Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω λίγο καιρό που ψάχνω μικρό πόλης (αυτόματο ασυζητητί). 

Χωρίς να έχω επιλέξει συγκεκριμένα μοντέλα, αλλά με την λογική ότι Ιάπωνας και Κορεάτης είναι πιο αξιόπιστοι, κοιτάω (κυρίως λόγω οικονομικών) προς 2013-2015, 1200cc, κάτω από 80Κ χλμ. 

Πρόσφατα είδα μια αγγελία για ένα Honda Jazz 1.3 2014 hybrid με 80Κ χλμ, στα 6500€ συζητήσιμα. 

Δεν έχω προλάβει να το δω από κοντά ακόμα, ούτε να το δει μηχανικός (βρίσκεται σε άλλη πόλη), αλλά από τις φωτογραφίες φαίνεται μια χαρά και ο ιδιοκτήτης το δίνει γιατί θέλει μεγαλύτερο.

Το ερωτήματά μου είναι τα εξής 

Edit : Εννοώ τις μπαταρίες για τον ηλεκτροκινητήρα, ΟΧΙ την κλασική μπαταρία της μηχανής που έχουν όλα τα αυτοκίνητα. 

1) Πως τσεκάρω την κατάσταση των μπαταριών με μία μικρή βόλτα; Λογικά έχει πιάσει και τα χρόνια και τα χιλιόμετρα. 

2) Είδα ότι η διαδικασία είναι ίδια (στην λογική) με του ηλεκτρικού πατινιού/ποδηλάτου στις μπαταρίες (ξηλώνω πάτωμα, βγάζω τα blocks, ανοίγω κάθε ένα και τσεκάρω κάθε μπαταρία ξεχωριστά με το tester). 

Επίσης, βρήκα και έτοιμα πακέτα μπαταριών, αλλά περιμένω να μου πουν τιμές.

Πόσο εφικτό είναι όλο αυτό (αν και μάλλον θα το προχωρήσω, αν δω ότι οι μπαταρίες θα κοστίσουν κάτω από 1000€ και η διαδικασία είναι σχετικά plug n play και δεν χρειάζεται να εμπλακεί η Honda) 

Παίρνει NiMH – Cylindrical Battery

3) Γενικότερα τα Jazz χαρακτηρίζονται ως ελεύθερα βλαβών και ζητάνε μόνο το τυπικό σέρβις. Αυτό φυσικά μπορεί να διαφέρει ανάλογα τον χρήστη, αλλά μιλάμε για τον μέσο άνθρωπο.

Ισχύει όντως ότι πάνε μόνο για τα τυπικά σέρβις; Τι να περιμένω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο της αγγελίας; 

Επεξ/σία από csontheline
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, csontheline είπε

Έχω λίγο καιρό που ψάχνω μικρό πόλης (αυτόματο ασυζητητί). 

Χωρίς να έχω επιλέξει συγκεκριμένα μοντέλα, αλλά με την λογική ότι Ιάπωνας και Κορεάτης είναι πιο αξιόπιστοι, κοιτάω (κυρίως λόγω οικονομικών) προς 2013-2015, 1200cc, κάτω από 80Κ χλμ. 

Πρόσφατα είδα μια αγγελία για ένα Honda Jazz 1.3 2014 hybrid με 80Κ χλμ, στα 6500€ συζητήσιμα. 

Δεν έχω προλάβει να το δω από κοντά ακόμα, ούτε να το δει μηχανικός (βρίσκεται σε άλλη πόλη), αλλά από τις φωτογραφίες φαίνεται μια χαρά και ο ιδιοκτήτης το δίνει γιατί θέλει μεγαλύτερο.

Το ερωτήματά μου είναι τα εξής

1) Πως τσεκάρω την κατάσταση των μπαταριών με μία μικρή βόλτα; Λογικά έχει πιάσει και τα χρόνια και τα χιλιόμετρα. 

2) Είδα ότι η διαδικασία είναι ίδια (στην λογική) με του ηλεκτρικού πατινιού/ποδηλάτου στις μπαταρίες (ξηλώνω πάτωμα, βγάζω τα blocks, ανοίγω κάθε ένα και τσεκάρω κάθε μπαταρία ξεχωριστά με το tester). 

Επίσης, βρήκα και έτοιμα πακέτα μπαταριών, αλλά περιμένω να μου πουν τιμές.

Πόσο εφικτό είναι όλο αυτό (αν και μάλλον θα το προχωρήσω, αν δω ότι οι μπαταρίες θα κοστίσουν κάτω από 1000€ και η διαδικασία είναι σχετικά plug n play και δεν χρειάζεται να εμπλακεί η Honda) 

Παίρνει NiMH – Cylindrical Battery

1. Η κατάσταση της μπαταρίας ελέγχεται με διαγνωστικό, όχι με μια μικρή βόλτα. Αλήθεια σε ποια χρόνια και χιλιόμετρα αναφέρεσαι? Η μπαταρία δεν είναι αναλώσιμο ώστε να αλλάζεται μετά από κάποια χρόνια/χλμ.

2. Sorry αλλά δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς ρωτάς.

Ρωτάς αν είναι εφικτό να ελεγθεί ξεχωριστά κάθε κελί και να αντικατασταθεί μόνο όποιο έχει πρόβλημα? Ναι είναι.

Αν πάλι εννοούσες κάτι άλλο, επαναδιατύπωσε.

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Η μπαταρία δεν είναι αναλώσιμο ώστε να αλλάζεται μετά από κάποια χρόνια/χλμ.

Δηλαδή οι μπαταρίες δε χάνουν σε απόδοση όσο γίνονται κύκλοι πάνω τους; Φυσικά και είναι αναλώσιμες. Απλά δεν αλλάζονται συχνά.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Haldol είπε

Δηλαδή οι μπαταρίες δε χάνουν σε απόδοση όσο γίνονται κύκλοι πάνω τους; Φυσικά και είναι αναλώσιμες. Απλά δεν αλλάζονται συχνά.

Αυτό στα bold πως ακριβώς προκύπτει? Πέρα από το ότι έτσι νομίζεις φυσικά.

Η υβριδική μπαταρία φυσικά και χάνει (σε χωρητικότητα, όχι σε απόδοση), αυτό όμως δεν την κάνει αναλώσιμη, σε φυσιολογικές συνθήκες η διάρκεια ζωής της είναι όση και του αυτοκινήτου.

  • Like 2
Δημοσ.

Δυστυχώς όλες οι έρευνες συμφωνούν πως στις μπαταρίες λιθίου το πρόβλημα είναι η θερμοκρασία , για αυτό και πέφτει έρευνα πάνω στο thermal management. Το θέμα ειναι συμφωνούμε πως ακόμα και τώρα δεν ειναι ώριμη η τεχνολογία για την πλήρη υιοθέτηση τους είτε στα ηλεκτρικά ( καλα εκεί αστα να πάνε) και στα υβριδικά. 

c4ee01432d-f1_hi-res.gif

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Η υβριδική μπαταρία φυσικά και χάνει (σε χωρητικότητα, όχι σε απόδοση), αυτό όμως δεν την κάνει αναλώσιμη, σε φυσιολογικές συνθήκες η διάρκεια ζωής της είναι όση και του αυτοκινήτου.

Ποια είναι η διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου; Εδώ προκύπτει το πρόβλημα... 

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, Haldol είπε

Ποια είναι η διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου; Εδώ προκύπτει το πρόβλημα... 

Ξέχασες να μας πεις πως προκύπτει το "Φυσικά και είναι αναλώσιμες" που έγραψες για τις υβριδικές μπαταρίες.

Ότι κάποια στιγμή θα χαλάσουν είναι γεγονός, τίποτα δεν είναι άφθαρτο, και ο θερμικός κινητήρας θα χαλάσει κάποια στιγμή, με τη λογική σου και αυτός αναλώσιμος είναι?

Εγώ προσωπικά μια και τυγχάνει να έχω υβριδικό (Yaris MY2018) με 11 χρόνια εγγύηση υβριδικής μπαταρίας περισσότερο με ανησυχεί μην πάθει κάτι ο θερμικός κινητήρας, παρά η υβριδική μπαταρία.

  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ξέχασες να μας πεις πως προκύπτει το "Φυσικά και είναι αναλώσιμες" που έγραψες για τις υβριδικές μπαταρίες.

Ότι κάποια στιγμή θα χαλάσουν είναι γεγονός, τίποτα δεν είναι άφθαρτο, και ο θερμικός κινητήρας θα χαλάσει κάποια στιγμή, με τη λογική σου και αυτός αναλώσιμος είναι?

Εγώ προσωπικά μια και τυγχάνει να έχω υβριδικό (Yaris MY2018) με 11 χρόνια εγγύηση υβριδικής μπαταρίας περισσότερο με ανησυχεί μην πάθει κάτι ο θερμικός κινητήρας, παρά η υβριδική μπαταρία.

Η διαφορά μεταξύ των 2 είναι ότι οι μπαταρίες έχουν υπολογίσιμο χρόνο ζωής, εν αντιθέσει με τον κινητήρα. Έστω ότι κάνεις 100 χλμ τη μέρα, το αμάξι θέλει 2 Ah για κάθε χλμ, η μπαταρία είναι 200 Ah και αντέχει 1000 κύκλους. Ε, σε κάνα 1000άρι ημέρες θέλεις μπαταρία, προσεγγιστικά. Προφανώς τα νούμερα είναι τυχαία (και κατά 99% δε θα συμβαδίζουν με την πραγματικότητα) αλλά το point μου είναι ότι η μπαταρία φθείρεται με γνωστό ρυθμό.

Για έναν θερμικό κινητήρα, κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Φυσικά και έχει πεπερασμένη ζωή και αυτός, όπως και οτιδήποτε σ' ένα όχημα, αλλά δεν υπάρχει έυκολος - πρακτικός - μπακάλικος - 'πες το όπως θες' τρόπος να υπολιστεί η αναμενόμενη ζωή του, ούτε και να "διαπιστώσουμε" κατά πόσο το τέλος "πλησιάζει" ή όχι (όπως π.χ. μπορούμε να κάνουμε με μπαταρίες, λάστιχα, κ.λπ). Συνεπώς, το πότε θα χρειαστεί rebuild ή πέταμα είναι έκπληξη. 

Γι' αυτό και αντιμετωπίζω διαφορετικά τις μπαταρίες απ'τις ΜΕΚ. :)

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Haldol είπε

Η διαφορά μεταξύ των 2 είναι ότι οι μπαταρίες έχουν υπολογίσιμο χρόνο ζωής, εν αντιθέσει με τον κινητήρα. Έστω ότι κάνεις 100 χλμ τη μέρα, το αμάξι θέλει 2 Ah για κάθε χλμ, η μπαταρία είναι 200 Ah και αντέχει 1000 κύκλους. Ε, σε κάνα 1000άρι ημέρες θέλεις μπαταρία, προσεγγιστικά. Προφανώς τα νούμερα είναι τυχαία (και κατά 99% δε θα συμβαδίζουν με την πραγματικότητα) αλλά το point μου είναι ότι η μπαταρία φθείρεται με γνωστό ρυθμό.

Για έναν θερμικό κινητήρα, κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Φυσικά και έχει πεπερασμένη ζωή και αυτός, όπως και οτιδήποτε σ' ένα όχημα, αλλά δεν υπάρχει έυκολος - πρακτικός - μπακάλικος - 'πες το όπως θες' τρόπος να υπολιστεί η αναμενόμενη ζωή του, ούτε και να "διαπιστώσουμε" κατά πόσο το τέλος "πλησιάζει" ή όχι (όπως π.χ. μπορούμε να κάνουμε με μπαταρίες, λάστιχα, κ.λπ). Συνεπώς, το πότε θα χρειαστεί rebuild ή πέταμα είναι έκπληξη. 

Γι' αυτό και αντιμετωπίζω διαφορετικά τις μπαταρίες απ'τις ΜΕΚ. :)

Από δηλώσεις μια χαρά πας, από τεκμηρίωση όμως τίποτα.

Αστήρικτους ισχυρισμούς δεν τους παίρνω στα σοβαρά, sorry.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Από δηλώσεις μια χαρά πας, από τεκμηρίωση όμως τίποτα.

Αστήρικτους ισχυρισμούς δεν τους παίρνω στα σοβαρά, sorry.

Επειδή διαφωνείς εσύ θα κάνουμε αυτά που δε σ' αρέσουν αβάσιμα. Οκ, why not, ότι σ' ευχαριστεί, εγώ δε χαλάω καρδιές. :)

Αβάσιμα λοιπόν. Οι μπαταρίες δεν έχουν γνωστό χρόνο ζωής, πάσο. 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Haldol είπε

Επειδή διαφωνείς εσύ θα κάνουμε αυτά που δε σ' αρέσουν αβάσιμα. Οκ, why not, ότι σ' ευχαριστεί, εγώ δε χαλάω καρδιές. :)

Αβάσιμα λοιπόν. Οι μπαταρίες δεν έχουν γνωστό χρόνο ζωής, πάσο. 

Να τεκμηριώσεις τους ισχυρισμούς σου ούτε λόγος ε?

Αναμενόμενο :)

Δημοσ.
3 ώρες πριν, csontheline είπε

Έχω λίγο καιρό που ψάχνω μικρό πόλης (αυτόματο ασυζητητί). 

Χωρίς να έχω επιλέξει συγκεκριμένα μοντέλα, αλλά με την λογική ότι Ιάπωνας και Κορεάτης είναι πιο αξιόπιστοι, κοιτάω (κυρίως λόγω οικονομικών) προς 2013-2015, 1200cc, κάτω από 80Κ χλμ. 

Πρόσφατα είδα μια αγγελία για ένα Honda Jazz 1.3 2014 hybrid με 80Κ χλμ, στα 6500€ συζητήσιμα. 

Δεν έχω προλάβει να το δω από κοντά ακόμα, ούτε να το δει μηχανικός (βρίσκεται σε άλλη πόλη), αλλά από τις φωτογραφίες φαίνεται μια χαρά και ο ιδιοκτήτης το δίνει γιατί θέλει μεγαλύτερο.

Το ερωτήματά μου είναι τα εξής 

Edit : Εννοώ τις μπαταρίες για τον ηλεκτροκινητήρα, ΟΧΙ την κλασική μπαταρία της μηχανής που έχουν όλα τα αυτοκίνητα. 

1) Πως τσεκάρω την κατάσταση των μπαταριών με μία μικρή βόλτα; Λογικά έχει πιάσει και τα χρόνια και τα χιλιόμετρα. 

2) Είδα ότι η διαδικασία είναι ίδια (στην λογική) με του ηλεκτρικού πατινιού/ποδηλάτου στις μπαταρίες (ξηλώνω πάτωμα, βγάζω τα blocks, ανοίγω κάθε ένα και τσεκάρω κάθε μπαταρία ξεχωριστά με το tester). 

Επίσης, βρήκα και έτοιμα πακέτα μπαταριών, αλλά περιμένω να μου πουν τιμές.

Πόσο εφικτό είναι όλο αυτό (αν και μάλλον θα το προχωρήσω, αν δω ότι οι μπαταρίες θα κοστίσουν κάτω από 1000€ και η διαδικασία είναι σχετικά plug n play και δεν χρειάζεται να εμπλακεί η Honda) 

Παίρνει NiMH – Cylindrical Battery

3) Γενικότερα τα Jazz χαρακτηρίζονται ως ελεύθερα βλαβών και ζητάνε μόνο το τυπικό σέρβις. Αυτό φυσικά μπορεί να διαφέρει ανάλογα τον χρήστη, αλλά μιλάμε για τον μέσο άνθρωπο.

Ισχύει όντως ότι πάνε μόνο για τα τυπικά σέρβις; Τι να περιμένω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο της αγγελίας; 

Αν δεν κανω τραγικο λαθος στην οποια περπτωση ζηταω συγνωμη η τιμη στην οποια βρηκες αυτο το μοντελο ειναι πολυ χαμηλη,τοσο που κατι δεν παει καλα.

  • Like 2
Δημοσ.

ειδα αυτο το βιντεακι προσφατα στα αγγλικα. ο μηχανικος της εταιρειας λεει οτι η μπαταρια ενος υβριδικου αντεχει συνηθως 150-200κ μιλια (200-300κ κμ) ή 10-15 χρονια. οτι οι παλιες νικελιου μεταλλου υδριδιου χαλανε γρηγοροτερα και  ειναι βαρυτερες απο τις καινουριες λιθιου. οτι πρεπει για μεγαλυτερη διαρκεια ζωης να μην ξεφορτιζεται, (πχ. αφηνοντας ανοιχτο το AC σε σταση για ωρα ή χρησιμοποιωντας την δυνατοτητα αποκλειστικης κινησης με ηλεκτροκινητηρα) και οτι πρεπει να μην μενει αρκετο χρονο (λεει παραδειγμα 6 μηνες) ακινητο. 

 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...