Fulgore Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου https://www.gamesindustry.biz/european-video-game-sales-dip-by-over-7-in-january-european-monthly-charts
Fulgore Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 3 ώρες πριν, xavier είπε περα απο την from software και τα στουντιο της nintendo , σε ποιουες αναφερεσαι? Γενικα τα ιαπωνικα στουντιο εχουν ξεπεσει πολυ απο τους κολοσσους που ηταν οταν μεγαλωναμε. Sega, Square Enix, Atlus,Capcom, Bandai Namco. 1
xavier Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, Fulgore είπε Sega, Square Enix, Atlus,Capcom, Bandai Namco. ναι, αν προσθεσεις την konami και την koei, πανω κατω σε αυτους αναφερομουν οταν μιλουσα για παρακμη των ιαπωνικων στουντιος(ισως οχι την atlus). Υπαρχει και η platinum με τα σκαμπανεβασματα της, ο κοτζιμα κτλ. Η sony ουσιαστικα περα απο την polyphony δεν εχει κανενα ιαπωνικο στουντιο, η ms και αυτη νομιζω απο καμια 40αρια στουντιο που εχει μετα την εξαγορα της abk , αν δεν μου ξεφευγει κατι μονο την tango εχει απο ιαπωνια. Take two, ΕΑ, ubisoft, epic, νομιζω αποκλειστικα δυση επισης. Περα απο καποια remakes και μερικα established fighting franchises που αντεχουν ακομα, δεν ειναι και πολλες οι φρεσκες ιδεες που ερχονται απο ιαπωνια μερια. Νομιζω οτι οι περισσοτεροι το εχουν ριξει στο mobile gaming. Παντως ειναι ξεκαθαρο πλεον οτι η θεση της Ιαπωνιας στο gaming ειναι πολυ μακρυα απο αυτο που ηταν στα 90s και 00s(με τις εξαιρεσεις που ανεφερα εξαρχης). Επεξ/σία 24 Φεβρουαρίου από xavier
Fulgore Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, xavier είπε Περα απο καποια remakes και μερικα established fighting franchises που αντεχουν ακομα, δεν ειναι και πολλες οι φρεσκες ιδεες που ερχονται απο ιαπωνια μερια. Λογικό γιατί βλέπουν από Δύση μεριά τι κατάληξη έχουν οι φρέσκες ιδέες και το wokeness, και δεν ρισκάρουν τόσο, γιαυτό και έχουν άνοδο. Αν πάντως δεν θεωρείς κολοσσό πχ την Capcom, μάλλον καλό θα ήταν να αναθεωρήσεις, γιατί τα νούμερα μόνο παρακμή δεν δείχνουν Επεξ/σία 24 Φεβρουαρίου από Fulgore
xavier Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) ναι οκ, φτιαχνοντας τα ιδια παιχνιδια. Απο ποτε εχει να βγάλει καποιο νεο franchise? σε 1-2 χρονια της τελειωσαν τα remakes... ειναι γελοια εως χυδαια η συζητηση περι wokeness στο gaming. το θεμα ειναι αν ειναι καλο ή οχι το καθε παιχνιδι και σε οποιον αρεσει... Επεξ/σία 24 Φεβρουαρίου από xavier 1
dekulinkgr Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, xavier είπε ναι οκ, φτιαχνοντας τα ιδια παιχνιδια. Απο ποτε εχει να βγάλει καποιο νεο franchise? σε 1-2 χρονια της τελειωσαν τα remakes... ειναι γελοια εως χυδαια η συζητηση περι wokeness στο gaming. το θεμα ειναι αν ειναι καλο ή οχι το καθε παιχνιδι και σε οποιον αρεσει... Κοιτα οντως δεν εχεις αδικο σχετικα με τις Ιαπωνικες εταιρειες,με εξαιρεση την fromsoftware και την nintendo,οπως ηδη ανεφερες.Αλλα απο την αλλη πλεον δεν ειναι και ευκολο να βγαλεις κατι τοσο φρεσκο που λες.Βεβαια μεταξυ μας και απο την δυση που λες μοναχα η indie σκηνη προσφερει οντως κατι φρεσκο. Για μενα τα υποτιθεμενα "φρεσκα-κορυφαια" παιχνιδια των δυτικων στουντιο ειναι μετριοτητες στην καλυτερη. Ενας λογος που πεσανε τα ιαπωνικα στουντιο,για μενα προσωπικα,ειναι επειδη αντιγραφουνε αρκετα απο τα δυτικα στουντιο με αποτελεσμα να εχουν κριση ταυτοτητας.Θα δωσω ενα παραδειγμα και ας φαω κραξιμο.Επαιξα το προσφατο ffvii demo.Βαρεθηκα την ζωη μου ειδικα προς το τελος του demo που δηθεν ειναι τραυματισμενος ο cloud και πηγαινει σαν κοτα και πρεπει να πατας μια το L2,R2 εναλλαξ.Εκει απλα το εκλεισα.Aυτο που δηθεν παει σιγα για να δειξει την δραματικοτητα της καταστασης το εχω σιχαθει πλεον και αν δεν κανω λαθος αυτο το walking sim ειναι των δυτικων στουντιο. Ενας αλλος λογος ειναι και το hd development της γενιας ps3-360 που χτυπησε αρκετα τα ιαπωνικα στουντιο. Οσο αφορα αυτο που λες περι wokeness τα τελευταια παιχνιδια που επαιξα απο δυτικα στουντιο ,spiderman 2 και jedi survivor,απο αποψη gameplay ηταν και τα 2 για μενα πολυ καλα.Ωστοσο και στα 2 αυτα παιχνιδια βαλανε συνεχεια μεσα woke βλακειες που προσωπικα χαλασαν πολυ την τελικη εμπειρια. Διαβαστε και εδω μια ωραια συνεντευξη του Iwata που πραγματικα εβλεπε πολυ μπροστα και πως δεν ηταν βιωσιμη η βιομηχανια με το να κυνηγαει μονο τα καλυτερα γραφικα https://www.gamefile.news/p/satoru-iwata-interview-tape 1
Moderators Malthador Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Moderators Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 24 minutes ago, dekulinkgr said: Ενας λογος που πεσανε τα ιαπωνικα στουντιο,για μενα προσωπικα,ειναι επειδη αντιγραφουνε αρκετα απο τα δυτικα στουντιο με αποτελεσμα να εχουν κριση ταυτοτητας. Αυτό ήθελα να θίξω κι εγώ. Τα ιαπωνικά studios έχουν δυτικοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό. Από αυτά που ανέφερε ο @Fulgore, η Capcom, τα βασικά studios της Square Enix και η SEGA δεν θεωρούνται ιαπωνικά στον τρόπο λειτουργίας και παραγωγής των τίτλων τους, μην κοροϊδευόμαστε. Είναι τόσο γιαπωνέζικα, όσο είναι και η Sony ξέρω 'γω, δηλαδή ελάχιστα. Ένας ταχυδρομικός κώδικας στην έδρα της επιχείρησης δεν ορίζει και τον τρόπο λειτουργίας της. Η Atlus κρατάει ακόμα, ενώ για την Bandai Namco κρατάω μικρό καλάθι. Όχι ότι αυτό είναι απαραίτητα κακό, δεν πετυχαίνει πλέον πάντα η παραδοσιακή γιαπωνέζικη συνταγή, ειδικά στα J-RPG's.
Fulgore Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2 λεπτά πριν, Malthador είπε Αυτό ήθελα να θίξω κι εγώ. Τα ιαπωνικά studios έχουν δυτικοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό. Από αυτά που ανέφερε ο @Fulgore, η Capcom, τα βασικά studios της Square Enix και η SEGA δεν θεωρούνται ιαπωνικά στον τρόπο λειτουργίας και παραγωγής των τίτλων τους, μην κοροϊδευόμαστε. Ο συμφορουμίτης λέει ότι τα Ιαπωνιά studios έχουν ξεπέσει σε σχέση με παλιότερα επειδή δεν βγάζουν πολλά νέα franchise. Λες και γνωστές εταιρείες τύπου Activision, Rockstar κλπ, συνέχεια βγάζουν νέα franchise. Εκεί πήγαινε και το σχόλιο μου, για αυτές τις εταιρείες, και όχι στον τρόπο λειτουργίας ή παραγωγής,που όντως δεν είναι ο ίδιος με παλιότερα. Γιαυτό ανέφερα πχ την Capcom, η οποία μπορεί να μην έχει την μεγάλη ποικιλία σε νέα franchise όπως το παρελθόν, αλλά σίγουρα δεν την λές μικρή εταιρεία. 1
Choronzoon Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Προσωπικά δε βλέπω καμιά παρακμή στα ιαπωνικά στούντιο . Ότι καλό βγαίνει τώρα τελευταία είναι από Ιαπωνία . Έχουν όντως αρχίζει και επηρεάζονται δυστυχως από τη Δύση όπως φάνηκε και με το τελευταίο Yakuza αλλά μέχρι εκεί . Η capcom βγαζει το ένα καλό παιχνίδι μετά το άλλο , η from το ίδιο , η Βamco βγάζει καλά παιχνίδια , η square ότι μη δυτικό βγάζει είναι τουλάχιστον καλό έως άριστο, η atlus πολύ καλά παιχνίδια , η Nihon falcom τα δικά της , η spike chunsoft επίσης , ακόμα και ποιο niche εταιρίες όπως η idea factory / compile heart έχουν αρχίσει πλέον και έχουν αναγνώριση και σε ευρύτερους κύκλους στη δύση . Και φυσικά για το τέλος η νιντεντο που απλά είναι ασχολιαστη. Η Σόνυ δυστυχώς έχει πάψει να είναι ιαπωνική αλλά εύχομαι αυτό να αλλάξει μετα τα πρόσφατα γεγονότα . Ναι, νέα franchise δεν υπάρχουν πολλά άλλα που υπάρχουν αλήθεια ? Καλά τα ψέματα η Χρυσή εποχή των 80 s και 90 s δε νομίζω να ξαναέρθει αλλά πιστεύω αυτό αφορά και τους δυτικούς όχι μόνο τους Ιάπωνες . Και σε κάθε περίπτωση προτιμώ να παίξω ένα νέο tales of game ας πούμε που η μόνη του ομοιότητα με τα προηγούμενα είναι το όνομα παρά ενα δυτικό remaster του remaster ή ακόμα ένα marvel game η ένα ετήσιο call of duty . Γούστα είναι αυτά , αλλά σε παρακμή τα γιαπωνέζικα στούντιο ,όταν μέχρι στιγμής το 24 έχουν βγάλει παιχνιδαρες και πρακτικά τα δύο τρια τελευταία χρόνια ένα σημαντικό ποσοστό των καλύτερων παιχνιδιών της χρονιάς , δε νομίζω ότι βρίσκονται σε καμία περίπτωση. Επεξ/σία 25 Φεβρουαρίου από Choronzoon 2
Fulgore Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Choronzoon είπε Προσωπικά δε βλέπω καμιά παρακμή στα ιαπωνικά στούντιο . Ότι καλό βγαίνει τώρα τελευταία είναι από Ιαπωνία . Έχουν όντως αρχίζει και επηρεάζονται δυστυχως από τη Δύση όπως φάνηκε και με το τελευταίο Yakuza αλλά μέχρι εκεί . Πιθανώς ο συμφορουμίτης που έγραψε το παραπάνω, δεν ασχολείται με τα περισσότερα παιχνίδια από Ιαπωνία μεριά. Γενικά δεν έχουν καθόλου πέραση στην Ελλάδα τα περισσότερα Ιαπωνικά παιχνίδια ,πέραν λίγων πιο γνωστών Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου από Fulgore 2
Armoral Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Στις 24/2/2024 στις 2:54 ΜΜ, xavier είπε ναι οκ, φτιαχνοντας τα ιδια παιχνιδια. Απο ποτε εχει να βγάλει καποιο νεο franchise? σε 1-2 χρονια της τελειωσαν τα remakes... ειναι γελοια εως χυδαια η συζητηση περι wokeness στο gaming. το θεμα ειναι αν ειναι καλο ή οχι το καθε παιχνιδι και σε οποιον αρεσει... Καθόλου γελοία δεν είναι από τη στιγμή που αποδεδειγμένα χαλά την εμπειρία για τους περισσότερους, αποτελεί ξεκάθαρα μέσο προπαγάνδας ενσωματωμένο με τη βία σε ένα τρόπο διασκέδασης που υποτίθεται ότι θέλει να σε κάνει να ξεφύγεις από την πραγματικότητα και όχι να ασχολείσαι με αυτήν. Άσε που και η προπαγάνδα καμία σχέση δεν έχει με την πραγματικότητα. Το 5% δε θα κάνει κουμάντο με το ζόρι στο υπόλοιπο 95%. Σύμφωνα με όσα λες λοιπόν, δε συμβαίνει ότι συμβαίνει, δεν τρέχει και τίποτα, οι ιαπωνικές εταιρίες τα πάνε χάλια και οι δυτικές με το wokeness άριστα. Τα νούμερα σε διαψεύδουν. Η βιομηχανία πάει από το κακό στο χειρότερο, ακριβώς γιατί τα προϊόντα τους φτιάχνονται πλέον για αυτούς που δεν παίζουν από ανθρώπους που δεν αγαπούν το gaming αλλά οτιδήποτε άλλο και καταναλώνουν πόρους, χρόνο και χρήμα για να εναρμονισθούν με οδηγίες και όχι για να δημιουργήσουν όμορφες εμπειρίες. Ο άλλος έπαιξε 60 ώρες στο Rebirth ψάχνοντας να βρει ομόφυλα ζευγάρια και ακολουθούσε το ζευγάρι για να δει αν ανανεώνεται η ιστορία του στο παιχνίδι. Μιλάμε για αρρώστια, για εμμονή πλέον και δείχνει ακριβώς ένα πολύ σημαντικό λόγο, ανάμεσα σε άλλους, για τον οποίο η εμπειρία αντί να συγκεντρώνει κόσμο, τον απομακρύνει με ανάλογο ανίκτυπο και στα έσοδα. Όπως λέει και ο τύπος στο video, αν ψάχνεις να βρεις τον εαυτό σου στο παιχνίδι, απλά κοίτα στον καθρέφτη. Δεν είναι ανάγκη να μας υποχρεώσεις να σε βλέπουμε κι εμείς παντού και πάντα. Σε δεύτερο γενικό πρόσωπο το λέω, όχι σε εσένα. Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου από Armoral 2 2 1
Moderators Malthador Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Moderators Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 10 hours ago, Choronzoon said: Η capcom βγαζει το ένα καλό παιχνίδι μετά το άλλο , η from το ίδιο , η Βamco βγάζει καλά παιχνίδια , η square ότι μη δυτικό βγάζει είναι τουλάχιστον καλό έως άριστο, η atlus πολύ καλά παιχνίδια , η Nihon falcom τα δικά της , η spike chunsoft επίσης , ακόμα και ποιο niche εταιρίες όπως η idea factory / compile heart έχουν αρχίσει πλέον και έχουν αναγνώριση και σε ευρύτερους κύκλους στη δύση . Και φυσικά για το τέλος η νιντεντο που απλά είναι ασχολιαστη. Δεν ξέρω τι σημαίνει «παρακμή» το ζήτημα για μένα είναι η δυτικοποίηση. Καταλαβαίνω ότι θέλουν να έχουν όσο το δυνατόν περισσότερη απήχηση στο ευρύ κοινό τα games τους, αλλά εμένα με χαλάει (όχι πάντα, ορισμένες φορές) η καταφανής απομάκρυνση από τις ρίζες, υπό την έννοια ότι έχουμε 5000 δυτικά studio, ας μείνουν και μερικά ιαπωνικά χωρίς να επηρεάζονται. Η Capcom είναι η πρώτη που άλλαξε ρότα. Αλλάζοντας σε over-the-shoulder κάμερα στα Resident Evil, μετάλλαξε εντελώς τον χαρακτήρα της σειράς μετατρέποντάς την σε action από survival horror. Έπειτα, διαβάζω κάτι ανοησίες με ένα save στο επόμενο Dragon's Dogma. Τουλάχιστον στα Ace Attorney έχει μείνει παραδοσιακή για την ώρα. Η From έχει μία σταθερή αλλά καθοδική πορεία επίσης. Δεν έχει κάνει το μια κι έξω όπως η Capcom, ωστόσο απομακρύνεται και αυτή σιγά σιγά από τις ρίζες της. Το «git gud» philosophy δεν υφίσταται πλέον, από το Demon's Souls, το πρώτο Dark Souls και το Bloodborne, πλέον έχουμε φτάσει στο Elden Ring που σου δίνει τόσα εφόδια που αν κλείσεις ματάκι στα bosses πέφτουν μόνα τους σχεδόν. Η Square-Enix είναι λαχείο και εξαρτάται από το κάθε studio κατά πόσο είναι ικανό να ανταποκριθεί. Της βγήκανε κάτι Octopath και κάτι Triangle, αλλά έχουμε και κάτι Setsuna και Lost Sphear να θυμόμαστε σαν ωραίες φόλες. Τώρα για τα core Final Fantasy, τι να πούμε, είναι η χαρά των δυτικών και του action έτσι όπως έχουν γίνει πλέον. 1 1
xavier Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου εγω οταν μιλουσα για παρακμη αναφερομουν αποκλειστικα στο market share που εχουν πλεον οι ιαπωνες developers σε σχεση με αυτα που ειχαν στο παρελθον, τουλαχιστον οπως μεγαλωσα εγω, μιλουσαμε για σχεδον μονοπωλειακα νουμερα. απο εκει και περα ολες οι γενικευσεις προφανως και θα εχουν τον αντιλογο τους. Καλα και κακα παιχνιδια βγαινουν απο καθε προελευση. Ενα θεμα που εχει η βιομηχανια ειναι η απαιτηση για μεγαλα σε διαρκεια παιχνιδια, ιδιως οταν μιλαμε για τιμες full price και οχι παιχνιδια που βρισκονται σε καποια πλατφορμα. @Malthador λιγο υπερβολικο σε βρισκω για το elden ring. και τα εφοδια που λες, δε νομιζω οτι στα δινει και τοσο απλοχερα αν δεν ψαχτεις σε βιντεο στο yt και guides.
D.Luffy Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 21 minutes ago, Malthador said: πλέον έχουμε φτάσει στο Elden Ring που σου δίνει τόσα εφόδια που αν κλείσεις ματάκι στα bosses πέφτουν μόνα τους σχεδόν. Τα εφόδια στο Elden Ring τα αποκτάς λόγω του ανοικτού κόσμου και της ελευθερίας που έχεις να τον εξερευνήσεις. Είναι φυσικό και λογικό επακόλουθο να βρεις δυνατό loot και να κάνεις level up. Και πάλι όχι όμως σε επίπεδα OP. Επίσης, δεν θα έλεγα ότι τα bosses "πέφτουν μόνα τους". Αυτό είναι υπερβολή. Νομίζω ότι απλώς οι παλιοί παίκτες έχουμε αρκετή εμπειρία από τα προηγούμενα παιχνίδια και ξέρουμε πως να προσεγγίσουμε μια μάχη. Αυτό είναι και το νόημα του "Git Gud" και προφανώς υφίσταται για τους καινούργιους παίκτες. Δεν γίνεται να έχεις λιώσει όλα αυτά τα χρόνια στα DS1,2,3, Bloodborne και να περιμένεις το Elden Ring που είναι η ίδια φιλοσοφία να είναι παλούκι. Είσαι ήδη καλός και έχεις εμπειρία που προφανώς θα κάνει το παιχνίδι πιο "εύκολο" για εσένα. 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα