Αντώνης Τ. Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 1.6 FSI VAG χρειάστηκε αλλαγή καδένας στα 243.000 χμ. Αλλαγές λαδιών με ενεργοποιημένα τα μεταβλητά χρονικά διαστήματα και όποτε βγει η ένδειξη σέρβις στο ταμπλώ. Μπορεί στα 12k , μπορεί στα 10k, πάντα λάδι προδιαγραφών όπως όρισε το εργοστάσιο. Κόστος 450. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Λαδιού ή νερού; Ο ιμάντας δεν χρειάζεται αλλαγή μονο γιατί φθείρεται ο ίδιος αλλά και γιατί το χρειάζονται οι τεντωτήρες και τα ρουλεμαν τους. και η ζημιά που μπορείς να πάθεις αν κοπεί ο ιμάντας εξαρτάται απο τον τύπο του κινητηρα, interference ή όχι https://www.testingautos.com/car_care/interference-engine.html Νερού ήθελα να γράψω . Και επειδή άλλαξα σε Opel Corsa C χωρίς να πειράξω καδένα . Ενδεικτικό κόστος σε SKF κυμαίνεται 45-50€ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 37 λεπτά πριν, Αντώνης Τ. είπε 1.6 FSI VAG χρειάστηκε αλλαγή καδένας στα 243.000 χμ. Αλλαγές λαδιών με ενεργοποιημένα τα μεταβλητά χρονικά διαστήματα και όποτε βγει η ένδειξη σέρβις στο ταμπλώ. Μπορεί στα 12k , μπορεί στα 10k, πάντα λάδι προδιαγραφών όπως όρισε το εργοστάσιο. Κόστος 450. Τι συμπτώματα είχες; Εχω το ιδιο μοτέρ με 205κ και με βλέπω για προς τα εκεί. Αν θυμασαι τι μάρκα έβαλες; Επίσης άλλαξες και το γρανάζι χρονισμού; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Beefeater Δημοσ. 28 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2021 Στις 27/8/2021 στις 3:50 ΠΜ, dstilio είπε Κάθε 7 χιλιάδες χιλιόμετρα λάδια; Θα είναι πιο καθαρά και από το λάδι που βάζω για τηγάνισμα. εγω με τα συνθετικά που έβαζα πήγαινα πάνω από 10χιλ και επειδή δεν το έσκιζα το αμάξι πάλι σε καλή κατάσταση ήταν. βεβαια αρκετά παλιότερα που ήμουν νέος και αρκετά βλάκας οδηγός τα λάδια τα άλλαζα μαύρα. δεν τα βλεπεις με το "ματι" τα λαδια φιλε μου... τα λαδια μαυρα ειναι ακομα και στα 2 χιλ χλμ, για ντιζελ δεν το συζητω καν, απο τα πρωτα 500 21 ώρες πριν, Ribopaido είπε Εκεί 7-10k το πολύ - υπάρχουν ακόμα και paper που αποδεικνύουν οτι το λάδι έχει τον ιδανικη κατάσταση . Εδειχνε και βιντεάκια ο tatouris στο youtube πώς ηταν 2 κινητήρες vag με αλλαγές στα 7-8k και στα 15k. O πρώτος ήταν σαν να βγήκε ΜΟΛΙΣ απο το χυτήριο.. μπορουμε να εχουμε το βιντεο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
babisskg Δημοσ. 28 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2021 9 ώρες πριν, tutuyo είπε Με εντυπωσιαζει παντα σε τετοιες συζητησεις εδω μεσα το "σιγα, επειδη το λεει ο κατασκευαστης", "ασε ξερω εγω/το συνεργειο/ο μηχανικος μου καλυτερα" και το παντα αγαπημενο μου "επιτηδες το γραφουν οι εταιρειες" θυμιζει λιγο αφηγημα αντιεμβολιαστων Δεν ξερει ο κατασκευαστης, δεν οριζει αυτος την συντηρηση του δικου του προιοντος, ΕΓΩ αποφασιζω αλλαγη σε ενα τυχαιο αριθμο χλμ επειδη ετσι. Στα 4987 χλμ. Μετα ξανα στα 7763 χλμ και μετα φυσικα στα 10.036 χλμ Ο Puretech οντως εχει εμβαπτιζομενο ιμαντα για μειωση τριβων/θορυβου. Γνωστο προβλημα της πρωτης γενιας (ο ατμοσφαιρικος ηταν λιγοτερο επιρρεπης). Αντίδραση ιμάντα με το λάδι , έχανε κομματια, βούλωνε την σίτα της αντλίας λαδιού, έλλειψη λίπανσης, επαιρνες το μοτερ στο χερι. Επίσης μπορούσε να καταλήξει στην αντλία κενού του συστήματος υποβοήθησης των φρένων, γιαυτό υπάρχει και ανάκληση για συγκεκριμένα Peugeot/Citroen. Γι' αυτο και το διάστημα αλλαγής του μειώθηκε στα 100.000 km /6χρόνια, ενώ αρχικά υποτίθεται ήταν δια βίου Φυσικα, τηρωντας τα προγραμμα και τις προδιαγραφες του service δεν θα αντιμετωπισεις ποτε προβλημα Αυτή την στιγμή παρακολουθώ άλλα αφηγήματα σχετικά με επιλογή ελαστικών και ποιά κάνουν το αυτοκίνητο να μπαίνει σαν " τραίνο " .......... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
piiii Δημοσ. 28 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2021 Αλλαγή καδένας και περιφερειακών(γλύστρες και γρανάζι) κάπου στις 220.000(FSI BLF κωδικός κινητήρα) Ολο αυτό το χρονικό διάστημα αλλαγή κάθε 15.000 χλμ με mobil1 5w30(long life), εκτός απο τα πρώτα δύο service που η αντιπροσωπεία της skoda βάση και καλά οδηγία της μητρικής συνιστούσε 10W40 λόγω κλίματος. Δεν ξέρω, μου ακούστηκε μπαρούφα το παραπάνω. Αρχισε να καίει αρκετό λάδι κάπου στις 240.000. Εφτασε σε κάποιο σημείο απο αλλαγή σε αλλαγή ένα 4-5λιτρο εξτρά κατανάλωση. Αποφάσισα να κάνω κάτι για αυτό, και κάπου στα 300.000 πήγα για ρεκτίφα του κινητήρα. Πλέον και πάλι δεν καίει καθόλου λάδι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dark_Nightfall Δημοσ. 28 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2021 Toyota Yaris 2004 1.3L 220.000km τα περισσότερα στην πόλη , αλλαγές λαδιών κάθε χρόνο με 5w30 σε όλη τη διάρκεια ζωής του κινητήρα , η καδένα κελαιδάει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 28 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2021 Σε Mazda 6 GG του 2005 , το οποιό αγοράστηκε και μετ/σμενο . Έχει 310,000 αλλά δέν ξέρω το ιστορικό του η καδένα ήταν καλή απλώς έχει αρχίσει κατανάλωση λαδιού και θα αλλαχτεί και όλο το σέτ χρόνισμου. Πάντως τα Mazda έχουν αισθητήτη διαφορά καδένας σε πάχος σε σύγκριση με τα Opel που έχει τυχεί να δω και από τα 2 μοτέρ . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sugizo Δημοσ. 28 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 16 ώρες πριν, Vkngs είπε Vw golf 7.5 1.4 2015 tsi 122 άλογα η vw λέει κάθε 70.000 ή κάθε 6 χρόνια. Οποίο σε προλάβει πρώτο. Έγινε αλλαγή στου αδερφού μου προχθές. Εννοείτε σε συννενόηση με την vw για τους αριθμούς που λέω. Από ότι διαβάζω σε γερμανικά site , δεν έχει συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων για αλλαγή, εξαρτάται αποκλειστικά από το που οδηγείς, σε χώρες με πολύ σκόνη λέει 100-120.000 αλλιώς 210.000, όμως λέει πρέπει να ελέγχεται από τους μηχανικούς για φθορές σε κάθε service. Επίσης πχ για λάδια μου είπαν κάθε 30.000χλ. ή 1 χρόνο. (Τα άλλαξα στα 27.000χλ) και απλό έλεγχο κάθε 15.000. Λογικά με τις συνθήκες στην Αυστρία επιτρέπονται αυτά τα όρια. Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2021 από Sugizo Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vkngs Δημοσ. 28 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Sugizo είπε Από ότι διαβάζω σε γερμανικά site , δεν έχει συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων για αλλαγή, εξαρτάται αποκλειστικά από το που οδηγείς, σε χώρες με πολύ σκόνη λέει 100-120.000 αλλιώς 210.000, όμως λέει πρέπει να ελέγχεται από τους μηχανικούς για φθορές σε κάθε service. Επίσης πχ για λάδια μου είπαν κάθε 30.000χλ. ή 1 χρόνο. (Τα άλλαξα στα 27.000χλ) και απλό έλεγχο κάθε 15.000. Λογικά με τις συνθήκες στην Αυστρία επιτρέπονται αυτά τα όρια. Αν αλλάξεις λάδια σε αμάξι εδώ στα 30.000 θα το χαιρετήσεις το μοτέρ. Και άμα αφήσεις ιμάντα πανω από 70.000 επίσης πήρες μοτέρ χέρι. 3 ώρες πριν, Vkngs είπε Αν αλλάξεις λάδια σε αμάξι εδώ παραπάνω από 10.000 μαξ 15 έχεις πάρει μοτέρ στο χέρι. Και άμα αφήσεις ιμάντα τόσο επίσης πήρες μοτέρ χέρι. Και επίσης άμα δεν αλλάξεις ιμάντα δεν είναι ότι σε ενημερώνει και το αλλάζεις. Τα σπάσες όλα χώρις να το καταλάβεις. Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2021 από Vkngs 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2021 2 ώρες πριν, Vkngs είπε Αν αλλάξεις λάδια σε αμάξι εδώ παραπάνω από 10.000 μαξ 15 έχεις πάρει μοτέρ στο χέρι. Και άμα αφήσεις ιμάντα τόσο επίσης πήρες μοτέρ χέρι. Το απόλυτο αστείο της εβδομάδας. 🤣 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vkngs Δημοσ. 28 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2021 29 λεπτά πριν, jmmys είπε Το απόλυτο αστείο της εβδομάδας. 🤣 Ο ιμάντας εννοώ για τα 70.000 που λέω πάνω. Και μιλάω συγκεκριμένα για golf 7 2015 tsi. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αντώνης Τ. Δημοσ. 28 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2021 23 ώρες πριν, lary7 είπε Τι συμπτώματα είχες; Εχω το ιδιο μοτέρ με 205κ και με βλέπω για προς τα εκεί. Αν θυμασαι τι μάρκα έβαλες; Επίσης άλλαξες και το γρανάζι χρονισμού; Βαζω και εδώ την απάντηση που σου έστειλα για να βοηθήσουμε και όποιον άλλο ενδιαφερθεί. Δεν άλλαξα γρανάζι, δεν είχε πρόβλημα. (και να υπηρχε δεν θα το έκανα, δεν νομίζω να αξίζει) Αλλάχτηκαν Καδένα/γλύστρες/τεντωτηρας/τσιμουχα καθρεφτη γιατι υπήρχε μια μικροδιαρροή λαδιού από εκεί. Με το τι σετ μπήκε δεν ασχολήθηκα καν, είπα στο συνεργείο ότι δεν θέλω να ξαναπάω στα 100.000 για αλλαγή. έτσι και αλλιώς μετά θα πάει για πέταμα όλο το αμάξι. Το κύριο σύμπτωμα ήταν το λαμπάκι κινητήρα με σφάλμα που και να το σβήναμε ξαναερχόταν άμεσα. Δευτερεύον σύμπτωμα ήταν θόρυβος της καδένας έντονος όταν έπαιρνε μπρος (Το έκανε από πολυ καιρό αυτό, αλλά είχε χειροτερέψει) Τρίτο σύμπτωμα μου φαινόταν σαν να έχω χάσει σε ταχύτητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα