Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 12/12/2022 στις 4:27 ΜΜ, Malthador είπε

Ουσιαστικά θα είναι σαν να την εξαγόρασε για να μειώσει την αξία της, δεν σκέφτονται έτσι οι οικονομολόγοι

Είναι κάπως γενικότητα αυτό. Η Electronic Arts έκλεισε πολλά στούντιο που είχε εξαγοράσει. Ουσιαστικά μείωσε τον ανταγωνισμό.

Στις 12/12/2022 στις 4:27 ΜΜ, Malthador είπε

Γιατί νομίζετε ότι θέλει να κάνει άνοιγμα στο NSw με την σειρά;

Για τον ίδιο λόγο που το Minecraft υποστηρίζεται σε όλες τις πλατφόρμες. Με αυτόν τον τρόπο έχουν την δυνατότητα να αποσβέσουν τάχιστα (συγκριτικά ως αποκλειστικότητα) το κόστος εξαγοράς .Να θυμίσω ότι για το CoD δίνουν 10 χρόνια που σημαίνει ότι κάποια στιγμή μπορεί να αλλάξει το πλάνο. Πολύ απλά από την στιγμή που το gamepass θα είναι διαθέσιμο σε ότι έχει οθόνη μπορεί να μην υπάρχει ανάγκη για περαιτέρω υποστήριξη σε άλλες πλατφόρμες. Το έχει δηλώσει έμμεσα ο Φίλιππος,  το CoD θα φύγει όταν δεν θα υπάρχει κόσμος να το υποστηρίξει. *Για το Minecraft λέγεται πως έχει γίνει η απόσβεση.

Στις 12/12/2022 στις 4:27 ΜΜ, Malthador είπε

Στη Sony έχουν το mentality να προβλέπουν το μέλλον πολύ καλύτερα από πολλές άλλες εταιρείες μεταξύ των οποίων και η MS. Για παράδειγμα, όταν η Sony αγόραζε το Gaikai, ο Phil ούτε στον ύπνο του δεν είχε δει το xCloud ακόμα.

Γελάω απλά. Ακόμα και το παράδειγμα είναι αστείο αφού δεν έχουν καταφέρει να αξιοποιήσουν δυναμικά την Gaikai τουλάχιστον με τον τρόπο που μας ενδιαφέρει. Ως το netflix περιεχόμενο της Sony Pictures, Music καλά λειτουργεί. Επίσης προσφανέστατα δεν θα έτρεχε να προλάβει ανακοινώνοντας νέα υπηρεσία, να κάνει μια σειρά από κωλοτούμπες μεταφέροντας τελικά παιχνίδια στο pc, υποστηρίζοντας τελικά δύο γενιές συστημάτων παράλληλα και ακόμα καλύτερα τρέχοντας να ανακοινώσουν 12 online games/gaas.

Στις 12/12/2022 στις 4:27 ΜΜ, Malthador είπε

Έχω ξαναπεί ότι παλιότερα η Sony πούλησε ολόκληρο το VAIO τμήμα της για τον ίδιο λόγο, γιατί έβλεπε που πάει το πράγμα στα Windows με το MS/XBOX store κλπ.

Μπορείς να το αναλύσεις περισσότερο αυτό; Πολλές μάρκες laptop πήραν την κατιούσα γιατί οι καταναλωτές προτίμησαν τις smartdevices που άλλαξαν παντελώς τα δεδομένα της αγοράς.

Στις 12/12/2022 στις 4:27 ΜΜ, Malthador είπε

Για την ακρίβεια, προσπαθούν να το καθυστερήσουν.

Συμφωνώ απολύτως. Κατά τα άλλα ο πόλεμος είναι στους ενεργούς χρήστες και συνδρομές.

Στις 12/12/2022 στις 5:53 ΜΜ, vorlon68 είπε

Αυτό που θα ήταν καλό για έμας θα ήταν να συμφωνουσαν και μέσω του PS+ να μπορούσες να παίξει μεσω cloud τα games απο το gamepass και μεσω gamepass τα games του PS+.

Φυσικά αυτό είναι όνειρο θερινής νυκτός....

Θα υπάρξει σίγουρα κάποια στιγμή μελλοντικά συνεργασία των οικοσυστημάτων. Μέχρι τότε μπορεί να μην υπάρχουν κονσόλες.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
Δημοσ.
5 hours ago, planezero said:

Η δε περίπτωση που ο casual θα πάρει χαμπάρι οτι κάθε χρόνο μπορεί να έχει το νέο cod day 1 απλά πληρώνοντας τη συνδρομή του, είναι επίσης σημαντική παράμετρος.

Μα αυτό είναι που πονάει την Sony. Ότι στο Game Pass θα μπαίνουν day one τα games της Activision. 

Και ότι θα έρθει η ΜS μα ωραία πρωία και θα τους πει «βάλτε Game Pass στο PS5 να τα παίζουν και οι δικοί σας day one». Αυτό είναι που δεν μπορούν να χωνέψουν.

2 hours ago, mansa2k said:

Είναι κάπως γενικότητα αυτό. Η Electronic Arts έκλεισε πολλά στούντιο που είχε εξαγοράσει. Ουσιαστικά μείωσε τον ανταγωνισμό.

Ναι μόνο που δεν μιλάμε για κάποιο στούντιο που αγοράστηκε για μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια εδώ όμως. Μιλάμε ότι έδωσε λεφτά ίσα με το ΑΕΠ ενός μικρού κράτους, προφανώς δεν τα έδωσε για να κλείσει τα στούντιο. Θα μπορούσε κάλλιστα να είχε αγοράσει την Λιθουανία με αυτά τα χρήματα ξέρω 'γω.

11 hours ago, kostiger said:

Το Gaikai το πηρε και το χαντακωσε. Ποτε δεν εφτασε στο πληρες potential του κατα τη γνωμη μου. Στο κομματι των συνδρομων εμεινε πολυ πισω για να καταληξει να εισαγαγει υπηρεσιες τις οποιες οι επιτελεις τους λοιδορουσαν σαν καταδικασμενες να αποτυχουν ή οτι δεν εχουν κατι να προσφερουν στον PS gamer... Βλεπε game pass και ΕΑ Play αντιστοιχα.

2 hours ago, mansa2k said:

Γελάω απλά. Ακόμα και το παράδειγμα είναι αστείο αφού δεν έχουν καταφέρει να αξιοποιήσουν δυναμικά την Gaikai τουλάχιστον με τον τρόπο που μας ενδιαφέρει. Ως το netflix περιεχόμενο της Sony Pictures, Music καλά λειτουργεί. Επίσης προσφανέστατα δεν θα έτρεχε να προλάβει ανακοινώνοντας νέα υπηρεσία, να κάνει μια σειρά από κωλοτούμπες μεταφέροντας τελικά παιχνίδια στο pc, υποστηρίζοντας τελικά δύο γενιές συστημάτων παράλληλα και ακόμα καλύτερα τρέχοντας να ανακοινώσουν 12 online games/gaas.

Ήμουν συγκεκριμένος σε αυτό που είπα: η Sony είναι μια εταιρεία που μπορεί και προβλέπει πολύ καλά το μέλλον. Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα με τεχνολογίες που καθόρισαν ολόκληρες γενιές και που φοράνε τη σφραγίδα της Sony. Από που να το πιάσουμε και που να το αφήσουμε, Walkman, CD, DVD, Blu-Ray. Μέχρι και η προσπάθεια που γίνεται τώρα με το PSVR, είναι πολύ ριζοσπαστική, μιας και είναι το μόνο εγχείρημα πιο προσιτό στο ευρύ κοινό (κι ας έχω εκφράσει τις αντιρρήσεις μου για αυτό).

Το ότι μπορεί να προβλέπουν το μέλλον στη Sony, δεν σημαίνει ότι έχουν -πάντα- την ικανότητα να το υλοποιήσουν. Με το Gaikai η Sony είχε ατόφιο χρυσάφι στα χέρια της και το ήξερε πολύ καλά. Δυστυχώς όμως, δεν είχε ούτε την τεχνογνωσία, αλλά ούτε και τα χρήματα να το φέρει στα μέτρα που του άρμοζε τη δεδομένη χρονική στιγμή και εν τέλει έχασε το τραίνο.

Κάτι αντίστοιχο έγινε με το Sixaxis. Ένα gamepad πολύ μπροστά από την εποχή του, που τους πήρε μια δεκαπενταετία να βρουν πως θα υλοποιήσουν τα motion controls στα games τους. Μέχρι και σε αυτό τους πρόλαβε η Νintendo, το ΒotW έκανε πολύ νωρίτερα αυτά που τώρα προσθέτει η Sony στα 1st-party της.

2 hours ago, mansa2k said:

Μπορείς να το αναλύσεις περισσότερο αυτό; Πολλές μάρκες laptop πήραν την κατιούσα γιατί οι καταναλωτές προτίμησαν τις smartdevices που άλλαξαν παντελώς τα δεδομένα της αγοράς.

Το λαπτοπ είναι ένα εργαλείο που δεν θα πάψει ποτέ να είναι relevant, όπως είναι τα smartphones. Η Sony είχε τα VAIO τα οποία δεν έκαναν μεν τις τρελές πωλήσεις, ωστόσο ήταν premium brand και η Sony έχει δείξει ότι διατίθεται να διατηρεί τους τομείς οι οποίοι παράγουν καλά προϊόντα, όπως παράγει ακόμα κινητά και τηλεοράσεις. Με τα δεδομένα της, δεν θα έπρεπε να έχει πουλήσει το τμήμα των laptops.

Πάντως το έκανε και το αιτιολόγησε λέγοντας ότι δεν ήταν κερδοφόρο για την εταιρεία. Μπορεί εν μέρει να ήταν έτσι, ωστόσο υπάρχει μια μικρή μερίδα του κόσμου (μεταξύ αυτών και εγώ) που πιστεύει ότι δεν ήταν αυτός ο λόγος που πούλησε το VAIO brand, αλλά επειδή ήθελε να προφυλάξει το Playstation. Τα VAIO φόραγαν Windows και η MS είχε αρχίσει ήδη από το 2012 να ενοποιεί το ΧBOX με το ΟS της, πράγμα που σήμαινε ότι η Sony θα αναγκαζόταν να διαθέτει ένα προϊόν στην αγορά που θα περιείχε native XBOX support. Επειδή το Playstation brand είχε πολύ μεγαλύτερη αξία για την Sony απ' ότι το VAIO brand, ξεφορτώθηκε το τμήμα των φορητών υπολογιστών της.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Malthador είπε

Ναι μόνο που δεν μιλάμε για κάποιο στούντιο που αγοράστηκε για μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια εδώ όμως. Μιλάμε ότι έδωσε λεφτά ίσα με το ΑΕΠ ενός μικρού κράτους, προφανώς δεν τα έδωσε για να κλείσει τα στούντιο. Θα μπορούσε κάλλιστα να είχε αγοράσει την Λιθουανία με αυτά τα χρήματα ξέρω 'γω.

Μεμονωμένα και όχι γενικά επομένως. Και το πρόβλημα με τις μεμονωμένες απόψεις είναι ότι συνήθως δημιουργούν διπλά στάνταρ, όχι πάντα αλλά συμβαίνει.

12 ώρες πριν, Malthador είπε

Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα με τεχνολογίες που καθόρισαν ολόκληρες γενιές και που φοράνε τη σφραγίδα της Sony. Από που να το πιάσουμε και που να το αφήσουμε, Walkman, CD, DVD, Blu-Ray. Μέχρι και η προσπάθεια που γίνεται τώρα με το PSVR, είναι πολύ ριζοσπαστική, μιας και είναι το μόνο εγχείρημα πιο προσιτό στο ευρύ κοινό (κι ας έχω εκφράσει τις αντιρρήσεις μου για αυτό).

Συνεχίζω να το βρίσκω αστείο. Η Sony που αναφέρεσαι δεν υφίσταται. Να σου θυμίσω λοιπόν πως κατά την περίοδο του ps3 (κάτι που διάρκησε περίπου εφτά χρόνια) όλα τα τμήματα της ήταν στο κόκκινό εκτός των ασφαλειών. Δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν τις αλλαγές των mp3 (είχαν δικό τους λογάριθμο), smartphones και tablets. Σήμερα η Sony είναι προμηθευτής τεχνολογιών σε άλλες εταιρίες (πχ κάμερες στο iphone) και δεν θυμίζει τίποτα τον κολοσσό που ήταν πριν το 2000.  

Πέρα από το PS4 δεν θυμάμαι κάποιο άλλο αντίστοιχο τους προϊόν να έχει μεγάλη επιτυχία στο πρόσφατο παρελθόν. 

Επίσης νόμιζα ότι μιλάμε για videogames και όχι walkmans που μας παραπέμπουν κάποιες δεκαετίες παλιότερα. Αυτήν τη στιγμή το playstation τμήμα προσπαθεί να επιταχύνει για να μπορούν να ανταποκριθούν μελλοντικά. Δεν αμφιβάλλω για την επιτυχία ή την αποτυχία των στόχων τους όσο ότι δεν βλέπω πως ακριβώς προβλέπουν το μέλλον όταν τρέχουν να προλάβουν.

12 ώρες πριν, Malthador είπε

Κάτι αντίστοιχο έγινε με το Sixaxis. Ένα gamepad πολύ μπροστά από την εποχή του, που τους πήρε μια δεκαπενταετία να βρουν πως θα υλοποιήσουν τα motion controls στα games τους. Μέχρι και σε αυτό τους πρόλαβε η Νintendo, το ΒotW έκανε πολύ νωρίτερα αυτά που τώρα προσθέτει η Sony στα 1st-party της.

Δεν καταλαβαίνω πως αυτό είναι παράδειγμα που δείχνει ότι το PS είναι μπροστά. Καταρχήν το πρώτο χειριστήριο που παρουσίασαν για το ps3 είχε την μορφή ενός μπούμερανγκ. Αφού η Ν ανακοίνωσε το wii remote (τίγκα στα motions) πρόσθεσαν το sixaxis (άλλη μια αντιγραφή). Να θυμίσω πως περιγράφανε το Wii ως γλειφιτζούρι και τελικά αντέγραψαν τα πάντα και επιπλέον κυκλοφόρησαν αργότερα VR που εκ φύσεως βασίζεται στα motions. 

12 ώρες πριν, Malthador είπε

Πάντως το έκανε και το αιτιολόγησε λέγοντας ότι δεν ήταν κερδοφόρο για την εταιρεία. Μπορεί εν μέρει να ήταν έτσι, ωστόσο υπάρχει μια μικρή μερίδα του κόσμου (μεταξύ αυτών και εγώ) που πιστεύει ότι δεν ήταν αυτός ο λόγος που πούλησε το VAIO brand, αλλά επειδή ήθελε να προφυλάξει το Playstation. Τα VAIO φόραγαν Windows και η MS είχε αρχίσει ήδη από το 2012 να ενοποιεί το ΧBOX με το ΟS της, πράγμα που σήμαινε ότι η Sony θα αναγκαζόταν να διαθέτει ένα προϊόν στην αγορά που θα περιείχε native XBOX support. Επειδή το Playstation brand είχε πολύ μεγαλύτερη αξία για την Sony απ' ότι το VAIO brand, ξεφορτώθηκε το τμήμα των φορητών υπολογιστών της.

Πρώτη φορά το διαβάζω και ακούγεται σαν μύθος. Δηλαδή θα σταματήσουν και τις τηλεοράσεις γιατί μπορεί να υπάρχουν καταναλωτές που θα παίζουν Xbox ή NSW; Tους προβλημάτισε το xbox app  και όχι ολόκληρα windows; Τόση μεγάλα ποσοστά είχαν στην παγκόσμια αγορά;

Οι φορητοί υπολογιστές πήραν την κατιούσα με την εδραίωση των smartdevices. Κάτι αντίστοιχο με τις κάμερες. Τελικά όμως αυτά τα προϊόντα βρήκαν λόγω ύπαρξης απευθυνόμενα σε συγκεκριμένο κοινό. Πχ gaming laptops ή λεπτά laptops για την εργασία, κάμερες για ερασιτέχνες και επαγγελματίες. 

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
11 hours ago, mansa2k said:

Μεμονωμένα και όχι γενικά επομένως. Και το πρόβλημα με τις μεμονωμένες απόψεις είναι ότι συνήθως δημιουργούν διπλά στάνταρ, όχι πάντα αλλά συμβαίνει.

Δεν μίλησα ποτέ γενικά, επί της συγκεκριμένης αγοραπωλησίας μίλησα, που δεν έχουμε ξαναδεί όμοιά της, για να μπορούμε να γενικεύσουμε.

11 hours ago, mansa2k said:

Συνεχίζω να το βρίσκω αστείο. Η Sony που αναφέρεσαι δεν υφίσταται. Να σου θυμίσω λοιπόν πως κατά την περίοδο του ps3 (κάτι που διάρκησε περίπου εφτά χρόνια) όλα τα τμήματα της ήταν στο κόκκινό εκτός των ασφαλειών. Δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν τις αλλαγές των mp3 (είχαν δικό τους λογάριθμο), smartphones και tablets. Σήμερα η Sony είναι προμηθευτής τεχνολογιών σε άλλες εταιρίες (πχ κάμερες στο iphone) και δεν θυμίζει τίποτα τον κολοσσό που ήταν πριν το 2000.  

Πέρα από το PS4 δεν θυμάμαι κάποιο άλλο αντίστοιχο τους προϊόν να έχει μεγάλη επιτυχία στο πρόσφατο παρελθόν. 

Επίσης νόμιζα ότι μιλάμε για videogames και όχι walkmans που μας παραπέμπουν κάποιες δεκαετίες παλιότερα. Αυτήν τη στιγμή το playstation τμήμα προσπαθεί να επιταχύνει για να μπορούν να ανταποκριθούν μελλοντικά. Δεν αμφιβάλλω για την αποτυχία ή την αποτυχία των στόχων τους όσο ότι δεν βλέπω πως ακριβώς προβλέπουν το μέλλον όταν τρέχουν να προλάβουν.

Ναι, εννοώ ότι το όλο mentality της εταιρείας είναι τέτοιο που να μπορεί να προβλέπει που πάει το πράγμα, το οποίο ισχύει και στο τμήμα του Playstation.

Το πρόβλημα είναι ότι ενώ κάνουν συνήθως σωστές προβλέψεις, δεν έχουν τα φόντα να τις υλοποιήσουν. Η Sony δεν έχει τα IP's και την εμπειρία της Nintendo, ούτε την τεχνογνωσία και τα χρήματα της MS. Οπότε αναγκάζεται να κάνει μισά βήματα με αποτέλεσμα να μένει πίσω, το ίδιο βλέπει ότι πάει να πάθει και τώρα, γι' αυτό κοιτάζει να καθυστερήσει την εξαγορά.

Από εκεί και πέρα, στο κομμάτι του Playstation, μόνο επιτυχίες έχει να επιδείξει, αν εξαιρέσουμε το PS Vita. Όλες οι άλλες κονσόλες της πούλησαν από 80m και πάνω, δεν το λες και λίγο, για μια εταιρεία που μπήκε από σπόντα στην αγορά των videogames.

11 hours ago, mansa2k said:

Δεν καταλαβαίνω πως αυτό είναι παράδειγμα που δείχνει ότι το PS είναι μπροστά. Καταρχήν το πρώτο χειριστήριο που παρουσίασαν για το ps3 είχε την μορφή ενός μπούμερανγκ. Αφού η Ν ανακοίνωσε το wii remote (τίγκα στα motions) πρόσθεσαν το sixaxis (άλλη μια αντιγραφή). Να θυμίσω πως περιγράφανε το Wii ως γλειφιτζούρι και τελικά αντέγραψαν τα πάντα και επιπλέον κυκλοφόρησαν αργότερα VR που εκ φύσεως βασίζεται στα motions. 

Δεν χρησιμοποίησα το Sixaxis τόσο ως παράδειγμα χειριστηρίου που ήταν μπροστά από την εποχή του (για μένα ήταν, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα). Το χρησιμοποίησα ως παράδειγμα για να τονίσω ότι παρόλο που είχε ένα κάρο τεχνολογίες επάνω, οι devs της Sony δεν ήξεραν πως να το κάνουν implement στα games τους. Χρειάστηκε να περάσουν πολλά χρόνια για να δούμε σκόπευση με το γυροσκόπιο για παράδειγμα.

Και οκ, για να είμαστε και δίκαιοι, το αρχικό Wiimote ήταν στην καλύτερη μέτριο. Μόνο με την προσθήκη του Motion Plus αποκτούσε την σωστή του διάσταση. Δεν διαφωνώ πάντως ότι η Sony αντέγραψε στεγνά την Ν σε αυτό το κομμάτι.

11 hours ago, mansa2k said:

Πρώτη φορά το διαβάζω και ακούγεται σαν μύθος. Δηλαδή θα σταματήσουν και τις τηλεοράσεις γιατί μπορεί να υπάρχουν καταναλωτές που θα παίζουν Xbox ή NSW; Tους προβλημάτισε το xbox app  και όχι ολόκληρα windows; Τόση μεγάλα ποσοστά είχαν στην παγκόσμια αγορά;

Δεν υπάρχει κάποια απόδειξη για αυτό που λέω, προσωπική μου άποψη είναι. Δεν θα βρεις πουθενά κάποια δήλωση που να λέει ότι «στείλαμε τα VAIO για να μην μας την μπει η MS από δεξιά», όπως αντίστοιχα τώρα η αγωγή της Sony στηρίζεται πάνω στο επιχείρημα «τι θα γίνει με το CoD», αλλά όλοι υποψιαζόμαστε ότι αυτό είναι προσχηματικό. Μερικές φορές μπορεί να μην χρειάζονται αποδείξεις, αλλά απλή παρατήρηση της αγοράς.

Τα Windows δεν ήταν ανταγωνιστικά προς την Sony (ούτε τώρα είναι), αλλά το integration με το XBOX ηταν. Το παράδειγμα με την τηλεόραση δεν είναι παρεμφερές, νομίζω το καταλαβαίνεις και μόνος σου ότι είναι διαφορετικό από το να παράγουν ένα κομμάτι H/W που μέσα θα έχει ενσωματωμένο ένα κομμάτι S/W που θα ανταγωνίζεται ένα άλλο προϊόν της εταιρείας.

Αυτά, δεν έχω να προσθέσω κάτι περισσότερο, πάω να πλύνω τα χέρια μου με Betadin τώρα που πληκτρολόγησα τόσα καλά πράγματα για την Sony, ίου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Malthador είπε

Δεν μίλησα ποτέ γενικά, επί της συγκεκριμένης αγοραπωλησίας μίλησα, που δεν έχουμε ξαναδεί όμοιά της, για να μπορούμε να γενικεύσουμε.

Εντάξει έδωσα έμφαση στους οικονομολόγους διότι δεν σκέφτονται με βάση ένα μοντέλο αλλά πολλά και οτιδήποτε αποδίδει κέρδος.

7 ώρες πριν, Malthador είπε

Ναι, εννοώ ότι το όλο mentality της εταιρείας είναι τέτοιο που να μπορεί να προβλέπει που πάει το πράγμα, το οποίο ισχύει και στο τμήμα του Playstation.

Νομίζω ότι αντιλήφθηκα λάθος την τοποθέτηση σου. Αναφέρεσαι σε πρόβλεψη αφού υλοποιηθούν οι βλέψεις του ανταγωνισμού ή οι αλλαγές στην αγορά. Προσωπικά αναφερόμουν σε πρόβλεψη πριν καν υλοποιηθούν βλέψεις και αλλαγές και σε αυτό δεν έχει καμία επιτυχία η Sony για λόγους που προανέφερα. Με την ευκαιρία πρόσφατη είδηση:
Η Apple επιβεβαιώνει ότι χρησιμοποιεί αισθητήρες κάμερας Sony για τα iPhone

Ξεκάθαρα το τμήμα του PS δεν προέβλεψε εκ των προτέρων τις κινήσεις του xbox για το gamepass αλλά εκ των υστέρων κατάλαβαν κάποια πράγματα. Δεν το λες και επιτυχία. 

7 ώρες πριν, Malthador είπε

Από εκεί και πέρα, στο κομμάτι του Playstation, μόνο επιτυχίες έχει να επιδείξει, αν εξαιρέσουμε το PS Vita. Όλες οι άλλες κονσόλες της πούλησαν από 80m και πάνω, δεν το λες και λίγο, για μια εταιρεία που μπήκε από σπόντα στην αγορά των videogames.

Όσο για το θέμα της αντιγραφής δεν το γράφω με αρνητισμό αλλά ως δεδομένο. Αντιγράφουν αλλά παραδίδουν αρκετές φορές ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.

Το ps3 χαρακτηρίστηκε πετυχημένο επειδή πούλησε +80 εκατομμύρια αλλά στην πραγματικότητα είναι μια κολοσσιαία αποτυχία γιατί δημιούργησε τεράστια χασούρα. 

Δεν θα το έλεγα και σπόντα με βάση αυτά που διάβασα τελευταία αλλά (περισσότερο σαν μύθο το αναφέρω γιατί χρειάζονται περισσότερα δεδομένα). Πάντως η Sony μετά από τα περάσματα σε Nintendo και Sega τράβηξε αρκετή τεχνογνωσία που την εκμεταλλεύτηκε για την ανάπτυξη του PS. 

7 ώρες πριν, Malthador είπε

Δεν χρησιμοποίησα το Sixaxis τόσο ως παράδειγμα χειριστηρίου που ήταν μπροστά από την εποχή του (για μένα ήταν, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα). Το χρησιμοποίησα ως παράδειγμα για να τονίσω ότι παρόλο που είχε ένα κάρο τεχνολογίες επάνω, οι devs της Sony δεν ήξεραν πως να το κάνουν implement στα games τους. Χρειάστηκε να περάσουν πολλά χρόνια για να δούμε σκόπευση με το γυροσκόπιο για παράδειγμα.

OK, το διάβασα και αυτό! Tο DS3 που κυκλοφόρησε χωρίς κραδασμό και τον πρόσθεσαν αργότερα αφού ακολούθησε κράξιμο (νομίζω είχε σχέση με μήνυση στην Sony από την Immersion για θέματα πατέντας ενώ πρωτύτερα τα είχε σκάσει και η MS). Επίσης το χειριστήριο που δεν άρεσαν οι αναλογικοί του.

7 ώρες πριν, Malthador είπε

Μερικές φορές μπορεί να μην χρειάζονται αποδείξεις, αλλά απλή παρατήρηση της αγοράς.

Τότε θα είχες παρατηρήσει και το κόκκινο που χαρακτήριζε το συγκεκριμένο τμήμα, λέμε τώρα. Αν θυμάμαι καλά επιπρόσθετα έπαιξε ρόλο και η γενικότερη πορεία της εταιρίας που είχε δείξει σειρά αρνητικών ετών για μια συγκεκριμένη περίοδο.

Θέλεις ουσιαστική πρόβλεψη; Γνωστός μου είχε προβλέψει τις κινήσεις της MS (παιχνίδια στο pc, συνδρομητική cloud υπηρεσία) από την εποχή του xbox360.

7 ώρες πριν, Malthador είπε

Αυτά, δεν έχω να προσθέσω κάτι περισσότερο, πάω να πλύνω τα χέρια μου με Betadin τώρα που πληκτρολόγησα τόσα καλά πράγματα για την Sony, ίου.

Πλύσου ολόκληρος με Betadin!

Επεξ/σία από mansa2k
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά με τα πολλά θα δούμε το call of duty στο gamepass ή να μην ελπίζω και να το αγοράσω? Γιατί ήμουν σε φάση για άμεση αγορά επειδή είμαι "maniac" με cod αλλά με φρενάρει επειδή ακούγεται πολύ τελευταία και με βάζει σε αναμονή μπας και..

Επεξ/σία από giorgosmcmc
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, giorgosmcmc είπε

Τελικά με τα πολλά θα δούμε το call of duty στο gamepass ή να μην ελπίζω και να το αγοράσω? Γιατί ήμουν σε φάση για άμεση αγορά επειδή είμαι "maniac" με cod αλλά με φρενάρει επειδή ακούγεται πολύ τελευταία και με βάζει σε αναμονή μπας και..

Λογικά θα ολοκληρωθεί και θα το δώσουν αμεσα στο gamepass όπως κάνουν με όλους τους 1st party τιτλους τους. Δεν νομίζω ότι θα συμβεί νωρίτερα από 6 με 9 μήνες αυτο ομως..

  • Like 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

To NSW ξεπέρασε σε πωλήσεις το ps5 για το 2022 στην αγορά του UK μετά την περίοδο των γιορτών. Βέβαια σημασία έχουν περισσότερο οι παγκόσμιες πωλήσεις.

Στα 37 εκατομμύρια η σειρά Last of Us μέχρι και τον Δεκέμβριο του 2022. Παράλληλα ετοιμάζεται το online game πάνω στην σειρά αλλά και τρίτο κεφάλαιο στην σειρά.

Square Enix: Japanese market no longer sufficient enough to recoup investment, global market now the priority. Αστεία πράγματα από την S-E η οποία πούλησε τα δυτικά της στούντιο.

Το ps5 έφτασε στα 30 εκατομμύρια πωλήσεις απευθείας στους καταναλωτές επομένως περιμένουμε να ανακοινώσουν πάνω από 5 εκατομμύρια πωλήσεις για το Q3.

  • Like 3
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αποτελέσματα Q3 για Playstation:
02-02sony2.jpg

Στα 32,1 εκατομμύρια οι συνολικές πωλήσεις του ps5. Οι συνδρομητές αυξήθηκαν. Το digital ratio ξεπερνάει συνεχώς το 60%.Περισσότερα εδώ.

Παρόλο την αύξηση των εσόδων τα κέρδη είναι χαμηλότερα τουλάχιστον με βάση τα λειτουργικά έσοδα.
Οι first party τίτλοι παρουσίασαν αύξηση για τα Q1+2+3 σε σχέση με τις αντίστοιχες προηγούμενες χρονικές περιόδους αλλά στο software συνολικά υπήρξε πτώση.
Γενικώς καλύτερη πορεία και αναμένεται να συνεχίσει θετικά καθώς έχει αυξηθεί η παραγωγή του συστήματος ώστε να καλύπτει την ζήτηση. Μάλιστα η Sony αύξησε τον στόχο για το τωρινό οικονομικό έτος κατά ένα εκατομμύριο (19 εκατομμύρια συνολικά).
Συνολικά η Sony είδε καλύτερα κέρδη. 

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 2
Δημοσ.

Ανανέωση του σχετικού πίνακα market cap (=τιμή μετοχής επί το σύνολο των διαθέσιμων μετοχών) εταιριών που εμπλέκονται στην βιομηχανία.

*Η καταγραφή έγινε στις 03/03/23 σύμφωνα με στοιχεία από yahoo! finance και την ισοτιμία της συγκεκριμένης περιόδου σε δολάρια βάση xe.com. Συγνώμη εκ των προτέρων αν υπάρχουν πιθανά λάθη.
*Σε κάποιες περιπτώσεις παρά την αύξηση της μετοχής δεν φαίνεται στο πίνακα λόγω της ισοτιμίας με το δολάριο. Ο επόμενος πίνακας θα καθιερώσει την σύγκριση με βάση το εκάστοτε τοπικό νόμισμα.

  03/03/23 03/03/23 31/08/22
Company Name Market Cap - Market Cap ($) Market Cap ($)
Microsoft Corporation 1,97 T 1,97 T 1,957 T
Tencent Holdings Limited (HKD) 3,661 T 466,731 B 400,664 B
Sony Corporation 14,187 T 110,267 B 99,282 B
NetEase, Inc.(HKD) 467,969 B 59,66 B 59,326 B
Activision Blizzard, Inc. 60,348 B 60,348 B 61,497 B
Nintendo Co., LTD. 6,499 T 50,513 B 47,829 B
Electronic Arts Inc. 32,023 B 32,023 B 35,314 B
Take-Two Interactive Software, Inc. 19,252 B 19,252 B 20,438 B
Namco Bandai Holdings Inc. 1,899 T 14,761 B 16,622 B
Ubisoft Entertainment SA (€) 2,591 B 2,826 B 5,692 B
Konami Holdings Corporation 833,539 B 6,479 B 6,817 B
Koei Tecmo Holdings Co., Ltd. 744,260 B 5,785 B 5,330 B
Square Enix Holdings Co., Ltd. 724,806 B 5,633 B 5,234 B
Capcom Co., Ltd. 909,988 B 7,073 B 5,853 B
Sega Sammy Holdings Inc. 449,744 B 3,495 B 3,298 B
Total without Microsoft - 844,846 B 773,196 B
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα ακόμα milestone για το Switch που ξεπέρασε το PS4 παρότι βγήκε 4 χρόνια μετά και το σαπάκι δεν έχει ακόμα δεχτεί pro version. Πλέον είναι πίσω μόνο από τα PS2/DS και το Zelda έρχεται. Pretty amazing ε για μια κονσολα που την χαρακτήριζαν DOA 🤫

Switch - 122.55m
PlayStation 4 - 117.2m

https://www.nintendolife.com/news/2023/02/its-official-total-switch-sales-have-now-surpassed-the-game-boy-and-ps4

 

Επεξ/σία από Lotof
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανάλυση Q3 Nintendo

fy23q3.png.41e68a8eafb2f7b37501ed22c8709f25.png

-To Mario Kart 8 Deluxe ξεπέρασε τα 50 εκατομμύρια πωλήσεις ισοπεδώνοντας την οποιαδήποτε πρόβλεψη.
-To NSW ξεπέρασε το Tie Ratio του NES (8.07).
-To NSW ξεπέρασε σε πωλήσεις software όλα τα συστήματα της Nintendo.
-To NSW ξεπέρασε το Game Boy σε πωλήσεις και πλέον είναι το δεύτερη εμπορικότερη κονσόλα της Nintendo. 
-To NSW ξεπέρασε το PS4 σε πωλήσεις και είναι πλέον το εμπορικότερο σύστημα της γενιάς του. Κάτι που σημαίνει πως για δύο συνεχόμενες γενιές η Nintendo είχε τα εμπορικότερα συστήματα.
-To NSW χρειάστηκε κάτι λιγότερο από 6 χρόνια για να ξεπεράσει τα 120 εκατομμύρια όταν το PS4 στα 117 εκατομμύρια χρειάστηκε περίπου 8 χρόνια και 4 μήνες.
-Το NSW είναι το πρώτο σύστημα στην ιστορία της βιομηχανίας που καταφέρνει για να ξεπεράσει τις πωλήσεις δύο συστημάτων επόμενης γενιάς για δύο συνεχιζόμενα έτη.
-To NSW διατήρησε την πρώτη θέση σε πωλήσεις για πέντε συνεχόμενα χρόνια στην αγορά των ΗΠΑ τουλάχιστον από το 1995 που άρχισε η NPD να καταγράφει πωλήσεις. Πιθανόν το NES να τα είχε καταφέρει καλύτερα.
-Το NSW είναι πλέον το τρίτο εμπορικότερο σύστημα όλων των εποχών μετά από τα Nintendo DS και PS2 που ξεπέρασαν το καθένα τα 150 εκατομμύρια πωλήσεις.

Πληροφορίες από τα Οικονομικά Αποτελέσματα:
-To ποσοστό των ψηφιακών πωλήσεων αντιστοιχούν στο 49,3% (43,2% στο αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι).
-Το ποσοστό πωλήσεων των first-party κυμάνθηκε 72,7% (68,9%% στο αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι).* Η Nintendo συμπεριλαμβάνει και τους τίτλους που αναλαμβάνει την διανομή.
-Οι πωλήσεις του NSW Lite για το τρίμηνο κυμάνθηκαν στα 1,08 εκατομμύρια (20,40 εκατομμύρια συνολικά).
-Οι πωλήσεις του NSW Oled  για το τρίμηνο κυμάνθηκαν στα 4,15 εκατομμύρια (13,49 εκατομμύρια συνολικά).
-Οι πωλήσεις του πρώτου NSW για το τρίμηνο κυμάνθηκαν στα 3 εκατομμύρια (88,67 εκατομμύρια συνολικά).
*Το NSW Oled υπερύσχισε ξανά όλων των εκδόσεων.
*Pokémon Scarlet and Pokémon Violet, released on November 18 oflast year, got off to the fastest start of any title for a Nintendo dedicated video game platform.
*Number of Million-Seller Titles (FY23): 27 titles (19 Nintendo titles and 8 titles by other software publishers)
*Το Pokémon Scarlet/ Violet εκτόπισε το Pokemon B. Diamond/ S. Pearl από την τοπ10 λίστα των εμπορικότερων τίτλων του συστήματος.


Νούμερα πωλήσεων άλλων τίτλων (πέρα όσων ανήκουν στην τοπ10 λίστα):
>Splatoon 3 - 2,23 εκατομμύρια Q3 (10,13 εκατομμύρια συνολικά)
>Nintendo Switch Sports – 2,46 εκατομμύρια Q3 (8,61 εκατομμύρια συνολικά)
>Mario Strikers: Battle League – 300 χιλιάδες Q3 (2,47 εκατομμύρια συνολικά)
>Kirby and the Forgotten Land –  850 χιλιάδες Q3 (6,12 εκατομμύρια συνολικά)
>Xenoblade Chronicles 3 - 90 χιλιάδες Q3 (1,81 εκατομμύρια συνολικά)
>Pokémon Legends: Arceus - 720 χιλιάδες Q3 (14,63 εκατομμύρια συνολικά)
>Mario Party Superstars - 1,31 εκατομμύρια Q3 (9,38 εκατομμύρια συνολικά)
>Bayonetta 3 - 1,04 εκατομμύρια Q3 
>New Super Mario Bros. U Deluxe - 1,44 εκατομμύρια Q1+2+3 (14,75 εκατομμύρια συνολικά)
>Super Mario 3D World + Bowser’s Fury - 1,39 εκατομμύρια Q1+2+3 (10,82 εκατομμύρια συνολικά)
>Luigi’s Mansion 3 - 1,01 εκατομμύρια Q1+2+3 (12,44 εκατομμύρια συνολικά)

*Τα Splatoon 3 επανήλθε κάπως (παραμένει συγκριτικά χαμηλότερα στην Δύση) αλλά τα Xenoblade Chronicles 3 και Bayonetta 3 δεν μπόρεσαν να κάνουν την διαφορά σε σχέση με όσα γνωρίζουμε από προηγούμενους τίτλους της εκάστοτε σειράς.

Γενικές Παρατηρήσεις:
Αναμενόμενη πτώση για ένα σύστημα που διανύει τον έκτο χρόνο ζωής του σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι. Οι καμπύλες θα τείνουν προς τα κάτω αφού βρισκόμαστε σε περίοδο ολοκλήρωσης και πτώσης του συστήματος. Η Ν μείωσε ξανά κατά ένα εκατομμύριο τον στόχο πωλήσεων συστημάτων στα πλέον 18 εκατομμύρια όταν ο πρώτος στόχος στην αρχή του οικονομικού έτους (FY) ήταν τα 21 εκατομμύρια.

Όσο αφορά ανακοινώσεις πάνω σε επόμενο σύστημα με βάση τα νούμερα πωλήσεων θα χρησιμοποιήσω ως βάση το ps5. Το ps5 κυκλοφόρησε στο FY που το ps4 είχε 5,8 εκατομμύρια πωλήσεις ενώ στο ακριβώς προηγούμενο 13,4 εκατομμύρια. Eπομένως η Ν ίσως συνεχίσει και για το επόμενο FY χωρίς νέο σύστημα. Παρόλα αυτά την ίδια στιγμή, όπως έχω αναφέρει στο παρελθόν, που η Ν εστιάζει σε ένα σύστημα ότι ίσχυε στο παρελθόν διαγράφεται αφού αναμένεται να ακολουθήσουν ένα τελείως διαφορετικό μοντέλο όσο αφορά το πλάνο μετάβασης. Ουσιαστικά περιμένουμε τις εξελίξεις, όποτε αυτές προκύψουν.

Διανύουμε πλέον την περίοδο όπου αναμενόμενα τα 4K twins θα έχουν άνοδο και το NSW πτώση.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mansa2k είπε

Η Ν μείωσε ξανά κατά ένα εκατομμύριο τον στόχο πωλήσεων συστημάτων στα πλέον 18 εκατομμύρια όταν ο πρώτος στόχος στην αρχή του οικονομικού έτους (FY) ήταν τα 21 εκατομμύρια.

Eπομένως η Ν ίσως συνεχίσει και για το επόμενο FY χωρίς νέο σύστημα.

Διανύουμε πλέον την περίοδο όπου αναμενόμενα τα 4K twins θα έχουν άνοδο και το NSW πτώση.

Aρα το bloomberg επεσε εξω και οπως σωστα αναφερεις μαλλον δεν θα δουμε καινουργιο συστημα για να μειωνουν τον στοχο.

Ολα αυτα συμπιπτουν με τους leakers που λενε οτι περα απο το zelda η nintendo δεν εχει αλλο "τεραστιο" παιχνιδι στον οριζοντα για φετος.

Συνεχιζω να μην το πιστευω βεβαια,οσο τεραστιο και να αποδειχτει το zelda δεν βλεπω να βγαζει ολη την χρονια μονο με αυτο.Επισης δεν παιζει να μην βγαλει νεο παιχνιδι mario 2d ή 3d για να το συνδυασει με την επερχομενη ταινια.Στο επομενο direct,θα μαθουμε πιστευω τι εχει σκοπο να κανει για το υπολοιπο της χρονιας.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...