Προς το περιεχόμενο

Οικονομικά Νέα της Βιομηχανίας


mansa2k

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Άλλη μια εξαγορά από το PS:

 

Established in 2006, with a team of close to 70 people, Bluepoint has developed a history of delivering the highest quality remasters and remakes in the industry. But that’s not enough for us. Our latest project is the largest in our history, and aims to define the visual benchmark for the next generation of gaming hardware.

Our founders were part of the Metroid Prime engineering team, and have been in the industry for over 20 years, while the majority of the team has been in the industry for at least 10 years.
With each game, we set out to achieve industry-defining visuals and gameplay, while fostering the growth and success of our team.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

ResetEra sold to M.O.B.A. Network for USD$4.55 million

To ResetEra (ξε)πουλήθηκε και πλέον γίνεται αντιληπτό πως και γιατί έγινε επιτυχημένα όλη αυτή η "μετακίνηση" από το neogaf.

Έβαλα σύνδεσμο από το neogaf γιατί στις πρώτες σελίδες παραθέτουν αρκετά στοιχεία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έσπασε η διαδοχικότητα του NSW ως πρώτο σε πωλήσεις για την αγορά των ΗΠΑ μετά από 33 μήνες σύμφωνα με τα αποτελέσματα της NPD για τον μήνα Σεπτέμβριο. Προφανώς η κυκλοφορία του NSW Oled περιόρισε την δυναμική του συστήματος αλλά αυτό θα κριθεί καλύτερα με τα αποτελέσματα του Οκτωβρίου. Περισσότερες και εκτενέστερες πληροφορίες: 

Αποτελέσματα πωλήσεων Σεπτέμβριος 2022.

Στις 12 Νοεμβρίου θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα για τον μήνα Οκτώβριο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

 

 

Spoiler

 

Announcement on Grasshopper Manufacture Inc.
Joining NetEase Games

Grasshopper Manufacture Inc. (Headquarters: Chiyoda-ku, Tokyo, CEO: Goichi Suda) announced that the company will join NetEase Games under the equity transfer agreement signed on May 31st, 2021.

 

【Grasshopper Manufacture Inc. Moving Forward】

Grasshopper Manufacture Inc. has just celebrated its 23rd anniversary in March this year. For the past 23 years, our team of creators with various backgrounds and personalities have presented a variety of games to gamers. We are now given a unique opportunity to rethink the game development and organization structure of Grasshopper Manufacture Inc. moving forward. While understanding our own advantages and unique position, we were presented with new possibilities in game creation.

As we all know, NetEase Games has developed many excellent games in the past, and I have long been aware of NetEase's creative capabilities. When talking with NetEase about "developing more unique console games together", we resonated. After a lot of thoughts, we’ve unanimously decided to "get together" in the long term through deeper cooperation to create more good content for gamers.

NetEase Games understands the strengths of Grasshopper Manufacture Inc. and is willing to support us, and is an extremely reliable partner. NetEase Games will be mainly responsible for advising on our business planning activities and providing sufficient funding for game development. We will be responsible for the creativity and production of games to ensure that we are able to continue to maintain the consistent "Grasshopper Manufacture flavor" and game quality for which we are known. In addition, we will also receive strong support from the NetEase team composed of thousands of artists and technical experts in terms of game art and quality assurance. We will make the most of this support and strive to offer three even higher-quality "Grasshopper Manufacture Games" to all gamers in the next ten years.

Grasshopper Manufacture Inc., moving towards the brand-new future of game development, is now reborn and will continue to create history. Stay tuned.

At the same time, we are also recruiting talented individuals and partners who are interested in making “Grasshopper Manufacture Games” together. Please visit our recruitment website: https://www.grasshopper.co.jp/recruit/

Representative Director and CEO Goichi Suda

 

【A Message from NetEase Games】

NetEase Games is a company of passionate gamers, and many of them are fans of Grasshopper Manufacture Inc. Mr. Suda's games have unique characteristics. They manifest his design philosophy and artistic pursuit in every aspect – from concept to content. Grasshopper Manufacture Inc. has also integrated styles and elements from various media formats, such as film noir, detective fiction, punk rock, psychedelic electronica, cyberpunk, and so on. Additionally, Grasshopper Manufacture Inc. is one of a kind in terms of mood setting, movement design, and narrative rhythm design. Their strong passion for creativity, which has continued for decades, is extremely admirable. NetEase is honored to be the companion of Mr. Suda and Grasshopper Manufacture Inc. on this new journey into the future. We hope to give the studio creative freedom and sufficient resource support in order to empower said studio to create even more sensational works for gamers worldwide.

NetEase would like to extend its invitation to brilliant game creators in Japan and around the world. NetEase Games has been committed to the concepts of "Unleash the potential of creators" and "Bring quality interactive entertainment experiences". We hope to empower more outstanding creators and continuously create good games.

NetEase Games itself is a big developer community of tens of thousands of developers. In the past few years, NetEase has built connections with top game studios in Japan, the US, Europe, and other regions through investment, joint ventures, co-development, etc.

Additionally, NetEase will provide funding, technology, resources, and other support, and organize communication and sharing sessions among top creators around the world, so that creators can inspire each other and fully release their creative potential.

 

【About Grasshopper Manufacture Inc.】

logo_square.jpeg

Grasshopper Manufacture Inc. is an interactive entertainment software development company based in Chiyoda-ku, Tokyo. Since the establishment of the company in 1998, CEO/game designer Goichi Suda has been responsible for the scripting and production of many works. His unique and innovative style has attracted attention worldwide. The studio has more than 20 years of experience in console-focused game development and has successfully developed more than 25 games.

Notable Works:No More Heroes Series, LOLLIPOP CHAINSAW, killer 7

Official website:https://www.grasshopper.co.jp/

【About NetEase Games】

logo_neg.png

NetEase Games is the online games division of NetEase, Inc. (NASDAQ: NTES and HKEX: 9999), developing and operating some of the most popular mobile and PC games in markets including China and Japan. As one of the world's largest incubators of quality online game content, NetEase Games is dedicated to supporting the growth of innovative studios around the globe and growing an international presence along the way. To complement its self-developed games and world-class R&D capabilities, NetEase Games also partners with other industry leaders including Blizzard Entertainment, Mojang AB (a Microsoft subsidiary) and other global game developers to operate some of the most popular international online games in China. For more information, please visit neteasegames.com.

 

 

Προτιμούσα να εξαγοραστεί από κάποιον μεγάλο διανομέα από Ιαπωνία αλλά ο Suda51 τα είχε κάνει ένα μάτσο χάλια επιχειρηματικά με τα ανάλογα αποτελέσματα μακροπρόθεσμα.

Επεξ/σία από mansa2k
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανακοινώθηκε το Q2 για το ps5 με 3,3 εκατομμύρια πωλήσεις και συνολικά 13,4 εκατομμύρια. Στο αντίστοιχο διάστημα το ps4 είχε 13,5 εκατομμύρια κάτι που επιβεβαιώνει όσα είχα αναφέρει παλιότερα.

Οι συνδρομητές του ps+ παρουσίασαν αύξηση φτάνοντας στα 47,2 από τα 46,3 εκατομμύρια του προηγούμενου τριμήνου. 

Περισσότερα εδώ.

Για άλλες εταιρίες ανατρέξτε στο google και πληκτρολογήστε το όνομα της εταιρίας που επιθυμείτε και ir (Investor Relations) πχ capcom ir. Τα οικονομικά αποτελέσματα του τριμήνου Ιουλίου - Σεπτεμβρίου έχουν ανακοινωθεί για τις περισσότερες εταιρίες.

Edit: Ανάλυση δεύτερου οικονομικού τριμήνου περιόδου Ιουλίου ~ Σεπτεμβρίου για την Nintendo εδώ.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανάλυση δεύτερου οικονομικού τριμήνου περιόδου Ιουλίου ~ Σεπτεμβρίου για την Nintendo εδώ.

Επίσης να γνωστοποιήσω το https://www.installbaseforum.com/ όπου έχουν συγκεντρωθεί πολλοί γνωστοί-άγνωστοι που ασχολούνται με τα νούμερα πωλήσεων και άλλα όπως το τωρινό θέμα. Το προτείνω ανεπιφύλακτα, στο θέμα Nintendo FY3/2022 Q2 Earnings Release πραγματικά βρήκα αρκετές ενδιαφέρουσες πληροφορίες.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αποτελέσματα πωλήσεων Οκτώβριος 2022 για την αγορά των ΗΠΑ.

Switch was the best-selling hardware platform of October in both units and dollars, aided by the launch of the Nintendo Switch - OLED Model. PlayStation 5 remains the best-selling hardware platform of 2021 year-to-date in dollars, while Nintendo Switch leads in units.

-Το Metroid Dread πούλησε 854.000 αντίγραφα στις ΗΠΑ τον Οκτώβριο, “the best start for any Metroid game ever.” Παράλληλα το NSW πούλησε 710,000 κομμάτια από τα οποία τα 314.000 αφορούσαν το OLED model.

Στις 10 Δεκεμβρίου θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα για τον μήνα Νοέμβριο.

 

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://gamingbolt.com/xbox-series-x-s-have-reportedly-sold-6-7-million-units-as-of-the-end-of-september

Το s λέει ξεπερνά σε πωλήσεις το x σε ορισμένες μεγάλες αγορές.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Και οι εξαγορές/επενδύσεις συνεχίζονται:

Harmonix Joins Epic Games to Create Immersive Music Experiences

Yooka-Laylee developer Playtonic plots new studios following major Tencent investment

Θα προτιμούσα η Playtonic να είχε συνεργαστεί με την Ν που ταιριάζει περισσότερο, ειδικά όταν πρόκειται για πρώην μέλη της άλλοτε Rareware. Όπως και να έχει οι Κινέζοι συνεχίζουν να επενδύουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/12/2021 στις 3:11 ΜΜ, mansa2k είπε

Και οι εξαγορές/επενδύσεις συνεχίζονται:

Harmonix Joins Epic Games to Create Immersive Music Experiences

Πόσο στενάχωρη η συγκεκριμένη είδηση. Τόσα χρόνια μεγάλο στούντιο με δικά του IP και τρομερές επιτυχίες (άλλο που έχουν πέσει δραματικά, την τελευταία δεκαετία θα έλεγα, οι πωλήσεις για τα παιχνίδια αυτού του είδους), όχι απλώς να εξαγοράζεται, αλλά να εξαγοράζεται με μόνο σκοπό τη δημιουργία μουσικής για ένα άλλο παιχνίδι (παρόλο που λένε ότι θα συνεχίσουν να υποστηρίζουν το rock band).

Έτσι όπως πάμε, σε λίγα χρόνια 3-4 εταιρείες θα τους εξαγοράσουν όλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, stevenfins είπε

Έτσι όπως πάμε, σε λίγα χρόνια 3-4 εταιρείες θα τους εξαγοράσουν όλους.

Είτε θα εξαγοραστούν, είτε θα πουλήσουν ένα μερίδιο τους. Η κατάσταση στην βιομηχανία είναι γνωστή με τα κόστη να αυξάνονται, τα μικρά στούντιο αδυνατούν να επιβιώσουν ενώ τα μεσαία δεν μπορούν να προχωρήσουν στην διανομή-προώθηση των τίτλων τους χωρίς την μεσολάβηση ενός μεγαλοδιανομέα. Η νέα γενιά χειροτερεύει ακόμα περισσότερο την κατάσταση. Αυτά ας τα προσέξουν οι παθιασμένοι με τα γραφικά και αλλά τεχνικά χαρακτηριστικά γιατί η επιμονή τους οδηγεί σε "σμίκρυνση" και παράλληλα ελάχιστο ενδιαφέρον από πλευρά εταιριών για νέες ιδέες με υψηλά ρίσκα. Ήδη τα indies παίζουν τον ρόλο του συμπληρώματος μέχρι να κυκλοφορήσει ο επόμενος μεγάλος τίτλος. Γενικώς θα δούμε πολλά σε αυτήν την γενιά, ειδικά στο τομέα των υπηρεσιών.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Nintendo expands game development base New building built on the site of the former head office

Nintendo is working on expanding its development with two new office expansions in order to develop more games in-house, rather than outsourcing to third-party developers. 

The first planned expansion will be in a building in Kyoto City that is currently under construction and expected to be ready to move in starting in May 2022. The rented space will be 8,500 square meters on the sixth and seventh floors. It is located right next to Nintendo's current headquarters.

Nintendo as part of Kyoto City’s Corporate Location Promotion System will be giving up to 160 million yen ($1.41 million) every year for three years to cover some of its operation costs, depending on how many employees it hires.

The second is a brand-new building that is being built on the site of Nintendo's former headquarters. It is currently the site of the Nintendo Kyoto Research Center and its Mario Club QA team. However, it has a large empty area. 

mario-club-2-1024x623.jpg

Κατά την περίοδο της κυκλοφορίας του NSW η Ν είχε ετοιμάσει ήδη ένα νέο κτήριο (κόκκινος κύκλος) σε μικρή απόσταση από το παλιότερο κεντρικό.(μπλε κύκλος) Παραθέτω μια σχετική φωτογραφία:
I6UjI3x.jpg.4a270dc0c645d0b7c80f973b7305be39.jpg

Τώρα η Ν προχωράει σε ενοικίαση χώρου (αρχικά, κατασκευή σε δεύτερη φάση) και πραγματικά απορώ πως μόλις μετά από 5 χρόνια προέκυψε αυτήν η ανάγκη όταν θα μπορούσαν να την είχαν καλύψει στην περίοδο που έχτιζαν το νεότερο κτήριο. Προφανώς είναι μαϊμούδες από την μια αλλά από την άλλη δεν  έχουν πολλά περιθώρια κάτι που είχα εξηγήσει και στο θέμα του NSW πρόσφατα:
-Ροή κυκλοφοριών. Ένα τεράστιο πρόβλημα που υφίσταται εδώ και δεκαετίες ακόμα και τώρα παρόλο που όλες οι ομάδες ανάπτυξης software της εταιρίες έχουν επικεντρωθεί σε ένα μόνο σύστημα. Σε ένα παλιότερο άρθρο που αναλύει τους εμπορικότερους τίτλους ανά σύστημα της Ν το συμπέρασμα είναι πως πρόκειται για παιχνίδια αποκλειστικότητες κατά την πλειοψηφία της Ν και σε αποκλειστικότητες που προκύπτουν σε συνεργασία με τρίτες εταιρίες. Αντί λοιπόν να κινηθούν προς ενίσχυση των εσωτερικών ομάδων μας είχαν φλομώσει στο PR πως δεν γίνεται απότομα να αυξήσουν το προσωπικό τους διότι θα πέσει ο βαθμός ποιότητας. Προφανώς έχει κάποια βάση αυτή η απάντηση αλλά ποτέ δεν φαίνεται να προσπάθησαν -πετυχημένα τουλάχιστον- να βρεθούν λύσεις σε το πρόβλημα. Παρόλα αυτά, στην τελευταία ανάλυση οικονομικού τριμήνου (σελίδα 43), αναφέρουν ότι θα διαθέσουν κάπου στα 900 εκατομμύρια δολάρια κατά κύριο λόγο στην αύξηση του προσωπικού στις εσωτερικές ομάδες software και ίσως να προκύψει κάποια εξαγορά που όμως δεν αποτελεί βασικό στόχο. 
Γιατί όμως τώρα η Ν αποφάσισε τελικά να ακολουθήσει αυτό το μονοπάτι ενώ αρνιόταν πεισματικά εδώ και δεκαετίες; Προφανώς οι λόγοι πολλοί και αναφέρω κάποιους από αυτούς όπως κρίνω προσωπικά:
-Βρισκόμαστε σε περίοδο "σμίκρυνσης" της βιομηχανίας αφού οι εξαγορές στούντιο ή εξαγορά μέρους αυτών ανακοινώνεται σχεδόν κάθε εβδομάδα άρα περιορίζονται οι δυνατότητες μακροπρόθεσμα της Ν για συνεργασίες.
-Οι όποιες συνεργασίες σε αποκλειστικό περιεχόμενο υφίστανται σήμερα είναι ελάχιστες (ειδικά στην δύση) αν κρίνουμε τις δεκαετίες ύπαρξης της Ν.
-Οι απαιτήσεις σε προσωπικό αυξάνονται ανά γενιά επομένως αποτελεί και μια πρόωρη προετοιμασία.
Γενικώς η Ν έπρεπε να είχε κινηθεί πιο δυναμικά εδώ και δεκαετίες αλλά πλέον ο χρόνος για την αύξηση των στούντιο τους είναι καλύτερος από ποτέ διότι επίσης έχουν στην διάθεση τους περισσότερα ταλέντα από ποτέ όπως αναλύω σε ένα άλλο άρθρο περί διαμοιρασμού τεχνογνωσίας.

Να προσθέσω σε όλα αυτά τα προβλήματα που δημιούργησε ο covid19 καθώς και τους περιορισμούς στις συνεργασίες με πρόσφατο παράδειγμα την Mercury Steam η οποία δεν δείχνει να ενδιαφέρεται για περαιτέρω συνεργασία με την Ν για ανάπτυξη παιχνιδιών και συγκεκριμένα το Metroid. H N περιθωριοποιείται και το αποτέλεσμα είναι η ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αύξηση του προσωπικού. TOΣΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΡΕ ΜΑΙΜΟΥΔΕΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ! 

Εdit: Έγιναν αλλαγές αφού οι αρχική πηγή ήταν google translate και δεν έβγαζε νόημα.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, mansa2k είπε

Nintendo expands game development base New building built on the site of the former head office

Nintendo will expand the game development...νάπτυξη παιχνιδιών και συγκεκριμένα το Metroid. H N περιθωριοποιείται και το αποτέλεσμα είναι η ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αύξηση του προσωπικού. TOΣΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΡΕ ΜΑΙΜΟΥΔΕΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ!

Το καλύτερο κομμάτι μέσα απ όλη αυτή τη κίνηση είναι που επιτέλους μάζεψαν στο κτήριο τη GameFreak, μπας και αρχίσει να συμβαδίζει με τη ποιότητα των παιχνιδιών της εποχής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...