Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, είχα αγοράσει κάποιες μνήμες από ένα κατάστημα οι οποίες τελικά ήταν προβληματικές και τις έστειλα πίσω για αντικατάσταση.

Σήμερα με ενημέρωσαν ότι μετά από έλεγχο, οι μνήμες είχαν όντος πρόβλημα και ότι έχω την δυνατότητα είτε να μου δώσουν καινούργιες είτε να μου δώσουν πιστωτικό για να πάρω οτιδήποτε από το κατάστημα με την ίδια αξία.

Εγώ επειδή έχω δώσει τον υπολογιστή και δεν χρειάζομαι τις μνήμες ούτε κάτι άλλο από το κατάστημα ρώτησα αν μπορώ να λάβω πίσω τα χρήματα μου και η απάντηση ήταν αρνητική.

Το ερώτημα είναι το εξής: υπάρχει κάποιος νόμος που να μου δίνει το δικαίωμα να ζητήσω επιστροφή χρημάτων η πρέπει απαραίτητα να εξαργυρώσω το πιστωτικό με αγορές εντός καταστήματος;

Δημοσ.

Εγώ όταν επέστρεψα 2 μνήμες σε κατάστημα μετά απο 2-3 ημέρες, αφού τις έλεγξαν, μου έδωσαν πίσω χρήματα αλλά όχι όλα, οι μνήμες έκαναν κάπου 57€ και πήρα πίσω τα 50€.Αναγκαστικά είχα βγάλει την ταινία ασφαλείας, τις επέστρεψα γιατί δεν ήταν συμβατές.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, magictoboggan είπε

Καλησπέρα, είχα αγοράσει κάποιες μνήμες από ένα κατάστημα οι οποίες τελικά ήταν προβληματικές και τις έστειλα πίσω για αντικατάσταση.

Σήμερα με ενημέρωσαν ότι μετά από έλεγχο, οι μνήμες είχαν όντος πρόβλημα και ότι έχω την δυνατότητα είτε να μου δώσουν καινούργιες είτε να μου δώσουν πιστωτικό για να πάρω οτιδήποτε από το κατάστημα με την ίδια αξία.

Εγώ επειδή έχω δώσει τον υπολογιστή και δεν χρειάζομαι τις μνήμες ούτε κάτι άλλο από το κατάστημα ρώτησα αν μπορώ να λάβω πίσω τα χρήματα μου και η απάντηση ήταν αρνητική.

Το ερώτημα είναι το εξής: υπάρχει κάποιος νόμος που να μου δίνει το δικαίωμα να ζητήσω επιστροφή χρημάτων η πρέπει απαραίτητα να εξαργυρώσω το πιστωτικό με αγορές εντός καταστήματος;

Εφόσον δεν μιλάμε για επιστροφή εντός 14-ων ημερών από ηλεκτρονική αγορά, έχω την αίσθηση οτι ο πωλητής προτείνει αν θα κάνει επισκευή, αντικατάσταση ή αν θα δώσει πιστωτικό ή επιστροφή χρημάτων.

Αν τα θυμάμαι καλά δεν μπορείς να απαιτήσεις επιστροφή χρημάτων αν δεν την προσφέρει ο πωλητής.

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Εφόσον δεν μιλάμε για επιστροφή εντός 14-ων ημερών από ηλεκτρονική αγορά, έχω την αίσθηση οτι ο πωλητής προτείνει αν θα κάνει επισκευή, αντικατάσταση ή αν θα δώσει πιστωτικό ή επιστροφή χρημάτων.

Αν τα θυμάμαι καλά δεν μπορείς να απαιτήσεις επιστροφή χρημάτων αν δεν την προσφέρει ο πωλητής.

 

Οπότε ο νόμος επιστροφής χρημάτων είναι στα χέρια του πωλητή και πάει ανάλογα με την πολιτική του κάθε καταστήματος;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, magictoboggan είπε

Οπότε ο νόμος επιστροφής χρημάτων είναι στα χέρια του πωλητή και πάει ανάλογα με την πολιτική του κάθε καταστήματος;

Σε κατάστημα του Σκρούτζ δεν μου έδιναν πίσω χρήματα.Το προϊόν ήταν ελλατωματικό και μου έδωσαν πιστωτικό που θα έληγε σε 1 χρόνο.Αφού πρώτα τους το πήγα στο service, το έλεγξαν και περίμενα απάντηση.

Τελικά πήρα κάτι άλλο, απο το οποίο δεν έμεινα ικανοποιημένος.Δηλαδή πήγα 3 φορές στο κατάστημα και ξόδεψα 25€.

Οπότε μια χαρά φέρθηκε το κατάστημα στην προηγούμενη περίπτωση που γράφω με τις μνήμες.Παίρνεις τα χρήματα και παίρνεις αυτό που θες απο αλλού.

Επεξ/σία από AntiCambeR
Δημοσ.

https://www.gov.gr/el/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/statutory-warranty

Αναφορά σε κείμενο

7. Ποια είναι τα δικαιώματα του αγοραστή μετά την εμφάνιση του ελαττώματος; Υπάρχει προθεσμία για την επανόρθωση;

Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει:

  • ή την επιδιόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος,αρκεί αυτή να είναι δυνατή και να μην απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες για τον πωλητή,
  • ή την υπαναχώρηση από την σύμβαση, εφόσον το ελάττωμα δεν είναι ασήμαντο,
  • ή την μείωση του τιμήματος. 

Ο πωλητής οφείλει εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος να επιδιορθώσει ή να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν.

Γράφει ότι ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει και μία από τις επιλογές είναι η υπαναχώρηση από την σύμβαση, κάτι που λογικά πρέπει να σημαίνει επιστροφή των χρημάτων, πιθανότατα με τον ίδιο τρόπο που τα έδωσες (μετρητά/κάρτα/κατάθεση).

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Giama είπε

https://www.gov.gr/el/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/statutory-warranty

Γράφει ότι ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει και μία από τις επιλογές είναι η υπαναχώρηση από την σύμβαση, κάτι που λογικά πρέπει να σημαίνει επιστροφή των χρημάτων, πιθανότατα με τον ίδιο τρόπο που τα έδωσες (μετρητά/κάρτα/κατάθεση).

Στο capital.gr βρήκα αυτό: Αναφέρει ότι η ακύρωση του συμβολαίου είναι εφικτή μόνο εάν η επισκευή ή η αντικατάσταση του πράγματος είναι αδύνατη ή δυσανάλογη σε σχέση με την αξία του.

Το κατάστημα όμως μου πρόσφερε αντικατάσταση του προϊόντος άρα αναιρεί την δυνατότητα ακύρωσης του συμβολαίου;

 

https://www.google.com/amp/s/www.capital.gr/oikonomia/1436966/pos-tha-apozimiotheite-an-agorasate-elattomatiko-proion%3famp=true

IMG_20210830_190827.jpg

https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/consumer-contracts-guarantees/consumer-guarantees/index_el.htm

Το ίδιο λέει και εδώ

 

IMG_20210830_191801.jpg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...