Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο ανηψιός μου παρήγγειλε από  γνωστό κατάστημα ηλεκτρονικών υπολογιστών μέσω voucher ένα laptop στις αρχές Ιουλίου και ακόμη δεν το έχει παραλάβει, στα συνεχή τηλεφωνήματα που έχει κάνει με τούς υπαλλήλους τής εταιρείας τόν λένε πώς θα το παραλάβει από Δευτέρα αυτό γίνεται εδώ καί δύο μήνες, πού μπορούμε να απευθύνουμε για να λύσουμε το πρόβλημα αυτό καί αν μπορεί ο ανηψίος μου να ακυρώσει την αγορά από το εν λόγο κατάστημα και να πάρει πίσω το voucher ώστε να κάνει την αγορά από άλλο κατάστημα;

Επεξ/σία από zvarthangalos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα...Να πιεσετε το καταστημα... Και θα πειτε οτι θα κανετε ακυρωση της παραγγελιας..Αν δεν σας το δωσουν εντος 5 ημερων... Εκτος και σας προτεινουν καποιο αλλο με τα ιδια χρηματα παντα...Θα πειτε οτι  θα γινει καταγγελια στο συνηγορο του καταναλωτη...

Επεξ/σία από takoulou
  • Thanks 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, zvarthangalos είπε

Ο ανηψιός μου παρήγγειλε από  γνωστό κατάστημα ηλεκτρονικών υπολογιστών μέσω voucher ένα laptop στις αρχές Ιουλίου και ακόμη δεν το έχει παραλάβει, στα συνεχή τηλεφωνήματα που έχει κάνει με τούς υπαλλήλους τής εταιρείας τόν λένε πώς θα το παραλάβει από Δευτέρα αυτό γίνεται εδώ καί δύο μήνες, πού μπορούμε να απευθύνουμε για να λύσουμε το πρόβλημα αυτό καί αν μπορεί ο ανηψίος μου να ακυρώσει την αγορά από το εν λόγο κατάστημα και να πάρει πίσω το voucher ώστε να κάνει την αγορά από άλλο κατάστημα;

Αν σου δέσμευσαν το κουπόνι ζητά να το αποδεσμεύσουν να αγοράσεις από αλλού. Αν και μετά από τόσο καιρό πρέπει να έχει αποδεσμευτεί,νομίζω στον μήνα αποδεσμεύεται αυτόματα,ίσως και λιγότερο.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...