mansa2k Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Το operating income δεν είναι τα κέρδη, είναι τα λειτουργικά έσοδα. Μπορεί να αναφερθεί και ως λειτουργικά κέρδη αλλά απέχει από τα κέρδη. Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου από mansa2k 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Moderators Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 9 minutes ago, xavier said: @Malthador τα κέρδη τους στην τρεχουσα γενια ειναι περισσότερα απο ποτε. Τα πινακάκια που έδωσες αποδεικνύουν αυτό που λέω εγώ: ενώ οι πωλήσεις αυξάνονται, τα κέρδη πέφτουν. Για αυτό υπάρχει αυτή η εικόνα στην αγορά και γίνονται συνεχώς απολύσεις. Η εξίσωση δεν βγαίνει πλέον σε καμία εταιρεία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mansa2k Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 58 λεπτά πριν, Malthador είπε Τα πινακάκια που έδωσες αποδεικνύουν αυτό που λέω εγώ: ενώ οι πωλήσεις αυξάνονται, τα κέρδη πέφτουν. Για αυτό υπάρχει αυτή η εικόνα στην αγορά και γίνονται συνεχώς απολύσεις. Η εξίσωση δεν βγαίνει πλέον σε καμία εταιρεία. Βασικά μόνο πίνακας του Playstation το αποδεικνύει γιατί αναφέρεται και στα έσοδα επομένως μπορεί να γίνει η σύγκριση. Να θυμίσω ότι το ίδιο ανέφερε και ο νέος πρόεδρος του Playstation, δήλωση την οποία την είχα παραθέσει με tweet. Η αναλογία λοιπόν μειώνεται σε βάθος χρόνου χρόνου που επιβεβαιώνει όσα έγραφα παλιότερα ότι είναι ένα μοντέλο που δεν θα λειτουργήσει μακροπρόθεσμα. Τώρα είναι και επίσημο μέσα από την ίδια την Sony επομένως αναμένονται αλλαγές. Επίσης είδα ότι γίνεται λόγος διαδικτυακά για το κόστος παραγωγής παιχνιδιών όπως Alan Wake 2 (Remedy) και LoU2. Για το δεύτερο είχα επίσης αναφερθεί παλιότερα ως μέρος της γενικότερου μοντέλου αλλά κατέληξε πάλι σε αδιέξοδο διότι κάποιοι έβγαλαν εσφαλμένα συμπεράσματα. Το ίδιο βέβαια έγραφα και το σύστημα ps5 ότι πιθανόν δεν παράγει κέρδος κάτι που επίσης επιβεβαιώθηκε στα πρόσφατα αποτελέσματα όμως σε συνδυασμό και με την προώθηση με την παράλληλη επισήμανση πως το κόστος παραμένει υψηλό παρά την slim edition. Καταλήγοντας σου προτείνω να κοιτάξεις την αναλογία εσόδων, κερδών γιατί δεν ισχύει για όλες τις εταιρίες και είναι γενικευμένο σχόλιο. Η Nintendo για παράδειγμα είναι εξαίρεση. Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου από mansa2k 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xavier Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, mansa2k είπε Το operating income δεν είναι τα κέρδη, είναι τα λειτουργικά έσοδα. Μπορεί να αναφερθεί και ως λειτουργικά κέρδη αλλά απέχει από τα κέρδη. όσο περισσότερα ειναι τα λειτουργικα έσοδα, δεν ειναι περισσότερα και τα κερδη? Που το χάνω? Είχαν ποτέ περισσότερα κέρδη απο οτι στην τελευταία γενιά? @SabotazNic η τελευταια χρονιά της sony σιγουρα δεν ειναι το καλυτερο παραδειγμα γιατι πέρσι εσμπρωξαν με προσφορές τις πωλήσεις κονσολών και σε συνδυασμο με τις εξαγορές μειωθηκαν τα κερδη σε σχεση με τα εσοδα αλλα αυτα ειναι επενδυσεις που θα αποσβεστουν μελλοντικα. @Malthador πως δικαιωνεσαι με τα πινακακια? οσο λειτουργικα εσοδα ειχε η sony σε ολοκληρη την προηγουμενη γενια του ps4, τα εχουν ηδη πιασει επι εποχης ps5. Παλια καναν 3-4 χρονια απο την κυκλοφορια της κονσολας μέχρι να χτισουν βαση χρηστων και να αρχισουν να βγαζουν κερδη. Σε αυτη τη γενια βγαλαν κερδη απο την 1η χρονια. Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου από xavier Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mitroglou7 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Εμένα πάντως με προβληματίζει το όλο θέμα με την αύξηση του κόστους παραγωγής παιχνιδιών. Αφενός επειδή δε καταλαβαίνω το λόγο που αυξάνεται σε αυτά τα επίπεδα. Δηλαδή πχ. γιατί να κοστίζει το Spiderman 2 τόσο περισσότερο από άλλα ΑΑΑ παιχνίδια? Ή το Χ ή το Ψ? Αν είναι θέμα κακοδιαχείρισης χρημάτων δεν είναι θέμα της βιομηχανίας αλλά τη Insomniac και της κάθε Insomniac. Αφετέρου δε καταλαβαίνω γιατί...δε το μειώνουν απλά. Θα βγει τώρα το FF7 Rebirth και διαβάζω για 80 ώρες main story. Δηλαδή εκεί δεν έπαιρνε μια γενναία μείωση? Ή δε μπορούσαν να φτιάξουν 2 παιχνίδια και να μειώσουν και στα 2/3 και κόστος παραγωγής? 'Η σε άλλες περιπτώσεις πρέπει όλα πια τα παιχνίδια να Ubisoftίζουν και να έχουν ένα εκατομμύριο άσκοπα open world marks με κενό content? Ποιος θα χαλιόταν δηλαδή αν το Starfield ήταν πιο σφιχτό σαν game αντί να έχει έναν αχανές άδειο κόσμο? Αν τους απασχολεί το κόστος παραγωγής ας το ρίξουν. Δεν υπάρχει λόγος να ανακαλύψουν τον τροχό και νέους τρόπους εσόδων με συνδρομές microtransactions dlcs και μπούρδες για να καλύψουν τη δική τους κακοδιαχείριση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Moderators Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 31 minutes ago, xavier said: @Malthador πως δικαιωνεσαι με τα πινακακια? οσο λειτουργικα εσοδα ειχε η sony σε ολοκληρη την προηγουμενη γενια του ps4, τα εχουν ηδη πιασει επι εποχης ps5. Παλια καναν 3-4 χρονια απο την κυκλοφορια της κονσολας μέχρι να χτισουν βαση χρηστων και να αρχισουν να βγαζουν κερδη. Σε αυτη τη γενια βγαλαν κερδη απο την 1η χρονια. Αν δεν μπορείς να καταλάβεις από μόνος σου ότι είναι πρόβλημα όταν στις 2.700 πωλήσεις έχουν 346 operating profit, ενώ στις 3.600 αυτό πέφτει στα 250, τότε λυπάμαι, δεν μπορώ να στο εξηγήσω περαιτέρω. Είναι αδικαιολόγητα μεγάλο το decline, γι' αυτό έχουν μπει σε στάση αναμονής στην Sony. 51 minutes ago, SabotazNic said: Μιας και βολευει το γραφημα της Sony, βλεπεις ποσο πολυ εχουν ανεβει τα sales, αλλα τα κερδη δεν ακολουθουν με τον ιδιο ρυθμο. Οντως, το gaming εχει τωρα περισσοτερα κερδη απο ποτε, αλλα ξοδευεται δυσανολογα παραπανω χρημα για να γινει αυτο. Και, δεν ειναι και η μονη βιομηχανια που συμβαινει αυτο. Σε ολα λιγο πολυ εχει μειωθει το κερδος (ωστοσο υπαρχει) και εχει αυξηθει η πρωτη υλη, πληρωμες προσωπικου κτλ Μιλάμε για προϊόντα τεχνολογίας, η λογική λέει αφενός ότι το κόστος παραγωγής του H/W πέφτει κατά την διάρκεια του lifespan και αφετέρου ότι οι devs μαθαίνουν καλύτερα το H/W κατά τη διάρκεια του lifespan (και άρα είτε το κόστος θα έπρεπε να πέφτει, είτε με τα ίδια χρήματα να βγάζουν καλύτερα αποτελέσματα). Μην ξεχνάμε και κάτι ακόμα πολύ βασικό: μέχρι και πριν λίγο καιρό, τα περισσότερα PS5 games ήταν PS4 games ουσιαστικά, πράγμα που σημαίνει ακόμα μικρότερο κόστος παραγωγής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mansa2k Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 49 λεπτά πριν, xavier είπε όσο περισσότερα ειναι τα λειτουργικα έσοδα, δεν ειναι περισσότερα και τα κερδη? Που το χάνω? Είχαν ποτέ περισσότερα κέρδη απο οτι στην τελευταία γενιά? @SabotazNic η τελευταια χρονιά της sony σιγουρα δεν ειναι το καλυτερο παραδειγμα γιατι πέρσι εσμπρωξαν με προσφορές τις πωλήσεις κονσολών και σε συνδυασμο με τις εξαγορές μειωθηκαν τα κερδη σε σχεση με τα εσοδα αλλα αυτα ειναι επενδυσεις που θα αποσβεστουν μελλοντικα. Όχι γιατί μπορούν να υπάρξουν άλλοι παράγοντες. Δηλαδή μηνύσεις, φόροι, δάνεια και άλλα που δεν περιλαμβάνονται στα λειτουργικά έσοδα: Και με βάση το παραπάνω βίντεο που πιστεύω ότι τα πράγματα είναι πλέον αντιληπτά θα παραθέσω ένα αντίστοιχο υπαρκτό παράδειγμα. Η Nintendo στο πίνακα που παραθέτεις παραπάνω είχε τρία -σε σειρά- αρνητικά operating income οικονομικά έτη. Παρόλα αυτά σε ένα από τα τρία είχε θετικό Net Income. Το γιατί το αφήνω σε εσένα. Το operating income είναι δείκτης αλλά απέχει για την συνολική εικόνα της εταιρίας. Μπορεί να δημιουργείται η αίσθηση ότι περισσότερο operating income οδηγεί σε περισσότερο net income αλλά όταν όλα "κυλούν ομαλά" σύμφωνα με τα πλαίσια της εκάστοτε εταιρίας. Επίσης το net income αναφέρεται στο σύνολο της εταιρίας και όχι ανά τμήμα. Γίνεται περισσότερο αντιληπτό η απόσταση με βάση την διαφορά των δύο δεικτών επί του συνόλου. Όσο για όσα αναφέρεσαι παρακάτω σε άλλο μέλος θα συμφωνήσω πως υπάρχει αρκετός χώρος για βελτίωση κάτι που είχα επισημάνει επίσης. Όπως επίσης είχα επισημάνει ότι ο Jim Ryan θα πάρει πόδι όπως και έγινε γιατί η εικόνα και οι πολιτικές του δεν μπορούσαν να λειτουργήσουν θετικά μακροπρόθεσμα. Edit: Επειδή ακριβώς το Net Income αναφέρεται στο σύνολο της εταιρίας και όχι ανά τμήμα οι οποίες συγκρίσεις γίνονται σε operating income. Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου από mansa2k 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xavier Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) ρε συ οκ, το συναλλαγμα για τετοιες εταιρειες μπορει να διαφοροποιησει την εικονα οπως στο παραδειγμα που ανεφερες, αλλα δεν ξερω γιατι δυσκολευομαστε να συμφωνησουμε οτι το μεγεθος του operating income δινει μια καλη εικονα για την υγεια μιας επιχειρησης. @Malthador το περιοριζει πολυ σε μια χρονια, δες την γενικοτερη εικονα σε αυτη την γενια κονσολων. ολοι βγαζουν περισσοτερα κερδη απο οτι εβγαζαν ποτε. συγκρινε το 2016 που ηταν η 3η χρονια του ps4 με το 2023 που ειναι η 3η χρονια του ps5. τα νουμερα μιλανε απο μονα τους. αλλά ακόμα και τα νουμερα που αναφερεις ως ανησυχητικα, τα οποια θεωρω πως εχουν εξηγηση, ειναι πολυ προτιμοτερο να εχεις ως εσοδα το 7% του 3,7 τρις, παρα το 12% του 1.5 τρις. επισης δεν καταλαβαινω γιατι στεκεσται μονο στη σονι. ολοι εχουν κερδη ρεκορ. Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου από xavier Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mansa2k Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 22 λεπτά πριν, xavier είπε ρε συ οκ, το συναλλαγμα για τετοιες εταιρειες μπορει να διαφοροποιησει την εικονα οπως στο παραδειγμα που ανεφερες, αλλα δεν ξερω γιατι δυσκολευομαστε να συμφωνησουμε οτι το μεγεθος του operating income δινει μια καλη εικονα για την υγεια μιας επιχειρησης. Δεν είναι θέμα συναλλάγματος το παράδειγμα που αναφέρω. Όσο για το μέγεθος του operating income ήδη ανέφερα πως είναι καλός δείκτης όταν όλα "κυλούν ομαλά" για αυτό πρέπει να λαμβάνεται υπόψη και το net income (κέρδος) που απέχει αρκετά. Anyway δεν γίνεται κατανοητό επομένως.... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mansa2k Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Απολύσεων συνέχεια: Supermassive to cut staff by 90 Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου από mansa2k 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dekulinkgr Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Οπως αναφερει και ο @Grim Ripper Πιο συγκεκριμενα : We envision reducing our headcount by about 900 people, or about 8% of our current workforce There will be impact for employees across all SIE regions – Americas, EMEA, Japan, and APAC Several PlayStation Studios are affected I know that receiving this news will be hard and unsettling and you are wondering what this means for you. Timelines and procedures for how we approach this will vary based on your location due to local laws and regulations. For those of you in the US, all impacted employees will be notified today. In the UK, it is proposed: That PlayStation Studios' London Studio will close in its entirety; That there will be reductions in Firesprite studio; And that there will be reductions in various functions across SIE in the UK. Το λεγομενο Playstation London Studio που κλεινει οριστικα ασχολιοταν κυριως με vr games. Κατα τα αλλα παμε καλα σαν βιομηχανια οπως υποστηριζουν μερικοι....Κριμα πραγματικα για τους εργαζομενους. Update : The US based studios and groups impacted by a reduction in workforce are: Insomniac Games, Naughty Dog, as well as our Technology, Creative, and Support teams In UK and European based studios, it is proposed: That PlayStation Studios' London Studio will close in its entirety; That there will be reductions in Guerrilla and Firesprite These are in addition to some smaller reductions in other teams across PlayStation Studios. Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου από dekulinkgr 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostiger Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 43 λεπτά πριν, dekulinkgr είπε Οπως αναφερει και ο @Grim Ripper Πιο συγκεκριμενα : We envision reducing our headcount by about 900 people, or about 8% of our current workforce There will be impact for employees across all SIE regions – Americas, EMEA, Japan, and APAC Several PlayStation Studios are affected I know that receiving this news will be hard and unsettling and you are wondering what this means for you. Timelines and procedures for how we approach this will vary based on your location due to local laws and regulations. For those of you in the US, all impacted employees will be notified today. In the UK, it is proposed: That PlayStation Studios' London Studio will close in its entirety; That there will be reductions in Firesprite studio; And that there will be reductions in various functions across SIE in the UK. Το λεγομενο Playstation London Studio που κλεινει οριστικα ασχολιοταν κυριως με vr games. Κατα τα αλλα παμε καλα σαν βιομηχανια οπως υποστηριζουν μερικοι....Κριμα πραγματικα για τους εργαζομενους. Update : The US based studios and groups impacted by a reduction in workforce are: Insomniac Games, Naughty Dog, as well as our Technology, Creative, and Support teams In UK and European based studios, it is proposed: That PlayStation Studios' London Studio will close in its entirety; That there will be reductions in Guerrilla and Firesprite These are in addition to some smaller reductions in other teams across PlayStation Studios. Δυστυχως δεν κεφαλαιοποιησαν τις δυναμικες που αναπτυχθηκαν στα χρονια των lockdown, με αποτελεσμα να χανει ο κοσμος τη δουλεια του... Νεες κονσολες, vr headsets, φορητα, χωρις ωστοσο επαρκες, υψηλου επιπεδου νεο περιεχομενο. Το νεο GTA περιμενουν ολοι προκειμενου να (ξανα)κινηθει η βιομηχανια. Δεν γινεται ετσι δουλεια οσο κι αν ολα αλλαζουν και τα εξοδα αναπτυξης εκτοξευονται. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mansa2k Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Προφανώς δεν έμειναν ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματα του τρίτου οικονομικού τριμήνου. Να θυμίσω ότι είναι το δεύτερο κύμα απολύσεων στο Playstation. Αναρωτιέμαι αν συνεχίζουν κάποιοι να πιστεύουν ότι ο Jim Ryan ήταν καλός πρόεδρος.... 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Οταν βλέπουμε και σε indie μεριά απολύσεις(και crunch),λογικό να τα δούμε και στις μεγαλύτερες εταιρείες https://www.thegamer.com/disco-elysium-crunch-zaum-development/ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mansa2k Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Fulgore είπε Οταν βλέπουμε και σε indie μεριά απολύσεις(και crunch),λογικό να τα δούμε και στις μεγαλύτερες εταιρείες Δεν βλέπω κάποια λογική πίσω από αυτήν την τοποθέτηση. Εκτός αν κάπως το συνδυάζεις με την γενικότερη εικόνα της βιομηχανίας. Δεν βλέπω πως αλλιώς η σφαγή στο Playstation συνδέεται με το συγκεκριμένο indie studio. Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου από mansa2k Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα