Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχω seat ibiza 1.4. παιδια φυσικα και ειναι οικονομικο το θεμα, κατω απο αλλες συνθηκες θα εβαζα michelin, αλλα εχουν περιπου 400€.

Αυτα που κοιταω ειναι σχεδον 50% κατω. Απο προσωπικη εμπειρια απο τα οικονομικα ελαστικα που φορατε και εισαστε ευχαριστημενοι, θα ηθελα την γνωμη σας.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τοτε   εχεις   2  επιλογες  με  τα  δικα  μου   κριτηρια  παντα...

190  ευρω  τα   φτηνα....

https://www.maroudis.gr/index.php?route=product/product&product_id=1285268&skr_prm=WyIwNWY2MzFiOC1lZmI1LTQwM2ItYjMyZi0yODA5OTEwZGJlZWEiLDE2MzAyMzAwODgyOTcseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsImNwIjoiZiIsInRhZ3MiOiIifV0

και   300  ευρω  η  καλυτερη   επιλογη  σε  συνδυασμο  τιμης/ποιοτητας...

https://sianistyres.gr/therina-elastika/3253-falken-ziex-ze310ec-19555r15-85v-4250427417509.html?skr_prm=WyIwNWY2MzFiOC1lZmI1LTQwM2ItYjMyZi0yODA5OTEwZGJlZWEiLDE2MzAyMzAyNTc4NTAseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsImNwIjoiZiIsInRhZ3MiOiIifV0

https://e-alltyres.gr/shop/195-55r15-85v-falken-ziex-ze310-ecorun/?skr_prm=WyIwNWY2MzFiOC1lZmI1LTQwM2ItYjMyZi0yODA5OTEwZGJlZWEiLDE2MzAyMzAzOTg4NTYseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsImNwIjoiZiIsInRhZ3MiOiIifV0

 

Τωρα   αν   εσυ   θελοντας   να   γλυτωσεις   110   ευρω   διαφορα   για   την  επαφη   σου   με  τον

δρομο   ειναι  καθαρα   δικο  σου  θεμα....

 

ΥΓ.ΣΤΗΝ  ΔΕΥΤΕΡΗ   ΕΠΙΛΟΓΗ   FALKEN   μου   εδωσαν   και  ετησια   εγγυηση   και  ΑΣΦΑΛΕΙΑ  για   οτι   και  να

παθουν   επειδη   ειναι  επισημοι   αντιπροσωποι.

Επεξ/σία από tigergreg
  • Thanks 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, bsp είπε

Εχω seat ibiza 1.4. παιδια φυσικα και ειναι οικονομικο το θεμα, κατω απο αλλες συνθηκες θα εβαζα michelin, αλλα εχουν περιπου 400€.

Αυτα που κοιταω ειναι σχεδον 50% κατω.

Τα παιδιά σου δεν αξίζουν 100-150 ευρώ? 

Το ibiza είχε αυτή τη διάσταση η οποία δεν είναι δημοφιλής και την πληρώνεις πιο ακριβά. Βάλε 195/50/15 όπως πρότεινε και κάποιος πιο πριν και βάζεις τοπ ελαστικό με 200 κάτι

  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, bsp είπε

Εχω seat ibiza 1.4. παιδια φυσικα και ειναι οικονομικο το θεμα, κατω απο αλλες συνθηκες θα εβαζα michelin, αλλα εχουν περιπου 400€.

Αυτα που κοιταω ειναι σχεδον 50% κατω. Απο προσωπικη εμπειρια απο τα οικονομικα ελαστικα που φορατε και εισαστε ευχαριστημενοι, θα ηθελα την γνωμη σας.

 

Να διαβάζεις όμως τα σχόλια που γράφουμε. Στην προηγούμενη σελίδα σου έγραψα 195/50/15 διάσταση με Bridgestone Turanza T005 (220€ περίπου με πέρασμα).

  • Like 2
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Τα παιδιά σου δεν αξίζουν 100-150 ευρώ? 

Νομίζω ότι χάθηκε η μπάλα με τα σημεία στίξης. Εμείς είμαστε τα παιδιά του (σε εμάς απευθυνόταν δηλαδή).

1 ώρα πριν, bsp είπε

Εχω seat ibiza 1.4. παιδια φυσικα και ειναι οικονομικο το θεμα, κατω απο αλλες συνθηκες θα εβαζα michelin, αλλα εχουν περιπου 400€.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, bsp είπε

Εχω seat ibiza 1.4. παιδια φυσικα και ειναι οικονομικο το θεμα, κατω απο αλλες συνθηκες θα εβαζα michelin, αλλα εχουν περιπου 400€.

Αυτα που κοιταω ειναι σχεδον 50% κατω. Απο προσωπικη εμπειρια απο τα οικονομικα ελαστικα που φορατε και εισαστε ευχαριστημενοι, θα ηθελα την γνωμη σας.

 

     Με πλήρη σεβασμό στο οικονομικό μέρος του ζητήματος , κάτι που κατανοώ απόλυτα , σας γράφω τα παρακάτω χωρίς διάθεση για παρενέργειες .

    Υπάρχουν παράξενες διαστάσεις στα ελαστικά , τις οποίες φοράνε τα εργοστάσια σε διάφορα μοντέλα τους χάριν κι' εγώ δεν ξέρω ποιάς λογικής . Διαστάσεις τις οποίες οι μελλοντικοί κάτοχοι πιθανόν να αντιμετωπίσουν προβλήματα , σε ότι αφορά την τιμή αγοράς όταν έρθει η ώρα για αντικατάσταση των ελαστικών κι' αυτή η ώρα έρχεται γρήγορα σχετικά . 

   Το ζήτημα με τις εργοστασιακές διαστάσεις , τις οποίες χωρίς να αποτελεί κάποιου είδους ευαγγέλιο είναι καλό να τηρήσετε , έχει να κάνει απλά και μόνο με το ζήτημα της εξωτερικής διαμέτρου , η οποία είναι καλό να παραμένει όμοια , προσέξτε όμως + / - 10 χιλιοστά . 

  Ο λόγος είναι πως όλες οι εργοστασιακές μετρήσεις έγιναν με βάση αυτή την διάσταση , σε ζητήματα όπως , κατανάλωση , επιτάχυνση , τελική ταχύτητα κλπ . Αυτό από μόνο του δεν σημαίνει σε καμία απολύτως περίπτωση , πως εγώ η οποιοσδήποτε άλλος , δεν μπορεί να ξεφύγει από αυτά τα όρια των + / - 10 χιλιοστών εφόσον γνωρίζει τις παρενέργειες . 

  Ας πούμε λοιπόν πως εγώ ως αδαής , ανακάλυψα πως το αυτοκίνητο μου φοράει όντως μια παράξενη μη εμπορική διάσταση , πράγμα που ανεβάζει το κόστος αντικατάστασης . Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες . Βλέπω τι επιλογές έχω σε άλλες διαστάσεις , πιο εμπορικές , σαφώς σε πιο οικονομική τιμή , όπου δεν ξεπερνάω το όριο των + / - 10 χιλιοστών σε εξωτερική διάμετρο , κάτι που φυσικά δεν έχει ουσιαστικά παρά ελάχιστες επιπτώσεις στα στοιχεία που αναφέραμε πιο πάνω . 

  Σωστά λοιπόν σας δόθηκε η διάσταση 195/60/15 , σαν εναλλακτική λύση ( κι' αν είναι σε φθηνότερη τιμή ακόμη καλύτερα ) όπου η εξωτερική διάμετρος του 195/55/15 είναι στα 595.5 χιλιοστά , ενώ του 195/60/15 στα 615 αντίστοιχα , κάτι απόλυτα μέσα στα όρια των + / - 10 χιλιοστών . Αν δλδ το 195/60/15 είναι εμπορικότερη διάσταση , άρα φθηνότερη , βούτυρο στο ψωμί μας . 

   Στα 615 χιλ εξωτερικής διαμέτρου , αυτό που αλλάζει , είναι πρακτικά τίποτε απολύτως . Το αυτοκίνητο ψηλώνει 10 χιλ , χάνει σε επιτάχυνση , κερδίζει σε τελική κι' αν το καταλάβετε γράψτε μου . ΟΜΩΣ , χάριν έστω και λίγο υψηλότερου προφίλ ( σειράς ) κερδίζει σε άνεση . 

   Σε καθημερινή , απλή οδήγηση , από προς κάποια εργασία κλπ , οι τυχόν διαφορές είναι απίστευτο να γίνουν κατανοητές από έναν απλό οδηγό . Κάποιος άλλος οδηγός , με άλλες απαιτήσεις δεν θα συζητούσε καν για το Ibiza 1.4 , πόσο μάλλον για το τι λάστιχα φοράει κλπ .

  Αν οδηγούσατε στο όριο , απίστευτο αλλά ποτέ μην λες ποτέ , θα επέμενα να κατεβείτε πιο κάτω από σειρά 55 , ίσως 45 για λόγους απόκρισης στο τιμόνι και μόνον και σε ταχύτητες πάνω από τα 150 χλμ , οπότε αν κινείστε έτσι σε καθημερινή βάση πείτε μου . 

  Αφιέρωσα τον χρόνο μου , ώστε να έχετε ξεκάθαρη εικόνα για το τι συμβαίνει με τις διαστάσεις , ποιες είναι οι επιπτώσεις , σε ποιά όρια μπορείτε να κινηθείτε , με πλήρη σεβασμό και κατανόηση στο οικονομικό μέρος του ζητήματος .

   Αυτό που απομένει , είναι να ελέγξετε αν το 195/60/15 βρίσκεται σε πολύ πιο οικονομική τιμή σε σχέση με αυτό που έχετε , είναι δλδ πιο εμπορικό σαν διάσταση άρα και πιο οικονομικό . Θα έλεγα γύρω στα 200 ευρώ , κι' αν οχι , θα βρούμε εναλλακτικές διότι με έλουσε κρύος ιδρώτας , όταν άκουσα ότι το Ibiza 1.4 έχει ανάγκη από κι' εγώ δεν ξέρω τι ...... και μάλιστα αξίας 400 ευρώ .

  Στην διάθεση σας για ότι άλλο .

  • Like 2
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Νομίζω ότι χάθηκε η μπάλα με τα σημεία στίξης. Εμείς είμαστε τα παιδιά του (σε εμάς απευθυνόταν δηλαδή).

 

Α καλά 😆😅

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, babisskg είπε

     Με πλήρη σεβασμό στο οικονομικό μέρος του ζητήματος , κάτι που κατανοώ απόλυτα , σας γράφω τα παρακάτω χωρίς διάθεση για παρενέργειες .

    Υπάρχουν παράξενες διαστάσεις στα ελαστικά , τις οποίες φοράνε τα εργοστάσια σε διάφορα μοντέλα τους χάριν κι' εγώ δεν ξέρω ποιάς λογικής . Διαστάσεις τις οποίες οι μελλοντικοί κάτοχοι πιθανόν να αντιμετωπίσουν προβλήματα , σε ότι αφορά την τιμή αγοράς όταν έρθει η ώρα για αντικατάσταση των ελαστικών κι' αυτή η ώρα έρχεται γρήγορα σχετικά . 

   Το ζήτημα με τις εργοστασιακές διαστάσεις , τις οποίες χωρίς να αποτελεί κάποιου είδους ευαγγέλιο είναι καλό να τηρήσετε , έχει να κάνει απλά και μόνο με το ζήτημα της εξωτερικής διαμέτρου , η οποία είναι καλό να παραμένει όμοια , προσέξτε όμως + / - 10 χιλιοστά . 

  Ο λόγος είναι πως όλες οι εργοστασιακές μετρήσεις έγιναν με βάση αυτή την διάσταση , σε ζητήματα όπως , κατανάλωση , επιτάχυνση , τελική ταχύτητα κλπ . Αυτό από μόνο του δεν σημαίνει σε καμία απολύτως περίπτωση , πως εγώ η οποιοσδήποτε άλλος , δεν μπορεί να ξεφύγει από αυτά τα όρια των + / - 10 χιλιοστών εφόσον γνωρίζει τις παρενέργειες . 

  Ας πούμε λοιπόν πως εγώ ως αδαής , ανακάλυψα πως το αυτοκίνητο μου φοράει όντως μια παράξενη μη εμπορική διάσταση , πράγμα που ανεβάζει το κόστος αντικατάστασης . Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες . Βλέπω τι επιλογές έχω σε άλλες διαστάσεις , πιο εμπορικές , σαφώς σε πιο οικονομική τιμή , όπου δεν ξεπερνάω το όριο των + / - 10 χιλιοστών σε εξωτερική διάμετρο , κάτι που φυσικά δεν έχει ουσιαστικά παρά ελάχιστες επιπτώσεις στα στοιχεία που αναφέραμε πιο πάνω . 

  Σωστά λοιπόν σας δόθηκε η διάσταση 195/60/15 , σαν εναλλακτική λύση ( κι' αν είναι σε φθηνότερη τιμή ακόμη καλύτερα ) όπου η εξωτερική διάμετρος του 195/55/15 είναι στα 595.5 χιλιοστά , ενώ του 195/60/15 στα 615 αντίστοιχα , κάτι απόλυτα μέσα στα όρια των + / - 10 χιλιοστών . Αν δλδ το 195/60/15 είναι εμπορικότερη διάσταση , άρα φθηνότερη , βούτυρο στο ψωμί μας . 

   Στα 615 χιλ εξωτερικής διαμέτρου , αυτό που αλλάζει , είναι πρακτικά τίποτε απολύτως . Το αυτοκίνητο ψηλώνει 10 χιλ , χάνει σε επιτάχυνση , κερδίζει σε τελική κι' αν το καταλάβετε γράψτε μου . ΟΜΩΣ , χάριν έστω και λίγο υψηλότερου προφίλ ( σειράς ) κερδίζει σε άνεση . 

   Σε καθημερινή , απλή οδήγηση , από προς κάποια εργασία κλπ , οι τυχόν διαφορές είναι απίστευτο να γίνουν κατανοητές από έναν απλό οδηγό . Κάποιος άλλος οδηγός , με άλλες απαιτήσεις δεν θα συζητούσε καν για το Ibiza 1.4 , πόσο μάλλον για το τι λάστιχα φοράει κλπ .

  Αν οδηγούσατε στο όριο , απίστευτο αλλά ποτέ μην λες ποτέ , θα επέμενα να κατεβείτε πιο κάτω από σειρά 55 , ίσως 45 για λόγους απόκρισης στο τιμόνι και μόνον και σε ταχύτητες πάνω από τα 150 χλμ , οπότε αν κινείστε έτσι σε καθημερινή βάση πείτε μου . 

  Αφιέρωσα τον χρόνο μου , ώστε να έχετε ξεκάθαρη εικόνα για το τι συμβαίνει με τις διαστάσεις , ποιες είναι οι επιπτώσεις , σε ποιά όρια μπορείτε να κινηθείτε , με πλήρη σεβασμό και κατανόηση στο οικονομικό μέρος του ζητήματος .

   Αυτό που απομένει , είναι να ελέγξετε αν το 195/60/15 βρίσκεται σε πολύ πιο οικονομική τιμή σε σχέση με αυτό που έχετε , είναι δλδ πιο εμπορικό σαν διάσταση άρα και πιο οικονομικό . Θα έλεγα γύρω στα 200 ευρώ , κι' αν οχι , θα βρούμε εναλλακτικές διότι με έλουσε κρύος ιδρώτας , όταν άκουσα ότι το Ibiza 1.4 έχει ανάγκη από κι' εγώ δεν ξέρω τι ...... και μάλιστα αξίας 400 ευρώ .

  Στην διάθεση σας για ότι άλλο .

     Εναλλακτικά μπορείτε να βάλετε στο λογαριασμό σας , μόνον αν υπάρχει ουσιαστική διαφορά στην τιμή και το 185/60/15 με λίγη διαφορά στο πλάτος πέλματος . Από μία μικρή αναζήτηση που έκανα , δεν πρέπει να ξεπερνάτε σε τιμή τα 300 ευρώ σε πολύ μα πολύ επώνυμες μάρκες . Συνειδητά δεν θα μπω στην διαδικασία , ποιό μοντέλο , ποιας μάρκας είναι τυχόν καλύτερο , διότι η συμπεριφορά κάθε αυτοκινήτου είναι τελείως διαφορετική με διάφορα ελαστικά και με διαφορετικούς τρόπους οδήγησης . 

   Ο λόγος που το αναφέρω είναι διότι σε ανοιχτό δρόμο και σε καθημερινή χρήση , το αυτοκίνητο μου συμπεριφέρεται καλύτερα με τα εργοστασιακά ελαστικά , μοντέλο και μάρκα που βγάζω σπυριά και μόνο που την ακούω , ενώ αντίθετα με την επόμενη δική μου " τυφλή " επιλογή βγήκα φάουλ και το αποτέλεσμα είναι χαμηλότερο των προσδοκιών ........ μάρκες και μοντέλα δεν αναφέρονται για να μην αποτελέσουν θέμα στείρας αντιπαράθεσης κλπ ...... υπόψιν πως πηγαίνω πολύ μα πολύ γρήγορα ....... αυτό όμως δεν αποτελεί δείγμα για κανέναν .

   Σε προηγούμενο αυτοκίνητο μου , αρχαιολογικής μορφής , αλλά πολύ γρήγορης , τα συγκεκριμένα θα ήταν μονόδρομος χωρίς πολλά πολλά ....... 

Επεξ/σία από babisskg
  • Thanks 1
Δημοσ.

Βάλε 195 50 15 διαφορετικά μείνε στο 55 προφίλ και πήγαινε σε φαλκεν για εμενα

Βάλε 195 50 15 διαφορετικά μείνε στο 55 προφίλ και πήγαινε σε φαλκεν για εμενα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, babisskg είπε

Το ζήτημα με τις εργοστασιακές διαστάσεις

Η  καγκουριλα   ειναι  εμφυτη   στον  τοπο  μας.

Αυτοκινητα   1,2-1,4  που  στην  ευρωπη   εχουν   σιδερενιες  ζαντες  και  δεικτη   h  η  t   ερχονται

στην  ελλαδα   με   λαστιχα  50αρια  και  δεικτη  v!!!!

Standart   απο   ελληνικη   αντιπροσωπεια!

Και   τελος   παντων   αν  βγαζουν   150+   αλογα  τοτε   οκ...

Αν  ομως   ειναι   75-100   αλογα  τοτε  απλα  εχουν  δυσαναλογα   ελαστικα  με  οτι  συνεπαγεται   αυτο.

Ασε  που  ο  γκραν   καγκουρας   θα   βαλει   18αρια  με   δεικτη  ζ!!!!!

Επεξ/σία από tigergreg
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/8/2021 στις 2:08 ΜΜ, babisskg είπε

     Με πλήρη σεβασμό στο οικονομικό μέρος του ζητήματος , κάτι που κατανοώ απόλυτα , σας γράφω τα παρακάτω χωρίς διάθεση για παρενέργειες .

    Υπάρχουν παράξενες διαστάσεις στα ελαστικά , τις οποίες φοράνε τα εργοστάσια σε διάφορα μοντέλα τους χάριν κι' εγώ δεν ξέρω ποιάς λογικής . Διαστάσεις τις οποίες οι μελλοντικοί κάτοχοι πιθανόν να αντιμετωπίσουν προβλήματα , σε ότι αφορά την τιμή αγοράς όταν έρθει η ώρα για αντικατάσταση των ελαστικών κι' αυτή η ώρα έρχεται γρήγορα σχετικά . 

   Το ζήτημα με τις εργοστασιακές διαστάσεις , τις οποίες χωρίς να αποτελεί κάποιου είδους ευαγγέλιο είναι καλό να τηρήσετε , έχει να κάνει απλά και μόνο με το ζήτημα της εξωτερικής διαμέτρου , η οποία είναι καλό να παραμένει όμοια , προσέξτε όμως + / - 10 χιλιοστά . 

  Ο λόγος είναι πως όλες οι εργοστασιακές μετρήσεις έγιναν με βάση αυτή την διάσταση , σε ζητήματα όπως , κατανάλωση , επιτάχυνση , τελική ταχύτητα κλπ . Αυτό από μόνο του δεν σημαίνει σε καμία απολύτως περίπτωση , πως εγώ η οποιοσδήποτε άλλος , δεν μπορεί να ξεφύγει από αυτά τα όρια των + / - 10 χιλιοστών εφόσον γνωρίζει τις παρενέργειες . 

  Ας πούμε λοιπόν πως εγώ ως αδαής , ανακάλυψα πως το αυτοκίνητο μου φοράει όντως μια παράξενη μη εμπορική διάσταση , πράγμα που ανεβάζει το κόστος αντικατάστασης . Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες . Βλέπω τι επιλογές έχω σε άλλες διαστάσεις , πιο εμπορικές , σαφώς σε πιο οικονομική τιμή , όπου δεν ξεπερνάω το όριο των + / - 10 χιλιοστών σε εξωτερική διάμετρο , κάτι που φυσικά δεν έχει ουσιαστικά παρά ελάχιστες επιπτώσεις στα στοιχεία που αναφέραμε πιο πάνω . 

  Σωστά λοιπόν σας δόθηκε η διάσταση 195/60/15 , σαν εναλλακτική λύση ( κι' αν είναι σε φθηνότερη τιμή ακόμη καλύτερα ) όπου η εξωτερική διάμετρος του 195/55/15 είναι στα 595.5 χιλιοστά , ενώ του 195/60/15 στα 615 αντίστοιχα , κάτι απόλυτα μέσα στα όρια των + / - 10 χιλιοστών . Αν δλδ το 195/60/15 είναι εμπορικότερη διάσταση , άρα φθηνότερη , βούτυρο στο ψωμί μας . 

   Στα 615 χιλ εξωτερικής διαμέτρου , αυτό που αλλάζει , είναι πρακτικά τίποτε απολύτως . Το αυτοκίνητο ψηλώνει 10 χιλ , χάνει σε επιτάχυνση , κερδίζει σε τελική κι' αν το καταλάβετε γράψτε μου . ΟΜΩΣ , χάριν έστω και λίγο υψηλότερου προφίλ ( σειράς ) κερδίζει σε άνεση . 

   Σε καθημερινή , απλή οδήγηση , από προς κάποια εργασία κλπ , οι τυχόν διαφορές είναι απίστευτο να γίνουν κατανοητές από έναν απλό οδηγό . Κάποιος άλλος οδηγός , με άλλες απαιτήσεις δεν θα συζητούσε καν για το Ibiza 1.4 , πόσο μάλλον για το τι λάστιχα φοράει κλπ .

  Αν οδηγούσατε στο όριο , απίστευτο αλλά ποτέ μην λες ποτέ , θα επέμενα να κατεβείτε πιο κάτω από σειρά 55 , ίσως 45 για λόγους απόκρισης στο τιμόνι και μόνον και σε ταχύτητες πάνω από τα 150 χλμ , οπότε αν κινείστε έτσι σε καθημερινή βάση πείτε μου . 

  Αφιέρωσα τον χρόνο μου , ώστε να έχετε ξεκάθαρη εικόνα για το τι συμβαίνει με τις διαστάσεις , ποιες είναι οι επιπτώσεις , σε ποιά όρια μπορείτε να κινηθείτε , με πλήρη σεβασμό και κατανόηση στο οικονομικό μέρος του ζητήματος .

   Αυτό που απομένει , είναι να ελέγξετε αν το 195/60/15 βρίσκεται σε πολύ πιο οικονομική τιμή σε σχέση με αυτό που έχετε , είναι δλδ πιο εμπορικό σαν διάσταση άρα και πιο οικονομικό . Θα έλεγα γύρω στα 200 ευρώ , κι' αν οχι , θα βρούμε εναλλακτικές διότι με έλουσε κρύος ιδρώτας , όταν άκουσα ότι το Ibiza 1.4 έχει ανάγκη από κι' εγώ δεν ξέρω τι ...... και μάλιστα αξίας 400 ευρώ .

  Στην διάθεση σας για ότι άλλο .

Σωστός αλλά να προσθέσω και το 205/55/16 που είναι πιο φτηνό από όλα με >300€ για επώνυμο.

Έχω κάνει την αλλαγή 195/55/16 eco ->205/55/16 sport σε punto πετρέλαιο και είδα μια μικρή αύξηση <10% στην κατανάλωση. Τα αξίζε η αλλαγή και στις επόμενες δύο τετράδες και τα χειμερινά έγιναν το ίδιο.

 

Edit: 

Λάθος διάσταση είδα!

Σωστή επιλογή και πολύ διαδεδομένη το 195/50/15.

Τα falken είναι πολύ καλά αλλά είναι 'δεύτερη' μάρκα...

Επεξ/σία από filarhos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/8/2021 στις 1:45 ΜΜ, liakinen είπε

Να διαβάζεις όμως τα σχόλια που γράφουμε. Στην προηγούμενη σελίδα σου έγραψα 195/50/15 διάσταση με Bridgestone Turanza T005 (220€ περίπου με πέρασμα).

Φιλε μου τα διαβαζω ολα και σας ευχαριστω πολυ.

Τον μηχανικο μου που ρωτησα, μου ειπε οτι θα χτυπαει το αμαξι με τις λακουβες που εχει η Αθηνα. 

Σκεφτομαι μηπως ειναι καλυτερο να εβαζα  195/60/15 αντι για 195/50/15.

Ποια ειναι η γνωμη σας?

Επεξ/σία από bsp
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, bsp είπε

Τον μηχανικο μου που ρωτησα μου ειπε οτι θα χτυπαει το αμαξι με τις λακουβες που εχει η Αθηνα. 

Βρες άλλον μηχανικό

  • Like 3
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, bsp είπε

Φιλε μου τα διαβαζω ολα και σας ευχαριστω πολυ.

Τον μηχανικο μου που ρωτησα μου ειπε οτι θα χτυπαει το αμαξι με τις λακουβες που εχει η Αθηνα. 

Σκεφτομαι μηπως ειναι καλυτερο να εβαζα  195/60/15 αντι για 195/50/15.

Ποια ειναι η γνωμη σας?

     Έτσι , χαμηλότερο προφίλ , λιγότερη άνεση . Το 50αρι είναι πάρα πολύ χαμηλό .

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, bsp είπε

 195/60/15 αντι για 195/50/15.

185/60/15  ειναι  η  σωστη   αντιστοιχια   στην   διασταση   που  εχεις....

Σε  αυτην  την   περιπτωση   καθαριζεις  με   260  ευρω....

https://www.tsiakalos.com/falken-185-60r15-84t-sincera-sn832ec.html?skr_prm=WyIwNWY2MzFiOC1lZmI1LTQwM2ItYjMyZi0yODA5OTEwZGJlZWEiLDE2MzAzNDkzMjg3NTcseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsImNwIjoiZiIsInRhZ3MiOiIifV0

 

https://sianistyres.gr/therina-elastika/3270-falken-ze310ec-18560r15-84h-4250427417257.html?skr_prm=WyIwNWY2MzFiOC1lZmI1LTQwM2ItYjMyZi0yODA5OTEwZGJlZWEiLDE2MzAzNDkzOTQ3NDUseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsImNwIjoiZiIsInRhZ3MiOiIifV0

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...