Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mansa2k είπε

Nintendo
Ανάλυση Οικονομικού Πρώτου Οικονομικού Τριμήνου Περιόδου Απριλίου ~ Ιουνίου 2023

q1fy24.png.0f2f16b83aa15d0d493aa3df8c2ba104.png

Πληροφορίες από τα Οικονομικά Αποτελέσματα:

-Global sell-through of first-party software this quarter reached the highest level for a first quarter since the launch of Nintendo Switch
-To ποσοστό των ψηφιακών πωλήσεων αντιστοιχούν στο 47.3% (53% στο αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι).
-Το ποσοστό πωλήσεων των first-party κυμάνθηκε 88,8% (76,3% στο αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι).* Η Nintendo συμπεριλαμβάνει και τους τίτλους που αναλαμβάνει την διανομή.

-Οι πωλήσεις του NSW Lite για το τρίμηνο κυμάνθηκαν στα 430  χιλιάδες (21,45 εκατομμύρια συνολικά).
-Οι πωλήσεις του NSW Oled για το τρίμηνο κυμάνθηκαν στα 2,83 εκατομμύρια (17,85 εκατομμύρια συνολικά).
-Οι πωλήσεις του αρχικού NSW για το τρίμηνο κυμάνθηκαν στις 640 χιλιάδες (90,23 εκατομμύρια συνολικά).
*Το NSW Oled υπερίσχυσε ξανά όλων των εκδόσεων.

Γενικές Παρατηρήσεις:
-Εντυπωσιακό που το Mario Kart 8 Deluxe συνεχίζει επί σειρά τριμήνων και ετών αντίστοιχα να πουλάει πάνω από ένα εκατομμύριο σταθερά. Το παιχνίδι πάει για τα 60 εκατομμύρια πωλήσεις.
-Το TotK δημιούργησε όλη την δυναμική για το σύστημα και παράλληλα είχε αρκετά καλά νούμερα πωλήσεων.
-Το TotK εκτόπισε το Ring Fit Adventure από την τοπ10 λίστα.
-Το Q1FY24 ξεπέρασε το αντίστοιχο περσινό έστω και με μικρή απόκλιση. Είναι άξιο αναφοράς γα ένα σύστημα που διανύει τον έβδομο χρόνο κυκλοφορίας του.
-Για το επόμενο τρίμηνο (Q2) περιμένω πτώση στα νούμερα του hardware αφού δεν υπάρχει ουσιαστική κυκλοφορία μέχρι το Q3.

Εξαιρετική κ... εκλαϊκευμενη ανάλυση όπως πάντα, ο κόσμος θα αγοράζει switch για αλλά 10 χρόνια αν το αφήσουν ή δεν προκύψει σοβαρός ανταγωνιστής! 

  • Like 1
  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Σοβαρός ανταγωνισμός στο handheld εχει πλέον δημιουργηθεί.

Τη σαρωτική πορεία της Νιντυ να φτιάχνει πολύ όμορφους τίτλους δεν θα μπορέσει να καρπωθεί κανείς.

  • Like 3
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Σοβαρός ανταγωνισμός στο handheld εχει πλέον δημιουργηθεί.

Τη σαρωτική πορεία της Νιντυ να φτιάχνει πολύ όμορφους τίτλους δεν θα μπορέσει να καρπωθεί κανείς.

Για τον σοβαρό ανταγωνισμο δεν ξέρω. Το steam deck και το rog ally είναι ανύπαρκτα στο ευρύ κοινό. Μόνο αν η ms αποφάσισει να μπει στην αγορά, μπορεί να υπάρξει. 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 29/7/2023 στις 7:31 ΠΜ, rodosf1 είπε

https://www.dw.com/el/βιντεοπαιχνίδια-το-νέο-χόμπι-των-νεαρών-αράβων/a-66281282

Ας κρατήσουμε την πρόθεση για εξαγορές δισεκατομμυρίων στο τοπίο της Gaming βιομηχανίας από Σαουδική Αραβία μεριά. Όπως συνέβη και στο ποδόσφαιρο άραγε με μεγάλους συλλόγους/στάδια, θα συμβεί κ εδω άραγε; Το σίγουρο είναι ότι έχουν το κεφάλαιο. Το ερώτημα είναι για το αποτέλεσμα. 

Επειδή ζούσα εκεί για ένα διάστημα ,υπάρχει μεγάλη gaming κοινότητα και άτομα με φοβερές  gaming συλλογές . Κάνουν συχνά eSports tournaments  και μεγάλα events επίσης και γενικά είναι ένα κομμάτι με μεγάλα άνθηση και προβολή στα μίντια της χώρας . 

O   MBS επίσης είναι γνωστό ότι είναι gamer και γουστάρει πολύ manga και anime ,οπότε πιστεύω οι επενδύσεις σε snk ,capcom κλπ εκτός από οικονομικό ίσως είχαν ακόμα προσωπικό χαρακτήρα . 

Υπάρχουν κάποια θεματακια με λογοκρισία αλλά όχι κάτι τρομερό.  Υπάρχουν πολλοί sellers μέσω Instagram κυρίως που εισάγουν από Εμιράτα Μπαχρέιν κλπ  και μεταπωλουν ( ορισμένες κυκλοφορίες Αραβία αργούσαν να βγουν λίγο επειδή πέρναγαν από συμβούλιο λογοκρισίας, για πολλά χρόνια ειχαν ένα θέμα με τα Πόκεμον φαντάσου ) .Επισης μέχρι πριν τα λοκνταουν έστελνε κανονικά χωρίς δασμούς το Amazon us , κάτι που ήταν απόλαυση .

Συγγνώμη για την πολυλογια και το οφτοπικ αλλα εθιξες θέμα που μου έφερε ωραίες αναμνήσεις .

1 ώρα πριν, kostiger είπε

Μένει να δούμε αν ήταν απλά ένα σπαικ στης πωλήσεις του ps5 αυτό λόγω του ff16 η αν είναι κάτι που θα συνεχιστεί .Ιαπωνια πάντως το σουιτς επανήλθε πρώτο τον Ιούλιο , να δούμε τι θα γίνει και Αμερική .

Σε κάθε περίπτωση το θεωρώ εντυπωσιακό για ένα σύστημα στη δύση του να χτυπιέται άνετα με ps5 που είναι θεωρητικά στο καλύτερη φάση της ζωής του . Πιστεύω ότι για να λύσουμε την εξίσωση πρέπει να επικεντρώσουμε στα demographics των δυτικών gamers , στα ωράρια εργασίας ,κλπ. 

  • Like 3
Δημοσ.

Έχουν ανακοινωθεί τα αποτελέσματα για τις περισσότερες εταιρίες. Στην Ιαπωνία θετικά τα πράγματα, ακόμα και η Bandai Namco που δεν είχε άνοδο σε σχέση με πέρυσι δεν άφησε αρνητικές εντυπώσεις διότι έχει πλούσιο πρόγραμμα κυκλοφοριών για το υπόλοιπο οικονομικό έτος.

Εξαίρεση η Square Enix η οποία παραδέχτηκε τελικά ότι το FF16 δεν είχε τα επιθυμητά αποτελέσματα ρίχνοντας την ευθύνη στην βάση του ps5. Επίσης θα δώσουν περισσότερο βάρος στα AAA παραγκωνίζοντας κάπως τα μέτριας παραγωγής όπως Octopath. H εταιρία δεν άλλαξε τους οικονομικούς στόχους για φέτος και επομένως περιμένουμε την επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας για το Final Fantasy 7 Rebirth.

To Playstation στο hardware πούλησε 3,3 εκατομμύρια στο Q1. To NSW παρά την ηλικία του συνεχίζει να εκπλήσσει πουλώντας 3,91 εκατομμύρια στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα. Δεν αναμένεται να συνεχιστεί αφού το ps5 θα πάρει να ηνία στα επόμενα τρίμηνα.

Τα 3,3 εκατομμύρια είναι άνοδος σε σχέση με το περσινό αντίστοιχο οικονομικό τρίμηνο που κυμάνθηκε στα 2,4 εκατομμύρια. Η Sony ίσως υπερεκτίμησε την δυναμική στο Q4 όπου πούλησε 6,3 εκατομμύρια κάτι που αποτελεί ρεκόρ στα χρονικά του τμήματος για το συγκεκριμένο τρίμηνο. Όμως πρόκειται ξεκάθαρα για παροδική επιτυχία αφού κατάφεραν επιτέλους να καλύψουν την ζήτηση. 

Οι πωλήσεις είναι χαμηλά για να επιτευχθεί ο στόχος των 25 εκατομμυρίων πωλήσεων σε συστήματα για το παρόν οικονομικό έτος. Η Sony έχει προχωρήσει σε προσφορές και μειώσεις τιμών πριν ακόμα το σύστημα κλείσει τα τρία χρόνια κυκλοφορίας του. Οι κινήσεις αυτές ήδη λειτουργούν θετικά και παρουσιάστηκε άνοδος πωλήσεων. Παρόλα αυτά θεωρώ πως χρειάζεται την φημολογούμενη slim edition για να εξαλειφθούν οι όποιες αμφιβολίες.

Ούτε κρύο, ούτε ζέστη από τα αποτελέσματα τoυ ps. Θα δούμε περισσότερα στα τρίμηνα που θα ακολουθήσουν. 

Γενικότερα η βιομηχανία κινείται θετικά.

  • Like 5
  • Thanks 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Shawn Layden issues warning about non-endemics breaking into games

PlayStation knew that we couldn't do what Sega and Nintendo did and [provide the bulk of the software], we didn't know enough how to make it. We had to be the third-party platform, so we had to get Namco, Square, EA, Activision.

Αυτά για όσους ακόμα πιστεύουν ότι το Playstation είναι κονσόλα των first party exclusive games. Άλλη μια φορά επαληθεύονται αυτά που αναφέρω εδώ και χρόνια. Το Playstation ήταν και είναι μια κονσόλα που βασίζεται κατά κύριο λόγο σε τρίτες εταιρίες. Η Sony προσπαθεί να το αλλάξει με πληθώρα first party εμπορικών αποκλειστικών τίτλων που ξεκίνησε από τα μέσα της γενιάς του ps4 και κυρίως μέσα από third-person single action-adventure games. Σήμερα ενισχύει αυτήν την προσπάθεια μέσα από επενδύσεις σε gaas projects και virtual content (ταινίες, σειρές βασισμένα σε ips της).

Those Sony Music guys are the ones that got Square to move Final Fantasy 7 off of Nintendo and onto PlayStation, probably the biggest sea change move.

Είχα ρωτήσει κάποτε αν θυμίζει κάτι η εξαγορά της ΑΒΚ. Ορίστε η απάντηση. Η εξαγορά της ΑΒΚ είναι ακριβώς το αντίστοιχο με την συνεργασία της Sony με την Square Soft που ήταν ο μεγαλύτερος διανομέας στην Ιαπωνία η οποία τότε είχε το πάνω χέρι. Ουσιαστικά η MS τους έπαιξε με το ίδιο χαρτί. Είναι ακριβώς η ίδια κίνηση αφού η ΑΒΚ είναι ο μεγαλύτερος διανομέας στην Δύση η οποία έχει αναλάβει τα ηνία της αγοράς από εποχές xb360,ps3.
Με λίγα λόγια λούζονται επιχειρηματικές κινήσεις που είχαν πράξει και οι ίδιοι στο παρελθόν. 

Μέσα στην παραφροσύνη του Jim Ryan κατά την περίοδο εξαγοράς της ΑΒΚ είχα επισημάνει ότι ανέφερε και κάποιες αλήθειες. Συγκεκριμένα  όταν δήλωνε ότι η εξαγορά θα είναι επιχειρηματικό πλήγμα για το Playstation αφού περιλαμβάνεται στον κύριο πυλώνα εσόδων που προέρχονται από τις τρίτες εταιρίες. Μάλιστα έμμεσα είχε αναφέρει πως μπορεί να επηρεάσει μέχρι και την χρηματοδότηση των first party studios. Προφανώς η Sony προσπαθεί να ενισχύσει την ροή εσόδων μέσα από τις παραπάνω επενδύσεις όσο και από άλλες κινήσεις όπως αυξήσεις των συνδρομών και παιχνιδιών, διατήρηση των τιμών σε υψηλά επίπεδα και μέτα την κυκλοφορία των παιχνιδιών σε σχέση με παλιότερα που έπεφταν κατακόρυφα οι τιμές, κτλ.

Η Sony δεν έχει ως αντιμετωπίσει μόνο την δυναμική του gamepass αλλά και την δραματική αύξηση του pc που μπορεί να παραγκωνίσει την δυναμική πωλήσεων τρίτων παιχνιδιών στο οικοσύστημα της. Ήδη αρκετές εταιρίες, ακόμα και στην Ιαπωνία (βλέπε Capcom), στοχεύουν στο pc ως τον κύριο πυλώνα εσόδων τους. Ήδη πρόσφατα υπήρξε είδηση κατά την οποία το pc είναι η δεύτερη δημοφιλέστερη επιλογή στην Ιαπωνία μετά το NSW.

Γενικώς η Sony προχωρά στην αύξηση του οικοσυστήματος που πλέον κρίνεται απαραίτητο. Η εταιρία πρέπει να προσαρμοστεί στις εξελίξεις αν θέλει να διατηρήσει την δυναμική της μακροπρόθεσμα.

Εξάλλου η πτώση τιμών, προσφορών μετά το κράξιμο της Square Enix πως η εγκατεστημένη βάση δεν είναι αρκετά μεγάλη δείχνει εν μέρη και την εξάρτηση από τις τρίτες εταιρίες. 

Πάντως συνεχίζω να πιστεύω ότι ο στόχος των 25 εκατομμυρίων συστημάτων για το τρέχον οικονομικό έτος δεν είναι εφικτός χωρίς το κατάλληλο περιεχόμενο. Το Spiderman δεν περιμένω να σηκώσει τέτοιο βάρος. Βέβαια θα έχουμε καλύτερη εικόνα με τα αποτελέσματα του δεύτερου οικονομικού τριμήνου. Για την ώρα και με βάση τα δεδομένα του vgchartz φαίνεται να υπάρχει αρκετά καλή δυναμική στην Ευρώπη.

Δεν τα γράφω όλα αυτά για να δημιουργήσω μια μαύρη εικόνα για την Sony, σίγουρα χρειάζεται όμως προσαρμοστικότητα όπως ήδη πράττουν. Τα υπόλοιπα θα κριθούν σε βάθος χρόνου.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 4
Δημοσ.

Ενδιαφέρουσα συνέντευξη  στον Toshihiro Nagoshi ο οποίος ανεξαρτητοποιήθηκε από την Sega και μέσω χρηματοδότησης της NetΕasy δημιούργησε το δικό του στούντιο.

Αν και είχα διαφορετική εικόνα σχετικά με τους λόγους αποχώρησης του τελικά φαίνεται πως επαναλαμβάνεται μέσα στην συνέντευξη.

The general environment [in this country] means it’s hard to try new things in Japan, but NetEase is very ambitious and wants to expand its business by succeeding worldwide and including the console game category, which aligns with our ambition

Με λίγα λόγια δεν είχε την ελευθερία που επιθυμούσε. Πάντως στο τέλος της συνέντευξης αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο για νέο fzero σε συνεργασία με την Ν μετά το GX.

Προσωπικά το βλέπω χλωμό με βάση τον τρόπο που δουλεύει η Ν. Αν δεν στρώσει πρώτα το στούντιο του δύσκολα θα υλοποιηθεί κάτι τέτοιο. 

  • Like 2
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators
Δημοσ.

Final Fantasy maker’s 30% plunge may be just the beginning

Η Square-Enix έχει απωλέσει κοντά δύο δισεκατομμύρια δολλάρια της αξίας της από τότε που κυκλοφόρησε το FFXVI μέχρι σήμερα, δηλαδή σε ένα span μικρότερο των τριών μηνών και βρίσκεται στο χειρότερο σημείο τους τελευταίους 12 μήνες, με την πορεία της να συνεχίζει να είναι πτωτική.

Είχα εκφράσει την άποψη ότι ήταν προς τη λάθος κατεύθυνση ο τίτλος να κυκλοφορήσει αποκλειστικά στο PS5 και απ' ότι φαίνεται επιβεβαιώνομαι. Δεν αρκούν 40m κονσόλες για να υποστηριχθεί τέτοιος τίτλος. Για να γίνει απόσβεση σε τέτοιο μέγεθος ο τίτλος έπρεπε να κυκλοφορήσει οπωσδήποτε σε XBOX και -το κυριότερο- σε PC. Δεν ξέρω τι όνειρο είδαν στην S-E και θεώρησαν καλή ιδέα να πουλήσουν exclusivity στην Sony, δεν χρειαζόταν να είναι κανείς μάντης ώστε να καταλάβαινε που θα πήγαινε το πράγμα. 

  • Like 3
Δημοσ.

Τα περί market value και τιμές των μετοχών πρέπει να μας είναι αδιάφορα. Απλά σημαίνει πως οι επενδυτές δεν ενδιαφέρονται επειδή είτε δεν παράγεται επιθυμητό κέρδος είτε έχουν στραφεί σε επενδύσεις που αναμένεται πως αποδώσουν καλύτερα.

Η SE έχει κάνει πολλές κινήσεις χωρίς τα ακολουθήσουν τα στοχευμένα αποτελέσματα. Κάποια στιγμή λογικό να ξεφουσκώσει και αυτό έγινε με την κυκλοφορία του FF16 που προφανώς οι περισσότεροι επενδυτές βλέπουν την σειρά ως βασικό πυλώνα. Φέτος δύσκολα θα καταφέρουν να πετύχουν τους στόχους του οικονομικού έτους. Όμως αναμένεται η κυκλοφορία του Super Mario RPG και μένει να μάθουμε αν το επόμενο κεφάλαιο του FF7 Remake θα κυκλοφορήσει στο Q4FY.

Πτώσεις της αξίας των μετοχών έχουν παρουσιαστεί πολλές φορές στο παρελθόν. Δεν σημαίνει κάτι για την πορεία της εκάστοτε εταιρίας.

Πάντως όταν κατηγόρησε την περιορισμένη εγκαταστημένη βάση του ps5 η Sony προχώρησε σε προσφορές και μειώσεις τιμών. Αυτό συμβαίνει γιατί, όπως δήλωσε ο Shawn Layden που αναφέρω σε προηγούμενο μήνυμα, το ps είναι third-party platform. Επομένως πρέπει να στρώνει κάποια πράγματα αν θέλει την πολυπόθητη αποκλειστική και μη συνεργασία με τρίτες εταιρίες.

  • Like 1
Δημοσ.

Έχει πολύ ενδιαφέρον να βλέπουμε τι συζητήσεις γίνονται σε αυτό το επίπεδο. Μου κάνει εντύπωση το πόσο συνεχίζει να υπάρχει η επιθυμία εξαγοράς της Nintendo από την MS μετά από τόσα χρόνια, καθώς και η ευκολία με την οποία είναι διατεθειμένοι να διαθέσουν απίστευτα ποσά για πολλές εξαγορές ταυτόχρονα (αν καταλαβαίνω καλά βρίσκονταν και σε συζητήσεις για την εξαγορά των στούντιο της Warner, και του TikTok). 

Γενικά, διαβάζοντας το μέιλ μου θυμίζει περισσότερο συζητήσεις οπαδών κοσνολών (φέρε την Α, τη Β κλπ  εταιρεία, σαν να είναι στραγάλια), παρά απ' ότι ίσως θα περίμενα από τον επικεφαλής του Xbox και αυτό μιας και ο Spencer ειδικά, έχει χτίσει άλλο δημόσιο προφίλ, πιο ήπιο. Φαντάζομαι αντίστοιχες συζητήσεις θα μπορούσαμε να δούμε στη Sony, την Epic, την Take Two κ.ά.

Εικόνα

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...