Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Οταν βλέπουμε και σε indie μεριά απολύσεις(και crunch),λογικό να τα δούμε και στις μεγαλύτερες εταιρείες

https://www.thegamer.com/disco-elysium-crunch-zaum-development/

 

Καλά αυτοί αυτόδιαλύθηκαν ,φύγανε πρώτα όλα τα σημαντικά στελέχη για διάφορους άλλους λόγους και τώρα φυσικά θα διαλυθεί η εταιρία ,να πω την  αλήθεια δε ξέρω αμα έχει τόσο σχέση

35 λεπτά πριν, mansa2k είπε

Προφανώς δεν έμειναν ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματα του τρίτου οικονομικού τριμήνου. Να θυμίσω ότι είναι το δεύτερο κύμα απολύσεων στο Playstation. 

Αναρωτιέμαι αν συνεχίζουν κάποιοι να πιστεύουν ότι ο Jim Ryan ήταν καλός πρόεδρος....

Το London studio εν τω μεταξύ ασχολούταν υποτίθεται  κυρίως με το vr( εμένα πάντως η σελίδα τους μου έδωσε στην εντύπωση όταν ψωλ@#€ραν κανονικά ) , είναι που πήγε και αυτό τοοοοσο καλά ,βάση και κάποιων πινάκων που έβγαλαν πρόσφατα , που το έκλεισαν εντελώς 

  • Like 1
  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τραγικό:

 

Και σήμερα ο Jim Ryan κάνει ανακοίνωση σχετικά με τις απολύσεις.

Μέσα σε αυτά ακύρωσαν και το Twisted Metal που προοριζόταν ως service game. 

Γενικότερα αναφέρουν πως θα αλλάξουν το μοντέλο που ακολουθούσαν μέχρι τώρα. Κάτι που επιβεβαιώνει, για άλλη μια φορά, το μακροπρόθεσμο που έγραφα.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, mansa2k είπε

Και σήμερα ο Jim Ryan κάνει ανακοίνωση σχετικά με τις απολύσεις.

Το παραπάνω μου θύμισε λίγο αυτό το meme

<b>Call</b> an <b>ambulance</b> but not for me <b>Meme</b> Generator - Imgflip

Πέρα από την πλάκα, κρίμα πάντως ο κόσμος. Γενικά το να δουλεύεις στη βιομηχανία αυτό το διάστημα είναι σαν να παίζεις ρώσικη ρουλέτα περιμένοντας το αναπόφευκτο.

Ας είναι καλά το growth. 

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mansa2k είπε

Τραγικό:

Οντως, τραγικο: 

Στις 25/1/2024 στις 7:38 ΜΜ, stevenfins είπε

 

1900 απολύσεις από την Blizzard (με αποχώρηση και του Ybarra) σήμερα. Σχεδόν 6000 μέχρι τώρα για το 24 συνολικά στη βιομηχανία. Δεν ξέρω και εγώ πόσα στουντιο έχει κλείσει η Embracer.

Ευτυχώς, όλα τα δις δίνονται εκεί που πρέπει. Που να περισσέψουν. Ας είναι καλά οι μέτοχοι.. 

Growth for the sake of growth..

 

Εν τω μεταξυ τι τοσο χαμος με την καθε εταιρεια και τις απολυσεις που κανει. Ολες οι τεχνολογικες εταιρειες εκανα προσληψεις εντος κοβιντ, και σχεδον ολες εχουν περισσοτερους υπαλληλους απο προ κοβιντ. Πχ ακομα και για Bungie που βγηκαν χαμος, αρθρα τον Δεκεμβριο, εχει 1100+ υπαλληλους. Προ κοβιντ ειχε 600. Προφανως και θα απολυσουν κοσμο που τον πηραν για εξτρα προτζεκτ κτλ που δεν επιασαν τοπο τελικα. Δεν θα τους εχουν να καθονται. 

https://www.forbes.com/sites/paultassi/2024/01/21/has-destiny-2s-bungie-actually-expanded-to-1400-employees/

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Moderators
Δημοσ.
10 minutes ago, SabotazNic said:

Οντως, τραγικο: 

Καλά δεν έχουν τόση σχέση τα δύο γεγονότα μεταξύ τους, όμως. Η MS αγόρασε την ΑΒΚ και για να την εξυγιάνει (μεταξύ άλλων). Χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει ότι έχει σαφές πλάνο για το πως θα τσουλήσει το μέλλον του ΧΒΟΧ.

Η Sony από την άλλη κανιβαλίζει τα ίδια της τα στούντιο, τα στούντιο πάνω στα οποία έχει στηριχθεί μέρος της επιτυχίας του PS brand. Έχει βάλει γενικότερα το development στον πάγο, ακυρώνει projects και προχωράει σε απολύσεις στην Insomniac και στην Naughty Dog. Δηλαδή αν δεν κάνουν development αυτά τα στούντιο, τότε ποιος θα κάνει;

Δεν φταίνε οι προσλήψεις λόγω covid πάντως, φταίει η έλλειψη οράματος, από όλες τις εταιρείες της gaming βιομηχανίας. Αν υπήρχε όραμα θα εκμεταλλεύονταν το momentum του covid και θα έχτιζαν πάνω στην ευκαιρία που τους παρουσιάστηκε.

  • Like 4
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Οντως, τραγικο: 

Θυμάμαι πολύ καλά ότι ήσουν φανατικός υπερασπιστής του Jim Ryan και των πολιτικών του. Έχω την αίσθηση ότι σε αυτό το επίπεδο συνεχίζει να κινείται το μήνυμα σου.

24 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Εν τω μεταξυ τι τοσο χαμος με την καθε εταιρεια και τις απολυσεις που κανει. Ολες οι τεχνολογικες εταιρειες εκανα προσληψεις εντος κοβιντ, και σχεδον ολες εχουν περισσοτερους υπαλληλους απο προ κοβιντ. Πχ ακομα και για Bungie που βγηκαν χαμος, αρθρα τον Δεκεμβριο, εχει 1100+ υπαλληλους. Προ κοβιντ ειχε 600. Προφανως και θα απολυσουν κοσμο που τον πηραν για εξτρα προτζεκτ κτλ που δεν επιασαν τοπο τελικα. Δεν θα τους εχουν να καθονται. 

Θυμίζω πως αυτό είναι το δεύτερο κύμα απολύσεων της Sony. Το βασικότερο όμως είναι πως όταν μιλάμε για απολύσεις δεν χωράνε console wars με σχετικά tweet.

Ουσιαστικά αυτό είναι και ένας βασικός λόγος ύπαρξης αυτού του θέματος. Η εικόνα των επιχειρήσεων πέρα από τυπικές πωλήσεις και έσοδα. Εξάλλου πολλά από όσα είχα (όπως και άλλοι) επισημάνει έχουν επαληθευτεί. 

Μέχρι χθες υπήρχε επιμονή από κάποιο μέλος ότι όλα καλά στο Playstation για να σκάσει σήμερα το μπουρλότο των απολύσεων.

Καλό είναι να επανεξετάσετε κάποια πράγματα γιατί στην τελική κερδίζουμε όλοι όταν υπάρχει κοινή βάση.

  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, mansa2k είπε

Θυμίζω πως αυτό είναι το δεύτερο κύμα απολύσεων της Sony. Το βασικότερο όμως είναι πως όταν μιλάμε για απολύσεις δεν χωράνε console wars με σχετικά tweet.

Τι ειναι αυτα τα κυματα τελος παντων και μετα απο ποσο καιρο γινονται reset? Γιατι και η ms περυσι τον Ιανουαριο απελυσε 10.000 υπαλληλους και επιασε xbox division, και το καλοκαιρι χωρις ομως το xbox.

8 λεπτά πριν, mansa2k είπε

Ουσιαστικά αυτό είναι και ένας βασικός λόγος ύπαρξης αυτού του θέματος. Η εικόνα των επιχειρήσεων πέρα από τυπικές πωλήσεις και έσοδα. Εξάλλου πολλά από όσα είχα (όπως και άλλοι) επισημάνει έχουν επαληθευτεί. 

Μέχρι χθες υπήρχε επιμονή από κάποιο μέλος ότι όλα καλά στο Playstation για να σκάσει σήμερα το μπουρλότο των απολύσεων.

Ξερω τι αφορα το θεμα. Ομως καποιοι σχολιασμοι πανω σε καποια αρθρα εταιρειων δεν φαινεται να βοηθανε. Και οχι, το μελος δεν εγραψε για την sony μονο αλλα για ολοκληρη την Gaming βιομηχανια. 

8 λεπτά πριν, mansa2k είπε

Καλό είναι να επανεξετάσετε κάποια πράγματα γιατί στην τελική κερδίζουμε όλοι όταν υπάρχει κοινή βάση.

Σωστα, καλο ειναι να υπαρχει λιγη ουδετεροτητα στους σχολιασμους, χωρις να ανεβαινει τι κανει ενας ceo 5-10-100 μερες πριν. 

Ωστοσο παραμενω στις αποψεις μου. Τα βλεπουμε και στα αρθρα των spotify, google, ms, κτλ κτλ. Ολοι ξεχνανε οτι εγιναν προσληψεις, αλλα θυμομαστε μονο τις απολυσεις.

23 λεπτά πριν, Malthador είπε

Δεν φταίνε οι προσλήψεις λόγω covid πάντως, φταίει η έλλειψη οράματος, από όλες τις εταιρείες της gaming βιομηχανίας. Αν υπήρχε όραμα θα εκμεταλλεύονταν το momentum του covid και θα έχτιζαν πάνω στην ευκαιρία που τους παρουσιάστηκε.

Το μομεντουμ του κοβιντ νομιζω περασε. Καλα ηταν η καραντινα και η αναγκη πολλων Games, αλλα πλεον εχουμε επιστρεψει στους προηγουμενους, ή και χειροτερα, ρυθμους στην ζωη μας (πχ 2η δουλεια γιατι δεν βγαινει πλεον). Την ευκαιρια την αρπαξαν μονο οσοι εβγαλαν battle royale games.

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, SabotazNic said:

Το μομεντουμ του κοβιντ νομιζω περασε. 

Όχι, δεν πέρασε, το άφησαν να περάσει και να το πάρει ο άνεμος. Αν είχαν όραμα οι διοικήσεις των εταιρειών τώρα θα έβγαζαν τον έναν ΑΑ τίτλο μετά τον άλλον, μέχρι να κυκλοφορούσε το επόμενο ΑΑΑ τους. Αντ' αυτού προτίμησαν να ανέβουν στο τραίνο των GaaS και να φάνε τα μούτρα τους. Το Fortnite, το Brawl Stars και το Destiny 2 δεν είναι προϊόντα που ανακυκλώνονται, είναι one of a kind.

Μην παίρνετε ελαφρά την καρδία αυτά τα layoffs, ειδικά σε studios του μεγέθους της Naughty Dog, της Guerilla και της Insomniac. Οι developers σε τέτοια studios είναι η αφρόκρεμα, δεν αντικαθίστανται εύκολα. Και γενικότερα είναι πολύ εύκολο να κλείσεις μια εταιρεία ή ένα εργοστάσιο. Απλά τους απολύεις όλους, ξενοικιάζεις το ακίνητο και πας διακοπές στις Μπαχάμες την ίδια μέρα. Για να επαναλειτουργήσεις ένα στούντιο όμως, πρέπει να ξαναβρείς χώρο για γραφεία, να ξαναγοράσεις εξοπλισμούς και υπολογιστές, να ξαναπροσλάβεις ταλέντα και να τα εκπαιδεύσεις (γιατί αυτοί που είχες και γνώριζαν την δουλειά θα απασχολούνται σε άλλους τομείς πλέον) και -το κυριότερο- να ξαναπείσεις τους χρηματοδότες ότι μπορείς να καταφέρεις κάτι. Όλα αυτά απαιτούν σημαντικό χρόνο και τα αποτελέσματα αυτής της κατάστασης θα φαίνονται για την επόμενη πενταετία τουλάχιστον, θα επηρεάσει τις κυκλοφορίες ακόμα και των επόμενων twins.

Κάποιος έγραψε πιο πάνω ότι δεν είναι και τόσο μαύρα τα πράγματα. Εγώ πάντως δεν βλέπω και πολλούς τρόπους που μπορούν να γίνουν χειρότερα, τι να πω.

Τουλάχιστον ας ελπίσουμε ότι η Nintendo θα βγάλει ξανά την βιομηχανία από το κραχ, όπως τη δεκαετία του '80.

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Τι ειναι αυτα τα κυματα τελος παντων και μετα απο ποσο καιρο γινονται reset? Γιατι και η ms περυσι τον Ιανουαριο απελυσε 10.000 υπαλληλους και επιασε xbox division, και το καλοκαιρι χωρις ομως το xbox.

Επιβεβαιώνεις όσα έγραψα περί console wars. 

2 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Ξερω τι αφορα το θεμα. Ομως καποιοι σχολιασμοι πανω σε καποια αρθρα εταιρειων δεν φαινεται να βοηθανε. Και οχι, το μελος δεν εγραψε για την sony μονο αλλα για ολοκληρη την Gaming βιομηχανια. 

Βασικά αν ξέρατε δεν θα είχατε υποπέσει σε τόσα λάθη. 

Βλέπω επίσημες δηλώσεις από την Sony πως αλλάζουμε το μοντέλο μας και ότι πάμε σε χαμηλότερο κόστος καθώς και ότι δεν είναι ικανοποιημένοι με το operating margin. Και από την άλλη βλέπω, επειδή προφανώς σε κάποιους δεν αρέσει, μηνύματα για την Microsoft, indie studios και ότι φταίει ο COVID ενώ είναι η δεύτερη φορά που προχωράει σε απολύσεις η Sony. Δεν είδα πουθενά  κάποια επίσημη δήλωση από εκπρόσωπος του PS σε όσα αλλά αναφέρεται, σε απολύτως τίποτα.

Επεξ/σία από mansa2k
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καπιταλιστές θα κάνουν ότι κάνουν πάντα. Τα ΑΑ είναι που αποτυχαίνουν οικονομικά, μικρότερα dlc ή stand alone συνέχειες όπως τις λένε τώρα ΑΑΑ τίτλων επίσης πάνε καλά και βοηθάνε στην αύξηση του κέρδους. Τώρα για την Σόνι από την μια χαίρομαι γιατί φαίνεται να υποβαθμίζει την στροφή από τα gaas και τα μικρότερα σε scope παιχνίδια. Αυτό που θέλει ο κόσμος από την Σόνι είναι τα μεγάλα κινηματογραφικά παιχνίδια AAA που έχει αποδείξει ότι τα κανει καλά και επισης συνοδευονται απο τεραστια οικονομικη επιτυχια.

Από εκεί και πέρα δεν έχω να σχολιάσω κάτι για όσα έγραψα χθες. Τα νούμερα και οι συγκρίσεις με τις προηγούμενες γενιές μιλάνε από μόνες τους. Αν κάποιοι δεν ξέρουν να διαβάζουν και να κρίνουν, δεν μπορώ να το αλλάξω.

Επεξ/σία από xavier
  • Haha 2
  • Moderators
Δημοσ.
3 hours ago, xavier said:

Αυτό που θέλει ο κόσμος από την Σόνι είναι τα μεγάλα κινηματογραφικά παιχνίδια AAA που έχει αποδείξει ότι τα κανει καλά και επισης συνοδευονται απο τεραστια οικονομικη επιτυχια.

Ναι, εκεί θα οδηγήσει η απόλυση εκατοντάδων developers (για αρχή - μέχρι το τέλος του έτους θα ακολουθήσουν ακόμα χειρότερα) και το κλείσιμο των studios, στο να πήξουμε στα games. Τα games θα γίνουν developed από μόνα τους, I guess. Ή θα τα εμφανίσει ο Thanos χτυπώντας τα δάχτυλά του.

Στο μεταξύ ας αράξουν την πέτσα τους οι «καπιταλιστές» για ενάμιση χρόνο, κλάιν οι PS5 owners θα παίξουν τις μεγάλες κινηματογραφικές παραγωγές Hi-Fi Rush και Pentiment.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Malthador περί κόστη ανάπτυξης

Για τις απολύσεις ή το crunch ή και τους μισθούς των voice actors κλπ, στην πράξη η όλη φάση είναι του τύπου ''Oh nooo... Anyways''.

Υπάρχει μια αντίδραση ιντερνετικά τις πρώτες ημέρες, και μετά ο κόσμος προχωράει παρακάτω, ασχολείται με το τι παιχνίδι θα παίξει.

18 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Οντως, τραγικο: 

 

Εν τω μεταξυ τι τοσο χαμος με την καθε εταιρεια και τις απολυσεις που κανει.

Αυτό είδαμε και στην πιο πάνω περίπτωση που αναφέρει ο συμφορουμίτης. Επεσε ιντερνετικά κλάμα για λίγες ημέρες, και με το που ανακοινώθηκε κάποιες ημέρες αργότερα το Diablo για Gamepass, ούτε γάτα ούτε ζημιά.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 2
Δημοσ.

Απολύσεων συνέχεια:

Περισσότερα σχετικά με τις απολύσεις στο Playstation:

 

Όπως είναι πασιφανές τα οικονομικά αποτελέσματα έπαιξαν ρόλο άσχετα αν κάποιοι δεν ξέρουν να διαβάζουν και να κρίνουν. Σχετικά:

 

Έτσι είναι η ζωή:

Πάμε παρακάτω. Σε άλλα νέα οι Κινέζοι συνεχίζουν τις επενδύσεις:

 

 

  • Like 1
  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...