Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πήρα πρόσφατα ντιζελ για πρώτη φορά, ισχύει ότι πρέπει να βάζουμε ντιζελ όταν φτάνει περίπου στη μέση; Γενικά τα βιοκαύσιμα δημιουργούν πολλά προβλήματα. 

Μια και το έφερε η κουβέντα όταν βάζετε καύσιμα να ΛΕΤΕ ότι θέλετε ντιζελ, για να μην πάθετε ότι, και εγώ... Μου έβαλαν βενζίνη, περίπου 140€ για μία πρόταση που δεν είπα και ήμουν και τυχερός που δεν έκαψα τον κινητήρα... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπον βαζεις, EKO DIESEL AVIO, BP ULTIMATE DIESEL και θα εισαι κομπλε.

Γενικα στα αμαξια μου γεμιζω τα αμαξια απο το 1/4 ρεζερβουαρ γεματο. Μην το αφηνεις να αδιαζει....

Ειδικα το diesel μου, 160.000 χλμ σε 7 χρονια δεν εχει κανει κιχ....με 50 λιτρα κανω απο 850 χλμ εως 1300 χλμ

Επεξ/σία από SeriesX
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, ARRASS είπε

Πήρα πρόσφατα ντιζελ για πρώτη φορά, ισχύει ότι πρέπει να βάζουμε ντιζελ όταν φτάνει περίπου στη μέση; Γενικά τα βιοκαύσιμα δημιουργούν πολλά προβλήματα. 

Μια και το έφερε η κουβέντα όταν βάζετε καύσιμα να ΛΕΤΕ ότι θέλετε ντιζελ, για να μην πάθετε ότι, και εγώ... Μου έβαλαν βενζίνη, περίπου 140€ για μία πρόταση που δεν είπα και ήμουν και τυχερός που δεν έκαψα τον κινητήρα... 

Μην τρελενεσαι τόσο.Αν κάνεις χλμ δεν εχεις κανενα πρόβλημα .

Και ναι πρέπει να προσέχεις τι σου βάζουν γιατί μερικοί είναι άσχετοι.Τι ρεζερβουαρ έχεις που παίρνει 140€ βενζίνη;

  • Like 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Μην τρελενεσαι τόσο.Αν κάνεις χλμ δεν εχεις κανενα πρόβλημα .

Και ναι πρέπει να προσέχεις τι σου βάζουν γιατί μερικοί είναι άσχετοι.Τι ρεζερβουαρ έχεις που παίρνει 140€ βενζίνη;

Τόσο κόστισε, η αφαίρεση της βενζίνης την οποία πέταξα, το ντιζελ που είχα ήδη μέσα και φυσικά ο καθαρισμός του ρεζερβουαρ, μετά βέβαια το αμάξι πήγαινε σαν καινούριο, και φυσικά έχασα ένα πρωινό σιν το άγχος μέχρι να το βάλουμε μπρος και να δούμε ότι όλα δουλεύουν σωστά. Από ότι μου είπαν στο συνεργείο δεν είναι σπάνιο, συμβαίνει σχετικά συχνά γιατί η αντλία είναι ίδια...

Δημοσ.
Μόλις τώρα, ARRASS είπε

Τόσο κόστισε, η αφαίρεση της βενζίνης την οποία πέταξα, το ντιζελ που είχα ήδη μέσα και φυσικά ο καθαρισμός του ρεζερβουαρ, μετά βέβαια το αμάξι πήγαινε σαν καινούριο, και φυσικά έχασα ένα πρωινό σιν το άγχος μέχρι να το βάλουμε μπρος και να δούμε ότι όλα δουλεύουν σωστά. Από ότι μου είπαν στο συνεργείο δεν είναι σπάνιο, συμβαίνει σχετικά συχνά γιατί η αντλία είναι ίδια...

Η αντλιά είναι ίδια αλλά το πιστόλι είναι άλλο.

Καλό ειναι να εχεις και εσύ τον νου σου.Αν μπορείς κάνε την τάπα κοκκινη .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τα ντίζελ δεν είναι για μικρές διαδρομές...όταν σ ανοίξει το τσεκ για καθαρισμό dpf(φίλτρο)δεν το σβηνεις συνεχίζεις να κάνεις βολτα...όσο πιο μεγάλο euro(5 6) έχεις τόσο πιο ευαίσθητα στην νοθεία /βιοντιζελ...αν έχεις κ adblue μίξη πρόσθεσε ένα ακόμη μειονέκτημα.. 

Τις ζημιές δεν τις αναφέρω απλά προσπαθεις να βάζεις μόνο σε εταιρικά πρατηρια

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.
13 ώρες πριν, ARRASS είπε

Πήρα πρόσφατα ντιζελ για πρώτη φορά, ισχύει ότι πρέπει να βάζουμε ντιζελ όταν φτάνει περίπου στη μέση; Γενικά τα βιοκαύσιμα δημιουργούν πολλά προβλήματα. 

Μια και το έφερε η κουβέντα όταν βάζετε καύσιμα να ΛΕΤΕ ότι θέλετε ντιζελ, για να μην πάθετε ότι, και εγώ... Μου έβαλαν βενζίνη, περίπου 140€ για μία πρόταση που δεν είπα και ήμουν και τυχερός που δεν έκαψα τον κινητήρα... 

να αποφεύγεις να φθάνεις στο λαμπάκι. Πάντα το ενισχυμένο diesel για να αποφευχθεί η νοθεία γιατί θα κλαις την τρόμπα !

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, ARRASS είπε

Πήρα πρόσφατα ντιζελ για πρώτη φορά, ισχύει ότι πρέπει να βάζουμε ντιζελ όταν φτάνει περίπου στη μέση; Γενικά τα βιοκαύσιμα δημιουργούν πολλά προβλήματα. 

Μια και το έφερε η κουβέντα όταν βάζετε καύσιμα να ΛΕΤΕ ότι θέλετε ντιζελ, για να μην πάθετε ότι, και εγώ... Μου έβαλαν βενζίνη, περίπου 140€ για μία πρόταση που δεν είπα και ήμουν και τυχερός που δεν έκαψα τον κινητήρα... 

1ον Πρόσεχε το καύσιμο που βάζεις μην πέσεις σε νοθευμένο, ο τύπος μικρή σημασία έχει κατ’ εμέ (πολλοί βάζουν ενισχυμένο με την ελπίδα οτι δεν είναι νοθευμένο αλλά μάλλον δεν υπάρχει κανόνας).

2ον Βάλε αυτοκόλητο diesel στην τάπα να ξεστραβωθούν στα πρατήρια και να μην την ξαναπάθεις.

3ον Δεν οδηγάς με το λαμπάκι γιατί ζωρίζεις την τρόμπα αλλά δεν είσαι και συνέχεια φουλαρισμένος γιατί το πετρέλαιο πιάνει μύκητα.

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 2
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

1ον Πρόσεχε το καύσιμο που βάζεις μην πέσεις σε νοθευμένο, ο τύπος μικρή σημασία έχει κατ’ εμέ (πολλοί βάζουν ενισχυμένο με την ελπίδα οτι δεν είναι νοθευμένο αλλά μάλλον δεν υπάρχει κανόνας).

2ον Βάλε αυτοκόλητο diesel στην τάπα να ξεστραβωθούν στα πρατήρια και να μην την ξαναπάθεις.

3ον Δεν οδηγάς με το λαμπάκι γιατί ζωρίζεις την τρόμπα αλλά δεν είσαι και συνέχεια φουλαρισμένος γιατί το πετρέλαιο πιάνει μύκητα.

Πιάνει μύκητα όταν μένει στάσιμο,το παρκάρεις για εβδομάδες.Αν το κυκλοφορείς και βαζεις καυσιμο δεν πιάνει.

  • Like 1
Δημοσ.

Αψογος αγνωστε , περα απο το 3ο κομμάτι οπως λεει ο uk..
Πολυ βασικό επίσης - γνώμη μου... ΜΗΝ ξεκινάς το αμάξι επιτόπου άστο 15-20 δευτερόλεπτα να κάνει το λάδι ενα πλήρη κύκλο και επίσης που και που άνοιγμα για να καθαρίζει το dpf  - 2 φορές τη βδομάδα θα ήταν το ιδανικό αν είσαι συνέχεια πολη για να δουλεύει ρολόι και να μην την τρώει και ο προκαταλύτης.

Δημοσ.

Σας ευχαριστώ, κάποιες φορές το αφήνω να αδειάσει, θα το σταματήσω, δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα αλλά το οδηγαω κάθε μέρα έστω για δύο χιλιόμετρα. 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, agnostos13 είπε

1ον Πρόσεχε το καύσιμο που βάζεις μην πέσεις σε νοθευμένο, ο τύπος μικρή σημασία έχει κατ’ εμέ (πολλοί βάζουν ενισχυμένο με την ελπίδα οτι δεν είναι νοθευμένο αλλά μάλλον δεν υπάρχει κανόνας).

2ον Βάλε αυτοκόλητο diesel στην τάπα να ξεστραβωθούν στα πρατήρια και να μην την ξαναπάθεις.

3ον Δεν οδηγάς με το λαμπάκι γιατί ζωρίζεις την τρόμπα αλλά δεν είσαι και συνέχεια φουλαρισμένος γιατί το πετρέλαιο πιάνει μύκητα.

Δεν ισχυει οτι ζοριζεις την τρομπα οταν οδηγεις με λαμπακι,που τα διαβαζετε αυτα?Το τεποζιτο ειναι ειδικα διαμορφωμενο για να καθεται η αντλια ωστε ή με γεματο τεποζιτο πας,ή με λαμπακι,η αντλια ειναι παντα βυθισμενη σε καυσιμο.Εννοειτε οτι δεν εννοω να κανεις 75 χλμ με λαμπακι τη στιγμη που ο κατασκευαστης δινει 80χλμ μαξ στην ρεζερβα.Αν κανεις 20-30 χλμ απο τη στιγμη που αναψει το λαμπακι,δεν εχει καμια διαφορα με το να εχεις γεματο τεποζιτο.

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Δεν ισχυει οτι ζοριζεις την τρομπα οταν οδηγεις με λαμπακι,που τα διαβαζετε αυτα?Το τεποζιτο ειναι ειδικα διαμορφωμενο για να καθεται η αντλια ωστε ή με γεματο τεποζιτο πας,ή με λαμπακι,η αντλια ειναι παντα βυθισμενη σε καυσιμο.Εννοειτε οτι δεν εννοω να κανεις 75 χλμ με λαμπακι τη στιγμη που ο κατασκευαστης δινει 80χλμ μαξ στην ρεζερβα.Αν κανεις 20-30 χλμ απο τη στιγμη που αναψει το λαμπακι,δεν εχει καμια διαφορα με το να εχεις γεματο τεποζιτο.

Φαντάζομαι ο λόγος είναι γιατί μερικές φορές στην Ελλάδα το ντιζελ είναι λίγο νοθευμενο ή λιγάκι κακής ποιότητας...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...