endj3 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Καλησπέρα κατοχος Seat Ibiza 2008 (6L) με 120.000 χλμ. στα ποσα χλμ χρειάζεται αλλαγή καδένας; Δεν έχω ακούσει κάποιο θόρυβο ή κάτι απλά μου είπε ένας μάστορας ότι στις 100.000 πρέπει να αλλάξω. Από άλλον άκουσα 200.000 Τι ισχύει τελικά ; Από κόστος γνωρίζει κάποιος στο περίπου ; η αντιπροσωπεία μου ζήτησε 450 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
greekfragma Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Αυτός ο ένας μάστορας ούτε που άκουσε τι τον ρώτησες ή εσύ τον ρώτησες λάθος. Συνήθως ανά 80-100 έχουν ζωή οι ιμάντες. Στις καδένες αν δε ταλαιπωρείς το αμάξι και έχει κάποιο αξιόπιστο σύστημα αυτορύθμισης μόνο έλεγχο κάνεις ανά 100 και ανάλογα πράττεις. Αν δεν ακούς στο μοτέρ περίεργα μεταλλικά χτυπήματα-συντονισμούς και δεν έχεις καθυστέρηση στην απόκριση στο γκάζι η καδένα σου θα είναι μια χαρά. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, endj3 είπε Καλησπέρα κατοχος Seat Ibiza 2008 (6L) με 120.000 χλμ. στα ποσα χλμ χρειάζεται αλλαγή καδένας; Δεν έχω ακούσει κάποιο θόρυβο ή κάτι απλά μου είπε ένας μάστορας ότι στις 100.000 πρέπει να αλλάξω. Από άλλον άκουσα 200.000 Τι ισχύει τελικά ; Από κόστος γνωρίζει κάποιος στο περίπου ; η αντιπροσωπεία μου ζήτησε 450 Η καδενα δεν χρειαζεται αλλαγη απο οτι ξερω . 103.000 χλμ με Honda CRV Επεξ/σία 26 Αυγούστου 2021 από Γιάννης Platano 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PLACEBO_89 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 24 λεπτά πριν, endj3 είπε Καλησπέρα κατοχος Seat Ibiza 2008 (6L) με 120.000 χλμ. στα ποσα χλμ χρειάζεται αλλαγή καδένας; Δεν έχω ακούσει κάποιο θόρυβο ή κάτι απλά μου είπε ένας μάστορας ότι στις 100.000 πρέπει να αλλάξω. Από άλλον άκουσα 200.000 Τι ισχύει τελικά ; Από κόστος γνωρίζει κάποιος στο περίπου ; η αντιπροσωπεία μου ζήτησε 450 Την καδενα την αλλαζεις μονο οταν χρειαστει! Οταν θα αρχιζει να ακουγεται ξεκιναει η φθορα της.. Συνηθως τα vag βγαζουν θεμα με την καδενα.. Δεν σημαινει ομως θα βγαλει και το δικο σου..! Αρα βλεποντας και κανοντας.. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Η αντικατασταση δεν ειναι στανταρ, σε καποια μοντελα που υπάρχουν ενδειξεις προβληματος (πχ Opel) οντως την αλλαζουν σε καποια Χ χλμ, στα υπολοιπα βασει συμπτωμάτων (ή και ποτε) Στα VAG οταν αρχισει κ χτυπαει Επεξ/σία 26 Αυγούστου 2021 από paylidis 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
prometheas Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Προφανώς και μπορεί να χρειαστει αλλαγή , αν σου κάτσει. Εχουν αναφερθει αστοχιες σε συσγκεκριμένα μοντέλα (πχ κάποια Opel) που έχει χρειαστεί αλλαγή καδένας ακομα και στα 50000χλμ . Γενικά πάντως αν εξαιρέσουμε αστοχια υλικου, αν δεν σκιζουμε το αυτοκινητο και κυριως αν αλλαζουμε τα λάδια με βάση τις οδηγιες του κατασκευαστή λογικά η καδένα αργεί να παρουσιάσει σημάδια φθοράς... Επεξ/σία 26 Αυγούστου 2021 από prometheas Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ribopaido Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Αν προσέχεις τα λαδάκια με συχνή αλλαγή και καλή ποιότητα , δεν το σκιζεις οπως ειπε ο @prometheas η καδένα θα διατηρείται σε καλή κατάσταση για πολλά χιλιόμετρα. Ο ιμάντας θέλει αλλαγή μαξ στα 100k συμφωνα με αρκούς μηχανικούς γιατι ειναι και το υλικο που καταπονείται απο τις θερμοκρασίες. Αλλα η καδένα ΜΟΝΟ έλεγχο θέλει αν δεν ειναι προβληματική οπως ειπανε οι προλαλήσαντες.. Και ευτυχώς γιατι η αλλαγή της πάει πάνω απο 500 Ε. Τώρα για τα vag....εεε ετσι γίνεται όταν βάζεις αλυσίδα ''ποδηλάτου'' .... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dantε Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 1 ώρα πριν, Ribopaido είπε Αν προσέχεις τα λαδάκια με συχνή αλλαγή και καλή ποιότητα , δεν το σκιζεις οπως ειπε ο @prometheas η καδένα θα διατηρείται σε καλή κατάσταση για πολλά χιλιόμετρα. Ο ιμάντας θέλει αλλαγή μαξ στα 100k συμφωνα με αρκούς μηχανικούς γιατι ειναι και το υλικο που καταπονείται απο τις θερμοκρασίες. Αλλα η καδένα ΜΟΝΟ έλεγχο θέλει αν δεν ειναι προβληματική οπως ειπανε οι προλαλήσαντες.. Και ευτυχώς γιατι η αλλαγή της πάει πάνω απο 500 Ε. Τώρα για τα vag....εεε ετσι γίνεται όταν βάζεις αλυσίδα ''ποδηλάτου'' .... Αλλαγες συμφωνα με το κατασκευαστη και οχι συχνες.Γιατι θα πληρωσεις στα λαδια το κοστος που θα εδινες στη καδενα στο τελος και δε κερδιζεις και κατι ιδιαιτερο στη μακροζωια. Σκισιμο μια χαρα να του κανεις,απλα προφανως με καλο ζεσταμα. Για τη καλη ποιοτητα του λαδιου,κατι που να καλυπτει τις προδιαγραφες του κατασκευαστη και να ειναι γνωστο καθως εδω Ελλαδα κυκλοφορουν και τσαιανολαδα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
endj3 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις ! Αρα περιμένω το πρώτο δείγμα Κρίμα είναι μα δώσω 450 από τώρα . 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tigergreg Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Τελικα καδενα η ιμαντα εχει? Γιατι αν εχει ιμαντα το "πρωτο δειγμα" που θα περιμενεις ειναι να σου δωσει τις βαλβιδες στην μασχαλη....🤣 Αν εχει κανει 120,000 με τον πρωτο ιμαντα μην το βαλεις καν μπροστα.... Πηγαινε το ζμπροχνωντας στον μαστορα....οχι αυτον που σου ειπε 100,000 χλμ ουτε στον αλλον με τις 200,000 χλμ... Οι ιμαντες χρονισμου αλλαζουν το πολυ καθε 70,000 χλμ η 7 χρονια νομιζω αν δεν εχουν συμπληρωθει τα απαραιτητα χλμ.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LouCi4er Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 1 ώρα πριν, tigergreg είπε Τελικα καδενα η ιμαντα εχει? Γιατι αν εχει ιμαντα το "πρωτο δειγμα" που θα περιμενεις ειναι να σου δωσει τις βαλβιδες στην μασχαλη....🤣 Αν εχει κανει 120,000 με τον πρωτο ιμαντα μην το βαλεις καν μπροστα.... Πηγαινε το ζμπροχνωντας στον μαστορα....οχι αυτον που σου ειπε 100,000 χλμ ουτε στον αλλον με τις 200,000 χλμ... Οι ιμαντες χρονισμου αλλαζουν το πολυ καθε 70,000 χλμ η 7 χρονια νομιζω αν δεν εχουν συμπληρωθει τα απαραιτητα χλμ.... O 1.5 dci της Renault εχει αλλαγη ιμαντα στις 160.000 ή 6 χρονια οποτε μην παιρνεις και ορκο οτι αλλαζουν ολοι οι ιμαντες στις 70.000 χλμ.Ο 1.3 Multijet που φορανε τα Opel ο οποιος ειναι της Fiat,εχει κανονικα χρονο ζωης στην καδενα που νομιζω οτι ειναι 100.000 χλμ.Αυτα βγαζαν θεμα με τον τεντωτηρα της καδενας,ειδικα αν εβαζες αλλο λαδι εκτος το 5W30 της Opel.Με της Opel το λαδι δουλευουν κομπλε,με αλλα λαδια αρχιζει και χτυπαει ο τεντωτηρας,στα περισσοτερα.Τα Vag εχουν και αυτα κανονικα οριο αλλαγης του σετ της καδενας,δεν θυμαμαι ομως χιλιομετρα.Μονο τα Ιαπωνικα φορανε καδενα διπλη και δεν χρειαζεται σχεδον ποτε αλλαγη και αν χρειαστει,θα χρειαστει μετα απο παρα πολλα χλμ.Ενας ξαδερφος μου αλλαξε στο N16 καδενα επειδη αρχισε να βγαζει θορυβο στις 450.000 χλμ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 2 ώρες πριν, tigergreg είπε Οι ιμαντες χρονισμου αλλαζουν το πολυ καθε 70,000 χλμ η 7 χρονια νομιζω αν δεν εχουν συμπληρωθει τα απαραιτητα χλμ.... Κάθε 60-80k είναι στα βενζινοκίνητα, στα ντίζελ πολύ παραπάνω. Σε έτη συνήθως 5-6 ανεξαρτήτως καυσίμου. Όποιο έρθει πρώτο 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tigergreg Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 9 λεπτά πριν, LouCi4er είπε O 1.5 dci της Renault εχει αλλαγη ιμαντα στις 160.000 ή 6 χρονια οποτε μην παιρνεις και ορκο οτι αλλαζουν ολοι οι ιμαντες στις 70.000 χλμ. Σιγα μην παρω κι ορκο....ειδικα για ντηζελ που δεν γνωριζω. Μιλαμε κατ αρχας για σεατ ιμπιζα μπεζινα οπου τα 9 στα 10 νομιζω πως εχουν ιμαντα. 4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Κάθε 60-80k είναι στα βενζινοκίνητα, στα ντίζελ πολύ παραπάνω. Σε έτη συνήθως 5-6 ανεξαρτήτως καυσίμου. Όποιο έρθει πρώτο Ε! κοντα επεσα😀 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, endj3 είπε Καλησπέρα κατοχος Seat Ibiza 2008 (6L) με 120.000 χλμ. στα ποσα χλμ χρειάζεται αλλαγή καδένας; Δεν έχω ακούσει κάποιο θόρυβο ή κάτι απλά μου είπε ένας μάστορας ότι στις 100.000 πρέπει να αλλάξω. Από άλλον άκουσα 200.000 Τι ισχύει τελικά ; Από κόστος γνωρίζει κάποιος στο περίπου ; η αντιπροσωπεία μου ζήτησε 450 Ποιον κινητήρα φοράς που έχει καδένα? BXV? Η καδένα πάντως δεν αλλάζεται κάθε x χιλιόμετρα ή κάθε x μήνες όπως αλλάζεται ο ιμάντας χρονισμού, μόνο αν χαλάσει αλλάζεται. Επεξ/σία 26 Αυγούστου 2021 από Joshua21 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
achilles_g_ Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 2 ώρες πριν, tigergreg είπε Τελικα καδενα η ιμαντα εχει? Γιατι αν εχει ιμαντα το "πρωτο δειγμα" που θα περιμενεις ειναι να σου δωσει τις βαλβιδες στην μασχαλη....🤣 Αν εχει κανει 120,000 με τον πρωτο ιμαντα μην το βαλεις καν μπροστα.... Πηγαινε το ζμπροχνωντας στον μαστορα....οχι αυτον που σου ειπε 100,000 χλμ ουτε στον αλλον με τις 200,000 χλμ... Οι ιμαντες χρονισμου αλλαζουν το πολυ καθε 70,000 χλμ η 7 χρονια νομιζω αν δεν εχουν συμπληρωθει τα απαραιτητα χλμ.... Στους καινούργιους κινητήρες 1.5 tsi στα 200.000 χλμ η αλλαγή ιμάντα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα