Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, NickTG είπε

Μέσα στο manual, τουλάχιστον σε όσα έχω διαβάσει εγώ από τα αυτοκίνητα που έχουν περάσει στην οικογένεια, τα καλύπτουν όλα αυτά. Κανένα δεν έλεγα ένα ξερό νούμερο χιλιομέτρων ή χρόνου. 

Αντίθετα είχαν υποσημειωσεις όπου ανάλογα με τις συνθήκες άλλαζε και τα χιλιόμετρα. 

 

Χμμμ να άλλαζαν τα χιλιόμετρα δύσκολο το ιξώδες μπορεί.Τελοςπαντων στα αναλώσιμα το Μάνουαλ δεν είναι 100% αξιόπιστο πάντως ότι λέει καλό είναι να το αλλάζουμε ακριβώς στο μισό.Το μόνο σωστό στα αναλώσιμα είναι η αλλαγή του ιμάντα χρονισμού η οποία πρέπει να γίνεται κάθε 6 χρόνια η κάθε 100κ χιλιόμετρα!

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 minute ago, Fordakias7 said:

Χμμμ να άλλαζαν τα χιλιόμετρα δύσκολο

Συγκεκριμένο παράδειγμα. 

Στο RAV4 που είχαμε είχε τυπική αλλαγή στα 15000 χιλιόμετρα. 

Σε μια από τις υποσημειωσης, καθώς δεν είχε μόνο αυτή, έλεγε πως για συχνή χρήση στην πόλη το διάστημα αλλαγής μειώνεται στα 7500 χιλιόμετρα. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, NickTG είπε

Συγκεκριμένο παράδειγμα. 

Στο RAV4 που είχαμε είχε τυπική αλλαγή στα 15000 χιλιόμετρα. 

Σε μια από τις υποσημειωσης, καθώς δεν είχε μόνο αυτή, έλεγε πως για συχνή χρήση στην πόλη το διάστημα αλλαγής μειώνεται στα 7500 χιλιόμετρα. 

Τα 7500 είναι ένα λογικό νούμερο για ένα ατμοσφαιρικό αμάξι πολύ σωστά λέει το μανουαλ τότε δεν το γνώριζα φίλε μου.Παντως κάτι 50000 που δίνουν για μπουζί είναι λίγο γελοία.Αν εξαιρέσουμε την χειρότερη καυση δηλαδή παραπάνω κατανάλωση λόγω καταπονεμενων μπουζί Υπαρχει κίνδυνος να σπάσει ακίδα από το μπουζί σε αυτά τα χιλιόμετρα.

Δημοσ.

Βάζουμε πάντα το προτεινόμενο λάδι βάση manual άσχετα με την εξωτερική θερμοκρασία. Το μοτέρ έχει σταθερή θερμοκρασία (αν λειτουργούν όλα σωστά) ανεξάρτητα από την εξωτερική θερμοκρασία.

Η εξωτερική θερμοκρασία παίζει ρόλο μόνο στο πόσο γρήγορα θα φτάσει το μοτέρ την επιθυμητή θερμοκρασία λειτουργίας , από εκεί και πέρα είναι σταθερή , περίπου 90 C για ψυκτικό υγρό και 80-90-100 C για τα λάδια (ανάλογα με το μοτέρ).

Αν θέλετε το καλύτερο για το μοτέρ σας βάλτε ποιοτικό λάδι αλλά το προτεινόμενο ιξώδες και όχι το ιξώδες που προτείνει (που κάνει για τρακτέρ) ο μπάρμπα Μήτσος.

  • Like 6
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε

Βάζουμε πάντα το προτεινόμενο λάδι βάση manual άσχετα με την εξωτερική θερμοκρασία. Το μοτέρ έχει σταθερή θερμοκρασία (αν λειτουργούν όλα σωστά) ανεξάρτητα από την εξωτερική θερμοκρασία.

δυστυχώς θα περάσουν άλλα 20χρόνια μέχρι να το καταλάβουν στην Ελλάδα....

πιο χοντρό λάδι = μικρότερη ροή στα λεπτά σημεία του μοτέρ , ζόρισμα της αντλίας λαδιού κτλ

το μόνο που παίζει ρόλο είναι το πρώτο νούμερο συνοδευόμενο με το "w" πχ 0w , 5w ,10w και αφορά τη ρευστότητα στη κρύα εκκίνηση που έχει σχέση με την εξωτερική θερμοκρασία

17 ώρες πριν, Chilikexe είπε

Ευχαριστώ πολύ :)

διευκρίνηση , μιλάμε πάντα για ίδιο καύσιμο (βενζίνη) έτσι ?

Δημοσ.

Από σεμινάριο της Shell παλαιότερα, μας έλεγαν ότι από μετρήσεις και μελέτες που έχουν κάνει, είναι λάθος να αλλάζεις πολύ πιο τακτικά τα λάδια, από όσο λέει ο κατασκευαστής. Γιατί κάθε φορά που τα αλλάζεις, ο κινητήρας για κάποιο αριθμό στροφών μέχρι να κυκλοφορήσει το λάδι παντού και να πιάσει πίεση, έχοντας στραγγίξει από λάδι, δουλεύει με μειωμένη λίπανση και έχει μικροφθορά. Αυτό που πρότειναν εκείνοι, ήταν αλλαγή βάσει εργαστηριακής ανάλυσης του λαδιού (ΟΚ απευθυνόμενοι σε βιομηχανικούς καταναλωτές, όπου κάθε αλλαγή είναι πολλά λίτρα, επί πολλά οχήματα, αλλά αυτή είναι η γενική ιδέα). Για να λέει η εταιρεία αλλάξτε λάδι στα τόσα χιλιόμετρα, και ο παραγωγός λαδιών ότι τα λάδια αντέχουν για άλλα τόσα, δεν υπάρχει φόβος.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mechpanos είπε

Για να λέει η εταιρεία αλλάξτε λάδι στα τόσα χιλιόμετρα, και ο παραγωγός λαδιών ότι τα λάδια αντέχουν για άλλα τόσα, δεν υπάρχει φόβος.

το πρόβλημα είναι οτι δε διευκρινίζει η εταιρία το που γίνονται τα χλμ. Άλλο τα 1000χλμ σε ταξίδι και άλλο 1000χλμ με συνεχής στάσεις :)

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Για να λέει η εταιρεία αλλάξτε λάδι στα τόσα χιλιόμετρα, και ο παραγωγός λαδιών ότι τα λάδια αντέχουν για άλλα τόσα, δεν υπάρχει φόβος.

Η εταιρεία το λέει για να διαφημίσει αραιότερα διαστήματα σέρβις.

Επίσης η εταιρεία λέει ότι ο κλιματισμός δεν απαιτεί κανενός είδους σέρβις (παρά μόνο pollen)

Δεν θα την πιστέψω.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε

Βάζουμε πάντα το προτεινόμενο λάδι βάση manual άσχετα με την εξωτερική θερμοκρασία. Το μοτέρ έχει σταθερή θερμοκρασία (αν λειτουργούν όλα σωστά) ανεξάρτητα από την εξωτερική θερμοκρασία.

Η εξωτερική θερμοκρασία παίζει ρόλο μόνο στο πόσο γρήγορα θα φτάσει το μοτέρ την επιθυμητή θερμοκρασία λειτουργίας , από εκεί και πέρα είναι σταθερή , περίπου 90 C για ψυκτικό υγρό και 80-90-100 C για τα λάδια (ανάλογα με το μοτέρ).

Αν θέλετε το καλύτερο για το μοτέρ σας βάλτε ποιοτικό λάδι αλλά το προτεινόμενο ιξώδες και όχι το ιξώδες που προτείνει (που κάνει για τρακτέρ) ο μπάρμπα Μήτσος.

Εν μέρη σωστός αλλά ξέχασες να αναφέρεις ότι μπορεί να υπάρξει διαφορετικό ιξώδες στο λάδι διότι δεν παίζει ρόλο σε τι θερμοκρασία δουλεύει το λάδι αλλά  όταν είναι κρύο σε θερμοκρασίες υπό το 0 να μπορεί να φτάσει λίγο πιο γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργιας και να λυπανει πιο γρηγορα τα σωθικά του μοτέρ.ΜΙλαμε για 3 4 Δευτέρολεπτα διαφορά μέχρι να φτάσει ένα ψιλό λάδι από ένα λίγο πιο χοντρό στους εκκεντροφόρους αλλά παίζει σημαντικο ρόλο σε 2 3 χιλιάδες κρύες εκκινήσεις διότι εκεί γίνεται η μεγαλύτερη ζημιά.Οποτε μπορεί ένα αμάξι στην Σκανδιναβία να χρησιμοποιεί 5 40 ενω εδώ στην Ελλάδα ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες 10 40 παράδειγμα δίνω μπορεί να είναι και 0-20 5-20 υπάρχουν πολλά τέτοια αμάξια που το προτείνει και το ίδιο το μανουαλ.

Επίσης σε ένα αυτοκίνητο που το προτεινόμενο λαδι είναι 5 30 το καλοκαίρι σε χώρες με πολύ υψηλές θερμοκρασίες όπως είναι και η Ελλάδα είναι απόλυτα ασφαλές να χρησιμοποιηθεί ένα 5 40 ιδιαίτερα σε τουρμπατα αυτοκίνητα λόγω θερμοκρασιών της τουρμπίνας αρκεί το λάδι να έχει τις ίδιες προδιαγραφές (όχι τόσο συνηθισμένο σε μαμισια αλλά έστω πρωτοσταδιατα τουρμπατα).Μονο καλό του κάνεις

1 ώρα πριν, mechpanos είπε

Από σεμινάριο της Shell παλαιότερα, μας έλεγαν ότι από μετρήσεις και μελέτες που έχουν κάνει, είναι λάθος να αλλάζεις πολύ πιο τακτικά τα λάδια, από όσο λέει ο κατασκευαστής. Γιατί κάθε φορά που τα αλλάζεις, ο κινητήρας για κάποιο αριθμό στροφών μέχρι να κυκλοφορήσει το λάδι παντού και να πιάσει πίεση, έχοντας στραγγίξει από λάδι, δουλεύει με μειωμένη λίπανση και έχει μικροφθορά. Αυτό που πρότειναν εκείνοι, ήταν αλλαγή βάσει εργαστηριακής ανάλυσης του λαδιού (ΟΚ απευθυνόμενοι σε βιομηχανικούς καταναλωτές, όπου κάθε αλλαγή είναι πολλά λίτρα, επί πολλά οχήματα, αλλά αυτή είναι η γενική ιδέα). Για να λέει η εταιρεία αλλάξτε λάδι στα τόσα χιλιόμετρα, και ο παραγωγός λαδιών ότι τα λάδια αντέχουν για άλλα τόσα, δεν υπάρχει φόβος.

Τα τουρμπατα χρειάζονται σχετικά "φρέσκο λάδι όμως" σε ένα ατμοσφαιρικό χωρίς συμπίεση θα μπορούσε ναι 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Επίσης σε ένα αυτοκίνητο που το προτεινόμενο λαδι είναι 5 30 το καλοκαίρι σε χώρες με πολύ υψηλές θερμοκρασίες όπως είναι και η Ελλάδα είναι απόλυτα ασφαλές να χρησιμοποιηθεί ένα 5 40

όχι , το 30 και το 40 δεν έχει καμία σχέση με την εξωτερική θερμοκρασία 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, korakios είπε

όχι , το 30 και το 40 δεν έχει καμία σχέση με την εξωτερική θερμοκρασία 

Έχει σχέση όμως ότι είναι λίγο πιο ανθεκτικό σε υψηλές θερμοκρασίες της τουρμπίνας!

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Έχει σχέση όμως ότι είναι λίγο πιο ανθεκτικό σε υψηλές θερμοκρασίες της τουρμπίνας!

αφορά τη ρευστότητα και τίποτε άλλο.

Δημοσ.

Το θέμα πάντως, έχει να κάνει με το C3 80 vs 110ps, όχι με τα λάδια!!!
Κι εγώ πάντως, ψηφίζω τα 110 αν μπορεί να γίνει, η οικονομική υπέρβαση. Η διαθέσιμη ροπή από χαμηλές στροφές, που δίνει ο τουρμπάτος κινητήρας, αποτελεί στοιχείο ενεργητικής ασφάλειας.

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, turbat0s είπε

Η εταιρεία το λέει για να διαφημίσει αραιότερα διαστήματα σέρβις.

Επίσης η εταιρεία λέει ότι ο κλιματισμός δεν απαιτεί κανενός είδους σέρβις (παρά μόνο pollen)

Δεν θα την πιστέψω.

ο κλιματισμός για περίπου 6 με 7 χρόνια δεν θέλει τπτ παραπάνω από Polen μετά ξεκινάνε διάφορα όχι λάδι στον κομπρεσσορα οχι άρχισε και χάνεται το φρεον , οχι άρχισαν να μεγαλώνουν μανιταρακια μέσα κλπ , ξέρεις γιατι μερικοί γράφουν αλλαγή στα λάδια φίλτρα κλπ 40,000 χιλομετρα η 12 μήνες (με υποσημείωση κάτω αν γινεται συχνή χρήση στην πολύ τοτε 20,000, γιατι όποιος έβγαλε τα 40,000 σε ένα χρόνο τα έβγαλε έξω και τα καινούργια λάδια έχουν καλή αντοχή (εκτός και αν θα κρατήσεις το όχημα καμία 15 χρόνια εκεί ναι θα ζήσει ο κινητήρας που άλλαζε ανά 10,000 και αυτός που άλλαζε ανα 40,000 θα ειναι στο τέλος της ζωής του αλλα και παλι κατασκευαστής πάνω κάτω για ~7 χρονάκια προνόησε καθώς όλοι τα αλλάζουν εκεί + του ειναι ωραία διαφήμιση τόσο αραιά service

η που κράζουν ολοι τα vag με τα check engine.... σχεδόν ολα αποκλειστικά ειναι στα οχήματα 8 9 και πάνω χρόνον όσο ειναι φρέσκο μια χαρά βαστάει αν γίνονται service στην ώρα τους

θα μου πεις μα γιατι εταιρεία δεν αναφέρει τπτ? δεν αναφέρει καθώς στης περισσότερες χώρες αμαξια τόσα τα κρατάνε ~7 χρονάκια (μην κοιτάς ότι στην ελλαδα κυκλοφορούν χάροι με ρόδες 1990, αυτο ειναι το πρόβλημα ολο και ολο η τριτοκοσμικοί φτωχή μας χώρα (με οτι συνεπαγεται αυτό στην αγοραστική δύναμη)
 

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Το θέμα πάντως, έχει να κάνει με το C3 80 vs 110ps, όχι με τα λάδια!!!
Κι εγώ πάντως, ψηφίζω τα 110 αν μπορεί να γίνει, η οικονομική υπέρβαση. Η διαθέσιμη ροπή από χαμηλές στροφές, που δίνει ο τουρμπάτος κινητήρας, αποτελεί στοιχείο ενεργητικής ασφάλειας.

Άμα μπορεί να δώσει τα 3 χιλιάρικα παραπάνω είναι μονόδρομος 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...