Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα . Ακουγα πριν μερικές ημερες σε μια εκπομπή στο ραδιόφωνο όπου ασχολουνται με οικονομικά θέματα οτι αναμένονται αυξήσεις στις τιμές αυτοκινήτων κ μάλιστα σημαντικές . Το συνέδεσαν με την εκτόξευση του κόστους μεταφορικών απο τη Κίνα το οποίο θα επηρεάσει τα παντα αλλα εχει ηδη αρχισει να φαινεται στα αυτοκίνητα κ τα ανταλλακτικά . Ξέρει κάποιος κατι παραπανω κ μεχρι ποτε αναμένεται να ισχύει αυτο; 

Δημοσ.
19 ώρες πριν, totalius είπε

Καλησπέρα . Ακουγα πριν μερικές ημερες σε μια εκπομπή στο ραδιόφωνο όπου ασχολουνται με οικονομικά θέματα οτι αναμένονται αυξήσεις στις τιμές αυτοκινήτων κ μάλιστα σημαντικές . Το συνέδεσαν με την εκτόξευση του κόστους μεταφορικών απο τη Κίνα το οποίο θα επηρεάσει τα παντα αλλα εχει ηδη αρχισει να φαινεται στα αυτοκίνητα κ τα ανταλλακτικά . Ξέρει κάποιος κατι παραπανω κ μεχρι ποτε αναμένεται να ισχύει αυτο; 

Υπάρχει ένα κομμάτι όπου είναι speculation, αλλά υπάρχει και ένα μέρος όπου είναι πραγματικότητα, μην ξεχνάμε ότι η βιομηχανία αυτοκινήτων φυτοζωούσε σχετικά με τα κέρδη τις εδώ και πολλά χρόνια, ευκαιρία να βγάλουν κάτι !

  • Like 1
Δημοσ.

Το θέμα είναι από ότι κατάλαβα ότι δεν βγάζουν παραπάνω κέρδος οι έμποροι αλλά αναγκάζονται να αυξήσουν το κόστος λόγω της υπερβολικά μεγάλης αύξησης των μεταφορικών .  Κ δεν αφορά  μόνο τα αυτοκίνητα αλλά σχεδόν τα πάντα από είδη σπιτιού μέχρι παιχνίδια κ ηλεκτρικά -ηλεκτρονικά . Οτιδήποτε έρχεται από Ασία .
 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι γιατί τα Ευρωπαϊκά δεν έχουν τίποτα Ασιατικό πάνω τους . 
Εδω γίνεται μια ανφορά στο θέμα κ στο τέλος λέει κ τι να περιμένουμε στα αυτοκίνητα . Το νόημα είναι ότι οποιος το σκέφτεται για καινουριο αυτοκίνητο καλό είναι να παραγγείλει χθες . 
https://www.google.gr/amp/s/www.kathimerini.gr/economy/561421687/kyma-anatimiseon-kai-elleipseis-proionton/amp/

Επεξ/σία από totalius
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, totalius είπε

Ναι γιατί τα Ευρωπαϊκά δεν έχουν τίποτα Ασιατικό πάνω τους . Neeeeext 

Χάνεις και το δάσος και το δέντρο.

Παντως όσο πλησιάζει το τέλος του χρόνου τόσο πιο ευκολα βγάζουν προσφορες για ετοιμοπααδοτα για να πιάσουν τους στόχους της χρονιάς.

Δημοσ.

οι σιλικόνες ακριβαίνουν, τα πάντα πλέον έχουν ένα chip content οπότε όχι μόνο το όχημα αυτό καθαυτό θα ακριβαίνει αλλά και ότι σχετίζεται με την παραγωγή του. Επίσης ο κόσμος δεν παίρνει πλέον καινούρια οχήματα όπως παλαιότερα και τέλος είμαστε σε μια περίεργη φάση με τις αλλαγές στους κανόνες για τους ρύπους, μια στροφή προς την ηλεκτροκίνηση και μια ανάγκη για μείωση του carbon footprint στην παραγωγή. Βάλ'τα όλα μαζί και είναι εμφανές οτι μέχρι να σταθεροποιηθεί το νομικό κομμάτι των κανονισμών και μετά απο αυτό οι προτιμίσεις των καταναλωτών, οι τιμές θα είναι ψηλά για να αντισταθμιστεί όλο αυτό το ρίσκο

Δημοσ.

Πάντα είχαν αυξητική τάση οι τιμές των αυτοκινήτων όπως και όλων των αγαθών, πλην κάποιων συγκεκριμένων περιπτώσεων και για συγκεκριμένους λόγους.

Τώρα, λόγω ιδιαίτερων συνθηκών, η τάση αυτή επιταχύνεται περαιτέρω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι τιμές αγοράς των καινούριων αυτοκινήτων έχουν πάντως ήδη εδώ και καιρό (στην Ελλάδα) ξεφύγει.

Μακάρι να μην χρειαστώ να πάρω καινούριο μέχρι να γίνουν πάλι λογικές.

Πρέπει όλοι όσοι το διαβάζετε αυτό να σταματήσετε να αγοράζετε καινούρια! Να τους δώσουμε ένα καλό μάθημα!

...

Spoiler

😝

 

Επεξ/σία από e-k
Δημοσ.

Παίζει ρόλο οτι στην Ε.Ε οι αυτοκινητοβιομηχανίες πληρώνουν φόρους CO2 και επενδύουν για την ανάπτυξη των ηλεκτρικών

Επίσης έχω παρατηρήσει οτι οι περισσότεροι καταναλωτές θέλουν πλήρες σε εξοπλισμό αμάξια και θεωρούν γυμνές βασικές εκδόσεις ,με αποτέλεσμα να βρίσκουν την ευκαιρία να φουσκώνουν τις εκδόσεις οι εταιρίες με παράλογο όμως κόστος

Δημοσ.
1 ώρα πριν, korakios είπε

Παίζει ρόλο οτι στην Ε.Ε οι αυτοκινητοβιομηχανίες πληρώνουν φόρους CO2 και επενδύουν για την ανάπτυξη των ηλεκτρικών

Επίσης έχω παρατηρήσει οτι οι περισσότεροι καταναλωτές θέλουν πλήρες σε εξοπλισμό αμάξια και θεωρούν γυμνές βασικές εκδόσεις ,με αποτέλεσμα να βρίσκουν την ευκαιρία να φουσκώνουν τις εκδόσεις οι εταιρίες με παράλογο όμως κόστος

Μα αν οι βασικές εκδόσεις είχαν πλήρη εξοπλισμό και δεν ήταν γυμνές, δεν θα επέλεγαν οι (περισσότεροι) καταναλωτές τις πιό πλούσιες εκδόσεις.

Και με βάση τους νόμους της αγοράς ότι έχει μεγάλη ζήτηση (χωρίς να αυξάνεται αντίστοιχα η παραγωγή του) καταλήγει και ακριβότερο.

Δημοσ.

Καλό θα είναι να αυξηθεί η τιμή αγοράς των αυτοκινήτων ώστε να καταστεί δύσκολη η αγορά τους από τον καθένα. Στην Ιαπωνία για να αγοράσεις αυτοκίνητο πρέπει να αποδείξεις ότι έχεις χώρο παρκινγκ. Εδώ πέρα έχουμε γεμίσει αυτοκίνητα στους δρόμους και στα πεζοδρόμια. Και η κουτσή Μαρία έχει αυτοκίνητο πλέον. Πολλές οικογένειες έχουν 2 αυτοκίνητα (παρκαρισμένα στο πεζοδρόμιο). Ο κάθε γονέας με το που γίνει το παιδί 18 τρέχει να του πάρει αμάξι για να κόβει βόλτες και να πουλάει μούρη στις καφετέριες. Έχουν μάθει όλοι και για απόσταση κάποιων μέτρων παίρνουν το αυτοκίνητο.

Στον τόπο καταγωγής μου, μια κωμόπολη ούτε 5000 κατοίκων (πόση έκταση να έχει;) θέλει ο άλλος να πάει για καφέ στο κέντρο και πηγαίνει με το αυτοκίνητο. Είναι προσβλητικό βλέπετε για ολόκληρους λόρδους να προχωρήσουν 500-1000 μέτρα με τα πόδια. Και φυσικά γίνεται το έλα να δεις από παρκαρισμένα. Και στην τουαλέτα αν μπορούσαν, με το αυτοκίνητο θα πηγαίνανε κάποιοι.

Το αυτοκίνητο μπορεί να είναι είδος πρώτης ανάγκης για μερικούς αλλά δεν ισχύει για όλους. Είναι πολυτέλεια και πρέπει να έχει το ανάλογο κόστος. Οποιαδήποτε κίνηση, είτε εσκεμμένη (φορολογία) είτε όχι, που καθιστά δύσκολη την αγορά ή και τη συντήρηση ενός αυτοκινήτου, εμένα με βρίσκει υπερ.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Μπάμιας είπε

Καλό θα είναι να αυξηθεί η τιμή αγοράς των αυτοκινήτων ώστε να καταστεί δύσκολη η αγορά τους από τον καθένα. Στην Ιαπωνία για να αγοράσεις αυτοκίνητο πρέπει να αποδείξεις ότι έχεις χώρο παρκινγκ. Εδώ πέρα έχουμε γεμίσει αυτοκίνητα στους δρόμους και στα πεζοδρόμια. Και η κουτσή Μαρία έχει αυτοκίνητο πλέον. Πολλές οικογένειες έχουν 2 αυτοκίνητα (παρκαρισμένα στο πεζοδρόμιο). Ο κάθε γονέας με το που γίνει το παιδί 18 τρέχει να του πάρει αμάξι για να κόβει βόλτες και να πουλάει μούρη στις καφετέριες. Έχουν μάθει όλοι και για απόσταση κάποιων μέτρων παίρνουν το αυτοκίνητο.

Στον τόπο καταγωγής μου, μια κωμόπολη ούτε 5000 κατοίκων (πόση έκταση να έχει;) θέλει ο άλλος να πάει για καφέ στο κέντρο και πηγαίνει με το αυτοκίνητο. Είναι προσβλητικό βλέπετε για ολόκληρους λόρδους να προχωρήσουν 500-1000 μέτρα με τα πόδια. Και φυσικά γίνεται το έλα να δεις από παρκαρισμένα. Και στην τουαλέτα αν μπορούσαν, με το αυτοκίνητο θα πηγαίνανε κάποιοι.

Το αυτοκίνητο μπορεί να είναι είδος πρώτης ανάγκης για μερικούς αλλά δεν ισχύει για όλους. Είναι πολυτέλεια και πρέπει να έχει το ανάλογο κόστος. Οποιαδήποτε κίνηση, είτε εσκεμμένη (φορολογία) είτε όχι, που καθιστά δύσκολη την αγορά ή και τη συντήρηση ενός αυτοκινήτου, εμένα με βρίσκει υπερ.

βεβαια στην Ιαπωνια εχουν πολυ καλυτερο συστημα ΜΜΜ και ακομη και το πορτοφολι να αφησεις στο δρομο θα το βρεις εκει την επομενη μερα..

  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Μπάμιας είπε

Καλό θα είναι να αυξηθεί η τιμή αγοράς των αυτοκινήτων ώστε να καταστεί δύσκολη η αγορά τους από τον καθένα. Στην Ιαπωνία για να αγοράσεις αυτοκίνητο πρέπει να αποδείξεις ότι έχεις χώρο παρκινγκ. Εδώ πέρα έχουμε γεμίσει αυτοκίνητα στους δρόμους και στα πεζοδρόμια. Και η κουτσή Μαρία έχει αυτοκίνητο πλέον. Πολλές οικογένειες έχουν 2 αυτοκίνητα (παρκαρισμένα στο πεζοδρόμιο). Ο κάθε γονέας με το που γίνει το παιδί 18 τρέχει να του πάρει αμάξι για να κόβει βόλτες και να πουλάει μούρη στις καφετέριες. Έχουν μάθει όλοι και για απόσταση κάποιων μέτρων παίρνουν το αυτοκίνητο.

Στον τόπο καταγωγής μου, μια κωμόπολη ούτε 5000 κατοίκων (πόση έκταση να έχει;) θέλει ο άλλος να πάει για καφέ στο κέντρο και πηγαίνει με το αυτοκίνητο. Είναι προσβλητικό βλέπετε για ολόκληρους λόρδους να προχωρήσουν 500-1000 μέτρα με τα πόδια. Και φυσικά γίνεται το έλα να δεις από παρκαρισμένα. Και στην τουαλέτα αν μπορούσαν, με το αυτοκίνητο θα πηγαίνανε κάποιοι.

Το αυτοκίνητο μπορεί να είναι είδος πρώτης ανάγκης για μερικούς αλλά δεν ισχύει για όλους. Είναι πολυτέλεια και πρέπει να έχει το ανάλογο κόστος. Οποιαδήποτε κίνηση, είτε εσκεμμένη (φορολογία) είτε όχι, που καθιστά δύσκολη την αγορά ή και τη συντήρηση ενός αυτοκινήτου, εμένα με βρίσκει υπερ.

Ναι γιατί τωρα είναι φτηνό το αυτοκίνητο.Που πάνω απο το ενα ευρω της βενζίνης  είναι φορος ,τα τέλη κυκλοφορίας αλλά και διόδια ,βαλε και τους φορους στο ίδιο το αμάξι.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...