Προς το περιεχόμενο

Οικονομικά Νέα της Βιομηχανίας


mansa2k

Προτεινόμενες αναρτήσεις

οσο η sony εξαρταται απο τους τριτους, τοσο οι τριτοι εξαρτωνται απο τη sony. Και οσο αυξανεται η διαφορα της sony με την ms, η πλαστιγγα της εξαρτησης θα γερνει ολο και περισσοτερο υπερ της sony.

τεσπα, ελπιζω να ανακοινωσουν και κανα παιχνιδι συντομα. Μακαρι το gaas πλανο της sony, να καταρρευσει πριν καν ξεκινησει.

η nintendo οσο μπορει να ανακυκλωνει με επιτυχια τα περιορισμενα franchise της , θα τραβαει το δικο της επιτυχημενο δρομο. Προσωπικα παντα αναρωτιεμαι αν υπαρχει περιπτωση να βρεθουν συντομα σε καποιο τελμα. Ενα απλα δυνατοτερο switch δεν ειμαι σιγουρος αν προκειται να κανει καποια διαφορα. Δε νομιζω οτι το κοινο της nintendo ενδιαφερεται για κατι τετοιο, αν δε συνδυαστει με καποιο νεο killer feature. Σιγουρα εξακολουθει να ειναι μονοπωλειο  στα portable, μια και οι τιμες στς steam decks πρεπει να πεσουν χαμηλοτερα απο αυτες τους switch για να αποτελεσουν ισοδυναμο ανταγωνιστη.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, xavier είπε

οσο η sony εξαρταται απο τους τριτους, τοσο οι τριτοι εξαρτωνται απο τη sony. Και οσο αυξανεται η διαφορα της sony με την ms, η πλαστιγγα της εξαρτησης θα γερνει ολο και περισσοτερο υπερ της sony.

Oι τρίτες εταιρίες δεν εξαρτώνται από την Sony, είναι καθαρά θέμα συμφερόντων κάτι που επαληθεύεται από την ιστορία της βιομηχανίας. Τελευταία αρκετές εταιρίες στην Ιαπωνία έχουν καθορίσει στόχο το pc να αποτελέσει το βασικό πυλώνα εσόδων. Οι δυτικές εταιρίες έχουν ήδη παρουσία στο pc εδώ και χρόνια. Η ABK αν είχε κάποια εξάρτηση από την Sony δεν θα είχε εξαγοραστεί από την MS. Θυμίζω πως η ABK επιθυμούσε να εξαγοραστεί και κατά την περίοδο των διαπραγματεύσεων υπήρξαν και άλλοι ενδιαφερόμενοι μεταξύ των οποίων και μια άλλη εταιρία videogames με κατώτερη προσφορά. Στα δικά μου μάτια το πρόβλημα ανήκει στην Sony που δεν μπορεί να καθορίσει σε καμία περίπτωση μέσω των δικών της first party studios την τύχη των συστημάτων της. Αν η Sony είχε αντίστοιχη υποστήριξη με την Ν για παράδειγμα πιστεύω απόλυτα ότι δεν θα μπορούσε καν να ανταπεξέλθει στην αγορά.

43 λεπτά πριν, xavier είπε

η nintendo οσο μπορει να ανακυκλωνει με επιτυχια τα περιορισμενα franchise της , θα τραβαει το δικο της επιτυχημενο δρομο.

-Περιορισμένα ip η Ν είναι απλά αστείο. Υπάρχει ολόκληρη λίστα παιχνιδιών και δεν μπορούν να την καλύψουν ακόμα και τώρα που έχουν επικεντρωθεί σε ένα σύστημα. Επίσης η ποικιλία που προσφέρουν είναι αρκετά μεγάλη.

43 λεπτά πριν, xavier είπε

Προσωπικα παντα αναρωτιεμαι αν υπαρχει περιπτωση να βρεθουν συντομα σε καποιο τελμα. Ενα απλα δυνατοτερο switch δεν ειμαι σιγουρος αν προκειται να κανει καποια διαφορα. Δε νομιζω οτι το κοινο της nintendo ενδιαφερεται για κατι τετοιο, αν δε συνδυαστει με καποιο νεο killer feature

-Το πρόβλημα της Ν είναι πως είναι μια εταιρία ρίσκου. Δηλαδή ποντάρει στο κάτι νέο και φρέσκο από εποχής DS/Wii. Είδαμε τις διακυμάνσεις με τα WiiU και NSW. Δεν υπάρχει χρυσή τομή στο μοντέλο ρίσκου που έχουν επιλέξει. Μπορεί το επόμενο σύστημα να τύχει θετικής ανταπόκρισης, μπορεί και όχι και πάντα από το σύνολο του κοινού και όχι από το περιορισμένο "αποκλειστικό" κοινό της εταιρίας.

43 λεπτά πριν, xavier είπε

Σιγουρα εξακολουθει να ειναι μονοπωλειο στα portable, μια και οι τιμες στς steam decks πρεπει να πεσουν χαμηλοτερα απο αυτες τους switch για να αποτελεσουν ισοδυναμο ανταγωνιστη

-Το steam deck δεν ανταγωνίζεται το NSW. Η ύπαρξη του οφείλεται στην επιτυχία του NSW όπως και για τα υπόλοιπα pc portable. Δεν υπάρχει κάτι για να ανταγωνιστεί την Ν μέσω του steam, διαφορετικά η Valve θα το είχε πετύχει και χωρίς το steam deck.

-Η υβριδικότητα ήταν το system seller του NSW και όχι η φορητότητα μονόπλευρα. Διαφορετικά θα μονοπωλούσε το Lite edition κάτι που δεν συμβαίνει. 

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, NickTG είπε

Πόσο περιορισμένα? 

Πόσα είναι περίπου? 

mario, zelda, pokemon, super smash bros βασικα. Προσθεσε και κανα animal crossing, splatoon κτλ. Αν μιλαμε μονο για αυτα που κουβαλανε τις πωλησεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα για το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο της Ν. Δεν θα ακολουθήσει η κλασσική ανάλυση διότι τα αρχεία κάπου 332 χιλιόμετρα μακριά.

Μπορείτε να δείτε την επίσημη παρουσίαση εδώ:

https://www.nintendo.co.jp/ir/pdf/2023/231107_4e.pdf

Τα ενδιαφέροντα σημεία κατά την κρίση μου:

-Το σύστημα πούλησε σχεδόν τρία εκατομμύρια. Χαμηλότερα από το πρώτο τρίμηνο, όπως είχα προβλέψει, αλλά κυμάνθηκε σε καλύτερα σε σχέση με ότι περίμενα. Συνολικές πωλήσεις 132,46 εκατομμύρια.

-Το TotK πούλησε μόλις σχεδόν ένα εκατομμύριο για το τρίμηνο.

-Το Pikmin 4 στα 2,6 εκατομμύρια που τον κατατάσσει στον εμπορικότερο τίτλο της σειράς. Δυστυχώς δεν έπεισε το δυτικό κοινό αφού το 52% των πωλήσεων οφείλονται στην Ιαπωνία.

-Το MK8D συνεχίζει ακάθεκτο με 1,55 εκατομμύρια πωλήσεις τριμήνου.

-Η Ν δείχνει αρκετά καλή κερδοφορία, ειδικά αν συγκρίνουμε με τα αποτελέσματα του παρελθόντος όπου η πτώση ήταν δεδομένη όταν έκλεινε η εκάστοτε γενιά. Πλέον όχι μόνο διατηρείται αλλά το net profit είναι το υψηλότερο ιστορικά για το πρώτο συνολικά εξάμηνο της εταιρίας. Βέβαια αυτό οφείλεται και στην πτώση του yen κάτι που ενισχύει το συνάλλαγμα από τις εξωτερικές αγορές. Εξαιτίας αυτού η Ν αυξάνει τους στόχους της σε διάφορους δείκτες.

-Πάντως δεν είναι εύκολα τα πράγματα για τον στόχο των 15 εκατομμύριων πωλήσεων συστημάτων για το οικονομικό έτος αλλά κινούνται σωστά με διάφορα πακέτα και προσφορές.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάθε q2 η Ν παρουσιάζει το πλήρες επιχειρηματικό πλάνο της όπως και αυτή την φορά. Ουσιαστικά αναφέρουν τα ίδια πράγματα, αφού δεν έχει αλλάξει κάτι τα τελευταία χρόνια, με την διαφορά ότι γίνεται μια αρκετά εκτενής ανάλυση σε κάθε τομέα. Αξίζει να ρίξετε μια ματιά γιατί είναι όλα μαζί σε ένα αρχείο με κάποιες εχτρα πληροφορίες:

https://www.nintendo.co.jp/ir/pdf/2023/231108e.pdf

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αποτελέσματα και από την Sony. Στα 4,9 εκατομμύρια το ps5 για το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο. Συνολικά 8,2 εκατομμύρια μαζί με το πρώτο τρίμηνο. Ο στόχος παραμένει τα 25 εκατομμύρια για το τωρινό οικονομικό έτος. Δύσκολο, όπως δήλωσαν, αλλά οι προσφορές και εκπτώσεις συνεχίζονται επομένως μένει να δούμε πως θα ανταποκριθεί το κοινό.

Το SM2 στα 5 εκατομμύρια μέχρι τέλος Οκτωβρίου. 

Δεν αναφέρθηκαν πωλήσεις για το psvr2 (γιατί άραγε;) και δεν υπήρξε ενημέρωση σχετικά με τους συνδρομητές. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι αναλυτές περιμένουν το επόμενο σύστημα της Ν για νούμερα της προκοπής. Μέχρι τα αποτελέσματα του επόμενου οικονομικού τριμήνου έχουμε δρόμο. Προς το παρόν περιμένουν να σωθεί η κατάσταση από το CoD.

Επεξ/σία από mansa2k
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, SabotazNic είπε

Συνολικές πωλήσεις παιχνιδιών μέχρι 28 Οκτωβρίου σε Αμερική

 

20231116_035311.jpg

Στο παρόν νήμα έχουν κυρίως αξία τα global figures και μάλιστα σε net income.

Υπάρχουν τοπικές επιλογές πχ όπως το Madden NFL, MLB που αλλού δεν υπάρχουν καν στο top 100.

Επίσης λόγω ύπαρξης των συνδρομών η κατάσταση περιπλέκεται αφού δεν καταγραφεί πωλήσεις ένα game σε συνδρομή για όσους έχουν συνδρομή. 

Τρίτος παράγοντας είναι οι εκπτώσεις και τα bundles που επίσης δινουν διαφορετικά κομμάτια στα games, αλλά διαφοροποιουν με μικρότερο συντελεστή τα συνολικά έσοδα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, rodosf1 είπε

Στο παρόν νήμα έχουν κυρίως αξία τα global figures και μάλιστα σε net income.

Αυτο πρώτη φορά τυχαίνει να ισχύει πάντως, και αν δεις καλύτερα, είναι σε dollars τα sales. Η Αμερική τυχαίνει να είναι και το μεγαλύτερο market... 

5 ώρες πριν, rodosf1 είπε

Επίσης λόγω ύπαρξης των συνδρομών η κατάσταση περιπλέκεται αφού δεν καταγραφεί πωλήσεις ένα game σε συνδρομή για όσους έχουν συνδρομή. 

Ακριβώς, το παραπάνω δεν αναφέρεται σε χρήστες, αλλά σε δολάρια πωλήσεων. 

5 ώρες πριν, rodosf1 είπε

Τρίτος παράγοντας είναι οι εκπτώσεις και τα bundles που επίσης δινουν διαφορετικά κομμάτια στα games, αλλά διαφοροποιουν με μικρότερο συντελεστή τα συνολικά έσοδα. 

Το συγκεκριμένο site ΔΕΝ μετράει bundles, για τα οποία 1 game πούλησε πάρα πολύ και έτσι... 

Επεξ/σία από SabotazNic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Circana (πρώην NPD) καταγράφει πωλήσεις σε ΗΠΑ και όχι ολόκληρη την Αμερική. 

Η καταγραφή εσόδων (τζίρος) δεν σημαίνει πολλά χωρίς τα οικονομικά αποτελέσματα που δίνουν πληροφορίες σχετικά με operating income και (στο σύνολο της εταιρίας) net income. 

Το θέμα είναι το παραγόμενο κέρδος/απώλεια. Τα έσοδα από μόνα τους δεν λένε κάτι ούτε στους επενδυτές αλλά ούτε και στις εταιρίες.

Γενικότερα όλα αυτά. Η πλήρης εικόνα είναι διαφορετική και ακόμα περισσότερο όταν γίνονται συγκρίσεις.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Συνολικές πωλήσεις παιχνιδιών μέχρι 28 Οκτωβρίου σε Αμερική

 

20231116_035311.jpg

baldurs gate δεν πουλησε αμερικη καθολου? λιγοτερο απο παιχνιδια που κυκλοφορησαν περσι ή απο παιχνιδια που κυκλοφορησαν αργοτερα?  περιεργο, ισως και οχι...εκτος αν ειναι η larian δεν ειναι στην dlp και δεν μετρανε τις ψηφιακες πωλησεις.

Επεξ/σία από xavier
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...