Προς το περιεχόμενο

Οικονομικά Νέα της Βιομηχανίας


mansa2k

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Mαχη...

Senator Kevin Cramer of North Dakota has written Sony a letter about their anti-competitive practices, and requesting information about the company...

https://gameranx.com/updates/id/461585/article/a-us-senator-just-wrote-sony-directly-about-their-anti-competitive-practices/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

https://www.gamesindustry.biz/2022-was-notably-a-year-of-growth-in-the-industry-not-decline

fig-2.jpg?width=1920&height=1920&fit=bou

fig-3.jpg?width=1920&height=1920&fit=bou

Αναφορά σε κείμενο

The pace of revenue growth for some publishers has been exceptional. With the release of the PS5, Sony's PlayStation division boosted gross sales from $18.4 billion in 2020 to $24.6 billion. The PlayStation division now accounts for 30% of Sony's total revenue base, an increase of three percentage points in the past two years (data based on Sony's fiscal statement nine months ending December 2022). The PlayStation division is the biggest earner for the Sony business.

Obviously not every publisher did well. Nintendo lost money by a marginal amount every year during the last three years, even with record breaking games which released in 2022 such as Pokémon Scarlet and Violet and Splatoon 3. The strong release for Modern Warfare 2 did not reverse the fortunes for Activision Blizzard which saw a $1.3 billion drop in spending between 2021 and 2022 (almost two-thirds of the losses posted among the five publishers which posted a decline in dollar sales came from Activision Blizzard).

A downturn in revenue does not necessarily spell a problem if the underlying fiscal situation for a company is strong and this is borne out when looking at the operating incomes. For example, Nintendo may have plateaued in revenue growth, but it was still far the most profitable publisher, as laid out in the chart below.

Nintendo's net position in 2022 reached $4.9 billion, more than twice that of Sony's PlayStation division. Even those companies that posted declines in the top income such as Activision Blizzard and Square Enix declared a healthy profit of $1.5 billion and $584 million respectively. The largest turn-around in fortune was the Embracer Group which saw its net position of $3 million in 2021 increase to $380 million in 2022, an increase so large in percentage terms it was off the charts.

fig4_T5IBT4q.jpg?width=1920&height=1920&

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To gameindustry έχει κοινά συμφέροντα με την Sony αφού το group στο οποίο ανήκει έχει επενδύσει στην Epic όπως και το Playstation. Δεν είναι τυχαίο πως έχει πάρει αρκετές συνεντεύξεις από στελέχη του Playstation και ειδικά τον Jim Ryan.

Το παραπάνω άρθρο πάραυτα είναι μια μπερδεμένο. Το επίσημο κείμενο είναι μεγαλύτερο αλλά η ροή είναι η ίδια. Θα κρίνω βάση της παράθεσης:

1η παράγραφος: Αύξηση των εσόδων του Playstation.

2η παράγραφος: Πτώση σε Nintendo και εντελώς τυχαία αναφέρονται και στην Activision Blizzard.

3η παράγραφος: Ανατροπή! Ξέρετε τα έσοδα τελικά δεν έχουν τόση σημασία όσο τα κέρδη (όπως ίσχυε ανέκαθεν). Δηλαδή μέχρι τώρα μπούρδες και της 1η παραγράφου που ευαγγελίζεται την αύξηση των εσόδων του Playstation.

4η παράγραφος: net position = net income (αν δεν κάνω λάθος) = κέρδος αλλά το πινακάκι είναι σε operating income. 

Τέλος πάντων. Όπως είχα αναφέρει στην ανάλυση του τρίτου οικονομικού τριμήνου της Nintendo αναμένεται αύξηση των 4k consoles και πτώση της Ν αφού πλέον το NSW διανύει τον έβδομο χρόνο. 

Κάποια  περαιτέρω. Οι συνδρομητές του ps3 για το ps+ είχαν φτάσει τα 8 εκατομμύρια. Για το ps4 τα ~45 εκατομμύρια αντίστοιχα. Επομένως αναμενόταν το PS5 να έχει πολύ καλύτερες πρώτες χρονιές αλλά δεν συνέβη λόγω πανδημίας αλλά και σχεδιασμού. Η Sony έχει κυκλοφορήσει δύο ελαφρύτερες εκδόσεις αφού κατά κύριο λόγο μείωσε την ψύχτρα. Δυστυχώς οι υψηλές συχνότητες δεν τους έπεσαν και τόσο καλά. Γνωρίζουμε ότι 3ος μέχρι 5ος χρόνος είναι οι εμπορικότεροι συνήθως και το PS5 θα κινηθεί αντίστοιχα.

Σε άλλα νέα:

-Σχετικά με την Ν η ταινία Super Mario Movie κινείται αρκετά καλά και προβλέπεται να φτάσει στο 1δις box office.

Η εταιρία επίσης άνοιξε πρόσφατα το δεύτερο theme park ενώ τυπικής σημασίας το τρίτο επίσημο κατάστημα στην Ιαπωνία ανοίγει τον Οκτώβριο.

 

-Εξαγορές συνέχεια, αυτήν την φορά από την Sega:

Sega is officially buying Angry Birds developer Rovio for $775 million

-Η εξαγορά προχωράει:

South Africa Approves Microsoft's Activision Blizzard Acquisition

Το Playstation στο μεταξύ συνεχίζει τις μπουρδολογίες σε διάφορα επίπεδα. Δεν παραθέτω, ξεφτυλίζονται μόνοι τους.  Εξάλλου μόνο confused θα είναι το αποτέλεσμα.

Χρόνια πολλά.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, chrisgewrgi είπε

Ρε τι κάνει το fifa και το fortnite...αλλά η take two? Τους πετσοκοψε :😜 

Με ενάμιση παιχνίδι στην ουσία..έχει να βγάλει game από το 18....

31 λεπτά πριν, chrisgewrgi είπε

Ρε τι κάνει το fifa και το fortnite...αλλά η take two? Τους πετσοκοψε :😜 

Η ubisoft πρέπει να πουληθει

Στρατηγικά για την Ms  το κορυφαίο deal θα ήταν μετά από κάνα χρόνο ,μόλις κλείσει το deal με ΑΚ να κινηθεί για EA...Το γράφημα τα λέει ολα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, jimtriol said:

FuFnFlCXgAAIodi.jpg.61d064715888fe076e155045c384d574.jpg

Εχουμε καποια ανάλυση τι μας δείχνει; 

 εγω καταλαβαίνω οτι δείχνει το ποσοστό ενεργων χρηστών γενικά ανα μηνα  ανα πλατφόρμα το οποιο παντα  διαιρείται με το ποσοστο χρηστων που εχει. ( ξέρουμε ποσους χρηστες εχει η ms? Πιανει κ το pc?)

Εαν σημαίνει αυτο τοτε μια πλατφορμα αν εχει 3ς χρηστες κ μπαίνει ο ενας θα ταν πιο ψηλα με 33%. 

 

Οποτε πρακτικα τι μας προσφέρει το γραφημα; Ενταξει η ea με το fifa δεν ειναι λογικο νανε ψηλα;  στην ea θα γραφτεις λογο fifa οποτε το μεγαλύτερο ποσοστο δε θα νε να παιζουν ονλινε ; αλλα κ πάλι τι;

Εκτός αν εγω δε διαβαζω- καταλαβαίνω  κατι σωστα;

Επεξ/σία από sndev
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, sndev είπε

Εχουμε καποια ανάλυση τι μας δείχνει; 

 εγω καταλαβαίνω οτι δείχνει το ποσοστό ενεργων χρηστών γενικά ανα μηνα  ανα πλατφόρμα το οποιο παντα  διαιρείται με το ποσοστο χρηστων που εχει. ( ξέρουμε ποσους χρηστες εχει η ms? Πιανει κ το pc?)

Εαν σημαίνει αυτο τοτε μια πλατφορμα αν εχει 3ς χρηστες κ μπαίνει ο ενας θα ταν πιο ψηλα με 33%. 

Αφορα μονο κονσολες, και χωρις ανα Publisher. Πχ η Sony ειχε περισσοτερους ενεργους χρηστες σε δικα της exclusives απο οτι η Ms στο xbox. Δεν λεει ομως πχ EA (fifa/bf), Activision (CoD), Epic Games (Fortinite) και Take-Two (GTA κυριως μιας και τους τελευταιους μηνες σε αρκετα region ηταν σε τοπ θεσεις πωλησεων), σε ποια απο τις 2 πλατφορμες παιζονται και ειναι τοσο υψηλα. Αλλα οκ, αν δεις πωλησεις ps4/pro/5, καταλαβαινεις που τα παιζουν κυριως.

55 λεπτά πριν, sndev είπε

Οποτε πρακτικα τι μας προσφέρει το γραφημα; Ενταξει η ea με το fifa δεν ειναι λογικο νανε ψηλα;  στην ea θα γραφτεις λογο fifa οποτε το μεγαλύτερο ποσοστο δε θα νε να παιζουν ονλινε ; αλλα κ πάλι τι;

Εκτός αν εγω δε διαβαζω- καταλαβαίνω  κατι σωστα;

Δεν νομιζω οτι αφορα συνδρομες, εξαλλου ποσοι εχουν EA play (ως standalone)? Δεν παιζει παραπανω απο ps/gp. Νομιζω παιρνει τα active users απο καθε publisher

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sndev είπε

Εχουμε καποια ανάλυση τι μας δείχνει; 

 εγω καταλαβαίνω οτι δείχνει το ποσοστό ενεργων χρηστών γενικά ανα μηνα  ανα πλατφόρμα το οποιο παντα  διαιρείται με το ποσοστο χρηστων που εχει. ( ξέρουμε ποσους χρηστες εχει η ms? Πιανει κ το pc?)

Εαν σημαίνει αυτο τοτε μια πλατφορμα αν εχει 3ς χρηστες κ μπαίνει ο ενας θα ταν πιο ψηλα με 33%. 

 

Οποτε πρακτικα τι μας προσφέρει το γραφημα; Ενταξει η ea με το fifa δεν ειναι λογικο νανε ψηλα;  στην ea θα γραφτεις λογο fifa οποτε το μεγαλύτερο ποσοστο δε θα νε να παιζουν ονλινε ; αλλα κ πάλι τι;

Εκτός αν εγω δε διαβαζω- καταλαβαίνω  κατι σωστα;

Σου λεει και για τις δύο μαζί πλατφορμες τι παίζουν οι gamers. Τουλάχιστον έτσι καταλαβα

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οκ το πιασα(νομίζω), οποτε παραδειγμα ea εχει μαζι ps xbox. Xbox αποκλειστικά  παιχνιδια της ms κ αντίστοιχα ps. Τωρα μου δημιουργείτε ομως η απορία πως βγαίνουν τα νουνερα σε %, δε θα πρεπε το άθροισμα να νε 100٪ αφου μιλάει για τους ενεργους χρηστες στο σύνολο; 

Κ τι σκατα ονλινε εχει η σονυ σε αποκλειστικα για νανε εκεί πανω ?

Δε τρολαρω, πραγματικα αν εχετε κάποιο λινκ που τα αναλύει θα θελα να το διαβάσω 

Επεξ/σία από sndev
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, sndev είπε

Οκ το πιασα(νομίζω), οποτε παραδειγμα ea εχει μαζι ps xbox. Xbox αποκλειστικά  παιχνιδια της ms κ αντίστοιχα ps. Τωρα μου δημιουργείτε ομως η απορία πως βγαίνουν τα νουνερα σε %, δε θα πρεπε το άθροισμα να νε 100٪ αφου μιλάει για τους ενεργους χρηστες στο σύνολο; 

Κ τι σκατα ονλινε εχει η σονυ σε αποκλειστικα για νανε εκεί πανω ?

Δε τρολαρω, πραγματικα αν εχετε κάποιο λινκ που τα αναλύει θα θελα να το διαβάσω 

Δεν πιστευω οτι λεει για αποκλειστικά της ms η για online games. ,γενικά για games λεει . Πx microsoft που λεει βάζει μέσα και το ps +xbox σε microsoft games.πχ minecraft ,doom ktlp.Δεν πιστεύω ότι ενοει online services. 

Επεξ/σία από chrisgewrgi
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, sndev είπε

Τωρα μου δημιουργείτε ομως η απορία πως βγαίνουν τα νουνερα σε %, δε θα πρεπε το άθροισμα να νε 100٪ αφου μιλάει για τους ενεργους χρηστες στο σύνολο; 

Το παραπανω βγαζει ~70%. Αυτους που δεν εχει μεσα ειναι οι CdProject, Bandai Namco, Capcom, Square Enix κτλ

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, sndev είπε

Οκ το πιασα(νομίζω), οποτε παραδειγμα ea εχει μαζι ps xbox. Xbox αποκλειστικά  παιχνιδια της ms κ αντίστοιχα ps. Τωρα μου δημιουργείτε ομως η απορία πως βγαίνουν τα νουνερα σε %, δε θα πρεπε το άθροισμα να νε 100٪ αφου μιλάει για τους ενεργους χρηστες στο σύνολο; 

Κ τι σκατα ονλινε εχει η σονυ σε αποκλειστικα για νανε εκεί πανω ?

Δε τρολαρω, πραγματικα αν εχετε κάποιο λινκ που τα αναλύει θα θελα να το διαβάσω 

https://www.ampereanalysis.com/insight/ea-takes-console-active-user-share-lead-into-2023

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαγορών συνέχεια:

PlayStation to acquire AAA multiplayer developer Firewalk Studios

It was formed by a number of Bungie veterans, including studio head Tony Hsu (previously general manager and senior vice president of Destiny at Activision) and game director Ryan Ellis (previously creative director at Bungie). It now boasts almost 150 employees.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...