LouCi4er Δημοσ. 29 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2021 Αυτο τι σχεση εχει?Αν πεσεις σε νοθευμενο καυσιμο ή γεματο τεποζιτο εχεις ή λαμπακι το ιδιο ειναι,θα το παρεις στο χερι.
e-k Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, LouCi4er είπε Δεν ισχυει οτι ζοριζεις την τρομπα οταν οδηγεις με λαμπακι,που τα διαβαζετε αυτα?Το τεποζιτο ειναι ειδικα διαμορφωμενο για να καθεται η αντλια ωστε ή με γεματο τεποζιτο πας,ή με λαμπακι,η αντλια ειναι παντα βυθισμενη σε καυσιμο.Εννοειτε οτι δεν εννοω να κανεις 75 χλμ με λαμπακι τη στιγμη που ο κατασκευαστης δινει 80χλμ μαξ στην ρεζερβα.Αν κανεις 20-30 χλμ απο τη στιγμη που αναψει το λαμπακι,δεν εχει καμια διαφορα με το να εχεις γεματο τεποζιτο. Κάνεις λάθος! Η αντλία ζορίζεται όταν έχεις λίγο καύσιμο στην δεξαμενή. Έχει να κάνει με την πίεση (pressure). Επιπλέον και σημαντικότερο που ίσως σου διαφεύγει μάλλον είναι ότι αναπτύσσει θερμοκρασίες (ειδικά καλοκαιριάτικα στην Ελλαδίτσα μας) κατά την λειτουργία της και μάντεψε πως ψύχεται αλλά και (άσχετο) λιπαίνεται... Με το καύσιμο της δεξαμενής. Φανταστικό; Για αυτό πάντα πάνω από το 1/5 να έχετε πληρωμένη την δεξαμενή σας. https://www.bellperformance.com/blog/bid/117627/Is-Running-Your-Car-Low-On-Gas-Bad-for-Your-Fuel-System over and out Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2021 από e-k 2
agnostos13 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 23 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Πιάνει μύκητα όταν μένει στάσιμο,το παρκάρεις για εβδομάδες.Αν το κυκλοφορείς και βαζεις καυσιμο δεν πιάνει. Επειδή δεν μπορείς πάντα να προβλέψεις πότε μπορεί να χρειαστεί να μείνει στάσιμο θεωρώ οτι βοηθούν να γίνονται συχνά γεμίσματα με μικρότερες ποσότητες (εκτός αν είναι για ταξίδι) ωστέ να φρεσκάρεται όσο το δυνατόν το καύσιμο. Αν βοηθάει ή όχι δεν το ξέρω και δεν ξέρω και πόσο σοβαρό είναι το θέμα του μύκητα εν τέλη... Το συνεχές γέμισμα είναι καλύτερη λύση για το μύκητα λέτε;
Ukforthemoment Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 7 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Επειδή δεν μπορείς πάντα να προβλέψεις πότε μπορεί να χρειαστεί να μείνει στάσιμο θεωρώ οτι βοηθούν να γίνονται συχνά γεμίσματα με μικρότερες ποσότητες (εκτός αν είναι για ταξίδι) ωστέ να φρεσκάρεται όσο το δυνατόν το καύσιμο. Αν βοηθάει ή όχι δεν το ξέρω και δεν ξέρω και πόσο σοβαρό είναι το θέμα του μύκητα εν τέλη... Το συνεχές γέμισμα είναι καλύτερη λύση για το μύκητα λέτε; Ο αερας βοηθάει στο μύκητα.Οποτε αν είναι γεμάτο δεν εχει παρα ελάχιστο αέρα. Που και παλι νομίζω ότι ασχολούμαστε με κάτι που δεν συμβαίνει εύκολα/.
andreas1gr Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 Στις 29/8/2021 στις 5:10 ΜΜ, ARRASS είπε Σας ευχαριστώ, κάποιες φορές το αφήνω να αδειάσει, θα το σταματήσω, δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα αλλά το οδηγαω κάθε μέρα έστω για δύο χιλιόμετρα. Τότε έχεις πρόβλημα… με 2 χιλιόμετρα την ημέρα δεν θα προλάβει ποτέ να κάνει αναγέννηση το dpf (αν έχει) και μετά θα σου φταίνε τα κακά diesel αυτοκίνητα…
LouCi4er Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 20 ώρες πριν, e-k είπε Κάνεις λάθος! Η αντλία ζορίζεται όταν έχεις λίγο καύσιμο στην δεξαμενή. Έχει να κάνει με την πίεση (pressure). Επιπλέον και σημαντικότερο που ίσως σου διαφεύγει μάλλον είναι ότι αναπτύσσει θερμοκρασίες (ειδικά καλοκαιριάτικα στην Ελλαδίτσα μας) κατά την λειτουργία της και μάντεψε πως ψύχεται αλλά και (άσχετο) λιπαίνεται... Με το καύσιμο της δεξαμενής. Φανταστικό; Για αυτό πάντα πάνω από το 1/5 να έχετε πληρωμένη την δεξαμενή σας. https://www.bellperformance.com/blog/bid/117627/Is-Running-Your-Car-Low-On-Gas-Bad-for-Your-Fuel-System over and out Η αντλια βενζινης δεν λιπαινεται παρα μονο ψυχεται απο το καυσιμο οπως σωστα εγραψες.Για να βγει το σωμα της αντλιας εκτος καυσιμου στο ρεζερβουαρ,πρεπει να εχεις μεινει απο καυσιμο.Τα τεποζιτα ειναι ειδικα διαμορφωμενα ωστε ακομα και με ελαχιστο καυσιμο στο τεποζιτο,η αντλια ειναι παντα βυθισμενη.Αλλιως αν ειχες λιγο καυσιμο στο ρεζερβουαρ,σε μια ανηφορα ή σε στροφες,θα επιανε κενο η αντλια πραγμα που δεν συμβαινει ποτε.Μου πεταξες εκει ενα λινκ απο ενα τυχαιο blog και εισαι και over and out,τρομαρα σου.Τεσπα,τι ασχολουμαι. 1
Ukforthemoment Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 1 ώρα πριν, andreas1gr είπε Τότε έχεις πρόβλημα… με 2 χιλιόμετρα την ημέρα δεν θα προλάβει ποτέ να κάνει αναγέννηση το dpf (αν έχει) και μετά θα σου φταίνε τα κακά diesel αυτοκίνητα… εγω αναρωτιέμαι γιατί να πάρεις ντιζελ για τόσο λίγα ,ελάχιστα, χλμ. 3
e-k Δημοσ. 31 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, LouCi4er είπε Η αντλια βενζινης... ψυχεται απο το καυσιμο οπως σωστα εγραψες.Για να βγει το σωμα της αντλιας εκτος καυσιμου... η αντλια ειναι παντα βυθισμενη... over and out,τρομαρα σου. Τεσπα,τι ασχολουμαι. Έλα ντε τι ασχολείσαι; Ξέρεις για την ημιμάθεια τι λένε. Για πες μου φωστήρα. Είναι καύσωνας και δεν φυσάει καθόλου, μέσα Ιουλίου, μεσημέρι. Έχω, υπό σκιά σε μια δεξαμενή 22 λίτρα πετρελαίου και σε μια άλλη μόνο 7. Σε κάθε μία δεξαμενή έχω βάλει από μία ίδια πηγή θερμότητας. Ποια από τις δύο δεξαμενές θα έχει μικρότερη θερμοκρασία μετά από 1 ώρα; Επεξ/σία 31 Αυγούστου 2021 από e-k 1 1
Ribopaido Δημοσ. 31 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2021 Μια κλασική εικόνα θα λύσει νομίζω απορίες και 1 παράγραφο απο κλασική δημοσίευση της SAE Why is There a Temperature Limit? There are many reasons why the fuel temperature needs to be limited: 1. Modern HSDI engines for passenger cars are designed for operation at an optimum fuel temperature of 45 oC. 2. Increased temperature reduces the density of the diesel fuel. Since a constant volume of fuel is injected on each stroke, the reduced density means that a smaller mass of fuel is available to be burned, affecting the stoichiometry of combustion and also reducing engine power. 3. Increased temperature reduces the viscosity of the diesel fuel. The reduced viscosity increases the leakage flow past the pistons of the injection pump, which increases the drive power and pumped volume of the injection pump. 4. Increased temperature increases the bulk compressibility of the fuel. The pump must therefore do more work to pressurize the fuel at a higher temperature. It also affects the pressure wave dynamics. 5. A limit exists on the fuel tank temperature due to the use of plastics. As well, other material compatibility conflicts arise with the use of elastomers. 6. Fuel lubricity is reduced at elevated temperatures. This is very harmful as the fuel itself is used to lubricate the injection pump. 7. There is also incorporated integrated electronic circuit chips onto injection pumps, which must be cooled below their 120 °C limit. 8. Due to the extremely precise and small volume of fuel per injection event, each injector must supply the same volume of fuel at the same temperature. 1
d4mage Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Στις 29/8/2021 στις 9:40 ΜΜ, ARRASS είπε Φαντάζομαι ο λόγος είναι γιατί μερικές φορές στην Ελλάδα το ντιζελ είναι λίγο νοθευμενο ή λιγάκι κακής ποιότητας... Καλό είναι να μην μπερδεύετε τη νοθεία με το 7% βιοντίζελ έως σήμερα που ισχύει νόμιμα σε όλα τα πρατήρια της χώρας μας, όπως και για τις βενζίνες από 1/1/2019 η βιοαιθανόλη ήταν 1% και από 1/1/2020 πήγε λίγο πάνω από 3% αυτό σημαίνει πως όταν ανέβει κι άλλο το ποσοστό θα υπάρχουν αντίστοιχα προβλήματα με αυτά του ντίζελ στους βενζινοκινητήρες. Επίσης για όσους δεν γνωρίζουν το ενισχυμένο πετρέλαιο είναι ακριβώς ίδιο με το απλό. Έχει την ίδια θερμοκρασία την ίδια πυκνότητα και η φόρτωση γίνεται την ίδια στιγμή δε διαφορετικό δεξαμενισμό πάνω στο βυτίο μεταφοράς επειδή μετά και ανάλογα με τα λίτρα της φόρτωσης ρίχνουν ένα κουβαδάκι με πρόσθετα χημικά το οποία βοηθάνε μέχρι ένα σημείο στο αυτοκίνητο. Επίσης καλό είναι όσοι βάζετε POWER diesel τα ενισχυτικά πετρελαίου να τα αποφεύγετε και ειδικά αυτό που είναι καθαρά αντιμυκητιακό και πάει σε αναλογία ml ανά λίτρο. Κάποιος ανέφερε για τα εταιρικά πρατήρια, ΛΑΘΟΣ να εμπιστεύεστε περισσότερο επαρχιακά πρατήρια διότι οι επαφές δεν είναι απρόσωπες και όλοι γνωρίζονται λίγο πολύ μεταξύ τους. Τα εταιρικά πρατήρια είναι υπό διαχείριση ιδιώτη, πετάνε έναν τύπο μέσα με ένα μηνιάτικο το δουλεύει και απλά περνάνε παραπάνω οι επιθεωρητές να απειλήσουν και να θέσουν υψηλότερους στόχους. Προσωπικά και αν δεν έπεφτα σε ανάγκη δεν θα έβαζα από Σ.Ε.Α και πολύ φθηνά πρατήρια πόλης. Δεν γίνεται μέσα από την ΠΟΠΕΚ να βλέπεις τις τιμές σε ανηφόρα και ο άλλος να πέφτει, κανείς δεν δουλεύει τζάμπα και δεν μιλάμε για 1,2,3 λεπτά που μπορεί να προκύπτει από στοκ απόθεμα, μιλάμε για διαφορά 10 λεπτά και πάνω. Η παρανομία στα υγρά καύσιμα ξεκινάει με πολύ σοβαρό πρόβλημα από το δίκτυο της Αθήνας. Εκεί στην Αθήνα γίνονται όργια επειδή μιλάμε για πολλά εκατομμύρια λίτρα ανά μαγαζί ανά ημέρα αν σκεφτούμε πως σε πληθυσμό είναι η μισή Ελλάδα. Υ.Γ στο Άγιο Όρος το πετρέλαιο που μπαίνει αφορολόγητο με τιμή αγοράς κάτω από 0.50€ είναι καθαρό, δεν μπαίνει βιοντίζελ εκεί μέσα.🙂
agnostos13 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 4 ώρες πριν, d4mage είπε Καλό είναι να μην μπερδεύετε τη νοθεία με το 7% βιοντίζελ έως σήμερα που ισχύει νόμιμα σε όλα τα πρατήρια της χώρας μας, όπως και για τις βενζίνες από 1/1/2019 η βιοαιθανόλη ήταν 1% και από 1/1/2020 πήγε λίγο πάνω από 3% αυτό σημαίνει πως όταν ανέβει κι άλλο το ποσοστό θα υπάρχουν αντίστοιχα προβλήματα με αυτά του ντίζελ στους βενζινοκινητήρες. Επίσης για όσους δεν γνωρίζουν το ενισχυμένο πετρέλαιο είναι ακριβώς ίδιο με το απλό. Έχει την ίδια θερμοκρασία την ίδια πυκνότητα και η φόρτωση γίνεται την ίδια στιγμή δε διαφορετικό δεξαμενισμό πάνω στο βυτίο μεταφοράς επειδή μετά και ανάλογα με τα λίτρα της φόρτωσης ρίχνουν ένα κουβαδάκι με πρόσθετα χημικά το οποία βοηθάνε μέχρι ένα σημείο στο αυτοκίνητο. Επίσης καλό είναι όσοι βάζετε POWER diesel τα ενισχυτικά πετρελαίου να τα αποφεύγετε και ειδικά αυτό που είναι καθαρά αντιμυκητιακό και πάει σε αναλογία ml ανά λίτρο. Κάποιος ανέφερε για τα εταιρικά πρατήρια, ΛΑΘΟΣ να εμπιστεύεστε περισσότερο επαρχιακά πρατήρια διότι οι επαφές δεν είναι απρόσωπες και όλοι γνωρίζονται λίγο πολύ μεταξύ τους. Τα εταιρικά πρατήρια είναι υπό διαχείριση ιδιώτη, πετάνε έναν τύπο μέσα με ένα μηνιάτικο το δουλεύει και απλά περνάνε παραπάνω οι επιθεωρητές να απειλήσουν και να θέσουν υψηλότερους στόχους. Προσωπικά και αν δεν έπεφτα σε ανάγκη δεν θα έβαζα από Σ.Ε.Α και πολύ φθηνά πρατήρια πόλης. Δεν γίνεται μέσα από την ΠΟΠΕΚ να βλέπεις τις τιμές σε ανηφόρα και ο άλλος να πέφτει, κανείς δεν δουλεύει τζάμπα και δεν μιλάμε για 1,2,3 λεπτά που μπορεί να προκύπτει από στοκ απόθεμα, μιλάμε για διαφορά 10 λεπτά και πάνω. Η παρανομία στα υγρά καύσιμα ξεκινάει με πολύ σοβαρό πρόβλημα από το δίκτυο της Αθήνας. Εκεί στην Αθήνα γίνονται όργια επειδή μιλάμε για πολλά εκατομμύρια λίτρα ανά μαγαζί ανά ημέρα αν σκεφτούμε πως σε πληθυσμό είναι η μισή Ελλάδα. Υ.Γ στο Άγιο Όρος το πετρέλαιο που μπαίνει αφορολόγητο με τιμή αγοράς κάτω από 0.50€ είναι καθαρό, δεν μπαίνει βιοντίζελ εκεί μέσα.🙂 Θα πηγαίνουμε να φουλάρουμε στο Άγιο Όρος τότε που λογικά δεν κλέβουν και στη μάνικα!
d4mage Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, agnostos13 είπε Θα πηγαίνουμε να φουλάρουμε στο Άγιο Όρος τότε που λογικά δεν κλέβουν και στη μάνικα! Δεν είναι γελοίο εκεί να μην υπάρχει βιοντίζελ και έξω να είναι με 7% Μπα στις Καρυές έχει 2 αντλίες ή μια βγάζει μόνο τα λίτρα και η άλλη μόνο τα ευρώ, όπως και οι δεξαμενές που είναι εξωτερικές όπως αυτές του πετρελαίου θέρμανσης στα σπίτια των καταναλωτών, δίπλα η πυροσβεστική σε περίπτωση έκρηξης, ΠΑΡΑΝΟΙΑ 😄 Επεξ/σία 2 Σεπτεμβρίου 2021 από d4mage
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα