Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, sndev είπε

- Μείωση 2,4m ps plus users

Μείωση 1 m οι active users

Που βλεπεις μειωση? Σε YOY, το plus ειναι ιδιο 47.4, ενω οι active users αυξηθηκαν κατα 2 mil (106 -> 108)

  • Like 1
  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
31 minutes ago, SabotazNic said:

Που βλεπεις μειωση? Σε YOY, το plus ειναι ιδιο 47.4, ενω οι active users αυξηθηκαν κατα 2 mil (106 -> 108)

Αυτό είναι νούμερο για το 4ο τρίμηνο που χουν μαρκάρει, δες μέσο όρο του έτους κ με τα 4 τρίμηνα  , ειναι πιο χαμηλα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, sndev είπε

Αυτό είναι νούμερο για το 4ο τρίμηνο που χουν μαρκάρει, δες μέσο όρο του έτους κ με τα 4 τρίμηνα  , ειναι πιο χαμηλα

Για τους συνδρομητές και ps ενεργούς χρήστες (τελευταίες 2 σειρές), δεν έχουν μέσο όρο. Απλά αναφέρει για κάθε τρίμηνο τους χρήστες. Οπότε είναι στα ίδια ετος-σε-ετος. 

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ.
3 minutes ago, SabotazNic said:

Για τους συνδρομητές και ps ενεργούς χρήστες (τελευταίες 2 σειρές), δεν έχουν μέσο όρο. Απλά αναφέρει για κάθε τρίμηνο τους χρήστες. Οπότε είναι στα ίδια ετος-σε-ετος. 

ε το βγάζεις μόνος σου ρε συ

ps plus 1.28 % πτώση 

Ενεργοί χρηστες 0,24% πτώση 

το 1,28% οταν μιλας για μύρια χρήστες με 5-12 ε ανά μήνα δε θα το ελεγα τελείως αμελητέο στα εσοδα 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, sndev είπε

ε το βγάζεις μόνος σου ρε συ

ps plus 1.28 % πτώση 

Ενεργοί χρηστες 0,24% πτώση 

το 1,28% οταν μιλας για μύρια χρήστες με 5-12 ε ανά μήνα δε θα το ελεγα τελείως αμελητέο στα εσοδα 

Σε αυτά τα νούμερα, μας ενδιαφέρουν μόνο τα νούμερα στο τέλος τους έτους (όπου έτος όπως το υπολογίσει κανείς, αν και το πιο σύνηθες είναι να ταιριάζει και στο ημερολογιακό έτος). Αλλιώς μετά σχολιάζεις την μεταβολή μεταξύ τριμήνων, πχ 

 

 

Δημοσ.
7 minutes ago, SabotazNic said:

Σε αυτά τα νούμερα, μας ενδιαφέρουν μόνο τα νούμερα στο τέλος τους έτους (όπου έτος όπως το υπολογίσει κανείς, αν και το πιο σύνηθες είναι να ταιριάζει και στο ημερολογιακό έτος). Αλλιώς μετά σχολιάζεις την μεταβολή μεταξύ τριμήνων, πχ 

 

 

ρε συ οταν εχεις  1 m λιγότερους χρήστες μέσα στο έτος  σημαίνει κ λιγότερα έσοδα

Spoiler

το πρωτο τρίμηνο ειχα 5 χρηστες απο 1 ε ο καθενας 

το Δεύτερο τρίμηνο ειχα 6 χρηστες απο 1 ε ο καθενας

το τρίτο τριμηνο ειχα 4 χρηστες απο 1 ε ο καθενας

το τέταρτο τρίμηνο είχα 5 χρήστες από 1 ε ο καθενας 

Σύνολο 20 ε / ετος

αν αυτο αλλαξει κ πεσει 1 % θα εχω συνολο 19,8 ε

καντο σε  μύρια τώρα.. 

 

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, sndev είπε

ρε συ οταν εχεις  1 m λιγότερους χρήστες μέσα στο έτος  σημαίνει κ λιγότερα έσοδα

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

το πρωτο τρίμηνο ειχα 5 χρηστες απο 1 ε ο καθενας 

το Δεύτερο τρίμηνο ειχα 6 χρηστες απο 1 ε ο καθενας

το τρίτο τριμηνο ειχα 4 χρηστες απο 1 ε ο καθενας

το τέταρτο τρίμηνο είχα 5 χρήστες από 1 ε ο καθενας 

Σύνολο 20 ε / ετος

αν αυτο αλλαξει κ πεσει 1 % θα εχω συνολο 19,8 ε

καντο σε  μύρια τώρα.. 

 

Αν στο network services είναι τα ps plus subscriptions, τοτε αυξήθηκε ο τζίρος (λογικά λόγω extra και premium συνδρομών) 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 minutes ago, SabotazNic said:

Αν στο network services είναι τα ps plus subscriptions, τοτε αυξήθηκε ο τζίρος (λογικά λόγω extra και premium συνδρομών) 

Σωστό αυτό αλλα σαν απολυτός αριθμων πελατων μας νοιάζει (απο τη στιγμη που πληρώνουν τη συνδρομή  κ δεν ειναι περαστικοί του 1 ευρώ κ συνδρομές απο πατατάκια ) τι γίνεται γτ με την ίδια λογική οσο αυξάνεις το κόστος λογο παροχων κ καλα για να κρατησεις αυξησεις   τζιρους σύγχρονός αυξάνονται κ τα έξοδα καθώς δεν προσφέρεις κ τις ίδιες υπηρεσίες με πριν κ στο τελος της ημέρας σε νοιαζει το κερδος κ οχι ο τζιρος

anyway νουμερα είναι, όπως θέλει τα διαβάζει κανείς , σκέτα η συνδυαστικά 

Επεξ/σία από sndev
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σχετικά με τα οικονομικά αποτελέσματα της Sony:

Spoiler

-

image.png.2caa20aa5f9158c3aa33bea9ac19f4

-

Ως προς το hardware παρουσιάστηκε άνοδος αφού μπόρεσε η εταιρία να αυξήσει την παραγωγή. Η δυναμική του Ps5 θα παραμείνει διότι ξεκινάει ο τρίτος χρόνος κυκλοφορίας όπου συνήθως έχουμε την πρώτη εκτίναξη των πωλήσεων. 

Θεωρώ υπερβολή τα 25 εκατομμύρια ως στόχο για το τωρινό οικονομικό έτος με βάση τα γνωστά δεδομένα. Περιμένω περισσότερες ανακοινώσεις για μια πληρέστερη εικόνα. Ήδη φημολογείται PlayStation Showcase. Για την ώρα είναι εφικτός μόνο εφόσον κυκλοφορήσει κάτι σε hardware κάτι που επίσης φημολογείται.

Σχετικά με τους ενεργούς χρήστες και συνδρομητές δεν υπήρξε κάποια ιδιαίτερη αλλαγή.

Ως προς το software τα πράγματα δεν είναι και τόσο καλά ειδικά όταν η Sony δεν δίνει ξεκάθαρη εικόνα και συνδυάζει με τις πωλήσεις του ps4.
Παρουσιάστηκε άνοδος των εσόδων αλλά μειώθηκαν οι πωλήσεις παιχνιδιών. Η αντίθεση δικαιολογείται από την αύξηση των τιμών των παιχνιδιών σε ps5 και steam.

Αναφέροντας το PC εκεί σημειώθηκε άνοδος συγκριτικά με το προηγούμενο οικονομικό έτος που οφείλεται στις περισσότερες διαθέσιμες κυκλοφορίες. Φυσικά αυτό θα οδηγήσει σε περισσότερες μεταφορές. 

Ως προς τα επιχειρηματικά το operating income (λειτουργικά έσοδα):

Spoiler

-

FuyvHmDaAAEyORu?format=png&name=900x900

-

-Operating income was 250 billion yen primarily due to an increase in software development expenses and the recording of acquisitionrelated expenses, despite the impact of increased sales of first-party software and improved profitability of hardware.

-Expenses associated with acquisitions since FY22, including Bungie, Inc. (“Bungie”), that will impact operating income for the current fiscal year, are expected to increase approximately 20% year-on-year to be 65 billion yen.

Τα γνωστά δηλαδή, το operating income επηρεάστηκε από τις εξαγορές, λόγω την αύξησης του προσωπικού μέσα από τις εξαγορές και το συνάλλαγμα.

Ακόμα και με την άνοδο των πωλήσεων σε hardware δεν υπάρχει αντίκτυπο στο operating income. Αυτό γίνεται αντιληπτό μέσω της σύγκρισης με τα αποτελέσματα του προηγούμενου οικονομικού έτους (FY21) όπου παρόλο τα χαμηλότερα έσοδα το operating income είχε πολύ καλύτερη απόδοση. Βασικά ισχύει το ίδιο και για το FY20, το FY19 είχε αντίστοιχο operating income αλλά και πάλι με πολύ χαμηλότερα έσοδα.

Έχω επαναλάβει πως τα έσοδα δεν αποτελούν κριτήριο για το κέρδος. Ακόμα και με τα λειτουργικά έσοδα πρέπει να υπάρχει μια γενική εικόνα για να γίνει αντιληπτή η δυναμική κέρδους. Παράδειγμα σε παλιότερες γενιές δεν υπήρχαν τα ψηφιακά έσοδα (eshop, season pass, subscriptions, κτλ) επομένως η δυναμική κέρδους ήταν μικρότερη.

Γενικότερα το playstation βρίσκεται σε μεταβατική περίοδο (συμπεριλαμβανομένων και των εξαγορών) που θα αποδώσει μακροπρόθεσμα. Η κατάσταση αυτή οφείλεται στην στασιμότητα της εταιρίας μετά την επιτυχία του ps4. Άργησαν να ανασχεδιάσουν το πλάνο τους και αυτό οδήγησε στα σημερινά αποτελέσματα. Φυσικά αναμένεται βελτίωση παροδικά.

Με την ευκαιρία ένα σχετικό πινακάκι για την δυναμική των firt party studios αφού πλέον ξεκίνησαν ν' αναφέρονται στα τελευταία οικονομικά έτη:

Spoiler

-

Fuy4CTmXgAIwPuV?format=png&name=4096x409

Fuy4H-TWcAEmAcX?format=png&name=4096x409

-

Είναι ξεκάθαρο πως οι fp τίτλοι της εταιρίας δεν έχουν την δυναμική που παρουσιάζουν οι φίλοι της εταιρίας. Δεν ξεπερνάνε το 20% των συνολικών πωλήσεων όταν κάποιοι παλιότερα με πίνακες κάκιστα ενημερωμένους από την wiki και με υποκειμενικές απόψεις και σενάρια προσπαθούσαν να πείσουν για το αντίθετο. 

Θα έγραφα και μερικά για τον Jim Ryan αλλά δεν πρόκειται ν΄ αλλάξει τίποτα. 

Edit: Απλά ως επισήμανση, το ps5 ξεπέρασε τον προκάτοχο του σε πωλήσεις στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα στην αγορά των H.Π.Α. Παγκοσμίως είναι πίσω για μόλις 1,6 εκατομμύρια. Φυσικά αναμένεται να ξεπεράσει το ps4 στο επόμενο οικονομικό τρίμηνο.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 5
  • Thanks 1
  • Confused 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...