Προς το περιεχόμενο

Οικονομικά Νέα της Βιομηχανίας


mansa2k

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Λενε: "κρατα μικρο καλαθι". Καλυτερα λιγοτερα teasers, για να εχεις μικροτερη λιστα απο unreleased games με αγνωστες ημερομηνιες κυκλοφοριας :) 

Το ιδανικότερο γενικότερα είναι οι ανακοινώσεις να απέχουν το μέγιστο ένα χρόνο από την κυκλοφορία, τουλάχιστον για την πλειοψηφία των περιπτώσεων. 

Τώρα αν προκύπτουν ακυρώσεις είναι κάτι δύσκολο να αποφευχθεί.

Επεξ/σία από mansa2k
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
10 hours ago, Mitroglou7 said:

image.png.473dad1f0582a4250dde4ac563bade35.png

Και γω αυτό βλέπω. Μέσα μπαίνουν.

Μέσα δεν μπαίνουν, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα νούμερα βγαίνουν, υπό την έννοια πόσο ενδιαφέρον θα έχει για την Sony να συνεχίζει να συντηρεί ένα στούντιο που θα της δίνει 35% και 40% ROI; Βέβαια, δεν είναι και εντελώς ακριβές αυτό το ερώτημα, γιατί μπορεί το Spider-Man και το Wolverine να αποτελούν system sellers και να της φέρνουν επιπλέον έσοδα από πωλήσεις κονσολών (δεν θεωρώ ότι είναι τέτοιοι τίτλοι προσωπικά, αλλά δεν αγοράζω κονσόλες με τα ίδια κριτήρια που αγοράζουν οι περισσότεροι).

Ωστόσο, το ενδιαφέρον στο πινακάκι είναι άλλο, ένα θέμα με το οποίο έχω καταπιαστεί και στο παρελθόν και πολλοί διαφωνούσατε, αυτό του κόστος παραγωγής των ΑΑΑ games. Φαίνεται ότι πλέον τα $300m είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση για τα 1st-party games. Εκεί πρέπει να εστιάζουμε imho, στο πόσο έχει εκτοξευτεί στο κόστος και κατά πόσο το κλασικό μοντέλο του 70ευρου ή του 80ευρου ανά μονάδα είναι πιο επικερδές από το συνδρομητικό μοντέλο. Γιατί αν είναι σήμερα αποδεκτό να δίνεις 80 ευρώ για ένα τίτλο (που κοστίζει $300m για να φτιαχτεί) τότε σε 5 χρόνια που θα κοστίζει $400m θα είναι αποδεκτό το κατοστάρικο;

Κάπου αρχίζει και ξεφεύγει το πράγμα θεωρώ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Malthador είπε

Μέσα δεν μπαίνουν, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα νούμερα βγαίνουν, υπό την έννοια πόσο ενδιαφέρον θα έχει για την Sony να συνεχίζει να συντηρεί ένα στούντιο που θα της δίνει 35% και 40% ROI; Βέβαια, δεν είναι και εντελώς ακριβές αυτό το ερώτημα, γιατί μπορεί το Spider-Man και το Wolverine να αποτελούν system sellers και να της φέρνουν επιπλέον έσοδα από πωλήσεις κονσολών (δεν θεωρώ ότι είναι τέτοιοι τίτλοι προσωπικά, αλλά δεν αγοράζω κονσόλες με τα ίδια κριτήρια που αγοράζουν οι περισσότεροι).

Ωστόσο, το ενδιαφέρον στο πινακάκι είναι άλλο, ένα θέμα με το οποίο έχω καταπιαστεί και στο παρελθόν και πολλοί διαφωνούσατε, αυτό του κόστος παραγωγής των ΑΑΑ games. Φαίνεται ότι πλέον τα $300m είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση για τα 1st-party games. Εκεί πρέπει να εστιάζουμε imho, στο πόσο έχει εκτοξευτεί στο κόστος και κατά πόσο το κλασικό μοντέλο του 70ευρου ή του 80ευρου ανά μονάδα είναι πιο επικερδές από το συνδρομητικό μοντέλο. Γιατί αν είναι σήμερα αποδεκτό να δίνεις 80 ευρώ για ένα τίτλο (που κοστίζει $300m για να φτιαχτεί) τότε σε 5 χρόνια που θα κοστίζει $400m θα είναι αποδεκτό το κατοστάρικο;

Κάπου αρχίζει και ξεφεύγει το πράγμα θεωρώ.

Δεν θεωρώ ότι η Sony και η κάθε Sony περιμένει τα 2 exclusives που βγάζει το χρόνο, που εκ των πραγμάτων δε γίνεται να είναι πάντα επιτυχίες, για να ζήσει. Ακόμη και στις περιπτώσεις μεγάλων επιτυχιών η κερδοφορία τους θα είναι μια τρίχα από τα @@ της συνολικής ετήσιας κυκλοφορίας που έρχεται από τις συνδρομές και τα third parties. 

Ο λόγος ύπαρξής τους είναι πρακτικά το system seller που αναφέρεις ώστε να φέρουν κόσμο στη πλατφόρμα και να βγάλουν χρήματα από το PS Store συνολικά. Με την ίδια λογική περίπου που συχνά διαβάζουμε ότι οι κονσόλες σαν hardware πουλιούνται με ζημία.

Είναι όντως υψηλό το κόστος και σίγουρα έχει ανέβει αλλά δεν είναι ένδειξη τα συγκεκριμένα παιχνίδια γιατί τα θεωρώ από τις μεγαλύτερες παραγωγές και με τρελά κόστη διαφήμισης λόγω αναγνωρισιμότητας. Ο Spiderman πάει να γίνει η μασκότ της Sony. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To Playstation τελευταία όσες κινήσεις κάνει γίνονται για να επεκτείνει τα έσοδα του πέρα από τα όρια της κονσόλας. Επένδυσαν σε gaas τα οποία από την φύση τους απαιτούν να κυκλοφορούν σε όσο δυνατόν περισσότερο συστήματα και παράλληλα έχουν ξεκινήσει την κυκλοφορία first party games στο pc. Mε λίγα λόγια γίνονται όλο και περισσότερο τρίτη εταιρία κάτι που πράττει και το xb αντίστοιχα. 

Κατά αλλά δεν έγραψα ότι μπαίνουν μέσα πουθενά αλλά (για άλλη μια εκατοστή φορά) ότι αυτό το πλάνο δεν μπορεί να σταθεί μακροπρόθεσμα εφόσον δεν γίνουν αλλαγές. 

5 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε

Ο λόγος ύπαρξής τους είναι πρακτικά το system seller που αναφέρεις ώστε να φέρουν κόσμο στη πλατφόρμα και να βγάλουν χρήματα από το PS Store συνολικά. Με την ίδια λογική περίπου που συχνά διαβάζουμε ότι οι κονσόλες σαν hardware πουλιούνται με ζημία.

Τελικά που βασίζεται το ps; Το ps5, όπως αναφέρεις δεν βγάζει αξιόλογα κέρδη. Το ίδιο βλέπουμε και από τα firs party studios. Επομένως (για χιλιοστή φορά) είναι μια πλατφόρμα τρίτων εταιριών (όπως οι ίδιοι έχουν παραδεχτεί) και συντηρούνται με βάση τα έσοδα που προκύπτουν από τα δικαιώματα στις τρίτες εταιρίες. 

Δεν θέλετε να το χωνέψετε μερικοί. Πρόβλημα σας.

6 ώρες πριν, Malthador είπε

Γιατί αν είναι σήμερα αποδεκτό να δίνεις 80 ευρώ για ένα τίτλο (που κοστίζει $300m για να φτιαχτεί) τότε σε 5 χρόνια που θα κοστίζει $400m θα είναι αποδεκτό το κατοστάρικο;

Fans Shocked as Leaks Reveal PlayStation Believes Games Will Cost Around $80 to $100 From 2027

Έχει δωθεί ήδη απάντηση σε αυτό εσωτερικά στο Playstation. Παλιότερα είχε γίνει συζήτηση σχετικά με τα κόστη παραγωγής σε αυτό το θέμα και πως πρέπει να γίνουν κινήσεις μειώσεις τους. Επίσης συνεχίζω να θεωρώ πως η επιμονή στον τεχνικό τομέα θα είναι προβληματικό για το μέλλον κάτι που ήδη δείχνει τα σημάδια του. 

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mansa2k είπε

Τελικά που βασίζεται το ps; Το ps5, όπως αναφέρεις δεν βγάζει αξιόλογα κέρδη. Το ίδιο βλέπουμε και από τα firs party studios. Επομένως (για χιλιοστή φορά) είναι μια πλατφόρμα τρίτων εταιριών (όπως οι ίδιοι έχουν παραδεχτεί) και συντηρούνται με βάση τα έσοδα που προκύπτουν από τα δικαιώματα στις τρίτες εταιρίες. 

Δεν θέλετε να το χωνέψετε μερικοί. Πρόβλημα σας.

Το PS βασίζεται στο brand του. Το brand του το έχτισε σε μεγάλο βαθμό από τα first party του. Τα first party του μια χαρά κερδοφορία έχουν εκτός και αν περίμενες να βγάζουν 2 δις ανά game. 

Το παραπάνω οδηγεί στο να έχει ένα μεγάλο μέρος της πίτας του PC/Xbox/PS gaming (το switch έχει άλλη πίτα με άλλα games) που μοιράζονται σε τεράστιο βαθμό τα ίδια third parties. Και έτσι παίρνει όντως (βασίζεται αν προτιμάς) πολλά έσοδα από τις τρίτες εταιρίες.

Να σου αντιστρέψω και λίγο αυτό που λες. Οι τρίτες εταιρίες που βασίζονται με την ίδια λογική όταν ένα μεγάλο ποσοστό των πωλήσεών τους γίνονται στο PS?

Δε καταλαβαίνω ποιο είναι το περίεργο σε όλη αυτή την εξίσωση και το συζητάμε τόσο. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 minutes ago, Mitroglou7 said:

Το PS βασίζεται στο brand του. Το brand του το έχτισε σε μεγάλο βαθμό από τα first party του. Τα first party του μια χαρά κερδοφορία έχουν εκτός και αν περίμενες να βγάζουν 2 δις ανά game. 

Το παραπάνω οδηγεί στο να έχει ένα μεγάλο μέρος της πίτας του PC/Xbox/PS gaming (το switch έχει άλλη πίτα με άλλα games) που μοιράζονται σε τεράστιο βαθμό τα ίδια third parties. Και έτσι παίρνει όντως (βασίζεται αν προτιμάς) πολλά έσοδα από τις τρίτες εταιρίες.

Να σου αντιστρέψω και λίγο αυτό που λες. Οι τρίτες εταιρίες που βασίζονται με την ίδια λογική όταν ένα μεγάλο ποσοστό των πωλήσεών τους γίνονται στο PS?

Δε καταλαβαίνω ποιο είναι το περίεργο σε όλη αυτή την εξίσωση και το συζητάμε τόσο. 

Αρα, τωρα που δεν έχει first party και τα βγάζει όλα και στο pc, δε θα πουλάει πολλά ps5;

Αληθεια εχει ειπωθει πολλές φορές. Στην εποχή ps3-4 ίσχυε μάλλον αυτό με τα first party καθώς έβγαζε και περισσότερα και φθηνότερα με αποτέλεσμα να κάνουν καλύτερα roi.Τώρα πια δε νομίζω ότι τους συμφέρει, μόνο για κράχτες.Αν ρωτήσεις τη Sony, θα σου πει μακάρι να πουλούσα μόνο Fifa(ea fc) 2k και cod και να πάνε να πνιγούν οι άλλοι.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, stafftw είπε

Στην εποχή ps3-4 ίσχυε μάλλον αυτό με τα first party καθώς έβγαζε και περισσότερα και φθηνότερα με αποτέλεσμα να κάνουν καλύτερα roi.

Ποιες εποχές ps3 και ps4??

Επί εποχές ps3 ήταν πίσω σε πωλήσεις από το xbox360. Τις τελευταίες χρονιές πήρε τα πάνω της.

Και σε ps4, τα πρώτα 3 χρόνια κυκλοφορίας είχαμε όλα και όλα από μεγάλα ονόματα ένα Uncharted 4 και ένα Bloodborne, με το 2ρο να μην έκανε καν υψηλές πωλήσεις.

Και 2 από τα μεγαλύτερα ονόματα της, το last of us part 2 και Ghost of tsushima να κυκλοφορούν την ίδια χρονιά με το ps5, δηλαδή 7χρόνια μετά. Α και που είσαι, για ψάξε να δεις πόσο κόστισαν τα τελευταία, γιατί μόνο φθηνές παραγωγές δεν ήταν, ειδικά το last of us....

Από εκεί και πέρα, σε μια κονσόλα/πλατφόρμα στην οποία έχει τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε παιχνίδια όπως call of duty, Fifa, GTA, Red Dead Redemption, σε όλα τα fighting παιχνιδια της αγοράς και πάει λέγοντας, τίθεται πραγματικά ερώτημα από που έρχονται τα περισσότερα έσοδα???

Τις online συνδρομές γιατί τις αγοράζει ο κόσμος?Για να παίξει single player παιχνίδια?

Και η Nintendo αν ήταν στην θέση της Sony, πάλι περισσότερα έσοδα θα είχε από τα παιχνίδια 3ων παρά από τα δικά της.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε

image.png.473dad1f0582a4250dde4ac563bade35.png

Και γω αυτό βλέπω. Μέσα μπαίνουν.

Απο οτι φαίνεται και αυτό "old news" είναι. Τελικά, το r&c είναι στα 140+ revenue, και το miles morales ξεπέρασε κατά πολύ τα estimated. Και, εκτός 2 παιχνιδιών, φαίνεται ότι το physical καλά κρατεί ακόμα. 

 

20231220_160908.jpg

Επεξ/σία από SabotazNic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Mitroglou7 είπε

Το PS βασίζεται στο brand του. Το brand του το έχτισε σε μεγάλο βαθμό από τα first party του.

Όταν γράφω οτι δεν θέλετε να το χωνέψετε μερικοί έρχεται και η επαλήθευση. Το μόνο first party του ps1 ήταν το Gran Turismo. Θα αλλάξουμε τα δεδομένα της ιστορίας για να μπορέσεις να υποστηρίξεις τα λεγόμενα σου. Πληθώρα εμπορικών first party games το ps δημιούργησε από τα μέσα του ps4 και μετά. Επίσης κάτι που είχα αναφέρει παλιότερα:

16 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Και σε ps4, τα πρώτα 3 χρόνια κυκλοφορίας είχαμε όλα και όλα από μεγάλα ονόματα ένα Uncharted 4 και ένα Bloodborne, με το 2ρο να μην έκανε καν υψηλές πωλήσεις.

Βασικά τις καλύτερες πωλήσεις είχαν τα Uncharted Trilogy και η μεταφορά του LoU1. Τα πρώτα τρία χρόνια κυκλοφορίας του ps4 τα παιχνίδια των τρίτων εταιριών δημιούργησαν την εγκατεστημένη βάση.

1 ώρα πριν, Mitroglou7 είπε

Τα first party του μια χαρά κερδοφορία έχουν εκτός και αν περίμενες να βγάζουν 2 δις ανά game. 

Άλλη μια ακρότητα. Από την μια ειρωνικά γράφεις πως τα first party studios μπαίνουν μέσα και από την άλλη συνεχίζεις ειρωνικά και πάλι στο άλλο άκρο πως περιμένω να βγάζουν 2 δις ανά παιχνίδι. Απάντησα στο προηγούμενο μήνυμα για εκατοστή μία και χιλιοστή μία φορά.

1 ώρα πριν, Mitroglou7 είπε

Να σου αντιστρέψω και λίγο αυτό που λες. Οι τρίτες εταιρίες που βασίζονται με την ίδια λογική όταν ένα μεγάλο ποσοστό των πωλήσεών τους γίνονται στο PS?

Καταρχήν δεν βασίζονται σε υποθέσεις αλλά σε δεδομένα. Επίσης είναι τόσο εμετικά λάθος η τοποθέτηση σου που δυσκολεύομαι ακόμα και να πιστέψω πως πρέπει να δώσω απαντήση. Δίνοντας βάση σε μια τέτοια απάντηση ουσιαστικά υποστηρίζεις πως χωρίς την ύπαρξη του ps5 οι τρίτες εταιρίες δεν θα πουλούσαν τα ίδια νούμερα ή ότι δεν θα είχαν την ίδια επιτυχία. Αναφέρομαι στο τώρα. Αν το πιστεύεις αυτό λυπάμαι αλλά καληνύχτα.

1 ώρα πριν, Mitroglou7 είπε

Δε καταλαβαίνω ποιο είναι το περίεργο σε όλη αυτή την εξίσωση και το συζητάμε τόσο.

Γιατί έχει κολλήσει η βελόνα. Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε. Τα πράγματα θα επαληθευτούν έτσι και αλλιώς μελλοντικά ειδικά όταν τα παραδέχονται στο ps είτε μέσω δηλώσεων είτε μέσω διαρροών.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, mansa2k είπε

Καταρχήν δεν βασίζονται σε υποθέσεις αλλά σε δεδομένα. Επίσης είναι τόσο εμετικά λάθος η τοποθέτηση σου που δυσκολεύομαι ακόμα και να πιστέψω πως πρέπει να δώσω απαντήση. Δίνοντας βάση σε μια τέτοια απάντηση ουσιαστικά υποστηρίζεις πως χωρίς την ύπαρξη του ps5 οι τρίτες εταιρίες δεν θα πουλούσαν τα ίδια νούμερα ή ότι δεν θα είχαν την ίδια επιτυχία. Αναφέρομαι στο τώρα. Αν το πιστεύεις αυτό λυπάμαι αλλά καληνύχτα.

Βασικα κυκλοφορουσε αυτο πριν λιγες μερες

"Most of the time, especially in the past, PlayStation was the big seller. PlayStation was the console to have, it sold more than any other console for the most part, everybody is playing on PlayStation

Εδω που φτασαμε, η μια μερια κερδιζει απο την αλλη, και αυτο ειναι δεδομενο. 

Επεξ/σία από SabotazNic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Βασικα κυκλοφορουσε αυτο πριν λιγες μερες

"Most of the time, especially in the past, PlayStation was the big seller. PlayStation was the console to have, it sold more than any other console for the most part, everybody is playing on PlayStation

Εδω που φτασαμε, η μια μερια κερδιζει απο την αλλη, και αυτο ειναι δεδομενο. 

Έγραψα παραπάνω, αναφέρομαι στο τώρα. 

Πάντως θυμάμαι πως κατά την κυκλοφορία του GTAV πούλησε στα ίδια περίπου επίπεδα στα τότε συστήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mansa2k είπε

Καταρχήν δεν βασίζονται σε υποθέσεις αλλά σε δεδομένα. Επίσης είναι τόσο εμετικά λάθος η τοποθέτηση σου που δυσκολεύομαι ακόμα και να πιστέψω πως πρέπει να δώσω απαντήση. Δίνοντας βάση σε μια τέτοια απάντηση ουσιαστικά υποστηρίζεις πως χωρίς την ύπαρξη του ps5 οι τρίτες εταιρίες δεν θα πουλούσαν τα ίδια νούμερα ή ότι δεν θα είχαν την ίδια επιτυχία. Αναφέρομαι στο τώρα. Αν το πιστεύεις αυτό λυπάμαι αλλά καληνύχτα.

Επειδή ακριβώς αναφέρεστε στο τώρα ακριβώς αυτό λέω. Όταν θα κυκλοφορήσει το GTA 6 σε XBOX/PS5 και κάνει day one 50εκ. πωλήσεις οι 35εκ. θα είναι στο PS5 λόγω του market share. Μάντεψε πόσα θα πουλούσε αν δεν έβγαινε στο PS5. Εύκολο είναι. Απλή αφαίρεση. Το χεις.

Καληνύχτα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Malthador είπε

Μέσα δεν μπαίνουν, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα νούμερα βγαίνουν, υπό την έννοια πόσο ενδιαφέρον θα έχει για την Sony να συνεχίζει να συντηρεί ένα στούντιο που θα της δίνει 35% και 40% ROI; Βέβαια, δεν είναι και εντελώς ακριβές αυτό το ερώτημα, γιατί μπορεί το Spider-Man και το Wolverine να αποτελούν system sellers και να της φέρνουν επιπλέον έσοδα από πωλήσεις κονσολών (δεν θεωρώ ότι είναι τέτοιοι τίτλοι προσωπικά, αλλά δεν αγοράζω κονσόλες με τα ίδια κριτήρια που αγοράζουν οι περισσότεροι).

Ωστόσο, το ενδιαφέρον στο πινακάκι είναι άλλο, ένα θέμα με το οποίο έχω καταπιαστεί και στο παρελθόν και πολλοί διαφωνούσατε, αυτό του κόστος παραγωγής των ΑΑΑ games. Φαίνεται ότι πλέον τα $300m είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση για τα 1st-party games. Εκεί πρέπει να εστιάζουμε imho, στο πόσο έχει εκτοξευτεί στο κόστος και κατά πόσο το κλασικό μοντέλο του 70ευρου ή του 80ευρου ανά μονάδα είναι πιο επικερδές από το συνδρομητικό μοντέλο. Γιατί αν είναι σήμερα αποδεκτό να δίνεις 80 ευρώ για ένα τίτλο (που κοστίζει $300m για να φτιαχτεί) τότε σε 5 χρόνια που θα κοστίζει $400m θα είναι αποδεκτό το κατοστάρικο;

Κάπου αρχίζει και ξεφεύγει το πράγμα θεωρώ.

εχουν ακριβυνει οι διαφημισεις, περισσοτερο απο το development cost.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Mitroglou7 είπε

Επειδή ακριβώς αναφέρεστε στο τώρα ακριβώς αυτό λέω. Όταν θα κυκλοφορήσει το GTA 6 σε XBOX/PS5 και κάνει day one 50εκ. πωλήσεις οι 35εκ. θα είναι στο PS5 λόγω του market share. Μάντεψε πόσα θα πουλούσε αν δεν έβγαινε στο PS5. Εύκολο είναι. Απλή αφαίρεση. Το χεις.

Καληνύχτα.

Κάνεις πλάκα.

Απορώ με σένα παντως. @mansa2k Ουτε ο γαιδαρος της γιαγιας μου δεν είχε τετια υπομονή  

Επεξ/σία από chrisgewrgi
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...