Ribopaido Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Φιλε μου το να είσαι εριστικός και να ειρωνεύεσαι όπως παρατήρησα κανεις παντού, κοροιδεύεις τον εαυτό σου. Εμεις απλα ακούμε την επιστήμη -SHOULD NOT take place more often than 10,000km- και τους μηχανολόγους μηχανικούς ( βλέπε τατούρης - συνάδερφος επιστήμονας). Οπως και να έχει εύχομαι ολοι να έχετε άριστα αυτοκίνητα και να προσέχετε...Και να διαβάζετε Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2021 από Ribopaido 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sixfeetunder Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 34 λεπτά πριν, Ribopaido είπε Φιλε μου το να είσαι εριστικός και να ειρωνεύεσαι όπως παρατήρησα κανεις παντού, κοροιδεύεις τον εαυτό σου. Εμεις απλα ακούμε την επιστήμη -SHOULD NOT take place more often than 10,000km- και τους μηχανολόγους μηχανικούς ( βλέπε τατούρης - συνάδερφος επιστήμονας). Οπως και να έχει εύχομαι ολοι να έχετε άριστα αυτοκίνητα και να προσέχετε...Και να διαβάζετε And this is mostly due enviromental reasons...δηλαδη για περιβαντολικους λογους και οχι για λογους κινητηρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sarakats85 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Ο κινητήρας d13a που φοράνε όλα τα corsa 1.3d punto swift έλεγχος στα 200.000 χλμ και αλλαγή συνήθως μετά από 300.000χλμ απλά επειδή δε θα διαβάζει σωστά ο αισθητηρας στροφαλου και θα ανάβει το check engine.. ο κινητήρας δεν κινδυνεύει καθολου.. Στα vag group χρειάζεται έλεγχος κ αλλαγή συνήθως στα 150000 λόγω γεωμετρίας και κλίσης των εκκεντροφόρων που καταπονουνται οι γλιστρες.. Τωρα αυτά που είναι εισαγωγής όλα στα 100 με 150 βαράει η καδένα και λένε ναι χρειάζεται αλλαγή στα συνεργεία χωρίς να αναφέρουν τον λόγω που συμβαίνει αυτό..(κατέβασμενα χλμ).. Στον κινητήρα Renault που πήρε euro6 1.5d (θαυμα αλλά αν έχεις γνωρίμιες γίνεται να πάρεις euro 6 σε 1.5 ) και φοράει μέχρι και η Μερσεντές Νισάν ιμάντας υποχρεώτικα στις 60χιλ γιατί οι κραδασμοί στο πετρέλαιο επηρεάζουν τη ζωή του ιμάντα.. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ribopaido Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, sixfeetunder είπε And this is mostly due enviromental reasons...δηλαδη για περιβαντολικους λογους και οχι για λογους κινητηρα Σωστή παρατήρηση αλλα δες ολη τη σελίδα φιλε sixf 1. unless the conditions of use do not allow for such long use of oil 2. The parameters of in-service engine oils oftentimes vary depending on the operating conditions, number of kilometers traveled (mileage), operating time, technical conditions of the engine and its components. 15000 σε ενα δρόμο μεικτού κύκλου οπως πραγματοποίησαν δεν ειναι το ίδιο με κίνηση και ρελαντί φουλ. 15000 λέει η σκοντα για το karoq στον γερμανό , στον άγγλο και στον έλληνα.. Δεν κάνουμε ομως τις ίδιες αποστάσεις σε ίδια κατάσταση Τέλος παραθέτω και αυτό απο το ΜΙΤ - με χρήση βέβαια αμερικάνικου δρόμου Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2021 από Ribopaido Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sixfeetunder Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 1 λεπτό πριν, Ribopaido είπε Σωστή παρατήρηση αλλα δες ολη τη σελίδα φιλε sixf 1. unless the conditions of use do not allow for such long use of oil 2. The parameters of in-service engine oils oftentimes vary depending on the operating conditions, number of kilometers traveled (mileage), operating time, technical conditions of the engine and its components. 15000 σε ενα δρόμο μεικτού κύκλου οπως πραγματοποίησαν δεν ειναι το ίδιο με κίνηση και ρελαντί φουλ. 15000 λέει η σκοντα για το karoq στον γερμανό , στον άγγλο και στον έλληνα.. Δεν κάνουμε ομως τις ίδιες αποστάσεις σε ίδια κατάσταση Σωστα,ειδικα εδω στη νΕλλαδα οσο πιο γρηγορα αλλαζεις λαδια και γενικα τα αναλωσιμα τοσο καλυτερα ειναι.Εχω ενα παλιο ντιζελ D21 22 χρονων φορτηγακι και αλλαζω τα λαδια στα 5000 η μια φορα το χρονο οποιο ερθει πρωτο και ο κινητηρας ρολοι ακομα δουλευει 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ribopaido Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 56 λεπτά πριν, sixfeetunder είπε Σωστα,ειδικα εδω στη νΕλλαδα οσο πιο γρηγορα αλλαζεις λαδια και γενικα τα αναλωσιμα τοσο καλυτερα ειναι.Εχω ενα παλιο ντιζελ D21 22 χρονων φορτηγακι και αλλαζω τα λαδια στα 5000 η μια φορα το χρονο οποιο ερθει πρωτο και ο κινητηρας ρολοι ακομα δουλευει Καλά το κλασικό φαντάζομαι θα εχεις δει με το φιλτρο καμπινας το αλλάζουν ανα 2 ετη μερικοι και το φυσάνε απλά. 5-10 ευρω εχει ρε παιδιά , για την ΥΓΕΙΑ και την ηρεμια σου αλλαξε το. Ασχετο μονο 5000 το χρονο κανεις? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dantε Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Αμπελοφιλοσοφιες δηλαδη και παλι. Γενικες ερευνες που μπορει να μιλανε για τηγανολαδο ,αλλα οχι ο κατασκευαστης δε ξερει. Σκορπιστε τα λεφτα σας και αλλαζετε λαδια καθε 4000χλμ,μπας και απο μενα τα παιρνετε? Δε καθομαι να εξηγω τα αυτονοητα στο καθε wannabe επιστημονα του insomnia.Μιλησα με συγκεκριμενα πραγματα. Χημικη αναλυση ειναι το μονο που σου δινει επιστημονικο και συγκεκριμενο αποτελεσμα.Ολα τα αλλα ειναι να χαμε να λεγαμε. Hint:Οπου εχω διαβασει να κανουν χημικες αναλυσεις σε λαδια,οι ιδιοτητες τους ηταν αριστες ακομα και οταν οι "επιστημονες" λεγανε οτι θελανε αλλαγη. ΥΓ.Εν τω μεταξυ αναφερεις στην αρχη συχνες αλλαγες.Μετα βαζεις το sceenshot οπου λεει να ΜΗΝ κανεις συχνες αλλαγες.Μετα ξανα αναφερεις συχνες αλλαγες.Αυτοαναιρεισαι δηλαδη. Επισης το οτι ενας κινητηρας δουλευει με συχνες αλλαγες δε σημαινει πως αν δεν εκανες συχνες αλλαγες θα ειχε προβλημα.Και λεγοντας συχνες αλλαγες εννοω στις 5000χλμ, ενω ο κατασκευαστης σου λεει 15000χλμ. Πιο σημαντικο ειναι να βαζεις καλο-ποιοτικο λαδι στις σωστες προδιαγραφες και προφανως να μην ξεπερνας τα service intervals που οριζονται απο το κατασκευαστη. Και στη περιπτωση που ο κατασκευαστης λιπαινει τον ιμαντα ,προφανως και παλι εχει προβλεψει για ολα αυτα. Δεν ανεφερε κανενας να αφησεις το λαδι πανω απο τα χιλιομετρα η το χρονικο διαστημα που οριζεται.Τοτε προφανως μπορει να συμβει κατι καθως δουλευει ουσιαστικα εκτος προδιαγραφων. Προσωπικα θεωρω χαζο ομως να σου οριζει αλλαγες καθε 15000χλμ και να κανεις καθε 5000χλμ.Εχεις δηλαδη 2 εξτρα αλλαγες.Σε 100000χλμ εχεις κανει 20 αλλαγες αντι για 7. 13 παραπανω αλλαγες ,που εκτος φυσικα απο το περιβαντολλογικο θεμα ,με χοντρικα ενα 50αρικο την αλλαγη εχεις δωσει 650Ε εξτρα! Να κανει καποιος λιγο πιο συντομα ,πχ αντι για 15000 στις 13-14000 για το ψυχολογικο,το δεχομαι.Και εγω το εκανα εξαλλου.Αλλα τα μισα χλμ ειναι απλα σπαταλη. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tigergreg Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Ποιο μοντελο αυτοκινητου εχει λιπαινομενο ιμαντα ρε παιδια? Απ οσο θυμαμαι παλια τα λαδια ηταν υπ αριθμον ενα εχθρος του ιμαντα.... Εχω χασει τοσα επεισοδια?😃 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sarakats85 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 36 λεπτά πριν, tigergreg είπε Ποιο μοντελο αυτοκινητου εχει λιπαινομενο ιμαντα ρε παιδια? Απ οσο θυμαμαι παλια τα λαδια ηταν υπ αριθμον ενα εχθρος του ιμαντα.... Εχω χασει τοσα επεισοδια?😃 Peugeot Citroen puretech σειρά κινητήρων και η ford στους ecoboost που αυτοι θέλουν πολύ προσοχή στη συντήρηση.. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sixfeetunder Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 4 ώρες πριν, Ribopaido είπε Καλά το κλασικό φαντάζομαι θα εχεις δει με το φιλτρο καμπινας το αλλάζουν ανα 2 ετη μερικοι και το φυσάνε απλά. 5-10 ευρω εχει ρε παιδιά , για την ΥΓΕΙΑ και την ηρεμια σου αλλαξε το. Ασχετο μονο 5000 το χρονο κανεις? 2 χρονια τωρα και με covid δε νπηγα πουθενα,αν και με το ταπεινο φορτηγακι πηγαινα Κροατια 2-3 φορες το χρονο πανε ελα μονο 2000 χιλιομετρα καθε φορα συν της δουλειας 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vkngs Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, Sugizo είπε Golf 7 1.4 TSI του 15, η VW είπε στις 200.000 αλλαγή ο ιμάντας Vw golf 7.5 1.4 2015 tsi 122 άλογα η vw λέει κάθε 70.000 ή κάθε 6 χρόνια. Οποίο σε προλάβει πρώτο. Έγινε αλλαγή στου αδερφού μου προχθές. Εννοείτε σε συννενόηση με την vw για τους αριθμούς που λέω. Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2021 από Vkngs Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
molot12 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Kαταθετω και εγώ την εμπειρία μου δίχως να θέλω να παρω κανένα στο λαιμό μου 😊. Λοιπόν τα οχήματα καινουργια τα δυο, ένα Saab 1.8 με ιμάντα (ουσιαστικά κινητήρα opel 1800cc) mod 2005 και ένα Νissan Qasqhai με καδένα 1600 cc mod 2009 και τα δυο κάτω απο 100.000km και ένα Opel corsa 1.2 mod 2002 με καδένα μεταχειρισμένο (3ος ιδιοκτήτης) λίγο κάτω από 200.000km. 1. Είτε προκειται για ιμάντα, η για καδένα (κυρίως για καδένα γιατί λυπαινεται με το λάδι), τηρείτε με θρησκευτική ευλάβεια τα χρονικά όρια αλλαγής λαδιών και το ιξώδες πχ 0w40 που προτεινει ο κατασκευαστης και μην πειραματιζεστε με τις προτασεις του κάθε εξυπνακια μπαρμπα Μήτσου από κάποιο συνεργείο. Χαρακτηριστικά όσο περιεργο και να, ακουγεται στο Saab βάζω αποκλειστικά mobil 0w40 κάθε ΔΥΟ χρόνια με long life φίλτρο λαδιου (όπως ακριβως λέει ο κατασκευαστης) και το αμάξι απλά "γουργουρίζει" 😊 επί 16 χρόνια. 2. Η καδένα αν δεν φθαρει και δεν κάνει θόρυβο, ΔΕΝ αλλάζει. Η καλή της κατάσταση εξαρτάται από την ποιοτητα του λαδιου και τα διαστήματα αλλαγης (ποτε πανω απο χρόνο). 3. Ο ιμάντας συνήθως είναι για 60.000 - 90.000 χλμ, (θα το λέει ο κατασκευαστης σε οδηγία του. Ψάξτε για το κινητήρα σας σε τεχνικά site του εξωτερικου) , στις αντιπροσωπειες λένε ότι θέλουν. ΠΡΟΣΟΧΗ Ο ιμάντας φθείρεται λόγω υλικού και από το χρόνο ανεξαρτήτως χιλιομετρων (ψωριαζει, ρωγμές, θερμοκρασίες, στυλ οδήγησης). Επίσης κάποιος τεντωτηρας μπορεί να παρουσιασει αστοχία υλικού και να γίνει η ζημιά. Εχω αλλάξει ιμάντα χρονισμου τρεις φορές σε 16 χρόνια και περιπου 90.000 χλμ. συνολικά. Την πρωτη φορα στα συνιστωμενα τότε 4 χρόνια αν και δεν είχα τα χλμ στην αντιπροσωπεια. Σκέτη απάτη, ο ιμάντας ήταν σε άψογη κατάσταση. Τη δευτερη φορα το ρίσκαρα και άλλαξα στα 5,5 χρόνια (παλι δεν είχα τα χλμ) εκτός αντιπροσωπείας. Ο ιμάντας παλι δεν είχε εμφανή φθορά. Την τρίτη τον άλλαξα σχεδόν στα 7 χρόνια χωρίς φυσικά να εχω τα χλμ. Παλι ο ιμάντας οπτικά φαινόταν εντάξει. Όπως βλέπετε όλα είναι σχετικά, καλο ειναι να τηρείτε τις οδηγίες του εκάστοτε κατασκευαστη ανάλογα με το μοντέλο κινητήρα. Υπάρχουν ανοχές προς τα επάνω παντα στα όρια ΑΛΛΑ μην το παρακανετε γιατί η ζημιά θα είναι μεγάλη. 😞 4. Αγοράστε μόνοι σας αν μπορειτε επωνυμα υλικά παντα (ιμάντα παρελκομενα, αντλίες νερου, μπουζί, λάδια). Όσα και να πληρωσετε σε εργατικά (που είναι διαπραγματευσιμο) θα είναι πιο οικονομικό το αποτέλεσμα αρκεί να ξέρει ο μάστορας τον συγκεκριμένο κινητήρα για να γίνει σωστά η δουλειά και θα ξέρετε και τι βάζετε πανω στο αμάξι σας. Ελπίζω να βοήθησα, μηχανικός προφανως δεν είμαι, ο καθένας είναι υπευθυνος για τις πραξεις του. Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2021 από molot12 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
achilles_g_ Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Στις 26/8/2021 στις 6:52 ΜΜ, Joshua21 είπε Ποιους κινητήρες λες? Ανά τόσα χλμ μόνο σε diesel ξέρω, πχ Golf 2.0 TDI αλλαγή κάθε 210.000 χλμ. VW 1.5 TSI αλλαγή σε 200.000 χλμ ή δεκαετία 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 22 ώρες πριν, meletis_m είπε Συνήθως σέτ σε εμπορίου ξεκινάνε απο 130€ χωρίς την αντλία λαδιου . Λαδιού ή νερού; 2 ώρες πριν, molot12 είπε Kαταθετω και εγώ την εμπειρία μου δίχως να θέλω να παρω κανένα στο λαιμό μου 😊. Λοιπόν τα οχήματα καινουργια τα δυο, ένα Saab 1.8 με ιμάντα (ουσιαστικά κινητήρα opel 1800cc) mod 2005 και ένα Νissan Qasqhai με καδένα 1600 cc mod 2009 και τα δυο κάτω απο 100.000km και ένα Opel corsa 1.2 mod 2002 με καδένα μεταχειρισμένο (3ος ιδιοκτήτης) λίγο κάτω από 200.000km. 1. Είτε προκειται για ιμάντα, η για καδένα (κυρίως για καδένα γιατί λυπαινεται με το λάδι), τηρείτε με θρησκευτική ευλάβεια τα χρονικά όρια αλλαγής λαδιών και το ιξώδες πχ 0w40 που προτεινει ο κατασκευαστης και μην πειραματιζεστε με τις προτασεις του κάθε εξυπνακια μπαρμπα Μήτσου από κάποιο συνεργείο. Χαρακτηριστικά όσο περιεργο και να, ακουγεται στο Saab βάζω αποκλειστικά mobil 0w40 κάθε ΔΥΟ χρόνια με long life φίλτρο λαδιου (όπως ακριβως λέει ο κατασκευαστης) και το αμάξι απλά "γουργουρίζει" 😊 επί 16 χρόνια. 2. Η καδένα αν δεν φθαρει και δεν κάνει θόρυβο, ΔΕΝ αλλάζει. Η καλή της κατάσταση εξαρτάται από την ποιοτητα του λαδιου και τα διαστήματα αλλαγης (ποτε πανω απο χρόνο). 3. Ο ιμάντας συνήθως είναι για 60.000 - 90.000 χλμ, (θα το λέει ο κατασκευαστης σε οδηγία του. Ψάξτε για το κινητήρα σας σε τεχνικά site του εξωτερικου) , στις αντιπροσωπειες λένε ότι θέλουν. ΠΡΟΣΟΧΗ Ο ιμάντας φθείρεται λόγω υλικού και από το χρόνο ανεξαρτήτως χιλιομετρων (ψωριαζει, ρωγμές, θερμοκρασίες, στυλ οδήγησης). Επίσης κάποιος τεντωτηρας μπορεί να παρουσιασει αστοχία υλικού και να γίνει η ζημιά. Εχω αλλάξει ιμάντα χρονισμου τρεις φορές σε 16 χρόνια και περιπου 90.000 χλμ. συνολικά. Την πρωτη φορα στα συνιστωμενα τότε 4 χρόνια αν και δεν είχα τα χλμ στην αντιπροσωπεια. Σκέτη απάτη, ο ιμάντας ήταν σε άψογη κατάσταση. Τη δευτερη φορα το ρίσκαρα και άλλαξα στα 5,5 χρόνια (παλι δεν είχα τα χλμ) εκτός αντιπροσωπείας. Ο ιμάντας παλι δεν είχε εμφανή φθορά. Την τρίτη τον άλλαξα σχεδόν στα 7 χρόνια χωρίς φυσικά να εχω τα χλμ. Παλι ο ιμάντας οπτικά φαινόταν εντάξει. Όπως βλέπετε όλα είναι σχετικά, καλο ειναι να τηρείτε τις οδηγίες του εκάστοτε κατασκευαστη ανάλογα με το μοντέλο κινητήρα. Υπάρχουν ανοχές προς τα επάνω παντα στα όρια ΑΛΛΑ μην το παρακανετε γιατί η ζημιά θα είναι μεγάλη. 😞 4. Αγοράστε μόνοι σας αν μπορειτε επωνυμα υλικά παντα (ιμάντα παρελκομενα, αντλίες νερου, μπουζί, λάδια). Όσα και να πληρωσετε σε εργατικά (που είναι διαπραγματευσιμο) θα είναι πιο οικονομικό το αποτέλεσμα αρκεί να ξέρει ο μάστορας τον συγκεκριμένο κινητήρα για να γίνει σωστά η δουλειά και θα ξέρετε και τι βάζετε πανω στο αμάξι σας. Ελπίζω να βοήθησα, μηχανικός προφανως δεν είμαι, ο καθένας είναι υπευθυνος για τις πραξεις του. Ο ιμάντας δεν χρειάζεται αλλαγή μονο γιατί φθείρεται ο ίδιος αλλά και γιατί το χρειάζονται οι τεντωτήρες και τα ρουλεμαν τους. και η ζημιά που μπορείς να πάθεις αν κοπεί ο ιμάντας εξαρτάται απο τον τύπο του κινητηρα, interference ή όχι https://www.testingautos.com/car_care/interference-engine.html 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tutuyo Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Με εντυπωσιαζει παντα σε τετοιες συζητησεις εδω μεσα το "σιγα, επειδη το λεει ο κατασκευαστης", "ασε ξερω εγω/το συνεργειο/ο μηχανικος μου καλυτερα" και το παντα αγαπημενο μου "επιτηδες το γραφουν οι εταιρειες" θυμιζει λιγο αφηγημα αντιεμβολιαστων Δεν ξερει ο κατασκευαστης, δεν οριζει αυτος την συντηρηση του δικου του προιοντος, ΕΓΩ αποφασιζω αλλαγη σε ενα τυχαιο αριθμο χλμ επειδη ετσι. Στα 4987 χλμ. Μετα ξανα στα 7763 χλμ και μετα φυσικα στα 10.036 χλμ 4 ώρες πριν, sarakats85 είπε Peugeot Citroen puretech σειρά κινητήρων και η ford στους ecoboost που αυτοι θέλουν πολύ προσοχή στη συντήρηση.. Ο Puretech οντως εχει εμβαπτιζομενο ιμαντα για μειωση τριβων/θορυβου. Γνωστο προβλημα της πρωτης γενιας (ο ατμοσφαιρικος ηταν λιγοτερο επιρρεπης). Αντίδραση ιμάντα με το λάδι , έχανε κομματια, βούλωνε την σίτα της αντλίας λαδιού, έλλειψη λίπανσης, επαιρνες το μοτερ στο χερι. Επίσης μπορούσε να καταλήξει στην αντλία κενού του συστήματος υποβοήθησης των φρένων, γιαυτό υπάρχει και ανάκληση για συγκεκριμένα Peugeot/Citroen. Γι' αυτο και το διάστημα αλλαγής του μειώθηκε στα 100.000 km /6χρόνια, ενώ αρχικά υποτίθεται ήταν δια βίου Φυσικα, τηρωντας τα προγραμμα και τις προδιαγραφες του service δεν θα αντιμετωπισεις ποτε προβλημα Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2021 από tutuyo 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα