Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή καδένας


endj3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε

Στους καινούργιους κινητήρες  1.5 tsi στα 200.000 χλμ η αλλαγή ιμάντα 

Ποιους κινητήρες λες? Ανά τόσα χλμ μόνο σε diesel ξέρω, πχ Golf 2.0 TDI αλλαγή κάθε 210.000 χλμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ερωτημα   λογικο  θαλεγα....

Γιατι   οι   ντηζελ  διαθετουν   ιμαντες   με  μεγαλυτερη   διαρκεια?

Τι  ειναι  αυτο   που  τους   κανει   πιο   ανθεκτικους?

Και   γιατι   δεν  βαζουν   αναλογης   αντοχης  και   στα  βενζινοκινητα?

 

Και  κατι  ακομα...

Ειπωθηκε   κατι  για   ρενω  ντηζελ...

Η  σερμεντε   που  χρησιμοποιει   τον  ιδιο   κινητηρα   δινει   ιδια   νουμερα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Ερωτημα   λογικο  θαλεγα....

Γιατι   οι   ντηζελ  διαθετουν   ιμαντες   με  μεγαλυτερη   διαρκεια?

Τι  ειναι  αυτο   που  τους   κανει   πιο   ανθεκτικους?

Και   γιατι   δεν  βαζουν   αναλογης   αντοχης  και   στα  βενζινοκινητα?

Η αργοστροφία που χαρακτηρίζει τους ντίζελ προφανώς.

Επίσης αν το ζητούμενο ήταν η αξιοπιστία κανένας κινητήρας δεν θα είχε ιμάντα, όλοι θα είχαν καδένα.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Peugeot 1.2 Puretech 112.000 miles or 180.000km.Δεν εχει καμια σχεση το βενζινοκινητηρας με το πετρελαιοκινητηρας.Αναλογα την τεχνολογια του καθε κινητηρα,οσο πιο νεος τοσο πιο αραια τα σερβις.Παλιος 1700αρης πετρελαιοκινητηρας Opel, αλλαγη στις 60.000 συμφωνα με τον κατασκευαστη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Peugeot 1.2 Puretech 112.000 miles or 180.000km.Δεν εχει καμια σχεση το βενζινοκινητηρας με το πετρελαιοκινητηρας.Αναλογα την τεχνολογια του καθε κινητηρα,οσο πιο νεος τοσο πιο αραια τα σερβις.Παλιος 1700αρης πετρελαιοκινητηρας Opel, αλλαγη στις 60.000 συμφωνα με τον κατασκευαστη.

Στο συγκεκριμένο μοντέλο ήταν κάθε 175.000 ή 10 χρόνια, και λέω ήταν γιατί ο όμιλος μετά από προβλήματα που παρουσιάστηκαν έκανε φέτος ανάκληση στα αυτοκίνητα που φορούσαν το συγκεκριμένο μοτέρ και μείωσε το διάστημα αντικατάστασης ιμάντα χρονισμού σε 100.000 χλμ ή 6 χρόνια.

Όσο για το opel δεν ξέρω για πόσο παλιά μιλάς, αλλά ουσία έχει μόνο αν το συγκρίνεις με κάποιο βενζινοκίνητο της αντίστοιχης εποχής. Πχ στο Astra G 1.7d CDTI MY2005 η αλλαγή προβλεπόταν στις 100.000 μίλια (160.000 km) ή 10 χρόνια, ενώ στο βενζινοκίνητο 1,6i 16v του ίδιου έτους η αλλαγή προβλεπόταν στις 60.000 μίλια ή 6 χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, endj3 είπε

Καλησπέρα κατοχος Seat Ibiza 2008 (6L) με 120.000 χλμ. 
στα ποσα χλμ χρειάζεται αλλαγή καδένας; 
Δεν έχω ακούσει κάποιο θόρυβο ή κάτι απλά μου είπε ένας μάστορας ότι στις 100.000 πρέπει να αλλάξω. Από άλλον άκουσα 200.000 

Τι ισχύει τελικά ; 
Από κόστος γνωρίζει κάποιος στο περίπου ; 
η αντιπροσωπεία μου ζήτησε 450 

Συνήθως σέτ σε εμπορίου ξεκινάνε απο 130€ χωρίς την αντλία λαδιου . Ρόλο παίζει η ποιότητα του λαδιου και το μέγιστο ανα 10,000 αλλαγή λαδιών . 

Τα Opel έχουν ένα θέμα έχω ένα corsa c , ξεχειλώνει η καδένα και χτυπάει το πρωι ελάχιστα μέχρι να φέρει το λάδι επάνω . Συνήθως στα 150,000 χιλιόμετρα.

9 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Η καδενα δεν χρειαζεται αλλαγη απο οτι ξερω . 

103.000 χλμ με Honda CRV 

Δέν ισχύει κάτι τέτοιο και περισσότερο σε οχήματα του ομίλου VW και στα Opel επιπλέον

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Ποιους κινητήρες λες? Ανά τόσα χλμ μόνο σε diesel ξέρω, πχ Golf 2.0 TDI αλλαγή κάθε 210.000 χλμ.

Golf 7 1.4 TSI του 15, η VW είπε στις 200.000 αλλαγή ο ιμάντας 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, endj3 είπε

Καλησπέρα κατοχος Seat Ibiza 2008 (6L) με 120.000 χλμ. 
στα ποσα χλμ χρειάζεται αλλαγή καδένας; 
Δεν έχω ακούσει κάποιο θόρυβο ή κάτι απλά μου είπε ένας μάστορας ότι στις 100.000 πρέπει να αλλάξω. Από άλλον άκουσα 200.000 

Τι ισχύει τελικά ; 
Από κόστος γνωρίζει κάποιος στο περίπου ; 
η αντιπροσωπεία μου ζήτησε 450 

στα περισσότερα οχήματα ποτέ εκτός και αν λέει το αντίθετο το manual  αν δεν κάνω λάθος σε όλα τα vag στα 100,000 λέει αλλαγη και στα opel κάπου εκεί  στα υπόλοιπα αν θυμάμαι καλά ποτέ ποτέ η τουλάχιστον δεν το λέει στο manual
 

Επεξ/σία από Black Demis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Skoda Fabia 2, 1.2 HTP , BZG,  3κύλινδρο 12 βάλβιδο (που μάλλον τον ίδιο κινητήρα θα έχουμε)

270 χιλιάδες χιλιόμετρα , εργοστασιακή καδένα, 0 θόρυβος, 0 προβλήματα

αλλάγη λαδιών κάθε 7 χιλιάδες με 5-30 αράλ, και κάθε 30 χιλιάδες μπουζί και φ. αέρος/ βενζίνης

οπότε οι "μηχανικοι" δεν ξέρουν από που ξημερώνει :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε 7 χιλιάδες χιλιόμετρα λάδια; Θα είναι πιο καθαρά και από το λάδι που βάζω για τηγάνισμα.

εγω με τα συνθετικά που έβαζα πήγαινα πάνω από 10χιλ και επειδή δεν το έσκιζα το αμάξι πάλι σε καλή κατάσταση ήταν. 
βεβαια αρκετά παλιότερα που ήμουν νέος και αρκετά βλάκας οδηγός τα λάδια τα άλλαζα μαύρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, endj3 είπε

Καλησπέρα κατοχος Seat Ibiza 2008 (6L) με 120.000 χλμ. 
στα ποσα χλμ χρειάζεται αλλαγή καδένας; 
Δεν έχω ακούσει κάποιο θόρυβο ή κάτι απλά μου είπε ένας μάστορας ότι στις 100.000 πρέπει να αλλάξω. Από άλλον άκουσα 200.000 

Τι ισχύει τελικά ; 
Από κόστος γνωρίζει κάποιος στο περίπου ; 
η αντιπροσωπεία μου ζήτησε 450 

    Παρόλες τις σωστές παρατηρήσεις που διάβασα από όλους , είμαι λίγο περισσότερο σκεπτικός γύρω από το ζήτημα της αλλαγής της καδένας .

   Πράγματι η καδένα ( αλυσίδα ) δεν έχει την ανάγκη αλλαγής στον βαθμό που έχει ο ιμάντας λόγω κατασκευής . Αν και ο ιμάντας διαθέτει εσωτερικά ατσάλινες ίνες , το εξωτερικό υλικό υπόκειται σε φθορά και ο κίνδυνος να κοπεί ( η και να πηδήξει δόντι ) είναι ξεκάθαρα μεγαλύτερος από ότι η αλυσίδα .

   Όμως και η αλυσίδα , υπόκειται σε φθορά , αλλά και τα γρανάζια της ακόμη χειρότερα τα σημεία έδρασης των γρανσζιών , τα οποία κάποια ( αν όχι όλα ) βρίσκονται στον κορμό του κινητήρα . 

   Αν τα σημεία έδρασης των γρανσζιών είναι απλά φωλιασμένα στον κορμό χωρίς δυνατότητα αλλαγής τους με άλλα , τότε αρχίζει να με απασχολεί το θέμα .

  Η φθορά του σετ αλυσίδας / γραναζιών και δεν μιλάω για τον τεντωτήρα , ούτε τον μηχανικό θόρυβο , ίσως δημιουργήσει μακροχρόνια άλλου είδους ζητήματα . 

  Ναι , πρακτικά το σετ καδένας δεν έχει τέτοια ανάγκη αλλαγής και φυσικά δεν λέω τίποτε για την ποιότητα των ανταλλακτικών που θα αντικαταστήσουν τα πρώτα κλπ . είτε μιλάμε για σετ ιμάντα αλλά και καδένας .

  Δεν τρελαίνομαι με την ιδέα της καδένας . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Beefeater είπε

Skoda Fabia 2, 1.2 HTP , BZG,  3κύλινδρο 12 βάλβιδο (που μάλλον τον ίδιο κινητήρα θα έχουμε)

270 χιλιάδες χιλιόμετρα , εργοστασιακή καδένα, 0 θόρυβος, 0 προβλήματα

αλλάγη λαδιών κάθε 7 χιλιάδες με 5-30 αράλ, και κάθε 30 χιλιάδες μπουζί και φ. αέρος/ βενζίνης

οπότε οι "μηχανικοι" δεν ξέρουν από που ξημερώνει :)

Εκεί 7-10k το πολύ - υπάρχουν ακόμα και paper που αποδεικνύουν οτι το λάδι έχει τον ιδανικη κατάσταση . Εδειχνε και βιντεάκια ο tatouris στο youtube πώς ηταν 2 κινητήρες vag με αλλαγές στα 7-8k και στα 15k.  O πρώτος ήταν σαν να βγήκε ΜΟΛΙΣ απο το χυτήριο..

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα με 2 κινητηρες δε βγαζεις συμπερασμα καθως ειναι αστειο ως δειγμα.

Ο τροπος ειναι πολυ απλα,παιρνεις το λαδι στις 5000,10000,15000,20000 χλμ του κανεις μια χημικη αναλυση και βλεπεις ποτε εχει ξεκινησει να χανει τις ιδιοτητες του.

Φυσικα θα ισχυει μονο για το συγκεκριμενο λαδι στο συγκεκριμενο κινητηρα αλλα εχεις μια πολυ καλη εικονα.

Ολα τα αλλα ειναι αμπελοφιλοσοφιες του ποδαριου.

Στη τελικη,περα απο τη καδενα,αν εχεις ιμαντα,πραγματικα οι φθορες που δημιουργουνται απο ενα λιγο κουρασμενο λαδι ειναι ελαχιστες και δε προκειται να χαλασει κινητηρας απο αυτο και μονον αυτο.Δε μιλαω φυσικα να αφηνει καποιος το λαδι 40000χλμ μεσα. 

Κατι ξερουν οι κατασκευαστες που θετουν το ποτε πρεπει να αλλαζεται το καθετι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά οι σχετικά καινούριοι κινητήρες ειδικά κάτι 3κίλυνδρα σύνολα, τα οποία έχουνε εμβαπτιζόμενο ιμάντα, δλδ ιμάντα ο οποίος "λιπαίνεται" από το λάδι του κινητήρα εξ ου κι η σαφώς μεγαλύτερη διάρκεια ζωής τους, είναι σαφώς πιο ευαίσθητοι στη ποιότητα και στη διάρκεια αλλαγής του λαδιού. Δηλαδή παρατεταμένης διάρκειας αλλαγές ή μη συμμόρφωση με το ιξώδες του κατασκευαστή οδηγούν στη μείωση της ζωής τους, η οποία πραγματοποιείται με τη σταδιακή αποσύνθεση τους, το οποίο με τη σειρά του προκαλεί φράξιμο της αντλίας λαδιού για παράδειγμα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...