Προς το περιεχόμενο

Πρατήρια για να μη πάρεις τον κινητήρα στο χέρι


ProponitisTouKanape

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Hola amigos,

Ας γράψει ο καθένας τις προτάσεις του για τα βενζινάδικα που προτιμάει, τώρα με καινούριο αμάξι βενζίνη έχω αρχίσει να τα ψάχνω κι εγώ.

Προς το παρόν στην Αθήνα βάζω σε εταιρικά ΒΡ που η τιμή ναι μεν δεν είναι χώμα αλλά παλεύεται. Τις προάλλες έβαλα σε μη εταιρικό ΕΚΟ στην επαρχία (σε πολύ κεντρικό σημείο μεγάλης πόλης) και έχω την εντύπωση πως έκλεψε κάμποσο και δε πρόκειται να ξαναβάλω, μιας που εκεί δεν έχει ΒΡ, θα πηγαίνω Shell και ας προσπαθούν να με πείσουν να βάλουν κηροζίνη στο Τογιότα.

Προφανώς αποφεύγω βενζινάδικα που έχουν τιμή 5-7λ κάτω απο τον ανταγωνισμό, όπως ένα ανεξάρτητο πρατήριο στη γειτονιά μου. Μου μοιάζει ύποπτη τόση διαφορά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Shell εταιρικό ΜΥΡΤΕΑ  φανατικά. Σχεδόν 9 χρόνια VPOWER Diesel στην τιμή του Diesel Fuelsave και δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα και ο κινητήρας ήταν πάντα ζωηρός χωρίς knocks. Ελπίζω να συνεχιστεί και με την VPOWER Unleaded.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο πολύ πρόσεχε τους μηχανικούς για μην πάρεις τον κινητήρα στο χέρι. Από το 2012 στο ίδιο βενζινάδικο ΕΚΟ δεν είχα κάποιο θέμα, απλά η 95αρα το τελευταίο χρόνο δεν είναι ίδια όπως παλιά για να πουλάνε την 98-100αρα. Παράδειγμα στον ίδιο τύπου κινητήρα σε 2 διαφορετικούς άρχισαν τα πειρακια ενώ για 8 χρόνια ήταν μια χαρά με την 95αρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Shell εταιρικό μόνο ξηγιεμαι κ εγώ… ποτέ πρόβλημα, ιδίως με το παλιό αυτοκινητο εάν η βενζίνη δεν ήταν οκ άναβε στο τρίλεπτο από τον ανεφοδιασμό λαμπάκι μηχανής 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Shell εταιρικό μόνο ξηγιεμαι κ εγώ… ποτέ πρόβλημα, ιδίως με το παλιό αυτοκινητο εάν η βενζίνη δεν ήταν οκ άναβε στο τρίλεπτο από τον ανεφοδιασμό λαμπάκι μηχανής 

Πολύ επιλεκτικό το παλιό εργαλείο. Το BMW έκανε τέτοια γούστα; :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Πολύ επιλεκτικό το παλιό εργαλείο. Το BMW έκανε τέτοια γούστα; :P

Ω ναι… ειχα αδειάσει 2 φορές ντεπόζιτο από την επιλεκτικότητα του… την έβαζα στο Χιουντάι κ προφανως κανένα θέμα…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βλέπω πολλούς επιλεκτικούς εδώ μέσα να μην πω όλους και είπα να κουνήσω λίγο τα νερά. (να δω τι έχω να ακούσω)🤣

Εγώ στο opel ποτέ δεν ήμουν επιλεκτικός. Ξέρω ότι όλα τα πρατήρια παίρνουν από το διυλιστήριο π.χ. την ίδια 95άρα βενζίνη. Κανένα διυλιστήριο δεν βγάζει πιο καθαρή ή πιο βρώμικη 95άρα. Όλες οι εταιρείες την ίδια 95άρα παίρνουν από εκεί και δύο νομίζω ρίχνουν από μόνοι τους (συνήθως ο οδηγός) κάποιο πρόσθετο στο βυτίο μεταφοράς και έτσι απλά αυτή βαφτίζεται 98άρα την οποία βάζουν πολλοί σαν υπερκαύσιμο. Γούστο τους και καπέλο τους.

Από κει και πέρα τη νόθευση μπορεί να την κάνει ο μεταφορέας ή ο πρατηριούχος. Και νόθευση μπορεί να κάνει και ο φθηνός και ο ακριβός.

Ποτέ στα τρία αυτοκίνητα που έχουν περάσει από τα χέρια μου δεν έχω κάνει επιλογή καυσίμου βάσει ποιότητας ή ονόματος αλλά βάσει τιμής και ποτέ δεν θα βάλω από το πιο ακριβό. Μέχρι σήμερα το fiat δεν θέλω να το θυμάμαι γιατί το πήρα μεταχειρισμένο και με ταλαιπώρησε , με το hyndai που έκανα 200.000 και το απέσυρα αν και ήταν άψογο γιατί επί πασοκ  υπήρχε χρήμα 😁 και τώρα με το opel που βρίσκεται στα 329.000 χιλιόμετρα δεν αντιμετώπισα κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα  με την βενζίνη.

Εδώ και 2-3 χρόνια βάζω βενζίνη 95άρα  από ένα ιδιόκτητο silk (έχει τέσσερα πρατήρια στην περιοχή μου με την ίδια φτηνή τιμή) στο 1,63 καθώς υγραέριο με 0.75 . Κανένα μα κανένα πρόβλημα .Θα μου πείτε τι να πάθει το opel των 15 χρόνων , θα σας πω όμως ότι και πριν 15 χρόνια που ήταν καινούργιο το ίδιο έκανα και μέχρι σήμερα η μηχανούλα του δεν έχει κάνει κιχ. Μία φλάντζα στο ψευτοκάπακο του άλλαξα γιατί κάπου δάκρυζε λίγο λαδάκι και δεν ήθελα να βλέπω λάδια στον κινητήρα.

ΕΠΕΞΕΡΑΣΙΑ. Να πω ότι το silk το επέλεξα γιατί έχει την περισσότερη δουλειά στην περιοχή μου . Σχεδόν πάντα ουρά. Και αυτό που έχω μάθει είναι όποιος έχει δουλειά ποτέ δεν θα ρισκάρει να κλέψει ή να νοθεύσει το καύσιμο. Το έκανε ένα BP εταιρικό  στην περιοχή μου και σε ένα χρόνο έκλεισε

Επεξ/σία από papoys1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Βλέπω πολλούς επιλεκτικούς εδώ μέσα να μην πω όλους και είπα να κουνήσω λίγο τα νερά. (να δω τι έχω να ακούσω)🤣

Εγώ στο opel ποτέ δεν ήμουν επιλεκτικός. Ξέρω ότι όλα τα πρατήρια παίρνουν από το διυλιστήριο π.χ. την ίδια 95άρα βενζίνη. Κανένα διυλιστήριο δεν βγάζει πιο καθαρή ή πιο βρώμικη 95άρα. Όλες οι εταιρείες την ίδια 95άρα παίρνουν από εκεί και δύο νομίζω ρίχνουν από μόνοι τους (συνήθως ο οδηγός) κάποιο πρόσθετο στο βυτίο μεταφοράς και έτσι απλά αυτή βαφτίζεται 98άρα την οποία βάζουν πολλοί σαν υπερκαύσιμο. Γούστο τους και καπέλο τους.

 

Δεν ρίχνει κανένας οδηγός πρόσθετα κλπ.

http://oil.gge.gov.gr/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν ρίχνει κανένας οδηγός πρόσθετα κλπ.

http://oil.gge.gov.gr/

Γιατί βγάζει κάποιο διυλιστήριο βενζίνη 98 οκτανίων στην Ελλάδα;;; Εγώ αυτό ήξερα και έχω διαβάσει από γνώστες σε άλλο φόρουμ ότι το βυτίο φορτώνει 95άρα από το διυλιστήριο και εντάξει όχι ο οδηγός αλλά ένας υπάλληλος της εταιρείας ρίχνει τα πρόσθετα και αυτή πλέον είναι η 98άρα.

Εσύ γνωρίζεις ότι κάποιο διυλιστήριο βγάζει απευθείας 98 οκτανίων;;;

Και στη δική σου παράθεση αυτό φαίνεται  95 , 100

Επεξ/σία από papoys1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Γιατί βγάζει κάποιο διυλιστήριο βενζίνη 98 οκτανίων στην Ελλάδα;;; Εγώ αυτό ήξερα και έχω διαβάσει από γνώστες σε άλλο φόρουμ ότι το βυτίο φορτώνει 95άρα από το διυλιστήριο και εντάξει όχι ο οδηγός αλλά ένας υπάλληλος της εταιρείας ρίχνει τα πρόσθετα και αυτή πλέον είναι η 98άρα.

Εσύ γνωρίζεις ότι κάποιο διυλιστήριο βγάζει απευθείας 98 οκτανίων;;;

Και στη δική σου παράθεση αυτό φαίνεται  95 , 100

Τα πρόσθετα δεν πέφτουν στο βυτίο.Εχουν κατευθείαν δεξαμενές με τα καυσιμα.

Κάποιες βενζίνες έρχονται απο έξω.Πάλι έτοιμες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Τα πρόσθετα δεν πέφτουν στο βυτίο.Εχουν κατευθείαν δεξαμενές με τα καυσιμα.

Κάποιες βενζίνες έρχονται απο έξω.Πάλι έτοιμες.

Σίγουρα πέφτουν αλλά δεν μου απαντάς. Τα ρίχνουν από το κάθε διυλιστήριο ή τα ρίχνουν υπάλληλοι άντε και όχι ο οδηγός του βυτιοφόρου που έχει αρχικά φορτώσει βενζίνη 95 οκτανίων και έτσι με τα πρόσθετα γίνεται 98;;;

6 λεπτά πριν, paylidis είπε

Η 98 της shell παντως όπως και η κατοστάρα είναι εισαγωγής από οσο θυμαμαι 

παλαιότερα γινόταν εισαγωγή 100αρας αλλά τώρα νομίζω ότι παράγεται όλη εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Σίγουρα πέφτουν αλλά δεν μου απαντάς. Τα ρίχνουν από το κάθε διυλιστήριο ή τα ρίχνουν υπάλληλοι άντε και όχι ο οδηγός του βυτιοφόρου που έχει αρχικά φορτώσει βενζίνη 95 οκτανίων και έτσι με τα πρόσθετα γίνεται 98;;;

Ανεβαίνουν με κουβάδες στις δεξαμενές και αδειάζουν τον μαγικό ζωμό.

Διάβασε το https://www.eia.gov/energyexplained/gasoline/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Δημιουργία νέου...