Babis_allos Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Παιδιά ξέρει κανείς πως μπορώ να υπολογίσω το συνολικό κόστος (στο περίπου) για να μεταφέρει κάποιος πχ ένα Volvo XC60 από Γερμανία Ελλάδα; Υποθετικά εγώ (ζω Γερμανία) θα αγόραζα ένα τέτοιο αμάξι, και μετά από 6-12 μήνες θα το πούλαγα στον αδερφό μου (Ελλάδα) ο οποίος θα έπρεπε να το εκτελωνίσει Ελλάδα και να βάλει Ελληνικές Πινακίδες. Μιλάμε για αμάξι του οποίου η αξία είναι (στο site )¬58000 αλλά η τιμή που θα το έχω αγοράσει (απόδειξη από την Βόλβο) θα είναι 42-43000. Έχει σημασία το τι μηχανή και εξτρας έχει; (Ρωτάω γιατί πχ αν το πάρεις Ελλάδα αυτά παίζουν μεγάλο ρόλο για το τέλος ταξινόμησης). Επίσης με τα φορολογικά τι θα έπαιζε; Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το να πουλάω εγώ στον αδερφό μου; (Κάνω κι εγώ που μένω Γερμανία φορολογική δήλωση Ελλαδα). Η τιμή που θα το πουλήσω στον αδερφό μου μπορεί να επηρεάσει αυτό το κόστος; Υπάρχουν τίποτε επιπλέον φορολογικά έξοδα αν κάνω πώληση στον αδερφό μου; (είτε από την μεριά του είτε από την δική μου;)
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Κατασταλάξε πρώτα που ζεις. Κυριολεκτικά και μεταφορικά. Επεξ/σία 25 Αυγούστου 2021 από jmmys
bill_zaf Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Χαχα οντως βρε ts δεν εβγαλα νοημα. Με τα πολλα, το αμαξι που λες κ τα λεφτα που λες οτι εχει, θα πληρωσεις λογικο τελωνειο αν ειναι το hybrid t8 twin engine που εχει ρυπους κατω απο 50gr, αν ειναι κανονικο το αμαξι πουλα κανα νεφρο για πληρωσεις το τελος ταξινόμησης Επισης αναφερεις κ μεταφορα, αν εννοείς αυτοκινηταμαξα, εξαρτάται απο ποιο σημειο της γερμανιας. Συνηθως γι αυτο το αμαξι θα ναι 800 με 1000 Επεξ/σία 26 Αυγούστου 2021 από bill_zaf
Babis_allos Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 16 ώρες πριν, jmmys είπε Κατασταλάξε πρώτα που ζεις. Κυριολεκτικά και μεταφορικά. Ζώ και εργάζομαι Γερμανία, κάνω φορολογική δήλωση Ελλάδα. Δεν είμαι σίγουρος γιατί αυτό ηταν το βασικό πρόβλημα στην ερώτηση μου. 15 ώρες πριν, bill_zaf είπε Χαχα οντως βρε ts δεν εβγαλα νοημα. Με τα πολλα, το αμαξι που λες κ τα λεφτα που λες οτι εχει, θα πληρωσεις λογικο τελωνειο αν ειναι το hybrid t8 twin engine που εχει ρυπους κατω απο 50gr, αν ειναι κανονικο το αμαξι πουλα κανα νεφρο για πληρωσεις το τελος ταξινόμησης Επισης αναφερεις κ μεταφορα, αν εννοείς αυτοκινηταμαξα, εξαρτάται απο ποιο σημειο της γερμανιας. Συνηθως γι αυτο το αμαξι θα ναι 800 με 1000 Μίλαγα για B4 βασικά mild-hybrid. Σ' αυτήν την τιμή είναι mild-hybrid... Hybrid που βγαίνει σε T6/T8 πάει σε 70+ χωρίς εκπτώσεις. Περισσότερο με απασχολεί το κόστος του τελωνείου. Πραγματικά δεν έχω καταλάβει τι συμβαίνει στην Ελλάδα με το τέλος ταξινόμησης. Όταν εισάγεις αμάξι πληρώνεις το τέλος ταξινόμησης που θα σου κόστιζε να πάρεις το αντίστοιχο αμάξι στην Ελλάδα; (Ακόμη κ αν είναι μεταχειρισμένο;). Το συγκεκριμένο αμάξι αν το χτίσεις Ελλάδα έχει περίπου 8000 τέλος ταξινόμησης... Η Γερμανία επίσης δίνει επιδόματα για Hybrids που αν βάλεις επίδομα Γερμανίας και τέλος ταξινόμησης μπορεί να βγαίνει πολύ φθηνότερο από το μηχανοκίνητο. ΑΛλά δεν έχω ιδέα αν έχουν προυποθέσεις ότι δεν μπορείς να πουλήσεις/μεταφέρεις το αμάξι στο εξωτερικό για ένα Χ διάστημα αν πάρεις το επίδομα.
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 1 ώρα πριν, Babis_allos είπε Όταν εισάγεις αμάξι πληρώνεις το τέλος ταξινόμησης που θα σου κόστιζε να πάρεις το αντίστοιχο αμάξι στην Ελλάδα; (Ακόμη κ αν είναι μεταχειρισμένο;). Το συγκεκριμένο αμάξι αν το χτίσεις Ελλάδα έχει περίπου 8000 τέλος ταξινόμησης... Ναι. Δεν παίζει ρόλο πόσο το αγόρασες Γερμανία, είτε 60.000 ευρω είτε 1.000 ευρώ. Παίζει ρόλο πόσο κοστίζει Ελλάδα καινούριο,τι ρύπους έχει, τι έξτρα εξοπλισμό έχει και ενα κάρο άλλες ανοησίες. Αν τώρα αυτό το αμάξι δεν υπάρχει Ελλάδα, έχουν άλλες κλιμακες που μόνο το τελωνείο γνωρίζει. Για μεταχειρισμένο, παίζουν επιπλέον ρόλο, τα χλμ, η παλαιότητα και πάλι ένα κάρο άλλες ανοησίες που σκαρφίστηκε το ελληνικό κράτος για να δείξει τη μιζέρια του. Ευρωπαϊκή τελωνειακη ένωση κατά τα άλλα. Με όσα πιο πολλά στοιχεία για το αμάξι έχεις, ιδανικά την άδεια του, πας σε έναν εκτελωνιστης να σου πει το τέλος ταξινόμησης. Αν θέλεις να το υπολογίσεις μόνος σου καλή τύχη. Όσο για το κόστος μεταφοράς, ανάλογα που βρίσκεται το αμάξι Γερμανία, από 500 έως 1000 ευρώ. Ο πιο οικονομικός τρόπος και γρήγορος τρόπος, εφοσων είσαι εσύ ο πωλητης Γερμανία , είναι να το φέρεις εσύ οδικώς. Σχετικα με προϋποθέσεις για το επίδομα, θα το ρωτήσεις εκεί Γερμανία.
Babis_allos Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 4 ώρες πριν, jmmys είπε Ναι. Δεν παίζει ρόλο πόσο το αγόρασες Γερμανία, είτε 60.000 ευρω είτε 1.000 ευρώ. Παίζει ρόλο πόσο κοστίζει Ελλάδα καινούριο,τι ρύπους έχει, τι έξτρα εξοπλισμό έχει και ενα κάρο άλλες ανοησίες. Αν τώρα αυτό το αμάξι δεν υπάρχει Ελλάδα, έχουν άλλες κλιμακες που μόνο το τελωνείο γνωρίζει. Για μεταχειρισμένο, παίζουν επιπλέον ρόλο, τα χλμ, η παλαιότητα και πάλι ένα κάρο άλλες ανοησίες που σκαρφίστηκε το ελληνικό κράτος για να δείξει τη μιζέρια του. Ευρωπαϊκή τελωνειακη ένωση κατά τα άλλα. Με όσα πιο πολλά στοιχεία για το αμάξι έχεις, ιδανικά την άδεια του, πας σε έναν εκτελωνιστης να σου πει το τέλος ταξινόμησης. Αν θέλεις να το υπολογίσεις μόνος σου καλή τύχη. Όσο για το κόστος μεταφοράς, ανάλογα που βρίσκεται το αμάξι Γερμανία, από 500 έως 1000 ευρώ. Ο πιο οικονομικός τρόπος και γρήγορος τρόπος, εφοσων είσαι εσύ ο πωλητης Γερμανία , είναι να το φέρεις εσύ οδικώς. Σχετικα με προϋποθέσεις για το επίδομα, θα το ρωτήσεις εκεί Γερμανία. Ευχαριστω. Ειδα λιγο τις λεπτομερειες και την λιστα για υπολογισμο τελων ταξινομησης και ξερναω… τι μπ**ρδελο ειμαστε..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα