D.Luffy Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 43 minutes ago, Armoral said: Όταν ξοδεύεις τα χρήματα για να πληρώνεις diversity και inclusivity ώστε να έχεις κεφάλαια από τη BlackRock αντί για να πληρώσεις το ταλέντο, τη φαντασία και τη δημιουργιική ικανότητα έτσι ώστε να έχεις κεφάλαια από τους πελάτες σου αυτά παθαίνεις. Αυτό ακριβώς! 👍 1
stevenfins Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Γιατί ρε παιδιά παλιά δεν έβγαιναν φόλες εκατομμυρίων, που δεν υπήρχε diversity? Ή σήμερα δεν υπάρχουν πολύ ποιοτικά παιχνίδια που έχουν diversity. Ένα Baldur's Gate 3 τι να πει δηλαδή; Δεν είναι ποιοτικό ή δεν έχει τρομερή ποικιλία; Το Skull and Bones ήταν σε ένα development hell εδώ και 10 χρόνια και αν δεν ήταν υποχρεωμένοι να το κυκλοφορήσουν λόγω συμφωνιών στη Σιγκαπούρη, πολύ πιθανόν να είχε ακυρωθεί προ πολλού. Ξεκάθαρο όραμα έλειπε στο παιχνίδι από τη μία, ενώ είχε και μια ubisoft που τα τελευταία χρόνια θέλει live service παιχνίδια ακόμα και αν δεν έχουν ιδέα πως θα τα κάνουν. 4
Armoral Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 23 λεπτά πριν, stevenfins είπε Γιατί ρε παιδιά παλιά δεν έβγαιναν φόλες εκατομμυρίων, που δεν υπήρχε diversity? Ή σήμερα δεν υπάρχουν πολύ ποιοτικά παιχνίδια που έχουν diversity. Ένα Baldur's Gate 3 τι να πει δηλαδή; Δεν είναι ποιοτικό ή δεν έχει τρομερή ποικιλία; Το Skull and Bones ήταν σε ένα development hell εδώ και 10 χρόνια και αν δεν ήταν υποχρεωμένοι να το κυκλοφορήσουν λόγω συμφωνιών στη Σιγκαπούρη, πολύ πιθανόν να είχε ακυρωθεί προ πολλού. Ξεκάθαρο όραμα έλειπε στο παιχνίδι από τη μία, ενώ είχε και μια ubisoft που τα τελευταία χρόνια θέλει live service παιχνίδια ακόμα και αν δεν έχουν ιδέα πως θα τα κάνουν. Δηλαδή γινόταν ποτέ αυτό που γίνεται σήμερα; Μας δουλεύετε η προσποιείστε; Το diversity δεν αφορά μόνο την παραγωγή αφορά τη στελέχωση. 1 2
stevenfins Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 15 λεπτά πριν, Armoral είπε Το diversity δεν αφορά μόνο την παραγωγή αφορά τη στελέχωση. Συμφωνώ πως υπάρχει diversity και στη στελέχωση στη μεγάλη πλειοψηφία των στούντιο. Συνεχίζουμε όμως να έχουμε άκρως ποιοτικές κυκλοφορίες παιχνιδιών, οπότε δεν καταλαβαίνω πως λειτουργεί αρνητικά αυτό. Η περσινή χρόνια ήταν μια από τις πιο δυνατές στην ιστορία του μέσου. Να αναφέρω και ένα αρκετά χαρακτηριστικό πιστεύω παράδειγμα. Η Ubisoft μέσα σε ένα μήνα κυκλοφόρησε δύο παιχνίδια. Το Prince of Persia και το Skull and Bones. Το πρώτο αγαπήθηκε πολύ και το δεύτερο μέχρι τώρα καθόλου. Δεν νομίζω να έχει άλλους "κανόνες" η Ubisoft Montpellier σε σχέση με τη Ubisoft Singapore, όσον αφορά το diversity. Αλλού είναι το πρόβλημα... 1
Armoral Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 3 ώρες πριν, stevenfins είπε Συμφωνώ πως υπάρχει diversity και στη στελέχωση στη μεγάλη πλειοψηφία των στούντιο. Συνεχίζουμε όμως να έχουμε άκρως ποιοτικές κυκλοφορίες παιχνιδιών, οπότε δεν καταλαβαίνω πως λειτουργεί αρνητικά αυτό. Η περσινή χρόνια ήταν μια από τις πιο δυνατές στην ιστορία του μέσου. Να αναφέρω και ένα αρκετά χαρακτηριστικό πιστεύω παράδειγμα. Η Ubisoft μέσα σε ένα μήνα κυκλοφόρησε δύο παιχνίδια. Το Prince of Persia και το Skull and Bones. Το πρώτο αγαπήθηκε πολύ και το δεύτερο μέχρι τώρα καθόλου. Δεν νομίζω να έχει άλλους "κανόνες" η Ubisoft Montpellier σε σχέση με τη Ubisoft Singapore, όσον αφορά το diversity. Αλλού είναι το πρόβλημα... Όχι από τα studio που διαφημίζουν ότι έχουν πάει εκεί. Πλέον τη δουλειά δεν την παίρνει αυτός που έχει ταλέντο, αλλά κάποιος που έχει ένα συγκεκριμένο χρώμα ή προτίμηση. Δες τη Rocksteady της σειράς Arkham και δες τη Rocksteady τώρα. Καμία σχέση. Φωτογραφίες υπάρχουν, δες και κρίνε. Το να στρουθοκαμηλίζεις και να λες δεν τρέχει τίποτα, εσείς τα βλέπετε όλα, δεν είναι λύση. Φυσικά και δεν είναι μόνο αυτό το πρόβλημα, αλλά τα παιχνίδια πλέον είναι ΑΠΩΘΗΤΙΚΑ για τον κόσμο επειδή ακριβώς ενώ έπρεπε να είναι ένα μέσο εξόδου από την πραγματικότητα και διασκέδασης, έχουν γίνει μέσο ετσιθελικής προπαγάνδας. Δες τη Sarkisian και το Druckman πως έχουν γυρίσει την Naughty Dog στο εντελώς woke και τα χώνουν σε χριστιανούς, οπισθοδρομικούς κτλ. Πότε έχει γίνει αυτό ξανά στην ιστορία του gaming; Ποτέ! Δες Suicide Squad άπατο, εκεί κάνουν προπαγάνδα μέχρι και για το θέμα των όπλων στις Η.Π.Α., το Spiderman θα μπορούσε να έχει πολύ μεγαλύτερες πωλήσεις αν δεν έβαζε ηλίθιες woke αποστολές, δεν τα έχωναν στο Spiderman επειδή λειτουργεί παράλληλα με την αστυνομία (άκουσον, άκουσον!) και δεν εφηύραν πράσινους, κόκκινους, μαύρους spiderman επειδή θα προσβληθούν κάποιοι αν δεν έχουν σούπερ ήρωα στα χρώματά τους. Δες πως κάνει ο κόσμος για το Stellar Blade ακριβώς επειδή έχει μπουχτίσει από την προπαγάνδα. Αυτό είχε θετικότατο αντίκτυπο στο παιχνίδι και στις προπαραγγελίες του, αλλά για κάποιους όπως εσείς δεν τρέχει τίποτα στον κόσμο. Απορούν μετά πως δεν ανοίγει η πίτα και δεν έρχονται νέοι gamers στις κονσόλες. Να πάνε να κάνουν τι; Και φυσικά έχουν βγει και άριστα παιχνίδια. Το 2023 είχε άριστες κυκλοφορίες. Είχε και πάρα πολλές πατάτες στο AAA όμως που δε θα έπρεπε, γιατί αντί να κοιτάζουν το gameplay, τα bugs και τα λοιπά κοιτούσαν το diversity των ομάδων τους, πως θα το βγάλουν αυτό προς τα έξω και πως θα προσφωνείς τους παίκτες. 1 1
stevenfins Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 59 λεπτά πριν, Armoral είπε Πλέον τη δουλειά δεν την παίρνει αυτός που έχει ταλέντο, αλλά κάποιος που έχει ένα συγκεκριμένο χρώμα ή προτίμηση. Το ότι ένα στούντιο θα προσλάβει άτομα μόνο με βάση το χρώμα και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά, χωρίς να έχουν ταλέντο στη δουλειά τους είναι κάτι που καμία σοβαρή εταιρία δεν πρόκειται να το κάνει, ειδικά όταν μιλάμε για εταιρείες εκατομμυρίων. Ισχύει ότι πολλές φορές μπορεί να προτιμηθεί κάποιος από μια μειονότητα για θέση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει ταλέντο. Δεν είναι έννοιες ασύμβατες. Δεν είναι δηλαδή ότι το δίλημμα για τη δουλειά είναι αν θα την πάρει ο ικανός ή ο έγχρωμος, για παράδειγμα. 1 ώρα πριν, Armoral είπε Δες τη Rocksteady της σειράς Arkham και δες τη Rocksteady τώρα. Καμία σχέση. Φωτογραφίες υπάρχουν, δες και κρίνε Να συγκρίνουμε τι; Ακόμα και αν είναι όλοι μαύροι, γυναίκες, γκέι ή τρανς (που σίγουρα δεν είναι) τώρα τι πάει να πει αυτό; Ότι δεν είναι καλοί προγραμματιστές για παράδειγμα; Εκτός και αν εννοείς κάτι άλλο με τη σύγκριση των φωτογραφιών. (Αυτό που ξέρω είναι ότι έφυγαν οι δημιουργοί του στούντιο και έχουν κάνει τώρα κάτι άλλο δικό τους) 1 ώρα πριν, Armoral είπε έχουν γίνει μέσο ετσιθελικής προπαγάνδας. Τα παιχνίδια είναι μια μορφή τέχνης. Όπως σε όλα τα βιβλία, τις ταινίες, τα τραγούδια κλπ οι δημιουργοί έχουν και από μία άποψη τουλάχιστον να εκφράσουν, έτσι το ίδιο ισχύει και για τα παιχνίδια. Το να διαφωνούμε με την άποψη που εκφέρουν, δεν την κάνει και αυτομάτως προπαγάνδα. 1 ώρα πριν, Armoral είπε τα χώνουν σε χριστιανούς, οπισθοδρομικούς Για το πρώτο δεν έχω εικόνα. Δεν έχει πέσει κάτι στην αντίληψη μου, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη. Για το δεύτερο όμως, από πότε θεωρείται κακό να τα χώνει σε οπισθοδρομικούς; Εμπρός πίσω δηλαδή; 1 ώρα πριν, Armoral είπε Δες Suicide Squad άπατο, εκεί κάνουν προπαγάνδα μέχρι και για το θέμα των όπλων στις Η.Π.Α Το suicide squad πάει απατο γιατί κανείς δεν ήθελε από την rocksteady ένα live service παιχνίδι που σκοτώνεις τα μέλη της justice league, από ένα στούντιο που έφτιαξε τα πολύ αγαπημένα και εντελώς διαφορετικά Arkham παιχνίδια. 1 ώρα πριν, Armoral είπε το Spiderman θα μπορούσε να έχει πολύ μεγαλύτερες πωλήσεις Έχει πουλήσει ήδη 10 εκατομμύρια. Δεν νομίζω ότι είναι λίγα. https://www.ign.com/articles/insomniacs-spider-man-2-swings-past-10-million-sold 1 ώρα πριν, Armoral είπε δεν εφηύραν πράσινους, κόκκινους, μαύρους spiderman επειδή θα προσβληθούν κάποιοι αν δεν έχουν σούπερ ήρωα στα χρώματά τους. Ο Miles Morales υπάρχει από το 2011. Δεν θυμάμαι να ακούω τότε κάτι για woke που ακούμε τώρα για τα πάντα. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Miles_Morales 1 ώρα πριν, Armoral είπε Δες πως κάνει ο κόσμος για το Stellar Blade ακριβώς επειδή έχει μπουχτίσει από την προπαγάνδα. Αυτό είχε θετικότατο αντίκτυπο στο παιχνίδι και στις προπαραγγελίες του, αλλά για κάποιους όπως εσείς δεν τρέχει τίποτα στον κόσμο Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους, αλλά εμένα το παιχνίδι μου άρεσε από τα trailer λόγω του όλου στυλ του και όχι μόνο επειδή έβαλαν ένα σούπερ μοντελ για πρωταγωνίστρια. Δεν θα με ενοχλούσε και αν η πρωταγωνίστρια δεν ήταν μοντέλο. Μπορεί να είμαι όμως μόνο εγώ η εξαίρεση. Διόλου απίθανο. Από την άλλη δεν έχω δει και κάποια στοιχεία που να συνδέουν αυτή την επιλογή με αύξηση των προπαραγγελιων. 1 ώρα πριν, Armoral είπε πως θα προσφωνείς τους παίκτες. Δεν είμαι game developer, αλλά αμφιβάλλω πραγματικά εάν η δυνατότητα επιλογής προσφώνησης του παίκτη απαιτεί τόσους πολλούς πόρους και εργατοώρες, με αποτέλεσμα τα παιχνίδια να είναι ημιτελή και γεμάτα bugs. Το ίδιο και ένα marketing video που δείχνει πόσο ιδανικές είναι οι συνθήκες εργασίας για όλους ανεξαιρέτως στο στούντιο. 1 2
Armoral Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, stevenfins είπε Το ότι ένα στούντιο θα προσλάβει άτομα μόνο με βάση το χρώμα και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά, χωρίς να έχουν ταλέντο στη δουλειά τους είναι κάτι που καμία σοβαρή εταιρία δεν πρόκειται να το κάνει, ειδικά όταν μιλάμε για εταιρείες εκατομμυρίων. Ισχύει ότι πολλές φορές μπορεί να προτιμηθεί κάποιος από μια μειονότητα για θέση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει ταλέντο. Δεν είναι έννοιες ασύμβατες. Δεν είναι δηλαδή ότι το δίλημμα για τη δουλειά είναι αν θα την πάρει ο ικανός ή ο έγχρωμος, για παράδειγμα. Να συγκρίνουμε τι; Ακόμα και αν είναι όλοι μαύροι, γυναίκες, γκέι ή τρανς (που σίγουρα δεν είναι) τώρα τι πάει να πει αυτό; Ότι δεν είναι καλοί προγραμματιστές για παράδειγμα; Εκτός και αν εννοείς κάτι άλλο με τη σύγκριση των φωτογραφιών. (Αυτό που ξέρω είναι ότι έφυγαν οι δημιουργοί του στούντιο και έχουν κάνει τώρα κάτι άλλο δικό τους) Τα παιχνίδια είναι μια μορφή τέχνης. Όπως σε όλα τα βιβλία, τις ταινίες, τα τραγούδια κλπ οι δημιουργοί έχουν και από μία άποψη τουλάχιστον να εκφράσουν, έτσι το ίδιο ισχύει και για τα παιχνίδια. Το να διαφωνούμε με την άποψη που εκφέρουν, δεν την κάνει και αυτομάτως προπαγάνδα. Για το πρώτο δεν έχω εικόνα. Δεν έχει πέσει κάτι στην αντίληψη μου, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη. Για το δεύτερο όμως, από πότε θεωρείται κακό να τα χώνει σε οπισθοδρομικούς; Εμπρός πίσω δηλαδή; Το suicide squad πάει απατο γιατί κανείς δεν ήθελε από την rocksteady ένα live service παιχνίδι που σκοτώνεις τα μέλη της justice league, από ένα στούντιο που έφτιαξε τα πολύ αγαπημένα και εντελώς διαφορετικά Arkham παιχνίδια. Έχει πουλήσει ήδη 10 εκατομμύρια. Δεν νομίζω ότι είναι λίγα. https://www.ign.com/articles/insomniacs-spider-man-2-swings-past-10-million-sold Ο Miles Morales υπάρχει από το 2011. Δεν θυμάμαι να ακούω τότε κάτι για woke που ακούμε τώρα για τα πάντα. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Miles_Morales Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους, αλλά εμένα το παιχνίδι μου άρεσε από τα trailer λόγω του όλου στυλ του και όχι μόνο επειδή έβαλαν ένα σούπερ μοντελ για πρωταγωνίστρια. Δεν θα με ενοχλούσε και αν η πρωταγωνίστρια δεν ήταν μοντέλο. Μπορεί να είμαι όμως μόνο εγώ η εξαίρεση. Διόλου απίθανο. Από την άλλη δεν έχω δει και κάποια στοιχεία που να συνδέουν αυτή την επιλογή με αύξηση των προπαραγγελιων. Δεν είμαι game developer, αλλά αμφιβάλλω πραγματικά εάν η δυνατότητα επιλογής προσφώνησης του παίκτη απαιτεί τόσους πολλούς πόρους και εργατοώρες, με αποτέλεσμα τα παιχνίδια να είναι ημιτελή και γεμάτα bugs. Το ίδιο και ένα marketing video που δείχνει πόσο ιδανικές είναι οι συνθήκες εργασίας για όλους ανεξαιρέτως στο στούντιο. Ναι δεν προσλαμβάνονται επειδή είναι οι καλύτεροι, προσλαμβάνονται γιατί επιδοτούνται συγκεκριμένες ποσοστώσεις γυναικών, εγχρώμων και όλες αυτές τις γελοιότητες που βλέπουμε τελευταία. Ναι ο Miles morales είναι μέρος της ατζέντας τους τελικά. Εμένα δε με ενόχλησε η ύπαρξή του αρχικά αλλά βλέποντας πως πηγαίνει το πράγμα εκεί καταλήγω. Άσε που δεν είναι και καλή ιδέα. Δηλαδή έχουν πάρει όλοι από ένα grapple και πετάνε τώρα. Ακόμη και η Harley. Έλεος. Σιγά μη δεν πουλούσε το Spiderman, PS Exclusive αναμενόμενο και πολλοί από την τεράστια πίτα θα αγοράσουν. Εδώ τα Call of Duty και ΝΒΑ 2κ πουλάνε ότι και να γίνει. Το NBA 2k24 έχει πουλήσει 7 εκατομμύρια κόπιες. Από εκεί να καταλάβεις. Το Stellar Blade μπορεί να είναι και πατάτα. Φαίνεται όμορφο αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Το γεγονός ότι έχει γίνει σημαία του αντι woke συστήματος που βαρέθηκε τις εσκεμμένα κοντόχοντρες άσχημες γυναίκες που αντροφέρνουν και αυτό έχει πουσάρει τις πωλήσεις του μόνο και μόνο για την όμορφη πρωταγωνίστρια τα λέει όλα. Το Suicide Squad τα πήγε άσχημα για δύο λόγους. Επειδή είχα παίξει στη beta και σαν concept αλλά και σα μάχη μου άρεσε, με την προϋπόθεση ότι μετά τα πρώτα δύο κεφάλαια δε θα ήταν επαναλαμβανόμενο δεν είχα και τόσο μεγάλο πρόβλημα μαζί του. Το γεγονός ότι ούτε ένας από αυτούς που ψευδώς αναφέρονται ως "from the creators of Batman Arkham" δε συμμετείχε στην παραγωγή των Arkham τίτλων αλλά και το ότι οι ιδρυτές της εταιρίας αποχώρησαν ίσως και λόγω διαφωνίας με την κατεύθυνση που πήρε ο τίτλος σημαίνει πολλά. Ατάλαντοι προγραμματιστές για τέτοιου είδους δουλειές όπως η τύπισσα που σχεδίασε το UI και το έκανε σαν τον εμπριμέ τοίχο που πιθανώς να ήθελε να φτιάξει σπίτι της. Αν δεν ήταν woke δε θα τσακώνονταν στα social media με τους πελάτες τους σχετικά με το θέμα, δε θα απαιτούσαν να αποδεχθούμε αυτό που έφτιαξαν γιατί το έφτιαξαν αυτοί, δε θε έσβηναν reviews από το steam, ούτε θα έλεγαν μέσα από τη Harley οτι ήρθε η σειρά τους. Δεν πειράζει όλα εδώ πληρώνονται, άπατο το παιχνίδι και θα στρώσουν όλα. Ας πληρωθούν από εκεί που τους πληρώνουν για να φτιάχνουν τα σκουπίδια που φτιάχνουν για να βγαίνουν στα social να μας λένε πόσο diversity υπάρχει στο studio τους αντί το πως θα βγάλουν ένα καλό τίτλο στο διάστημα που η προηγούμενη Rock Steady που σκοπό είχε το gaming έβγαλε τρεις. Αυτά από εμένα και δεν το συνεχίζω άλλο, παραμένω στο αρχικό σχόλιό μου. Αν δε σου κάνει όλα καλά. Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου από Armoral 3 1
D.Luffy Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Δεν ξέρω αν η ποιότητα του Skull and Bones οφείλεται μόνο στις inclusivity προσλήψεις, αλλά αυτό που λέει ο @Armoralπερί κεφαλαίων (και όχι μόνο) της BlackRock φαίνεται να είναι αλήθεια και μπορεί κάποιος να το ψάξει και στο YT από διάφορους οικονομικούς αναλυτές και όχι συνομωσιολόγους. Είναι πλέον απλώς μία νέα ατζέντα (στη Δύση) καθαρά οικονομικών συμφερόντων και ελέγχου και δεν έχει καμία σχέση με την προοδευτικότητα, την κοινωνική ισότητα κλπ. Το αντίθετο. Απλώς φοράει αυτή τη μάσκα. Επίσης το quality drop σε σχέση με εξαναγκαστικές προσλήψεις που σαν κυρίως βάση έχουν το χρώμα, το φύλλο και την σεξουαλικότητα δεν αφορά μόνο τα video games αλλά όλη τη show business γενικότερα. Όλο αυτό το industry βασίζεται ως επί το πλείστον στο άρμεγμα παλαιών επιτυχιών και στις δουλειές προηγούμενων ταλέντων για να επιβιώσει. Ταινίες, παιχνίδια, σειρές. Οι καινοτόμες ιδέες είναι πολύ λίγες και συνήθως προέρχονται από μικρά studio και ανεξάρτητες παραγωγές. Προφανώς και είχαμε αρκετές φόλες και παλιότερα αλλά εγώ προσωπικά βλέπω πλέον παρακμή στην δημιουργηκότητα. Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου από D.Luffy 2 1
Armoral Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, D.Luffy είπε Δεν ξέρω αν η ποιότητα του Skull and Bones οφείλεται μόνο στις inclusivity προσλήψεις, αλλά αυτό που λέει ο @Armoralπερί κεφαλαίων (και όχι μόνο) της BlackRock φαίνεται να είναι αλήθεια και μπορεί κάποιος να το ψάξει και στο YT από διάφορους οικονομικούς αναλυτές και όχι συνομωσιολόγους. Είναι πλέον απλώς μία νέα ατζέντα (στη Δύση) καθαρά οικονομικών συμφερόντων και ελέγχου και δεν έχει καμία σχέση με την προοδευτικότητα, την κοινωνική ισότητα κλπ. Το αντίθετο. Απλώς φοράει αυτή τη μάσκα. Επίσης το quality drop σε σχέση με εξαναγκαστικές προσλήψεις που σαν κυρίως βάση έχουν το χρώμα, το φύλλο και την σεξουαλικότητα δεν αφορά μόνο τα video games αλλά όλη τη show business γενικότερα. Όλο αυτό το industry βασίζεται ως επί το πλείστον στο άρμεγμα παλαιών επιτυχιών και στις δουλειές προηγούμενων ταλέντων για να επιβιώσει. Ταινίες, παιχνίδια, σειρές. Οι καινοτόμες ιδέες είναι πολύ λίγες και συνήθως προέρχονται από μικρά studio και ανεξάρτητες παραγωγές. Προφανώς και είχαμε αρκετές φόλες και παλιότερα αλλά εγώ προσωπικά βλέπω πλέον παρακμή στην δημιουργηκότητα. Προφανώς δεν έχει να κάνει μόνο με αυτό, ειδικά το Skull and Bones ως τίτλος της Ubisoft δε θα είναι και η πρώτη φορά που δε θα είναι επιτυχία. Το λέμε καιρό ότι η Ubisoft στους μεγάλους τίτλους της τα κάνει μαντάρα πλέον ή είναι μία από τα ίδια ενώ οι μικροί βγαίνουν διαμαντάκια. Μιλώ γενικά για αυτά που αναφέρθηκαν στο video ως θέματα της βιομηχανίας με συνέπεια απολύσεις, δυσοίωνο μέλλον και τα σχετικά, κάτι που μπορεί να είναι και απλά τακτική για να μας πάνε όλοι σε cloud gaming και να τελειώνει το παραμύθι ώστε να ελέγχονται τα πάντα, συγκλίνοντας φυσικά με την ατζέντα που φαίνεται να ακολουθούν όλοι έως το 2030. Και φυσικά δε μπορούν να μας λένε ότι σήμερα πλέον που δεν σπαταλούν πόρους για συσκευασίες, εχγειρίδια, χάρτες σε κανονικές εκδόσεις όπως γινόταν τις δεκαετίες 1990 - 2000 (μία ματιά στο Baldur's Gate για PC τότε αρκεί) δεν έχουν αρκετά χρήματα ή δε βγάζουν αρκετά χρήματα σε μία αγορά μεγαλύτερη από αυτή του Hollywood που κινείται πλέον κυρίως μέσω digital τίτλων δηλαδή μηδενικά έξοδα συσκευασίας και κόστη διακίνησης. Τι να πω ίσως να έχει αρχίσει και ο κόσμος να αλλάζει ενδιαφέροντα. Και αυτό καλό θα είναι. Ξέχωρα από αυτό, δε μπορεί να μη βλέπει κάποιος ότι υπάρχει θέμα με το συγκεκριμένο θέμα που αναφέρω στα δύο τρία προηγούμενα ποστ και ότι αυτό επηρεάζει αρνητικά τα έσοδα των εταιριών καθώς δημιουργούν αποκρουστικά προϊόντα. Τον πελάτη δεν πρόκειται να τον ξεγελάσεις ποτέ και θα σε εγκαταλείψει όταν αρχίσεις να περνάς αυτά που εσύ πιστεύεις ως προπαγάνδα θεωρώντας τον χαζό και εσένα έξυπνο, επειδή κατάφερες να εισβάλλεις σε ένα μέσο που δεν αγαπάς, παρά μόνο χρησιμοποιείς για τους σκοπούς σου, σας, τους. Και το πρόβλημα που διακρίνουμε όλοι νομίζω είναι μία γενικά μία προσπάθεια για εύκολο χρήμα ακολουθώντας πεπατημένες με μηδενική ή ελάχιστη προσπάθεια και έλλειψη φαντασίας και ένα ύφος με έλλειψη σεβασμού για τα πάντα, ότι εμείς είμαστε και εμείς θα σας πούμε, καμία σχέση δηλαδή με το παρελθόν που αντί να μιλούν οι δημιουργοί, μιλούσαν τα έργα τους και ο κόσμος ανταποκρινόταν θετικά με αποτέλεσμα να φτάσει η αγορά στα τεράστια μεγέθη που έχουμε σίγουρα. Στα του Playstation 5, στο Πλαίσιο άνοιξαν οι προπαραγγελίες για το Stellar Blade. Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου από Armoral 1 1 1
mansa2k Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 3 ώρες πριν, Armoral είπε Και φυσικά δε μπορούν να μας λένε ότι σήμερα πλέον που δεν σπαταλούν πόρους για συσκευασίες, εχγειρίδια, χάρτες σε κανονικές εκδόσεις όπως γινόταν τις δεκαετίες 1990 - 2000 (μία ματιά στο Baldur's Gate για PC τότε αρκεί) δεν έχουν αρκετά χρήματα ή δε βγάζουν αρκετά χρήματα σε μία αγορά μεγαλύτερη από αυτή του Hollywood που κινείται πλέον κυρίως μέσω digital τίτλων δηλαδή μηδενικά έξοδα συσκευασίας και κόστη διακίνησης. Ακόμα και το Playstation που παρουσίασε μικρή αναλογία λειτουργικών εσόδων σε σχέση με τα έσοδα είναι καθαρά λόγω σχεδιασμού και παράλληλα του αυξανόμενου κόστους στο κομμάτι του hardware που πυροδοτήθηκε από τον covid και μετά. Δηλαδή είναι κάτι που μπορεί να διορθωθεί με τις κατάλληλες κινήσεις. Αυτό αποτελεί και επίσημα απάντηση σε όσους δικαιολογούσαν τα αποτελέσματα μεμονωμένα στις εξαγορές. 3 ώρες πριν, Armoral είπε Τι να πω ίσως να έχει αρχίσει και ο κόσμος να αλλάζει ενδιαφέροντα. Και αυτό καλό θα είναι. Ο κόσμος που στρέφεται στις συνδρομές ίσως περιορίζει τις περαιτέρω αγορές software.
xavier Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου τα καθαρα εσοδα του playstation σε απολυτους αριθμους στην τωρινη γενια ειναι περισσοτερα απο ποτε. Με το pro να πλησιαζει ξεσκαρταραν το στοκ με τις προσφορες στην black friday και παραλληλα επενδυσαν στο χτισιμο της βασης χρηστων. Ενω σιγουρα το οτι η sony υπολογιζει το κοστος της εξαγορας στουντιο στα εξοδα μετραει. Οπως και το οτι το κοστος παραγωγης του hardware δεν εχει πεσει ιδιαιτερα, οπως γινοταν στις παλιοτερες γενιες. το μονο που δεν μου αρεσει ειναι οτι απο το φθινοπωρο και μετα, ακομα και multiplatform. Ισως ειναι νωρις ακομα για ανακοινωσεις, παντως προς το παρον αυτα που εχουν ανακοινωθει δειχνουν πολυ λαιτ. 1
rodosf1 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Handheld PCs βλέπω αύξηση YoY... Ayaneo, ΑΥΝ κ Steam Deck ανεβαίνουν σταθερά!!
Choronzoon Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Στις 21/2/2024 στις 7:32 ΜΜ, stevenfins είπε Συμφωνώ πως υπάρχει diversity και στη στελέχωση στη μεγάλη πλειοψηφία των στούντιο. Συνεχίζουμε όμως να έχουμε άκρως ποιοτικές κυκλοφορίες παιχνιδιών, οπότε δεν καταλαβαίνω πως λειτουργεί αρνητικά αυτό. Η περσινή χρόνια ήταν μια από τις πιο δυνατές στην ιστορία του μέσου. Να αναφέρω και ένα αρκετά χαρακτηριστικό πιστεύω παράδειγμα. Η Ubisoft μέσα σε ένα μήνα κυκλοφόρησε δύο παιχνίδια. Το Prince of Persia και το Skull and Bones. Το πρώτο αγαπήθηκε πολύ και το δεύτερο μέχρι τώρα καθόλου. Δεν νομίζω να έχει άλλους "κανόνες" η Ubisoft Montpellier σε σχέση με τη Ubisoft Singapore, όσον αφορά το diversity. Αλλού είναι το πρόβλημα... Γενικά αν δεις το τελευταίο καιρό τα καλύτερα γκειμς βγαίνουν από Ιάπωνες , όπου εκεί δεν υπάρχει θέμα diversity , προσεχως και από Κορεάτες . Φυσικά δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος υπάρχουν και άλλοι
xavier Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου περα απο την from software και τα στουντιο της nintendo , σε ποιουες αναφερεσαι? Γενικα τα ιαπωνικα στουντιο εχουν ξεπεσει πολυ απο τους κολοσσους που ηταν οταν μεγαλωναμε. ηταν μια εποχη που ειχαν σχεδον το μονοπωλειο στο gaming.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα