Joshua21 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 3 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε Στους καινούργιους κινητήρες 1.5 tsi στα 200.000 χλμ η αλλαγή ιμάντα Ποιους κινητήρες λες? Ανά τόσα χλμ μόνο σε diesel ξέρω, πχ Golf 2.0 TDI αλλαγή κάθε 210.000 χλμ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tigergreg Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Ερωτημα λογικο θαλεγα.... Γιατι οι ντηζελ διαθετουν ιμαντες με μεγαλυτερη διαρκεια? Τι ειναι αυτο που τους κανει πιο ανθεκτικους? Και γιατι δεν βαζουν αναλογης αντοχης και στα βενζινοκινητα? Και κατι ακομα... Ειπωθηκε κατι για ρενω ντηζελ... Η σερμεντε που χρησιμοποιει τον ιδιο κινητηρα δινει ιδια νουμερα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 3 λεπτά πριν, tigergreg είπε Ερωτημα λογικο θαλεγα.... Γιατι οι ντηζελ διαθετουν ιμαντες με μεγαλυτερη διαρκεια? Τι ειναι αυτο που τους κανει πιο ανθεκτικους? Και γιατι δεν βαζουν αναλογης αντοχης και στα βενζινοκινητα? Η αργοστροφία που χαρακτηρίζει τους ντίζελ προφανώς. Επίσης αν το ζητούμενο ήταν η αξιοπιστία κανένας κινητήρας δεν θα είχε ιμάντα, όλοι θα είχαν καδένα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tigergreg Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Τωρα ειδα οτι η σερμεντε λεει 60,000-100,000 μιλια... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LouCi4er Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Peugeot 1.2 Puretech 112.000 miles or 180.000km.Δεν εχει καμια σχεση το βενζινοκινητηρας με το πετρελαιοκινητηρας.Αναλογα την τεχνολογια του καθε κινητηρα,οσο πιο νεος τοσο πιο αραια τα σερβις.Παλιος 1700αρης πετρελαιοκινητηρας Opel, αλλαγη στις 60.000 συμφωνα με τον κατασκευαστη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 9 λεπτά πριν, LouCi4er είπε Peugeot 1.2 Puretech 112.000 miles or 180.000km.Δεν εχει καμια σχεση το βενζινοκινητηρας με το πετρελαιοκινητηρας.Αναλογα την τεχνολογια του καθε κινητηρα,οσο πιο νεος τοσο πιο αραια τα σερβις.Παλιος 1700αρης πετρελαιοκινητηρας Opel, αλλαγη στις 60.000 συμφωνα με τον κατασκευαστη. Στο συγκεκριμένο μοντέλο ήταν κάθε 175.000 ή 10 χρόνια, και λέω ήταν γιατί ο όμιλος μετά από προβλήματα που παρουσιάστηκαν έκανε φέτος ανάκληση στα αυτοκίνητα που φορούσαν το συγκεκριμένο μοτέρ και μείωσε το διάστημα αντικατάστασης ιμάντα χρονισμού σε 100.000 χλμ ή 6 χρόνια. Όσο για το opel δεν ξέρω για πόσο παλιά μιλάς, αλλά ουσία έχει μόνο αν το συγκρίνεις με κάποιο βενζινοκίνητο της αντίστοιχης εποχής. Πχ στο Astra G 1.7d CDTI MY2005 η αλλαγή προβλεπόταν στις 100.000 μίλια (160.000 km) ή 10 χρόνια, ενώ στο βενζινοκίνητο 1,6i 16v του ίδιου έτους η αλλαγή προβλεπόταν στις 60.000 μίλια ή 6 χρόνια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 9 ώρες πριν, endj3 είπε Καλησπέρα κατοχος Seat Ibiza 2008 (6L) με 120.000 χλμ. στα ποσα χλμ χρειάζεται αλλαγή καδένας; Δεν έχω ακούσει κάποιο θόρυβο ή κάτι απλά μου είπε ένας μάστορας ότι στις 100.000 πρέπει να αλλάξω. Από άλλον άκουσα 200.000 Τι ισχύει τελικά ; Από κόστος γνωρίζει κάποιος στο περίπου ; η αντιπροσωπεία μου ζήτησε 450 Συνήθως σέτ σε εμπορίου ξεκινάνε απο 130€ χωρίς την αντλία λαδιου . Ρόλο παίζει η ποιότητα του λαδιου και το μέγιστο ανα 10,000 αλλαγή λαδιών . Τα Opel έχουν ένα θέμα έχω ένα corsa c , ξεχειλώνει η καδένα και χτυπάει το πρωι ελάχιστα μέχρι να φέρει το λάδι επάνω . Συνήθως στα 150,000 χιλιόμετρα. 9 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Η καδενα δεν χρειαζεται αλλαγη απο οτι ξερω . 103.000 χλμ με Honda CRV Δέν ισχύει κάτι τέτοιο και περισσότερο σε οχήματα του ομίλου VW και στα Opel επιπλέον 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sugizo Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 4 ώρες πριν, Joshua21 είπε Ποιους κινητήρες λες? Ανά τόσα χλμ μόνο σε diesel ξέρω, πχ Golf 2.0 TDI αλλαγή κάθε 210.000 χλμ. Golf 7 1.4 TSI του 15, η VW είπε στις 200.000 αλλαγή ο ιμάντας 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, endj3 είπε Καλησπέρα κατοχος Seat Ibiza 2008 (6L) με 120.000 χλμ. στα ποσα χλμ χρειάζεται αλλαγή καδένας; Δεν έχω ακούσει κάποιο θόρυβο ή κάτι απλά μου είπε ένας μάστορας ότι στις 100.000 πρέπει να αλλάξω. Από άλλον άκουσα 200.000 Τι ισχύει τελικά ; Από κόστος γνωρίζει κάποιος στο περίπου ; η αντιπροσωπεία μου ζήτησε 450 στα περισσότερα οχήματα ποτέ εκτός και αν λέει το αντίθετο το manual αν δεν κάνω λάθος σε όλα τα vag στα 100,000 λέει αλλαγη και στα opel κάπου εκεί στα υπόλοιπα αν θυμάμαι καλά ποτέ ποτέ η τουλάχιστον δεν το λέει στο manual Επεξ/σία 26 Αυγούστου 2021 από Black Demis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Beefeater Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Skoda Fabia 2, 1.2 HTP , BZG, 3κύλινδρο 12 βάλβιδο (που μάλλον τον ίδιο κινητήρα θα έχουμε) 270 χιλιάδες χιλιόμετρα , εργοστασιακή καδένα, 0 θόρυβος, 0 προβλήματα αλλάγη λαδιών κάθε 7 χιλιάδες με 5-30 αράλ, και κάθε 30 χιλιάδες μπουζί και φ. αέρος/ βενζίνης οπότε οι "μηχανικοι" δεν ξέρουν από που ξημερώνει 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dstilio Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Κάθε 7 χιλιάδες χιλιόμετρα λάδια; Θα είναι πιο καθαρά και από το λάδι που βάζω για τηγάνισμα. εγω με τα συνθετικά που έβαζα πήγαινα πάνω από 10χιλ και επειδή δεν το έσκιζα το αμάξι πάλι σε καλή κατάσταση ήταν. βεβαια αρκετά παλιότερα που ήμουν νέος και αρκετά βλάκας οδηγός τα λάδια τα άλλαζα μαύρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
babisskg Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 16 ώρες πριν, endj3 είπε Καλησπέρα κατοχος Seat Ibiza 2008 (6L) με 120.000 χλμ. στα ποσα χλμ χρειάζεται αλλαγή καδένας; Δεν έχω ακούσει κάποιο θόρυβο ή κάτι απλά μου είπε ένας μάστορας ότι στις 100.000 πρέπει να αλλάξω. Από άλλον άκουσα 200.000 Τι ισχύει τελικά ; Από κόστος γνωρίζει κάποιος στο περίπου ; η αντιπροσωπεία μου ζήτησε 450 Παρόλες τις σωστές παρατηρήσεις που διάβασα από όλους , είμαι λίγο περισσότερο σκεπτικός γύρω από το ζήτημα της αλλαγής της καδένας . Πράγματι η καδένα ( αλυσίδα ) δεν έχει την ανάγκη αλλαγής στον βαθμό που έχει ο ιμάντας λόγω κατασκευής . Αν και ο ιμάντας διαθέτει εσωτερικά ατσάλινες ίνες , το εξωτερικό υλικό υπόκειται σε φθορά και ο κίνδυνος να κοπεί ( η και να πηδήξει δόντι ) είναι ξεκάθαρα μεγαλύτερος από ότι η αλυσίδα . Όμως και η αλυσίδα , υπόκειται σε φθορά , αλλά και τα γρανάζια της ακόμη χειρότερα τα σημεία έδρασης των γρανσζιών , τα οποία κάποια ( αν όχι όλα ) βρίσκονται στον κορμό του κινητήρα . Αν τα σημεία έδρασης των γρανσζιών είναι απλά φωλιασμένα στον κορμό χωρίς δυνατότητα αλλαγής τους με άλλα , τότε αρχίζει να με απασχολεί το θέμα . Η φθορά του σετ αλυσίδας / γραναζιών και δεν μιλάω για τον τεντωτήρα , ούτε τον μηχανικό θόρυβο , ίσως δημιουργήσει μακροχρόνια άλλου είδους ζητήματα . Ναι , πρακτικά το σετ καδένας δεν έχει τέτοια ανάγκη αλλαγής και φυσικά δεν λέω τίποτε για την ποιότητα των ανταλλακτικών που θα αντικαταστήσουν τα πρώτα κλπ . είτε μιλάμε για σετ ιμάντα αλλά και καδένας . Δεν τρελαίνομαι με την ιδέα της καδένας . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ribopaido Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 9 ώρες πριν, Beefeater είπε Skoda Fabia 2, 1.2 HTP , BZG, 3κύλινδρο 12 βάλβιδο (που μάλλον τον ίδιο κινητήρα θα έχουμε) 270 χιλιάδες χιλιόμετρα , εργοστασιακή καδένα, 0 θόρυβος, 0 προβλήματα αλλάγη λαδιών κάθε 7 χιλιάδες με 5-30 αράλ, και κάθε 30 χιλιάδες μπουζί και φ. αέρος/ βενζίνης οπότε οι "μηχανικοι" δεν ξέρουν από που ξημερώνει Εκεί 7-10k το πολύ - υπάρχουν ακόμα και paper που αποδεικνύουν οτι το λάδι έχει τον ιδανικη κατάσταση . Εδειχνε και βιντεάκια ο tatouris στο youtube πώς ηταν 2 κινητήρες vag με αλλαγές στα 7-8k και στα 15k. O πρώτος ήταν σαν να βγήκε ΜΟΛΙΣ απο το χυτήριο.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dantε Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Καλα με 2 κινητηρες δε βγαζεις συμπερασμα καθως ειναι αστειο ως δειγμα. Ο τροπος ειναι πολυ απλα,παιρνεις το λαδι στις 5000,10000,15000,20000 χλμ του κανεις μια χημικη αναλυση και βλεπεις ποτε εχει ξεκινησει να χανει τις ιδιοτητες του. Φυσικα θα ισχυει μονο για το συγκεκριμενο λαδι στο συγκεκριμενο κινητηρα αλλα εχεις μια πολυ καλη εικονα. Ολα τα αλλα ειναι αμπελοφιλοσοφιες του ποδαριου. Στη τελικη,περα απο τη καδενα,αν εχεις ιμαντα,πραγματικα οι φθορες που δημιουργουνται απο ενα λιγο κουρασμενο λαδι ειναι ελαχιστες και δε προκειται να χαλασει κινητηρας απο αυτο και μονον αυτο.Δε μιλαω φυσικα να αφηνει καποιος το λαδι 40000χλμ μεσα. Κατι ξερουν οι κατασκευαστες που θετουν το ποτε πρεπει να αλλαζεται το καθετι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
famas Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Βασικά οι σχετικά καινούριοι κινητήρες ειδικά κάτι 3κίλυνδρα σύνολα, τα οποία έχουνε εμβαπτιζόμενο ιμάντα, δλδ ιμάντα ο οποίος "λιπαίνεται" από το λάδι του κινητήρα εξ ου κι η σαφώς μεγαλύτερη διάρκεια ζωής τους, είναι σαφώς πιο ευαίσθητοι στη ποιότητα και στη διάρκεια αλλαγής του λαδιού. Δηλαδή παρατεταμένης διάρκειας αλλαγές ή μη συμμόρφωση με το ιξώδες του κατασκευαστή οδηγούν στη μείωση της ζωής τους, η οποία πραγματοποιείται με τη σταδιακή αποσύνθεση τους, το οποίο με τη σειρά του προκαλεί φράξιμο της αντλίας λαδιού για παράδειγμα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα