rodosf1 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου Μάλλον δίκιο είχαμε όταν λέγαμε για προσδοκίες για over 15M πωλήσεις Switch στο 24...πάνε τα ρεκόρ για σπάσιμο. https://www.fortunegreece.com/article/i-nintendo-thelei-na-poulisei-155-konsoles-switch-to-patima-sta-kerdi-apo-to-super-mario/?utm_source=facebook&utm_medium=paidsocial&utm_campaign=Rel%3A+FRTN_Traffic_Daily_Article_Posts_Oct22&utm_content=23851661474600392&fbclid=IwAR2eXQ-7Anh8G0WqqX39Vv6Lls7Pg_bDr2mlDwpB_yPTTkINS6BT-7TgjCE_aem_ASXLVDI-AtUxcCRQ_jSekYfNz7fjTLgWhr5rjwR7QGaDE8AZIxhP8DjjPkMPAwI0QBYx0Lv5JZzZ7VVGxwpBHn9z 2
Vagosman Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Εδω εγω πηρα ενα ολεντακι στο τέλος της ζωής του. Γιατι οχι; 3
Moderators Malthador Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Moderators Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 15 minutes ago, Lotof said: Δηλώνει εν ολίγοις ότι η Sony θα στηρίξει πιο ενεργά το PC (με νωρίτερες ή ακόμα και παράλληλες κυκλοφορίες, I guess) μια μέρα πριν κάνει τις σχετικές ανακοινώσεις ο Phil. Τυχαίο θα είναι. 2
Lotof Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 24 minutes ago, Malthador said: Δηλώνει εν ολίγοις ότι η Sony θα στηρίξει πιο ενεργά το PC (με νωρίτερες ή ακόμα και παράλληλες κυκλοφορίες, I guess) μια μέρα πριν κάνει τις σχετικές ανακοινώσεις ο Phil. Τυχαίο θα είναι. Ναι αλλά γιατί πρέπει πάντα η MS να τρώει πρώτη το σκ@το (;) 😜 Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου από Lotof
SabotazNic Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 14 λεπτά πριν, Lotof είπε Ναι αλλά γιατί πρέπει πάντα η MS να τρώει πρώτη το σκ@το (;) 😜 Αυτά έχει ο ανταγωνισμός. Ο ένας κάνει κίνηση και ο άλλος την βελτιώνει 😜 1
Mitroglou7 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 35 λεπτά πριν, Lotof είπε Ναι αλλά γιατί πρέπει πάντα η MS να τρώει πρώτη το σκ@το (;) 😜 Ας βγαλει η sony τα παιχνιδια της στο MS και θα το φαει και αυτη. 1
mansa2k Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου Ανέβηκαν τα οικονομικά αποτελέσματα για το τρίτο οικονομικό τρίμηνο περιόδου Οκτωβρίου ~ Νοεμβρίου της Sony. Όσα ειπώθηκαν από τo Playstation παρακάτω: Spoiler Σχολιασμός για κάποια σημεία: -Παρά τις εκπτώσεις, τα πακέτα, την κυκλοφορία του Slim δεν θα καταφέρουν τον αρχικό στόχο των 25 εκατομμυρίων πωλήσεων συστημάτων στο παρόν οικονομικό έτος (FY). Aυτό θεωρώ οφείλεται κυρίως στην κατάλληλη ποσότητα software ή μεμονωμένα σε εμπορικούς τίτλους που θα έσπρωχνε περισσότερα συστήματα. -Τα πράγματα φαίνεται να είναι ακόμα χειρότερα στο κομμάτι του software για το επόμενο FY αφού ήδη προμηνύουν ότι δεν αναμένεται κυκλοφορία κάποιου major existing franchise titles next FY like GoW and SM. Τώρα αν αυτό αποκλείει νέα ip είναι άγνωστο. Το εκλαμβάνω ως πλήρης απουσία υψηλών εμπορικών τίτλων. Αυτό δεν σημαίνει όμως πως δεν θα κυκλοφορήσουν άλλοι τίτλοι διαφορετικής δυναμικής όπως astroboy. -Η αναλογία εσόδων και λειτουργικών εσόδων δείχνει χαμηλή. Η εταιρία δακτυλοδείχνει τις χαμηλές πωλήσεις στο first party περιεχόμενο σε σχέση με πέρυσι και σε απώλειες στο hardware κυρίως λόγω της προώθησης. Είναι κάτι που επισημάνει και ο νέος πρόεδρος: -Εντύπωση μου προκαλεί η δήλωση πως το σύστημα μπήκε στο δεύτερο μισό της ζωής του. Αυτό σημαίνει ότι στοχεύουν (για την ώρα) σε έξι χρόνια συνολικά κάτι που μου φαίνονται λίγα όταν τα κόστη ανεβαίνουν τόσο για τις εταιρίες όσο για τους καταναλωτές. Ακόμα χειρότερα δεν υπάρχει το αντίστοιχο περιεχόμενο και γενικότερα είναι μια από τις χειρότερες γενιές. Δεν βλέπω πως σε τόσο σύντομο διάστημα θα λύσουν τα υπάρχοντα προβλήματα όταν κάποια μπορεί να διογκωθούν. Δεν βγάζει νόημα όταν υπάρχουν αναφορές για pro έκδοση. Θεωρώ πως είναι λανθασμένη εκτίμηση και θα αλλάξουν τα δεδομένα μελλοντικά. -Ουσιαστικά έδωσαν το σήμα μην περιμένετε πολλά στο επόμενο FY από τώρα προβλέποντας χαμηλότερες πωλήσεις hardware. - Δεν αναφέρθηκαν σε πωλήσεις των PSVR2 και Portal. Οι συνδρομητές μειώθηκαν (άγνωστα νούμερα) αλλά αυξήθηκαν τα έσοδα αφού ξόδεψαν περισσότερα στο οικοσύστημα του Playstation. Οι ενεργοί χρήστες εκτινάχθηκαν στα 123 εκατομμύρια. Γενικότερα λείπει το software σε αυτήν την γενιά. Προηγούμενες στο τρίτο, τέταρτο χρόνο παρέδιδαν παιχνίδια ποσοτικά και ποιοτικά. Κάτι τέτοιο δεν υφίσταται στην παρούσα. Πιστεύω ότι το Playstation χτίζει εγκατεστημένη βάση για να την εκμεταλλευτεί με τις μελλοντικές κυκλοφορίες εμπορικών τίτλων στο μεθεπόμενο FY. 3 1
stevenfins Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου Embracer doing Embracer things. https://www.videogameschronicle.com/news/embracer-cancelled-29-unannounced-games-between-july-and-december/ Αναφορά σε κείμενο During its first fiscal quarter ended in June, it had 153 unannounced games in development across internal studios and external studios it was financing. That number fell to 138 in its second quarter and to 124 in its third quarter ended in December. The restructuring also resulted in 1,387 job cuts, or about 8% of its global workforce, during the six months ended in December. This included cutting 871 internal game developers, 252 internal non-developers, and 264 external developers. 1
Choronzoon Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 48 λεπτά πριν, stevenfins είπε Embracer doing Embracer things. https://www.videogameschronicle.com/news/embracer-cancelled-29-unannounced-games-between-july-and-december/ Τα κλασσικά , μειώνουν το κόστος για να δείξουν εξυγίανση και profit και μετά να πουλήσουν ακριβότερα .Vivendi θυμίζει λίγο η φάση . από αυτούς καλό δε θα δούμε και το θέμα είναι ότι τρώνε καλά franchise 1
dekulinkgr Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου Μετα απο ολα αυτα που ακουσαμε και για τα προβληματα growth της βιομηχανιας νομιζω το παρακατω ειναι πιο επικαιρο απο ποτε. 1
Armoral Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Πως το είπαμε go ... go broke? Επεξ/σία 21 Φεβρουαρίου από Armoral 2
firepc Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Καλά είπε ο Θέμης, 200Μ κόστισε το S&B Οχι 120Μ που επέμενε ο Σάκης https://www.thegamer.com/skull-and-bones-report-cost-200-million-dollars-develop/
Armoral Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 51 λεπτά πριν, firepc είπε Καλά είπε ο Θέμης, 200Μ κόστισε το S&B Οχι 120Μ που επέμενε ο Σάκης https://www.thegamer.com/skull-and-bones-report-cost-200-million-dollars-develop/ Όταν ξοδεύεις τα χρήματα για να πληρώνεις diversity και inclusivity ώστε να έχεις κεφάλαια από τη BlackRock αντί για να πληρώσεις το ταλέντο, τη φαντασία και τη δημιουργιική ικανότητα έτσι ώστε να έχεις κεφάλαια από τους πελάτες σου αυτά παθαίνεις. Δυστυχώς έμπλεξαν οι τεράστιες εταιρίες με το χώρο του gaming, χάθηκε το πάθος και το ενδιαφέρον και πλέον μιλά μόνο το χρήμα και κάνουν κουμάντο όλοι οι άσχετοι που μόνο παιχνίδια δεν παίζουν, αλλά έχουν μπει στο παιχνίδι για την προπαγάνδα. Ας αλλάξουν ρότα για να έχουν έσοδα. Το 5% του πληθυσμού που κοιτάζουν να ικανοποιήσουν (ίσως να λέω και πολύ) δεν ασχολείται με το hobby. Έχει "άλλα" ενδιαφέροντα. Επεξ/σία 21 Φεβρουαρίου από Armoral 2 4 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα