

Δεν το λέω εγώ για το FFXVI, οι ίδιοι το λένε.

Δεν χρειάζεται να πάμε μακριά, σε 20 μέρες βγαίνει το Rise of the Ronin, τίτλος που ήταν σε development για 7 ολόκληρα χρόνια, δηλαδή σε κόστος παίζει να άγγιξε το RDR2. Για να δούμε πως θα πάει σε πωλήσεις, γιατί δεν έχω καλό προαίσθημα, παρόλο που για μένα θα είναι day one αγορά, μιας και είμαι fan του setting.

  • Confused 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Malthador είπε

Δεν χρειάζεται να πάμε μακριά, σε 20 μέρες βγαίνει το Rise of the Ronin, τίτλος που ήταν σε development για 7 ολόκληρα χρόνια, δηλαδή σε κόστος παίζει να άγγιξε το RDR2. Για να δούμε πως θα πάει σε πωλήσεις, γιατί δεν έχω καλό προαίσθημα, παρόλο που για μένα θα είναι day one αγορά, μιας και είμαι fan του setting.

Και γω το περιμένω αυτό πολύ αλλά δε βλέπω πως μπορεί να πάει καλά σε πωλήσεις. Βγαίνει την ίδια μέρα με το Dragons Dogma 2 που δεδομένα θα σαρώσει και φαίνεται λίγο κάπως το gameplay του στα video. Βέβαια τα παιχνίδια της Team Ninja είναι άλλο πώς φαίνονται και άλλο πώς παίζονται αλλά θα δείξει.

Δε ξέρω κατά πόσο είναι ακριβή παραγωγή πέρα από τα χρόνια του development. Δε το έχουν προβάλει σχεδόν καθόλου.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
2 hours ago, Mitroglou7 said:

Και γω το περιμένω αυτό πολύ αλλά δε βλέπω πως μπορεί να πάει καλά σε πωλήσεις. Βγαίνει την ίδια μέρα με το Dragons Dogma 2 που δεδομένα θα σαρώσει και φαίνεται λίγο κάπως το gameplay του στα video. Βέβαια τα παιχνίδια της Team Ninja είναι άλλο πώς φαίνονται και άλλο πώς παίζονται αλλά θα δείξει.

Δε ξέρω κατά πόσο είναι ακριβή παραγωγή πέρα από τα χρόνια του development. Δε το έχουν προβάλει σχεδόν καθόλου.

Κοίτα, αυτό που βλέπω εγώ στα διάφορα βίντεο για το RotR μου βγάζει ΑΑΑ vibes, αλλά από την άλλη και το Ghost of Tsushima μου έβγαζε το ίδιο και κόστισε μόλις $60m σε 6 χρόνια, ωστόσο επειδή είναι τίτλος που συγχρηματοδοτήθηκε από τη Sony (ίσως να υπήρξε και co-development, δεν το γνωρίζω), εικάζω ότι το κόστος του έφτασε στο φάσμα 100m-120m, με δεδομένα το μέγεθος του studio και το ότι πρόκειται για PS5 τίτλο (για σύγκριση το Nioh 2 που είναι ΑΑ τίτλος του PS4, τους πηρε 2 χρόνια και περίπου 18m και το οποίο πούλησε 2,5m κόπιες μέχρι τις αρχές του 2022, νούμερο που φυσικά το κάνει commercial success).

Μοιάζει πανέμορφο πάντως, μακάρι να τα πάει καλά.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Malthador είπε

Κοίτα, αυτό που βλέπω εγώ στα διάφορα βίντεο για το RotR μου βγάζει ΑΑΑ vibes, αλλά από την άλλη και το Ghost of Tsushima μου έβγαζε το ίδιο και κόστισε μόλις $60m σε 6 χρόνια, ωστόσο επειδή είναι τίτλος που συγχρηματοδοτήθηκε από τη Sony (ίσως να υπήρξε και co-development, δεν το γνωρίζω), εικάζω ότι το κόστος του έφτασε στο φάσμα 100m-120m, με δεδομένα το μέγεθος του studio και το ότι πρόκειται για PS5 τίτλο (για σύγκριση το Nioh 2 που είναι ΑΑ τίτλος του PS4, τους πηρε 2 χρόνια και περίπου 18m και το οποίο πούλησε 2,5m κόπιες μέχρι τις αρχές του 2022, νούμερο που φυσικά το κάνει commercial success).

Μοιάζει πανέμορφο πάντως, μακάρι να τα πάει καλά.

Μου βγάζει το κομμάτι του open-world και μένα AAA Vibes αλλά κάτι στην παρουσίαση/animations/γραφικά μου βγάζει και AA Vibes οπότε δεν έχω ξεκάθαρη άποψη.

Γενικά το παιχνίδι με έχει μπερδέψει πάρα πολύ. Απ'τη μια εμπιστεύομαι Team Ninja γιατί τα λάτρεψα τα Nioh της και το Wo Long. Απ'την άλλη βλέπω ένα spammy gameplay με τους εχθρούς να δέχονται 100 χτυπήματα για να πέσουν, να μη κάνουν πολύ damage και να μη πεθαίνουν καν one-hit με assasination. Είδα και αυτό στην εικόνα που μου έβγαλε Ubisoft-ίλα και λίγο χαλάστηκα

image.png.89fedda97dc0257bf07aabffe3907b0e.png

Γνώμη μου, αν έχουν όντως κάνει κάτι καλό και το πιστεύουν θα πρέπει να βγάλουν ένα Demo για να ανέβει το hype. Ποιος παπαρας σκέφτηκε να το βγάλει την ίδια μέρα με το Dragon's Dogma 2? Έλεος. Και καλό να βγει ο μισός πλανήτης δε θα μάθει ποτέ ότι κυκλοφόρησε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...