mansa2k Δημοσ. 31 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Το θέμα "Οικονομικά Νέα της Βιομηχανίας" έχει σκοπό την καταγραφή και συζήτηση πάνω σε πωλήσεις, εξαγορές, συνεργασίες, ενεργοί χρήστες, συνδρομές και άλλα οικονομικά και επιχειρηματικά μοντέλα που συσχετίζονται την βιομηχανία videogames στο σύνολο της. Κάνοντας την αρχή ένα πρόσφατο βίντεο σχετικά με την Tencent που συνεχώς αναπτύσσεται: Επιπλέον: Ένας σχετικός πίνακας σχετικά με το market cap (=τιμή μετοχής επί το σύνολο των διαθέσιμων μετοχών) εταιριών που εμπλέκονται στην βιομηχανία. *Η καταγραφή έγινε στις 13/07/21 σύμφωνα με στοιχεία από yahoo! finance και την ισοτιμία της συγκεκριμένης περιόδου. Συγνώμη εκ των προτέρων αν υπάρχουν πιθανά λάθη. Επεξ/σία 31 Αυγούστου 2021 από mansa2k 5
mansa2k Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2021 Συνεργασία, και επίσημα πλέον, της Nintendo (Ν) με την Forever Entertainment με ανακοίνωση στο επίσημο twitter λογαριασμό: Forever Entertainment S. A. (FE) announces that Forever Seed Fund S.A. (FSF), a 100% subsidiary of FE, has entered into a service agreement with Nintendo Co., Ltd. (Nintendo) of Japan. In accordance with provisions of the agreement, FSF in cooperation with Nintendo, shall seek for developers, with particular focus but not limited to Eastern Europe including Poland, who own, conduct or plan to develop innovative and high quality games. FSF shall cooperate with selected developers for games to be published on the Nintendo Switch. Λογικά το παράρτημα της FE θα αναπτύσσει σε συνεργασία με την Ν κάποια remakes. Η Ν δεν έχει παρουσία στην Ευρώπη από πλευράς ανάπτυξης παιχνιδιών από εποχή της Rareware. 5
mansa2k Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) -H Microsoft εξαγόρασε την Clipchamp (is a web-based video editing suite used by companies large and small to quickly and easily build professional-looking clips) και στο windowscentral ελπίζουν να ενσωματωθεί και στο xbox μέσω του gamepass για την βελτίωση της επεξεργασίας βίντεο. -Η επέκταση του Super Mario World theme park στην Ιαπωνία συνεχίζεται κανονικά, περισσότερα εδώ. Γενικότερα, σχετικά με τις κατασκευάστριες εταιρίες, ισχύουν τα παρακάτω: -Η MS επενδύει στο gamepass έχοντας αρκετή τεχνογνωσία σε cloud και υπηρεσίες. -Η Ν στηρίζεται στην δυναμική των ips της και στην περαιτέρω ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας τους (theme parks, mobile games, visual content, ,mechandise) -Τέλος η Sony θέλει να ενισχύσει επίσης την δυναμική των ips της καθώς (όπως φημολογείται τουλάχιστον με έμβαση onlime multiplayer) να επενδύσει και καθιερώσει νέες σειρές σε είδη που δεν έχει παρουσία. Μέσω του τμήματος των ταινιών που κατέχει έχει προχωρήσει σε σχετικές κινήσεις για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας. Sony is Planning a Whopping 3 Movies and 7 TV Shows Based on PlayStation Games Επεξ/σία 8 Σεπτεμβρίου 2021 από mansa2k 4
mansa2k Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) SAN MATEO, Calif., September 8th 2021 – Sony Interactive Entertainment (“SIE”) announced today that SIE has entered into a definitive agreement to acquire Firesprite Games, the UK-based videogame studio with a history of developing highly-polished showpieces for cutting-edge hardware. With a partnership spanning more than 8 years and a games portfolio highlighting PlayStation’s technological innovations, Firesprite will play a critical role in strengthening SIE’s exclusive games catalog in genres outside of PlayStation Studios’ core offerings. Founded by industry veterans from SIE’s Studio Liverpool, Firesprite has a strong record of developing showcase games for PlayStation console and peripheral launches. Over the past few years, Firesprite has partnered with SIE to develop games for the PlayStation®4 and PlayStation®VR launch including The Playroom (PS4) and The Playroom VR (PS VR), both of which showcased unique hardware capabilities with highly-quality gameplay. Originally a PS VR exclusive, with its most recent release, The Persistence, Firesprite pushed the boundaries of how users interact with the PS VR headset by introducing a groundbreaking virtual reality social element that further demonstrated the studio’s technical and creative capabilities. Later adapted for flat screens in 2018, Firesprite recently released The Persistence Enhanced in June 2021 which optimized the game for PlayStation®5 to include DualSense™ wireless controller haptic feedback and adaptive triggers, and raytraced rendering. “We are delighted to welcome Firesprite into the PlayStation family,” said Jim Ryan, President & CEO, Sony Interactive Entertainment. “We have a rich history of working with the founders of Firesprite and are excited to grow the PlayStation presence in Liverpool. The portfolio of titles Firesprite has developed has continually demonstrated the team’s ability to transcend traditional gameplay experiences and brilliantly showcase the potential of our hardware.” “Creating quality, state-of-the-art games has always been at the forefront of Firesprite’s work and I’m confident they will push the bar even further as part of PlayStation Studios,” said Hermen Hulst, Head of PlayStation Studios. “Firesprite’s ability to weave best-in-class gameplay with new technology is exceptional and I think fans will be excited about their creative vision for the future.” “At Firesprite, we’re always striving to bring something new to a game or genre and developing for new technologies is a driving force of our passion at Firesprite,” said Graeme Ankers, Co-Founder and CEO, Firesprite. “Joining PlayStation Studios will allow us to amplify this passion, working more closely on cutting-edge hardware without any limitations and furthering our studio’s heritage of creativity and technical innovation to offer some truly unique experiences for PlayStation fans.” Based in Liverpool, UK Firesprite will join the global development operation of PlayStation Studios and will be the 15th studio to join the PlayStation Studios family. The day-to-day operations post-acquisition will continue to be run by Firesprite’s current management team. Terms of this transaction including the acquisition cost are not disclosed due to contractual commitments. Για περισσότερα κάντε κλικ εδώ. Για την ώρα φαίνεται να προσανατολίζονται σε VR παιχνίδια ενώ το στούντιο ήδη έχει αναρτήσει 45 αγγελίες αναζήτησης προσωπικού. Επεξ/σία 8 Σεπτεμβρίου 2021 από mansa2k 1
mansa2k Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2021 Σε γνωστά πλαίσια κυμάνθηκε το hardware για την αγορά των ΗΠΑ με το ps5 πρώτο σε έσοδα και το NSW πρώτο σε πωλήσεις κάτι που επιτυγχάνει για 33η συνεχόμενη φορά. Αποτελέσματα πωλήσεων Αύγουστος 2022. Στις 22 Οκτωβρίου θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα για τον μήνα Σεπτέμβριο. 4
kostiger Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2021 https://www.vgchartz.com/article/450688/xbox-series-xs-sales-top-7-million-worldwide-hardware-estimates-for-aug-29-sep-4/ 1
kostiger Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2021 https://www.eurogamer.net/articles/2021-09-28-ps5-the-fastest-selling-playstation-console-in-uk-history-with-over-1m-sold
mansa2k Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, kostiger είπε https://www.eurogamer.net/articles/2021-09-28-ps5-the-fastest-selling-playstation-console-in-uk-history-with-over-1m-sold PS4 Release date NA: November 15, 2013 PAL: November 29, 2013 JP: February 22, 2014 Πωλήσεις ανά οικονομικό έτος: Q3FY13: 4.500.000 Q4FY13: 3.000.000 Q1FY14: 2.700.000 Συνολικά: 10.200.000 PS5 Release date: November 12, 2020 Πωλήσεις ανά οικονομικό έτος: Q3FY20: 4.500.000 Q4FY20: 3.300.000 Q1FY21: 2.300.000 Συνολικά: 10.100.000 Τα παραπάνω νούμερα είναι επίσημα μέσα από τους ισολογισμoύς της Sony. Οι ειδήσεις περί ρεκόρ από το ps5 είναι περισσότερο κλασματικές. H διαφορά μεταξύ ps4/5 είναι ότι το ps5 είχε ταυτόχρονη παγκόσμια κυκλοφορία υπέρ του συγκριτικά με τον προκάτοχο του (για αυτό παραθέτω και τις ημερομηνίες κυκλοφορίες) ενώ παράλληλα έδωσαν βάση σε συγκεκριμένες αγορές. Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του Q2 θα έχουμε ακόμα καλύτερη εικόνα. Επεξ/σία 28 Σεπτεμβρίου 2021 από mansa2k 1
kostiger Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, mansa2k είπε PS4 Release date NA: November 15, 2013 PAL: November 29, 2013 JP: February 22, 2014 Πωλήσεις ανά οικονομικό έτος: Q3FY13: 4.500.000 Q4FY13: 3.000.000 Q1FY14: 2.700.000 Συνολικά: 10.200.000 PS5 Release date: November 12, 2020 Πωλήσεις ανά οικονομικό έτος: Q3FY20: 4.500.000 Q4FY20: 3.300.000 Q1FY21: 2.300.000 Συνολικά: 10.100.000 Τα παραπάνω νούμερα είναι επίσημα μέσα από τους ισολογισμoύς της Sony. Οι ειδήσεις περί ρεκόρ από το ps5 είναι περισσότερο κλασματικές. H διαφορά μεταξύ ps4/5 είναι ότι το ps5 είχε ταυτόχρονη παγκόσμια κυκλοφορία υπέρ του συγκριτικά με τον προκάτοχο του (για αυτό παραθέτω και τις ημερομηνίες κυκλοφορίες) ενώ παράλληλα έδωσαν βάση σε συγκεκριμένες αγορές. Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του Q2 θα έχουμε ακόμα καλύτερη εικόνα. Είναι και άλλες παράμετροι σημαντικές να προσθέσω αφού συμφωνήσω. Η υψηλότερη για το ps5 (και για το ΧΒΟΧ αντίστοιχα φυσικα) ζήτηση και η μειωμένη διαθεσιμότητα λόγω των γνωστών παραγόντων-συνθηκων για παράδειγμα. Ίδωμεν.
mansa2k Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2021 21 λεπτά πριν, kostiger είπε Είναι και άλλες παράμετροι σημαντικές να προσθέσω αφού συμφωνήσω. Η υψηλότερη για το ps5 (και για το ΧΒΟΧ αντίστοιχα φυσικα) ζήτηση και η μειωμένη διαθεσιμότητα λόγω των γνωστών παραγόντων-συνθηκων για παράδειγμα. Ίδωμεν. Η έλλειψη διαθεσιμότητας δεν σημαίνει πολλά αφού και κατά την περίοδο κυκλοφορίας του ps4 ίσχυαν ακριβώς τα ίδια. Σχετικά της υψηλότερης ζήτησης δεν μπορεί να φανεί στο τωρινό οικονομικό έτος αφού ο στόχος είναι τα 14,5 εκατομμύρια. Όμως για το επόμενο έχουν στόχο τα 21 εκατομμύρια που μπορούν να επιτύχουν. Η διαφορά είναι οι συνδρομητές, το ps3 τερμάτισε κάπου στα 8 εκατομμύρια συνδρομητές ενώ το ps4 πάνω από 45 εκατομμύρια συνδρομητές μετά την ενσωμάτωση του online multiplayer στην συνδρομή. Επομένως υπάρχει περισσότερη δυναμική στην μετάβαση από το ps4 στο ps5. Όμως αυτό έχει και τα όρια του και θα δούμε πως θα εξελιχτεί η κατάσταση μακροπρόθεσμα και κυρίως ποιες κινήσεις θα ακολουθήσουν μελλοντικά και οι δύο εταιρίες.
xavier Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 https://blog.playstation.com/2014/08/12/ps4-10-million-and-going-strong/ https://www.sie.com/en/blog/a-new-milestone-sie-sells-10-million-playstation-5-consoles-globally/ Αυτο που ουσιαστικα λένε ειναι οτι πιασαν το οριο των 10 εκ κονσολων περίπου 3 εβδομαδες νωρίτερα. Η πολιτικη τους λογω της ελλειψης των τσιπ ηταν να διαθεσουν ως μινιμουμ ποσοτητα ps5 στην αγορα, τον ιδιο αριθμο με το ps4. Τα νουμερα αυτα δεν εχουν καμια αξια αφου οτι στοκ εμφανιζεται εξαντλειται απευθειας. Δεν προκειται να εχουμε εικονα για την πορεια των κονσολων πριν περασουν 1-2 χρονια ακομα. 2
kostiger Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 10 ώρες πριν, mansa2k είπε Η έλλειψη διαθεσιμότητας δεν σημαίνει πολλά αφού και κατά την περίοδο κυκλοφορίας του ps4 ίσχυαν ακριβώς τα ίδια. Σχετικά της υψηλότερης ζήτησης δεν μπορεί να φανεί στο τωρινό οικονομικό έτος αφού ο στόχος είναι τα 14,5 εκατομμύρια. Όμως για το επόμενο έχουν στόχο τα 21 εκατομμύρια που μπορούν να επιτύχουν. Η διαφορά είναι οι συνδρομητές, το ps3 τερμάτισε κάπου στα 8 εκατομμύρια συνδρομητές ενώ το ps4 πάνω από 45 εκατομμύρια συνδρομητές μετά την ενσωμάτωση του online multiplayer στην συνδρομή. Επομένως υπάρχει περισσότερη δυναμική στην μετάβαση από το ps4 στο ps5. Όμως αυτό έχει και τα όρια του και θα δούμε πως θα εξελιχτεί η κατάσταση μακροπρόθεσμα και κυρίως ποιες κινήσεις θα ακολουθήσουν μελλοντικά και οι δύο εταιρίες. Εχω την εντυπωση πως το πσ4 το εβρισκες πιο ευκολα στα ραφια κατα τον πρωτο χρονο κυκλοφοριας του, σε σχεση με το πσ5 παντα που δεν προκειται ποτε να συμβει. Αν δεν κανω λαθος στην περιπτωση του πσ4 μετα το πρωτο εξαμηνο μπορουσες να το βρεις διαθεσιμο. Σε καθε περιπτωση ισχυει αυτο που λεει ο Xavier για αυτη τη γενια, οτι κινειται εκτελειται-πωλειται εν ριπη οφθαλμου και για τα 2 συστηματα.. 2
vorlon68 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 2 ώρες πριν, kostiger είπε Εχω την εντυπωση πως το πσ4 το εβρισκες πιο ευκολα στα ραφια κατα τον πρωτο χρονο κυκλοφοριας του, σε σχεση με το πσ5 παντα που δεν προκειται ποτε να συμβει. Αν δεν κανω λαθος στην περιπτωση του πσ4 μετα το πρωτο εξαμηνο μπορουσες να το βρεις διαθεσιμο. Σε καθε περιπτωση ισχυει αυτο που λεει ο Xavier για αυτη τη γενια, οτι κινειται εκτελειται-πωλειται εν ριπη οφθαλμου και για τα 2 συστηματα.. Η διαφορα PS4 με το PS5 ειναι ενω έχουμε ιδιο αριθμό απο κονσόλες πχ 10 το PS4 το ήθελα 8 άτομα ένω το PS5 15 άτομα.
kostiger Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 21 λεπτά πριν, vorlon68 είπε Η διαφορα PS4 με το PS5 ειναι ενω έχουμε ιδιο αριθμό απο κονσόλες πχ 10 το PS4 το ήθελα 8 άτομα ένω το PS5 15 άτομα. Για αυτο ακριβως γραφω πιο πανω για υψηλοτερη ζητηση. Το ποσο θα το μαθουμε οταν υπαρχουν αρκετες κονσολες διαθεσιμες εκει εξω ωστε να την καλυψουν.
kostiger Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 https://www.gamesindustry.biz/articles/2021-09-29-netflix-acquires-oxenfree-developer-night-school-studio_0
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα